If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
От това което са ми казвали матричари в България знам, че по принцип цените им са два пъти по ниски отколкото където и да било да се поръчат инструменти и са ми показвали готови инструменти които са наистина перфектно изработени т.е. могат да ги правят. Такива са цените на тези инструменти и във втора фаза когато се доработват се качват понякога няколко пъти на машина, правят се проби и се изчистват проблемчета , това е доста труд.
Цените на инструментите са жестоки, малка матрица с касетата дори формите да са плитки и несложни е над 10000 лв. Ако я поръчаш в Китай може да стане на половин цена, обаче в България хора с този занаят ми бяха казали - там такава ниска цена е за боклук, не поръчвай защото ще изгориш и ще получиш 50 кг. желязо. Това е матрица за елементарен детайл. Матрица за щипки - 24бр., щипки за пране да уточня, казаха 24 хиляди лева евтино понеже им е стандартна и са правили много и имат опит. Инструмент за топлообменника, за изтегляне така както съм го дешифрирал - цената ще кърти мивки с плочките, ще струва много пари със сигурност. Прототип на топлообменника, за съжаление може да се принтира от метал само на машина която струва над 500 хиляди долара и никой няма да я пусне да работи с часове за по малко от 3-5 хиляди, кой ще го купи този прототип после да се пробва пазара нямам идея, но трябва да е човек с прекалено големи финансови възможности. Такава е реалността за нещата за които говори Тодор. Но пък се досещам за вариант на топлообменник, който за много кратко време може да спести много пари.
Брат, тези тук -ама изобщо! - НЕ ВДЯНАХА, че топлообменникът е само половината работа и, сам по себе си, не е толкова важен, колкото останалата зад него част. И се нахвърлиха да обвиняват...а колко беше, един да провери. Все тая. *бал съм ги.
Цените на инструментите са жестоки, малка матрица с касетата дори формите да са плитки и несложни е над 10000 лв. Ако я поръчаш в Китай може да стане на половин цена, обаче в България хора с този занаят ми бяха казали - там такава ниска цена е за боклук, не поръчвай защото ще изгориш и ще получиш 50 кг. желязо. Това е матрица за елементарен детайл. Матрица за щипки - 24бр., щипки за пране да уточня, казаха 24 хиляди лева евтино понеже им е стандартна и са правили много и имат опит. Инструмент за топлообменника, за изтегляне така както съм го дешифрирал - цената ще кърти мивки с плочките, ще струва много пари със сигурност. Прототип на топлообменника, за съжаление може да се принтира от метал само на машина която струва над 500 хиляди долара и никой няма да я пусне да работи с часове за по малко от 3-5 хиляди, кой ще го купи този прототип после да се пробва пазара нямам идея, но трябва да е човек с прекалено големи финансови възможности. Такава е реалността за нещата за които говори Тодор. Но пък се досещам за вариант на топлообменник, който за много кратко време може да спести много пари.
На идиотиите ти не обръщам внимание освен ако не ми е забавно.
А и друго - ако някой от вас ми обясни по каква причина в средата на батерията е най-топло, ще си налея още едно питие.
Сигурен съм обаче че ще си седя жаден.
Трейдърко ти обясни но, нека и аз: Както са СЕГА батериите, централната им кухина, НЕ СЕ облива от охлаждането. Т.е., на там, пътят на топлината (щото, тя се движи и в двете страни, и към външна повърхност, и към центъра) е относително къс но, изходът, е през още повече вещество, т.е., там, се концентрира топлината и темп.скача. да не говорим, колко ефикасно е охлаждането при ТЕСЛА, например: Отвън, минава омачкана алум.тръба, и се допира до елемента само от една страна. ТАМ, е нужна особено силна помпа, температурата расте от единия край на тръбата до другия и т.н.
Pyramid, може да казва истината Матеев, той не знае колко струва инструмента защото просто е поръчвал опаковките някъде предполагам в чужбина, а те си имат инструментите и нищо чудно и да си ги пазят как изглеждат..т.е. да не ги е виждал.
Или, наистина, не собствениците, а...бизнесът, да ги плаща. Направи се той на интересен но, известно е че, безплатно, е само сиренцето в капана за мишки.
Прочее, Дани, имаш ЛС. Обърни им внимание, моля те, СЕГА. Ще разбереш, защо.
Имхотеп, за да се пренесе топлина в каквато и да било среда отнема време, то може да бъде много кратко. Ако обаче тялото, цилиндъра не е еднороден скоростта на движение на топлината със сигурност се забавя и така е при батериите, външната повърхност контактува с нещо което я охлажда. Точно по средата е мястото в което ще се повиши температурата най много при голям ток на разряд, заряд и в края на циклите на заряд и разряд понеже бавно се излъчва.
Pyramid, може да казва истината Матеев, той не знае колко струва инструмента защото просто е поръчвал опаковките някъде предполагам в чужбина, а те си имат инструментите и нищо чудно и да си ги пазят как изглеждат..т.е. да не ги е виждал.
На идиотиите ти не обръщам внимание освен ако не ми е забавно.
А и друго - ако някой от вас ми обясни по каква причина в средата на батерията е най-топло, ще си налея още едно питие.
Сигурен съм обаче че ще си седя жаден.
Когато, днес ...вече снощи, отново писах по оловните акумулатори с висок стартов ток и ниско тегло, споменах за едно електронно изделие, за домашния майстор. Споменах и "АКО холдингът може още са произвежда електроника"...ала не съм споменал, КАКВО ТОЧНО. Оставям разни бивши аспиранти да гадаят, а аз, ще хвърля новата загадка:
Как бихте дешифрирали кодировката на този акумулатор "1V, СЕ, 2Л+Z, AGM"? Последните 3 букви са взаимствани, докато първите 8, миришат на патент.
Хайде, експерти!
ПА! (гръмнах със стартов пистолет ).
Mateev, може когато не искаш да кажеш цената просто да не я кажеш. Сега ще хукна да търся фирма която да ми прави милиони бройки, а не инструменти. Цените на такива инструменти са толкова високи, че не искаш да кажеш. Този инструмент - матрицата за отливане на тубичките с трите вътрешни прегради не е чак толкова сложен и пак е струвал поне 3000.
Нали го видя, как да излъга? ТОВА, му е втора природа на човека. Сега, обзалагам се, с машини на холдинга, работници на холдинга и в цеховете на холдинга, цената става наистина добра, вероятно, даже, не хиляди а стотици за едно изделие. Помня, преди години, мой приятел -фрезист, светла му памет, ми спомена, че само пакет стандартни плочи, е 600-1000 лв (специална, инструментална стомана), а час машинно време на нишково-ерозийна машина, се оценявал на и над 70 лв, като за сложни форми, отиват повечко часове.
Накратко, слушай го но, каже ли ти "добър ден*, се огледай, дали изобщо, Слънцето е изгряло.
Коментар