IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Извинявам се, защо не си отворите друга тема за вашата дискусия, която няма връзка с електромобилите?
    Подвеждате хората, които следят конкретна тема.

    Коментар


    • От това което са ми казвали матричари в България знам, че по принцип цените им са два пъти по ниски отколкото където и да било да се поръчат инструменти и са ми показвали готови инструменти които са наистина перфектно изработени т.е. могат да ги правят. Такива са цените на тези инструменти и във втора фаза когато се доработват се качват понякога няколко пъти на машина, правят се проби и се изчистват проблемчета , това е доста труд.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Прочее, само за 90% от шприц формите, ми искаха 78К без ДДС., За установката за изковаване на тръбата - €34 K, ,без ДДС...
        Last edited by Pyramid; 27.04.2021, 05:03.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Цените на инструментите са жестоки, малка матрица с касетата дори формите да са плитки и несложни е над 10000 лв. Ако я поръчаш в Китай може да стане на половин цена, обаче в България хора с този занаят ми бяха казали - там такава ниска цена е за боклук, не поръчвай защото ще изгориш и ще получиш 50 кг. желязо. Това е матрица за елементарен детайл. Матрица за щипки - 24бр., щипки за пране да уточня, казаха 24 хиляди лева евтино понеже им е стандартна и са правили много и имат опит. Инструмент за топлообменника, за изтегляне така както съм го дешифрирал - цената ще кърти мивки с плочките, ще струва много пари със сигурност. Прототип на топлообменника, за съжаление може да се принтира от метал само на машина която струва над 500 хиляди долара и никой няма да я пусне да работи с часове за по малко от 3-5 хиляди, кой ще го купи този прототип после да се пробва пазара нямам идея, но трябва да е човек с прекалено големи финансови възможности. Такава е реалността за нещата за които говори Тодор. Но пък се досещам за вариант на топлообменник, който за много кратко време може да спести много пари.
          Брат, тези тук -ама изобщо! - НЕ ВДЯНАХА, че топлообменникът е само половината работа и, сам по себе си, не е толкова важен, колкото останалата зад него част. И се нахвърлиха да обвиняват...а колко беше, един да провери. Все тая. *бал съм ги.

          Прочее, звънни ми СЛЕД 14 ч.

          Коментар


          • патента е някакъв европейски между другото
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Цените на инструментите са жестоки, малка матрица с касетата дори формите да са плитки и несложни е над 10000 лв. Ако я поръчаш в Китай може да стане на половин цена, обаче в България хора с този занаят ми бяха казали - там такава ниска цена е за боклук, не поръчвай защото ще изгориш и ще получиш 50 кг. желязо. Това е матрица за елементарен детайл. Матрица за щипки - 24бр., щипки за пране да уточня, казаха 24 хиляди лева евтино понеже им е стандартна и са правили много и имат опит. Инструмент за топлообменника, за изтегляне така както съм го дешифрирал - цената ще кърти мивки с плочките, ще струва много пари със сигурност. Прототип на топлообменника, за съжаление може да се принтира от метал само на машина която струва над 500 хиляди долара и никой няма да я пусне да работи с часове за по малко от 3-5 хиляди, кой ще го купи този прототип после да се пробва пазара нямам идея, но трябва да е човек с прекалено големи финансови възможности. Такава е реалността за нещата за които говори Тодор. Но пък се досещам за вариант на топлообменник, който за много кратко време може да спести много пари.
              Last edited by supertrader; 27.04.2021, 04:18.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                На идиотиите ти не обръщам внимание освен ако не ми е забавно.
                А и друго - ако някой от вас ми обясни по каква причина в средата на батерията е най-топло, ще си налея още едно питие.
                Сигурен съм обаче че ще си седя жаден.
                Трейдърко ти обясни но, нека и аз: Както са СЕГА батериите, централната им кухина, НЕ СЕ облива от охлаждането. Т.е., на там, пътят на топлината (щото, тя се движи и в двете страни, и към външна повърхност, и към центъра) е относително къс но, изходът, е през още повече вещество, т.е., там, се концентрира топлината и темп.скача. да не говорим, колко ефикасно е охлаждането при ТЕСЛА, например: Отвън, минава омачкана алум.тръба, и се допира до елемента само от една страна. ТАМ, е нужна особено силна помпа, температурата расте от единия край на тръбата до другия и т.н.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Pyramid, може да казва истината Матеев, той не знае колко струва инструмента защото просто е поръчвал опаковките някъде предполагам в чужбина, а те си имат инструментите и нищо чудно и да си ги пазят как изглеждат..т.е. да не ги е виждал.
                  Или, наистина, не собствениците, а...бизнесът, да ги плаща. Направи се той на интересен но, известно е че, безплатно, е само сиренцето в капана за мишки.


                  Прочее, Дани, имаш ЛС. Обърни им внимание, моля те, СЕГА. Ще разбереш, защо.

                  Коментар


                  • Имхотеп, за да се пренесе топлина в каквато и да било среда отнема време, то може да бъде много кратко. Ако обаче тялото, цилиндъра не е еднороден скоростта на движение на топлината със сигурност се забавя и така е при батериите, външната повърхност контактува с нещо което я охлажда. Точно по средата е мястото в което ще се повиши температурата най много при голям ток на разряд, заряд и в края на циклите на заряд и разряд понеже бавно се излъчва.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Pyramid, може да казва истината Матеев, той не знае колко струва инструмента защото просто е поръчвал опаковките някъде предполагам в чужбина, а те си имат инструментите и нищо чудно и да си ги пазят как изглеждат..т.е. да не ги е виждал.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Тъй си и знаех, нищо не можеш да дешифрираш.
                        На идиотиите ти не обръщам внимание освен ако не ми е забавно.
                        А и друго - ако някой от вас ми обясни по каква причина в средата на батерията е най-топло, ще си налея още едно питие.
                        Сигурен съм обаче че ще си седя жаден.
                        Last edited by Имхотеп; 27.04.2021, 03:34.
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                          Измамник пак нямаш пари за апчета и пак откачи
                          Тъй си и знаех, нищо не можеш да дешифрираш.

                          Коментар


                          • Измамник пак нямаш пари за апчета и пак откачи
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Когато, днес ...вече снощи, отново писах по оловните акумулатори с висок стартов ток и ниско тегло, споменах за едно електронно изделие, за домашния майстор. Споменах и "АКО холдингът може още са произвежда електроника"...ала не съм споменал, КАКВО ТОЧНО. Оставям разни бивши аспиранти да гадаят, а аз, ще хвърля новата загадка:
                              Как бихте дешифрирали кодировката на този акумулатор "1V, СЕ, 2Л+Z, AGM"? Последните 3 букви са взаимствани, докато първите 8, миришат на патент.

                              Хайде, експерти!
                              ПА! (гръмнах със стартов пистолет ).

                              Времето тече.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Mateev, може когато не искаш да кажеш цената просто да не я кажеш. Сега ще хукна да търся фирма която да ми прави милиони бройки, а не инструменти. Цените на такива инструменти са толкова високи, че не искаш да кажеш. Този инструмент - матрицата за отливане на тубичките с трите вътрешни прегради не е чак толкова сложен и пак е струвал поне 3000.
                                Нали го видя, как да излъга? ТОВА, му е втора природа на човека. Сега, обзалагам се, с машини на холдинга, работници на холдинга и в цеховете на холдинга, цената става наистина добра, вероятно, даже, не хиляди а стотици за едно изделие. Помня, преди години, мой приятел -фрезист, светла му памет, ми спомена, че само пакет стандартни плочи, е 600-1000 лв (специална, инструментална стомана), а час машинно време на нишково-ерозийна машина, се оценявал на и над 70 лв, като за сложни форми, отиват повечко часове.
                                Накратко, слушай го но, каже ли ти "добър ден*, се огледай, дали изобщо, Слънцето е изгряло.

                                Коментар

                                Working...
                                X