IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


    Мъск не е безимен. Мъск заяви пред най-високият форум на своите акционери - Общото събрание на акционерите, че основният проблем на Тесла е нейната батерия.

    Това не е проблем на никът "безимен", а на обичаният от нас милиардер - МъскИ.

    Не мога да не вярвам на Мъск! Мъск за мен е икона! Икона-милиардер!

    Дали МъскИ греши за това, че батерията е основен проблем на електромобила? По-скоро съм склонен да му вярвам.
    ТЕБ визирах, не се прави на халтав. Мъск няма нищо общо, ТУК ТИ ОПЯВАШ.

    Честит ти Празник.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Ами знам ли, плах опит да събудя дискусията. Безименният току припяваше "- Батерията, БАТЕРИЯТА!" Та, рекох, да му дам причина да се кротне...

      Мъск не е безимен. Мъск заяви пред най-високият форум на своите акционери - Общото събрание на акционерите, че основният проблем на Тесла е нейната батерия.

      Това не е проблем на никът "безимен", а на обичаният от нас милиардер - МъскИ.

      Не мога да не вярвам на Мъск! Мъск за мен е икона! Икона-милиардер!

      Дали МъскИ греши за това, че батерията е основен проблем на електромобила? По-скоро съм склонен да му вярвам.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Lelq Разгледай мнение
        Ми коментираш го . Ако не представляваше интерес , нямаше да си правиш труда да пишеш
        Той, този, като ти рече "добър ден", се огледай, къде е Слънцето. Пуска измамни "сметки по Фурие", които не са актуални, още малко, да ме изкара ... Не знам, с незавършен пети клас и т.н. Завижда и не иска в България, да се случи нещо хубаво и Лъжата му е Основен инструмент. Зарежи.
        Last edited by Pyramid; 03.03.2021, 17:22.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Некъде да си прочела че ме вълнува?
          Ми коментираш го . Ако не представляваше интерес , нямаше да си правиш труда да пишеш

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Pyramid, за батерията трябват 24 часа да се осмисли. Първото и най важното според мен е заложеното рециклиране в дизайна. Колко ли е важно това ? В -България търси таланти- даваха един сърбин е човека, тялото му произвежда електричество с по една вилица в двете ръце може да пържи наденичка. Разбира се да се здрависаш с него е рисковано, риск от токов удар.
            Та така , Леля пита толкова ли е важно това нещо, сигурно ще попита за рециклирането дали е толкова важно. Да обясня - тези батерии- акумулатори в електрическите коли са в хиляди бройки с почти половин тон тегло. Ако се рециклират по технология със смилане и сепариране ще остава отпадък от поне 30 процента и той трябва да се депонира някъде и да остане за идните поколения. При положение че това е мащабно производство и количествата са големи те ще попаднат в подпочвени води и в храната на хората. Така че след време като се роди едно бебе може в родилното отделение първото нещо което съобщават на майката да бъде - че то свети нормално и произвежда нормално количество електричество.
            И така, това е дизайн който дава възможност за пълно рециклиране - 100%. Лесно е мембраните да се развият, а те са две на брой и два вида. Едната разделя активното вещество и притежава свойството ограничена проводимост, а другата е изолационна. Активното вещество от двете страни на първата мембрана е различно като състав. Та така - смели го пък после го раздели и вложи в нова батерия която да е качественна колкото първата. Може но това е толкова скъпо, а много по лесно е да се равие батерията и да се извлекат отделно при което отпадъка ще отпадне и няма да остане нищо за депониране.
            Дани, ха сега си представи, кой "много лесно" ще ги "развива"

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Lelq

              А теб , защо те вълнува , той дали е или не е ?
              Некъде да си прочела че ме вълнува?
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Pyramid, за батерията трябват 24 часа да се осмисли. Първото и най важното според мен е заложеното рециклиране в дизайна. Колко ли е важно това ? В -България търси таланти- даваха един сърбин е човека, тялото му произвежда електричество с по една вилица в двете ръце може да пържи наденичка. Разбира се да се здрависаш с него е рисковано, риск от токов удар.
                Та така , Леля пита толкова ли е важно това нещо, сигурно ще попита за рециклирането дали е толкова важно. Да обясня - тези батерии- акумулатори в електрическите коли са в хиляди бройки с почти половин тон тегло. Ако се рециклират по технология със смилане и сепариране ще остава отпадък от поне 30 процента и той трябва да се депонира някъде и да остане за идните поколения. При положение че това е мащабно производство и количествата са големи те ще попаднат в подпочвени води и в храната на хората. Така че след време като се роди едно бебе може в родилното отделение първото нещо което съобщават на майката да бъде - че то свети нормално и произвежда нормално количество електричество.
                И така, това е дизайн който дава възможност за пълно рециклиране - 100%. Лесно е мембраните да се развият, а те са две на брой и два вида. Едната разделя активното вещество и притежава свойството ограничена проводимост, а другата е изолационна. Активното вещество от двете страни на първата мембрана е различно като състав. Та така - смели го пък после го раздели и вложи в нова батерия която да е качественна колкото първата. Може но това е толкова скъпо, а много по лесно е да се равие батерията и да се извлекат отделно при което отпадъка ще отпадне и няма да остане нищо за депониране.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Честит национален празник на всички българи където и да са по Света !
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Имхотеп видях че си ми писал относно теглото на електромотора и редуктора, задвижващия агрегат при тесла а и при другите електромобили мисля че спечеленото по ниско тегло не е същественно. Потърсих информация за теглото при тесла и това което намерих не бе конкретно и достоверно чрез търсачката. По спецификация електродвигателя е синхронен с максимални обороти около 6000, като мощност в продължителен режим на работа може би е поне 40 киловата, за краткотраен мощността е много по голяма. По аналогия защото няма нещо необикновенно в тази електрическа машина според мен теглото е над 100кг, и един класически асинхронен мотор пак си тежи около тези килограми ако е на 6000 оборота. За да е с много по ниско тегло би трябвало да е с много високи обороти, но редуктора тогава става много натоварен поради предавателното съотношение и съвсем нормално са конструирали машина на такива обороти. Самия агрегат включва електромоторите, редукторите и инвертор който също няма как да е с пренебрежимо тегло. На пътя автомобила си личи че е тежък, като мине покрай теб и като завива така се възприема на око. Батериите им на всички електромобили в момента не са специално за електромобили, това са акумулаторни клетки със сходна технология на тази на клетките в лаптопите и смартфоните. По информацията от клиповете които съм гледал, има много в които разглобяват, демонстрират конструкцията и на батерията и на електромобила според мен има много работа по тези коли за конструкторите им. Това което излиза в медиите за Тесла, той директора им си избира ръководния състав като манекени малко, все от други компании бивши шефове и ръководители. Последно на клиповете се вижда - чува редуктора доста сериозно в купето, това нещо е от липса на шумоизолация или слаба такава. Много са далеч от съвършенство, нещо като парните машини на електрическата платформа.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Lelq Разгледай мнение

                      Ми или е недостатъчно съобщеното или не чуват петлите . Та пак на въпроса , защо ти е да задаваш въпрос , на незнаещи хора след , като ти знаеш отговорът ? Просто кажи отговорът . Ще имаш по-голям шанс някой да се съгласи с теб или иначе казано , да чуе петела .
                      И той не е инженер, досега три пъти излъга какво е завършил.
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Lelq Разгледай мнение

                        Добре . Хайде хубав и усмихнат ден
                        Хубав и усмихнат и на теб да е!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Що бе? Съобщих го. Ама жанрът нали иска малко съспенс...
                          Добре . Хайде хубав и усмихнат ден

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Lelq Разгледай мнение



                            Трудно те разбирам . Не следя темата , не съм и инжинер , просто понякога влизам и все виждам въпросът ти , зададен на останалите , за многоклетъчните ....
                            Та , пак да питам , защо , ако знаеш отговорът , задаваш въпрос ? Защо просто не ни го съобщиш
                            Що бе? Съобщих го. Ама жанрът нали иска малко съспенс...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Ри не обърна ли внимание, че казах? Да, без претенции за всеобхватност но, поне 30-50% от ел. колите, ще повлияе. Което не е малко, нали?
                              Има решение на повечето от тези въпроси. Неслучайно, ви питах преди време за многоклетъчните организми но...
                              Трудно те разбирам . Не следя темата , не съм и инжИнер , просто понякога влизам и все виждам въпросът ти , зададен на останалите , за многоклетъчните ....
                              Та , пак да питам , защо , ако знаеш отговорът , задаваш въпрос ? Защо просто не ни го съобщиш
                              Last edited by Lelq; 03.03.2021, 16:12.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Lelq Разгледай мнение

                                Ми или е недостатъчно съобщеното или не чуват петлите . Та пак на въпроса , защо ти е да задаваш въпрос , на незнаещи хора след , като ти знаеш отговорът ? Просто кажи отговорът . Ще имаш по-голям шанс някой да се съгласи с теб или иначе казано , да чуе петела .
                                Ри не обърна ли внимание, че казах? Да, без претенции за всеобхватност но, поне 30-50% от ел. колите, ще повлияе. Което не е малко, нали?

                                Коментар

                                Working...
                                X