IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • При старите батерии които са поставяни при Тесла има случаи на запалване, макар да са рядкост но има. Каква е причината все пак да се случват, знаеш ли ? При новите батерии които са таблес, тези случаи ще са още по голяма рядкост ако не изчезнат дори напълно, защо ? Знаеш ли ?
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Имхотеп, в модула са свързани последователно елементи - отделни, и ако единия е 100вата и целия модул ще е 100вата, защото при това свързване се повишава напрежението. 100вата наистина са малко, ако отделния елемент е 1000Wh мисля че не може да се запали. Много са относителни все пак тези неща, затова в модула има други неща които ще пречат да се запали. Първото е че при късо съединение то ще удари в най уязвимия елемент и той ще си повиши съпротивлението и ще прекъсне веригата, съответно другите няма да се запалят.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Е? Откога едното има общо с другото?
        Само една батерия е 3600 вата?

        Last edited by Имхотеп; 18.06.2021, 19:32.
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Чекай малко, доскоро разпраяше за "стотици волти", колкото е нужно, а вече станаха само 100 вата?
          Е? Откога едното има общо с другото?

          Коментар


          • Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Днешните модули са просто огромни и няма как. Ама микро, само 100[Wh], не е "тухла четворка" (че даже и повече), пък и няма силата да се чак запали. Че тя, изначално, идеята е ТАЗИ.
              Чекай малко, доскоро разпраяше за "стотици волти", колкото е нужно, а вече станаха само 100 вата?
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Pyramid, да ако не могат да се палят би било най доброто което може да се направи по този въпрос. Сега остава да кажат - егати микромодулите, ами те не могат да се палят, за какво са ти такива.
                Е нали Матейко за това бръмча?

                Коментар


                • Pyramid, да ако не могат да се палят би било най доброто което може да се направи по този въпрос. Сега остава да кажат - егати микромодулите, ами те не могат да се палят, за какво са ти такива.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                    И един мармот завива шоколада със станиол ....

                    Мисля обаче да те разочаровам - в съвременните електромобили температурата на батериите се следи, при това с много термодатчици, поставени на верните места. Следят се и другите им електрически параметри - напрежение, ток, капацитет, вътрешно съпротивление, дисбаланс и т.н.

                    Това обаче с автоматичното откачане кърти мивки ....
                    Я ми кажи на колко ракии си и как си представяш да караш след лека кола и от нея по пътя да се сипят разни батерии с размери и тегло на тухли четворки .... .
                    Днешните модули са просто огромни и няма как. Ама микро, само 100[Wh], не е "тухла четворка" (че даже и повече), пък и няма силата да се чак запали. Че тя, изначално, идеята е ТАЗИ.
                    Last edited by Pyramid; 18.06.2021, 06:28.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Mateev, не става въпрос само да се следи а щом е ясно че се пали да влезе в аварийната лента и много ясно че няма да си изсипе батерийките а модул който почва да гори. Иначе се пали колата и гасене няма както е известно, нали знаеш снимките с големите контейнери в които се пъхат запалени Тесли за да изгорят безопасно.
                      Разкажете повече моля,

                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Mateev, не става въпрос само да се следи а щом е ясно че се пали да влезе в аварийната лента и много ясно че няма да си изсипе батерийките а модул който почва да гори. Иначе се пали колата и гасене няма както е известно, нали знаеш снимките с големите контейнери в които се пъхат запалени Тесли за да изгорят безопасно.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                          Гледа много филми той - и оп, дъмп на реактор кор в Космоса А сега обратно на поточната линия да сглобява батерийки по 3.7 волта...
                          Няма такава квалификация.
                          В момента пристига стока в завода и е на бариерата
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                            И един мармот завива шоколада със станиол ....

                            Мисля обаче да те разочаровам - в съвременните електромобили температурата на батериите се следи, при това с много термодатчици, поставени на верните места. Следят се и другите им електрически параметри - напрежение, ток, капацитет, вътрешно съпротивление, дисбаланс и т.н.

                            Това обаче с автоматичното откачане кърти мивки ....
                            Я ми кажи на колко ракии си и как си представяш да караш след лека кола и от нея по пътя да се сипят разни батерии с размери и тегло на тухли четворки .... .
                            Гледа много филми той - и оп, дъмп на реактор кор в Космоса А сега обратно на поточната линия да сглобява батерийки по 3.7 волта...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Между другото ми хрумна една идея, защото батериите на ел.мобилите не са направени така че да им се следи температурата и примерно ако загрее до температура при която се очаква несъмнено запалване, батерията да се откачи от тялото на електромобила след като той се отбие безопасно от пътя за да се предотврати запалването на самия електромобил. Или да се откачи конкретния модул който иска да гори.
                              Супертрейдър температурата се следи по всяко време. Всеки един параметър се следи по всяко време. Всичко за което ти хрумне идея се следи по всяко време.
                              Бях писал даже как
                              Last edited by Имхотеп; 18.06.2021, 01:52.
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Между другото ми хрумна една идея, защото батериите на ел.мобилите не са направени така че да им се следи температурата и примерно ако загрее до температура при която се очаква несъмнено запалване, батерията да се откачи от тялото на електромобила след като той се отбие безопасно от пътя за да се предотврати запалването на самия електромобил. Или да се откачи конкретния модул който иска да гори.
                                И един мармот завива шоколада със станиол ....

                                Мисля обаче да те разочаровам - в съвременните електромобили температурата на батериите се следи, при това с много термодатчици, поставени на верните места. Следят се и другите им електрически параметри - напрежение, ток, капацитет, вътрешно съпротивление, дисбаланс и т.н.

                                Това обаче с автоматичното откачане кърти мивки ....
                                Я ми кажи на колко ракии си и как си представяш да караш след лека кола и от нея по пътя да се сипят разни батерии с размери и тегло на тухли четворки .... .

                                Коментар

                                Working...
                                X