If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Мъск не е безимен. Мъск заяви пред най-високият форум на своите акционери - Общото събрание на акционерите, че основният проблем на Тесла е нейната батерия.
Това не е проблем на никът "безимен", а на обичаният от нас милиардер - МъскИ.
Не мога да не вярвам на Мъск! Мъск за мен е икона! Икона-милиардер!
Дали МъскИ греши за това, че батерията е основен проблем на електромобила? По-скоро съм склонен да му вярвам.
ТЕБ визирах, не се прави на халтав. Мъск няма нищо общо, ТУК ТИ ОПЯВАШ.
Ами знам ли, плах опит да събудя дискусията. Безименният току припяваше "- Батерията, БАТЕРИЯТА!" Та, рекох, да му дам причина да се кротне...
Мъск не е безимен. Мъск заяви пред най-високият форум на своите акционери - Общото събрание на акционерите, че основният проблем на Тесла е нейната батерия.
Това не е проблем на никът "безимен", а на обичаният от нас милиардер - МъскИ.
Не мога да не вярвам на Мъск! Мъск за мен е икона! Икона-милиардер!
Дали МъскИ греши за това, че батерията е основен проблем на електромобила? По-скоро съм склонен да му вярвам.
Ми коментираш го . Ако не представляваше интерес , нямаше да си правиш труда да пишеш
Той, този, като ти рече "добър ден", се огледай, къде е Слънцето. Пуска измамни "сметки по Фурие", които не са актуални, още малко, да ме изкара ... Не знам, с незавършен пети клас и т.н. Завижда и не иска в България, да се случи нещо хубаво и Лъжата му е Основен инструмент. Зарежи.
Pyramid, за батерията трябват 24 часа да се осмисли. Първото и най важното според мен е заложеното рециклиране в дизайна. Колко ли е важно това ? В -България търси таланти- даваха един сърбин е човека, тялото му произвежда електричество с по една вилица в двете ръце може да пържи наденичка. Разбира се да се здрависаш с него е рисковано, риск от токов удар.
Та така , Леля пита толкова ли е важно това нещо, сигурно ще попита за рециклирането дали е толкова важно. Да обясня - тези батерии- акумулатори в електрическите коли са в хиляди бройки с почти половин тон тегло. Ако се рециклират по технология със смилане и сепариране ще остава отпадък от поне 30 процента и той трябва да се депонира някъде и да остане за идните поколения. При положение че това е мащабно производство и количествата са големи те ще попаднат в подпочвени води и в храната на хората. Така че след време като се роди едно бебе може в родилното отделение първото нещо което съобщават на майката да бъде - че то свети нормално и произвежда нормално количество електричество.
И така, това е дизайн който дава възможност за пълно рециклиране - 100%. Лесно е мембраните да се развият, а те са две на брой и два вида. Едната разделя активното вещество и притежава свойството ограничена проводимост, а другата е изолационна. Активното вещество от двете страни на първата мембрана е различно като състав. Та така - смели го пък после го раздели и вложи в нова батерия която да е качественна колкото първата. Може но това е толкова скъпо, а много по лесно е да се равие батерията и да се извлекат отделно при което отпадъка ще отпадне и няма да остане нищо за депониране.
Дани, ха сега си представи, кой "много лесно" ще ги "развива"
Pyramid, за батерията трябват 24 часа да се осмисли. Първото и най важното според мен е заложеното рециклиране в дизайна. Колко ли е важно това ? В -България търси таланти- даваха един сърбин е човека, тялото му произвежда електричество с по една вилица в двете ръце може да пържи наденичка. Разбира се да се здрависаш с него е рисковано, риск от токов удар.
Та така , Леля пита толкова ли е важно това нещо, сигурно ще попита за рециклирането дали е толкова важно. Да обясня - тези батерии- акумулатори в електрическите коли са в хиляди бройки с почти половин тон тегло. Ако се рециклират по технология със смилане и сепариране ще остава отпадък от поне 30 процента и той трябва да се депонира някъде и да остане за идните поколения. При положение че това е мащабно производство и количествата са големи те ще попаднат в подпочвени води и в храната на хората. Така че след време като се роди едно бебе може в родилното отделение първото нещо което съобщават на майката да бъде - че то свети нормално и произвежда нормално количество електричество.
И така, това е дизайн който дава възможност за пълно рециклиране - 100%. Лесно е мембраните да се развият, а те са две на брой и два вида. Едната разделя активното вещество и притежава свойството ограничена проводимост, а другата е изолационна. Активното вещество от двете страни на първата мембрана е различно като състав. Та така - смели го пък после го раздели и вложи в нова батерия която да е качественна колкото първата. Може но това е толкова скъпо, а много по лесно е да се равие батерията и да се извлекат отделно при което отпадъка ще отпадне и няма да остане нищо за депониране.
Имхотеп видях че си ми писал относно теглото на електромотора и редуктора, задвижващия агрегат при тесла а и при другите електромобили мисля че спечеленото по ниско тегло не е същественно. Потърсих информация за теглото при тесла и това което намерих не бе конкретно и достоверно чрез търсачката. По спецификация електродвигателя е синхронен с максимални обороти около 6000, като мощност в продължителен режим на работа може би е поне 40 киловата, за краткотраен мощността е много по голяма. По аналогия защото няма нещо необикновенно в тази електрическа машина според мен теглото е над 100кг, и един класически асинхронен мотор пак си тежи около тези килограми ако е на 6000 оборота. За да е с много по ниско тегло би трябвало да е с много високи обороти, но редуктора тогава става много натоварен поради предавателното съотношение и съвсем нормално са конструирали машина на такива обороти. Самия агрегат включва електромоторите, редукторите и инвертор който също няма как да е с пренебрежимо тегло. На пътя автомобила си личи че е тежък, като мине покрай теб и като завива така се възприема на око. Батериите им на всички електромобили в момента не са специално за електромобили, това са акумулаторни клетки със сходна технология на тази на клетките в лаптопите и смартфоните. По информацията от клиповете които съм гледал, има много в които разглобяват, демонстрират конструкцията и на батерията и на електромобила според мен има много работа по тези коли за конструкторите им. Това което излиза в медиите за Тесла, той директора им си избира ръководния състав като манекени малко, все от други компании бивши шефове и ръководители. Последно на клиповете се вижда - чува редуктора доста сериозно в купето, това нещо е от липса на шумоизолация или слаба такава. Много са далеч от съвършенство, нещо като парните машини на електрическата платформа.
Ми или е недостатъчно съобщеното или не чуват петлите . Та пак на въпроса , защо ти е да задаваш въпрос , на незнаещи хора след , като ти знаеш отговорът ? Просто кажи отговорът . Ще имаш по-голям шанс някой да се съгласи с теб или иначе казано , да чуе петела .
И той не е инженер, досега три пъти излъга какво е завършил.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Трудно те разбирам . Не следя темата , не съм и инжинер , просто понякога влизам и все виждам въпросът ти , зададен на останалите , за многоклетъчните ....
Та , пак да питам , защо , ако знаеш отговорът , задаваш въпрос ? Защо просто не ни го съобщиш
Що бе? Съобщих го. Ама жанрът нали иска малко съспенс...
Ри не обърна ли внимание, че казах? Да, без претенции за всеобхватност но, поне 30-50% от ел. колите, ще повлияе. Което не е малко, нали?
Има решение на повечето от тези въпроси. Неслучайно, ви питах преди време за многоклетъчните организми но...
Трудно те разбирам . Не следя темата , не съм и инжИнер , просто понякога влизам и все виждам въпросът ти , зададен на останалите , за многоклетъчните ....
Та , пак да питам , защо , ако знаеш отговорът , задаваш въпрос ? Защо просто не ни го съобщиш
Ми или е недостатъчно съобщеното или не чуват петлите . Та пак на въпроса , защо ти е да задаваш въпрос , на незнаещи хора след , като ти знаеш отговорът ? Просто кажи отговорът . Ще имаш по-голям шанс някой да се съгласи с теб или иначе казано , да чуе петела .
Ри не обърна ли внимание, че казах? Да, без претенции за всеобхватност но, поне 30-50% от ел. колите, ще повлияе. Което не е малко, нали?
Коментар