IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Прави впечатление, как Матейко се изниза. Аз му дадох шанса и той да понаправи още милиончета покрай темата но, няма сам да върша цялата работа, за да я подаря на неспособни.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      Разбира се, че е поостаряло. На повече от 100 години.е. Мисля, че почваш да променяш позициите си.

      Мъск прозря проблемът с литиево-йонните си батерии. Съобщи го на всеослушание.

      Повече няма какво да коментирам. Аз съм удовлетворен от резултата, който съм коментирал преди Мъск, защото познавам проблема, който решаваха водещи компании (напр. Мерцедес).

      Мъск каза, че основният проблем на Тесла е литиево-йонната му батерия. Късно стигна до това "прозрение" - съгласен съм.

      Цената на това "прозрение" - не е малка. МъскИ стана милиардер!

      Ред е на други да станат милиардери, като "ДОизцеждат" идеята за литиево-йонната батерия.

      А дано, ама...

      ​​​​​​
      Трейдърко ти го каза, пък аз, на Мъск нито завиждам, нито смятам да го плюя. Получава очакваното срещу направеното, радвам се за него и хора от неговия мащаб.
      А, какво ще последва, ще видим.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Lelq Разгледай мнение

        Ето , дружно стигнахте до изводът , че тази кола , за тази батерия не става ! Надявам се вече на всички е ясно и Pyramid ще спи спокойно , без да го мъчи , че никой не дава отговора , който той знае
        Първо, да благодаря на Дани за точната забележка за стандарта / аз му казвам "концепция за върховенство на целесъобразността", а истината е "някъде там".
        И после, за "Отговора": НЯМА такъв. Забавлявам се.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Интересно но, и поостаряло.

          Разбира се, че е поостаряло. На повече от 100 години.е. Мисля, че почваш да променяш позициите си.

          Мъск прозря проблемът с литиево-йонните си батерии. Съобщи го на всеослушание.

          Повече няма какво да коментирам. Аз съм удовлетворен от резултата, който съм коментирал преди Мъск, защото познавам проблема, който решаваха водещи компании (напр. Мерцедес).

          Мъск каза, че основният проблем на Тесла е литиево-йонната му батерия. Късно стигна до това "прозрение" - съгласен съм.

          Цената на това "прозрение" - не е малка. МъскИ стана милиардер!

          Ред е на други да станат милиардери, като "ДОизцеждат" идеята за литиево-йонната батерия.

          А дано, ама...

          ​​​​​​

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

            Ооооо ...... Леля ......
            Не очаквах в тази тема да те срещна, много приятна изненада...........
            Кви ги дириш тука ? Да не си решила тесларка да си купуваш ??
            Зарежи тия глупости и ела да се нашмулим с 1 шише водка ....... аз черпя рязбира се ..........
            Наздраве, Леля
            Ай , няма нужда . После па да трябва да ти благодаря

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Lelq Разгледай мнение

              Ееееее , айде сега ... Пак безсънни нощи
              Ооооо ...... Леля ......
              Не очаквах в тази тема да те срещна, много приятна изненада...........
              Кви ги дириш тука ? Да не си решила тесларка да си купуваш ??
              Зарежи тия глупости и ела да се нашмулим с 1 шише водка ....... аз черпя рязбира се ..........
              Наздраве, Леля

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Това е интересна логика.
                А да ти е минавало през акъла или дори да си чела че от десет години този същия плюе и обижда всеки който не е съгласен с него и в прав текст му каже че "изобретенията" му не струват пукната пара? Всъщност, той в момента получава точно каквото заслужава.
                Нямам достатъчно акъл, че да си позволя лукса да минава всичко през него.
                А не разбирам и теб . Ето , казал си му твойто мнение . Освен това смяташ , че в момента си получава заслуженото , що се занимаваш още с него , да го храниш ?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                  Новите батерии от диамант и радиоактивни изотопи работят в продължение на 100 години
                  Ееееее , айде сега ... Пак безсънни нощи

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Lelq Разгледай мнение

                    Ми коментираш го . Ако не представляваше интерес , нямаше да си правиш труда да пишеш
                    Това е интересна логика.
                    А да ти е минавало през акъла или дори да си чела че от десет години този същия плюе и обижда всеки който не е съгласен с него и в прав текст му каже че "изобретенията" му не струват пукната пара? Всъщност, той в момента получава точно каквото заслужава.
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Новите батерии от диамант и радиоактивни изотопи работят в продължение на 100 години

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Тошко, не е проблем да се развиват в автомат - робот с голяма вероятност е възможно да се получи но при такъв дизайн. Сега за сепарирането, нямам достъп до реални данни за тези технологии, до къде са стигнали. Но ако не може да се се сепарират, ето ти варианта на рециклиране. Дали ще навлязат електромобилите също имам менние - ще навлязат със сигурност повече, за автомобили които са с постоянен режим на движение, ползват се постоянно особенно в града и те са достатъчни за да се получат планини от батерии. Коментирам само рециклирането не защото дизайна няма други предимства които не съм заподозрял - има още много има...идеята ти е като за стандарт за батерии за електромобили. Тези неща просто не желая да ги коментирам, защото не мисля че е коректно. Спомням си как преди няколко години търсих да купя мембрана за филтри за въздух, те са тефлон и стъкловлакна запресовани така че да се получат пори - финни отворчета. Търговеца от Азия ме пита за какво ще я ползвам и изтърсих за батерия. Веднага тръгна да ме увещава че тефлона много трудно се реже и техните инженери много трудно го режат със специална машина и аз да го режа е абсурд - няма да мога. - Той откъде знаеше каква яка канцеларска ножица имам ? С две думи можеше просто да каже - батериите ги правим ние, къде си тръгнал. Същата работа е както да ти кажат - моите инженери могат да ми го измислят това същото нещо ! Моето мнение е че няма да го измислят никога най вероятно. Ремонтирам стара техника, тази която е правена от тези които са я измислили е едно нещо и тази правена от учениците после е нещо съвсем друго..първите са стояли пред много неизвестни и включително така широко коментраното дали ще работи, после са били наясно че ще работи и работи но само това е останало при учениците им. Или отговор със следния вариант - те електромобилите си имат много добри батерии. Да имат си същите като на мобилните компютри или на смарфоните и тези батерии въобще не са за електромобили.



                        Ето , дружно стигнахте до изводът , че тази кола , за тази батерия не става ! Надявам се вече на всички е ясно и Pyramid ще спи спокойно , без да го мъчи , че никой не дава отговора , който той знае

                        Коментар


                        • Тошко, не е проблем да се развиват в автомат - робот с голяма вероятност е възможно да се получи но при такъв дизайн. Сега за сепарирането, нямам достъп до реални данни за тези технологии, до къде са стигнали. Но ако не може да се се сепарират, ето ти варианта на рециклиране. Дали ще навлязат електромобилите също имам менние - ще навлязат със сигурност повече, за автомобили които са с постоянен режим на движение, ползват се постоянно особенно в града и те са достатъчни за да се получат планини от батерии. Коментирам само рециклирането не защото дизайна няма други предимства които не съм заподозрял - има още много има...идеята ти е като за стандарт за батерии за електромобили. Тези неща просто не желая да ги коментирам, защото не мисля че е коректно. Спомням си как преди няколко години търсих да купя мембрана за филтри за въздух, те са тефлон и стъкловлакна запресовани така че да се получат пори - финни отворчета. Търговеца от Азия ме пита за какво ще я ползвам и изтърсих за батерия. Веднага тръгна да ме увещава че тефлона много трудно се реже и техните инженери много трудно го режат със специална машина и аз да го режа е абсурд - няма да мога. - Той откъде знаеше каква яка канцеларска ножица имам ? С две думи можеше просто да каже - батериите ги правим ние, къде си тръгнал. Същата работа е както да ти кажат - моите инженери могат да ми го измислят това същото нещо ! Моето мнение е че няма да го измислят никога най вероятно. Ремонтирам стара техника, тази която е правена от тези които са я измислили е едно нещо и тази правена от учениците после е нещо съвсем друго..първите са стояли пред много неизвестни и включително така широко коментраното дали ще работи, после са били наясно че ще работи и работи но само това е останало при учениците им. Или отговор със следния вариант - те електромобилите си имат много добри батерии. Да имат си същите като на мобилните компютри или на смарфоните и тези батерии въобще не са за електромобили.




                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            https://www.investor.bg/harduer/459/...yljava-312526/

                            Кой (КОЕ) е най-голямата спирачка за Мъск?

                            БА -ТЕ - РИ - Я - ТА !
                            Интересно но, и поостаряло.

                            Коментар


                            • https://www.investor.bg/harduer/459/...yljava-312526/

                              Кой (КОЕ) е най-голямата спирачка за Мъск?

                              БА -ТЕ - РИ - Я - ТА !
                              Last edited by безимeн; 03.03.2021, 17:57.

                              Коментар


                              • Прочее, на ел.мобила, Първи Проблем му са конструкторите и концепцията, която следват. Останалите неща са болести на растежа.

                                Коментар

                                Working...
                                X