If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Като пренебрегнем дребнотемието, в което - на реални факти се противопоставят "качества", които имал вестоносеца... Нали така се прави ТУК: когато не можем да коментираме фактите в един спор - почваме да плюем по човека, който предлага дискусия по факти от нета...
Я да видим сега, какво точно разбираме от "доводите" на опонента ми /изключваме личните нападки/:
Интересна теза защитава пирамидалният фараон...Мъск БИЛ носител на прогреса, докато Безос и една верига от маркети - са носители на РЕГРЕСА...
Моето мнение: ако някой е носител на прогреса, той НЕ ПЛАСИРА НА ПАЗАРА ОПАСНИ за здравето и живота стоки.
Какво е общото мнение? Може ли някой САМ да произвежда и да осъществява САМ пласмента на някаква /своя/ тръбичка и дали една огромна верига не би могла да направи продаваем, дори един непотребен и ненужен никому артикул?
А, ако този артикул докаже "прогреса" си така ексклузивно, опожарявайки бизнеса на ония, които с десетилетия градят отношения с милиони клиенти?
Струва ли си да сринеш имиджа си и изгониш клиентите си, заради някаква НЕРАБОТЕЩА тръбичка?
Струва ли си да сринеш имиджа си и изгониш клиентите си, заради соларни панели, които предизвикват пожари? Вече четохме как "специалистите", с които Мъск постоянно се разделя - се реализират в други компании...
Останалите, без необходимия опит - извършват монтажа на панелите на покривите на маркетите от веригата: ПРЕЗ ПРЪСТИ! В резултат: пожари и щети!
Целият смисъл - в последното изречение. Другото.нагоре - брътвежи. Дерзай, значи. САМО ТИ ще спреш Мъск.
Ахам.
Като пренебрегнем дребнотемието, в което - на реални факти се противопоставят "качества", които имал вестоносеца... Нали така се прави ТУК: когато не можем да коментираме фактите в един спор - почваме да плюем по човека, който предлага дискусия по факти от нета...
Я да видим сега, какво точно разбираме от "доводите" на опонента ми /изключваме личните нападки/:
Интересна теза защитава пирамидалният фараон...Мъск БИЛ носител на прогреса, докато Безос и една верига от маркети - са носители на РЕГРЕСА...
Моето мнение: ако някой е носител на прогреса, той НЕ ПЛАСИРА НА ПАЗАРА ОПАСНИ за здравето и живота стоки.
Какво е общото мнение? Може ли някой САМ да произвежда и да осъществява САМ пласмента на някаква /своя/ тръбичка и дали една огромна верига не би могла да направи продаваем, дори един непотребен и ненужен никому артикул?
А, ако този артикул докаже "прогреса" си така ексклузивно, опожарявайки бизнеса на ония, които с десетилетия градят отношения с милиони клиенти?
Струва ли си да сринеш имиджа си и изгониш клиентите си, заради някаква НЕРАБОТЕЩА тръбичка?
Струва ли си да сринеш имиджа си и изгониш клиентите си, заради соларни панели, които предизвикват пожари? Вече четохме как "специалистите", с които Мъск постоянно се разделя - се реализират в други компании...
Останалите, без необходимия опит - извършват монтажа на панелите на покривите на маркетите от веригата: ПРЕЗ ПРЪСТИ! В резултат: пожари и щети!
Дори да не Осъди някой някого, то - дастатъчно е и това:
САМИЯТ Джеф Безос СПИРА да купува и да рекламира Мъск... Ясно е, че Amazon съществува, защото отстоява правата си и търси законно възмездие за нанесените щети, което важи и за другия потърпевш...
САМАТА ОГРОМНА ВЕРИГА Walmart - СПИРА да продава и рекламира Мъск..., след като преди месеци регистрираха ПОЖАРИ и ЩЕТИ на свои маркети...
.................................................. .........
Неадекватните ти включвания, в които не казваш нищо, или пък говориш несвързано - не помагат много на хората тук, за да отсъдят правилно конкретни събития. Затрупваш СЕРИОЗНИТЕ ПРОБЛЕМИ и помагаш единствено на ония, които по някакви причини рекламират някого.
Ние гледаме мача, ако и да не вярваме винаги на фактите.
Amazon vs Tesla = COMPETITION. IN SPACE.
Не съм казал, че Мъск е съвършен. Ама работи по въпроса. Както и Безос.
Ти и няколко още мрънкалА, ако мислите, че ще спрете прогреса, дерзайте.
Дори да не Осъди някой някого, то - дастатъчно е и това:
САМИЯТ Джеф Безос СПИРА да купува и да рекламира Мъск... Ясно е, че Amazon съществува, защото отстоява правата си и търси законно възмездие за нанесените щети, което важи и за другия потърпевш...
САМАТА ОГРОМНА ВЕРИГА Walmart - СПИРА да продава и рекламира Мъск..., след като преди месеци регистрираха ПОЖАРИ и ЩЕТИ на свои маркети...
Неадекватните ти включвания, в които не казваш нищо, или пък говориш несвързано - не помагат много на хората тук, за да отсъдят правилно конкретни събития. Затрупваш СЕРИОЗНИТЕ ПРОБЛЕМИ и помагаш единствено на ония, които по някакви причини рекламират някого.
Ние гледаме мача, ако и да не вярваме винаги на фактите.
И Amazon ще съди Tesla за пожари със соларните ѝ панели. Компанията на Джеф Безос спира да инсталира продукти на SolarCity.
Walmart вече не е единствената компания, която се оказва пострадала от соларните панели, произведени от SolarCity, която е собственост на Илън Мъск...
И Amazon ще съди Tesla за пожари със соларните ѝ панели. Компанията на Джеф Безос спира да инсталира продукти на SolarCity.
Walmart вече не е единствената компания, която се оказва пострадала от соларните панели, произведени от SolarCity, която е собственост на Илън Мъск...
Греда ни чака и при живота на батерите. Те и за соларните ходеха слухове, че по над 40-60 години щели да траят, пък деградирането на полупроводниците, току не им даде и долната граница. Режимите на работа на батерията рязко повлияват дълготрайността ѝ. Не като корпус. Той и повече би могъл да изтрае но...И ТОВА НЕ Е ГАРАНТИРАНО. ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ. ТОЛКОЗ.
Долният умник е като латерна- едно си знае, едно си бае. Теорията е добра, но на практика са доста по различни нещата- да не говорим за офгрид кочина, която и нея не е реализирал нито еди нито затц. В момента в който опре работата до практическата работа, се започва едно леене на мозъци и обвинения в комунизъм, содомия, зоофилия и какво ли не още. Не съм казал че няма перспектива в перкопанелите, ама да чакаш само на тях си е вятърничава работа
Въпросът със замърсяването определено е ясен само на теб и на никой друг. Обяни къде ще отиде замърсяването от теца който е направил ток за да си заредиш електричката? Доколкото си спомням все обясняваше че си щял да я зареждаш от слънцето и вятъра- ами че то няма толкова произведен ток от двата източника колккото електрички има. Май пак дърво , а?
Греда ни чака и при живота на батерите. Те и за соларните ходеха слухове, че по над 40-60 години щели да траят, пък деградирането на полупроводниците, току не им даде и долната граница. Режимите на работа на батерията рязко повлияват дълготрайността ѝ. Не като корпус. Той и повече би могъл да изтрае но...И ТОВА НЕ Е ГАРАНТИРАНО. ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ. ТОЛКОЗ.
Аргумента за замърсяването отдавна е ясен (в полза на електричките). Ако прочетеш малко вместо да спамиш ще го разбереш. Друг е въпроса че целта на трола е да дезинформира, а не да представя обективни факти.
С широкото навлизане на технологията ще започнат и подобренията. Това мисляме ясно за непредубедения наблюдател.
За рециклиране завод на тесла не им трябва (засега). Полезния живот на батериите ще е над 20-25 години. Първо за задвижване на автомобила и след това при захранване за битови цели.
Доколкото знам в завода на тесла във фримонт имат сектор за преработка на батерии. Повече от това не е необходимо към момента.
Относно цената на електричеството единственият източник, който може да даде възможност за "поевтиняване" са само вятър и слънце заради спада в цената на технологията и неограничения източник. Всичко друго гарантирано ще поскъпва. Поевтиняване обаче е наивно да се очаква най-малкото заради разходите за пренос, поддръжка и подобряване на инфраструктурата.
Зареждането на електричките не е проблем. Вече я дъвкахме темата. В Сащ голяма част от домашната мрежа е на 110в и затова зареждането е бавно. Който иска обаче си слага инсталация с по-голямо напрежение и зарежда батерията до 100% през нощта. За дълъг път супер чарджър за 20-30 мин на всеки 3-4 часа път.
Продължавай да тролиш ...
Въпросът със замърсяването определено е ясен само на теб и на никой друг. Обяни къде ще отиде замърсяването от теца който е направил ток за да си заредиш електричката? Доколкото си спомням все обясняваше че си щял да я зареждаш от слънцето и вятъра- ами че то няма толкова произведен ток от двата източника колккото електрички има. Май пак дърво , а?
25-30 години си е доста далечно бъдеще за нас. Реално още след 10 години много от нас ще са вече с електрички. Не виждам каква е връзката между нефта и американския долар, ако си въобразяваш че се крепи само на нефта, би трябвало да се запиташ защо нищо му няма на долара когато нефта е бил 10 долара и по-малко. Доколкото си спомням при такъв нефт се срина СССР а не долара.
Силовая установка — дизель-электрическая. Два дизельных двигателя MTU Detroit Diesel 16V4000 мощностью по 1715 кВт (2330 л. с.) каждый, электрогенераторы, мотор-колёса
Тяговая установка — Siemens MMT500 с двумя тяговыми генераторами, четырьмя тяговыми мотор-колёсами. Тяговый генератор — YJ177A. Мощность — 1704 кВт. Мотор-колесо — 1TB3026-0G-03, мощность - 1200 кВт
Е аз съм инженер а не празнодумец дървен философ и фантазьор.Казах ти вече.Бъдещето е електрическо ама не с батерии.Ще дойде откритие в една или няколко науки и ще преодолеем зависимостта от горивата.Според мен бъдщето е над земята.Новите коли на хората няма да се движат по земята а над нея примерно на 10 метра
Мани ти багерите и локомотивите камионите покажи ама ония Белаз тях покажи.Също искам да видя електрически трактори и комбайни.
Е всичко веднага и сега само малките деца искат,
а точно за Белаза:
"
Силовая установка — дизель-электрическая. Два дизельных двигателя MTU Detroit Diesel 16V4000 мощностью по 1715 кВт (2330 л. с.) каждый, электрогенераторы, мотор-колёса
Тяговая установка — Siemens MMT500 с двумя тяговыми генераторами, четырьмя тяговыми мотор-колёсами. Тяговый генератор — YJ177A. Мощность — 1704 кВт. Мотор-колесо — 1TB3026-0G-03, мощность - 1200 кВт
Да не си объркал планетата щото на нашата толко литий няма
От къдве ви са данните? Защото последно като провервах, по време на неуспешният ми опит да напиша дисертация по тази тема, литият беше един от компонентите на морската вода. Вярно не макрокомпонент като натрият, калцият или магнезият, но се съдържа, може да бъде получаван (и се получава) в индустриални количества като страничен продукт от добива на морска сол.
Коментар