IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Магията е в софтуера и управлението на цялата система (battery management system).

    Това изречение на колегата много подхожда на онова, което правят китайците. Клипчето показва софтуера, който поема директно и паркирането на Xpeng...

    Насладете се на софтуер!

    https://www.youtube.com/watch?v=I3mJQkIvbJo

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      Моля модераторите да бъдат принципни и да дават гласност на всички мнения, щом в тях има резонни въпроси, които са по темата!
      За различните мнения има различни теми. Като искате да плюете по някой, си отворете темичка, па си плюйте там.
      Предполагам че няма да го направите, защото освен вас никой друг няма да ви обърне внимание.
      То за това и тролите по другите теми.

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Моля модераторите да бъдат принципни и да дават гласност на всички мнения, щом в тях има резонни въпроси, които са по темата!

        Коментар


        • Моля модераторите да вземат мерки - темата се превръща в тема за лична омраза на някои неудачници към персони на които отношението към темата е единствено като част от пазара на ЕВ.

          Ако искат, тези граждани могат да си отворят отделна тема за плюене по съответните персони и да доказват правотата си.

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Това бъдеще време е строшило не една глава... )) Тесла ЩЕ ПРОДАВА - някога! Сега обаче на своя пазар продават китайците - и това е във ВСИЧКИ сегменти и за всички вкусове към електромобилите. Тесла ТРЯБВАШЕ ВЕЧЕ ДА ПРОДАВА, но $ 10 МЛРД за завода в Китай - очевидно не му стигат на Мъск... Трябва да пришпори отново акционерите! Тия овце - не зная защо не му бият дузпата?!? Обещания, обещания... Толкова изпълнителни директори напуснаха Тесла и развиват УСПЕШНО бизнеса..., а Мъск си гризе ноктите... ))

            Когато /и АКО/ - Тесла започне да продава, то какво точно ЩЕ ПРОДАВА? Китайски батерии! Аутсайдерът Мъск - в безизходица - ще развива китайската икономика. Какво ЩЕ ПРОДАВА? Неергономичен дизайн, а китайците - по каква логика ще купуват, освен това - да помогнат на производството на батериите си? А защо точно с Тесла, а не с Xpeng - с достатъчно добри за пазара ДИЗАЙН и СОФТУЕР, и НАВИГАЦИЯ!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Ако избираме между два електромобила с китайска батерия, които ще се карат в Китай:


              1. Китайският: Xpeng P7




              2. Тесла М3 - с китайската си батерия:




              Аз бих избрал първият - китайски, но със сигурност и с по-ниска цена...

              Когато най-после почне своята дейност в Китай С КИТАЙСКА БАТЕРИЯ - Мъск ще бъде един аутсайдер на китайския пазар и не се знае защо китайците биха предпочели Тесла пред техният си Xpeng P7, ЩОМ И ДВАТА ЩЕ БЪДАТ С КИТАЙСКАТА СИ БАТЕРИЯ! ... ))

              Друга батерия Мъск не би използвал на тоя пазар, защото Тесличката му става НЕПРОДАВАЕМА... ))

              Неадекватни решения имат аутсайдерите! Именно затова са и аутсайдери... ))
              Ти си неспасяем случай – все ще избереш битата карта.

              А иначе китайците е ясно защо предпочитат тесла – това е най-доброто което съществува на пазара.

              „Tesla's China-made Model 3 may be priced in $43,400-$50,700 range: Bloomberg“ – Къде ги видя тия 70+ хиляди?

              Относно оригиналността и креативността ето ти малко храна за размисъл:

              Тhe company is known for taking more than a little “inspiration” from the Tesla design language and technology. Henry Xia, the founder of Xpeng Motors, has previously mentioned that his company is going to take advantage of this approach. The P7 sedan and G3 SUV strongly resemble the current Tesla lineup in external and internal styling

              Xpeng Motors P7 is being targeted for delivery in the second quarter of 2020 and has already received over 3,000 orders according to Xpeng Motors. The factory to produce the P7 is under construction in Zhaoqing, Guangdong, China“ – До тогава Тесла ще е продала 10-20 пъти повече!

              Capital and talent are vital to newcomers in the auto industry. So far, none of the Chinese players have realised mass production like Tesla. The leader, NIO, delivered more than 10,000 last year, still far behind Tesla’s more than 200,000 units globally. But NIO and Xpeng are making steady progress,” said Lu Yan, analyst with auto consultancy Gasgoo.“

              Коментар


              • Сега софтуер ли ще коментираме?

                Понеже можеш да търсиш, хайде - кажи ни колко датчици има и с какъв софтуер разполага Xpeng и същото - за Тесла...

                Ще останеш изненадан! ))

                Коментар


                • Ако избираме между два електромобила с китайска батерия, които ще се карат в Китай:


                  1. Китайският: Xpeng P7




                  2. Тесла М3 - с китайската си батерия:




                  Аз бих избрал първият - китайски, но със сигурност и с по-ниска цена...

                  Когато най-после почне своята дейност в Китай С КИТАЙСКА БАТЕРИЯ - Мъск ще бъде един аутсайдер на китайския пазар и не се знае защо китайците биха предпочели Тесла пред техният си Xpeng P7, ЩОМ И ДВАТА ЩЕ БЪДАТ С КИТАЙСКАТА СИ БАТЕРИЯ! ... ))

                  Друга батерия Мъск не би използвал на тоя пазар, защото Тесличката му става НЕПРОДАВАЕМА... ))

                  Неадекватни решения имат аутсайдерите! Именно затова са и аутсайдери... ))

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                    Ама, не НИ занимавай с глупости, де!

                    Каква батерия БИ ИЗПОЛЗВАЛ Мъск в Китай? Някога!?!

                    КИ-ТАЙ-СКА!

                    Договори е сключил вече Мъск! ДО-ГО-ВО-РИ!

                    Чие производство ще популяризира? И ще поставя КИТАЙСКИ батерии на ламарините си, които НЯМАТ съвременен дизайн... ))

                    Имал поръчки?!? Трябваше ВЕЧЕ да е ПОЧНАЛ в началото на ЮЛИ 2019..., а сега - ЩЯЛ В КРАЯ на 2019... Айде да видим!

                    .................................................. ......................

                    КИТАЙСКИТЕ БАТЕРИИ НЕ ГИ ОСПОРВАМЕ, нали?

                    Щом Мъск си ги е харесал и си ги е заплюл!!! ))
                    Пич как пък досега не разбра, че каквото правят компаниите на Мъск, в повечето случаи е по-добре от всички останали.

                    Батериите в колите на Тесла са такива каквито можеш да си купиш от магазина.
                    Разликата между Тесла и всички останали е какво постигат с отделните батерийни клетки като ги превръщат в цялостен пакет. Магията е в софтуера и управлението на цялата система (battery management system). И причините са много прости – амбицията, усилията и средствата, които влагат са в пъти по-големи от всички останали.
                    Досега само кьор-фишеци и откровени глупости говориш!

                    Коментар


                    • Ама, не НИ занимавай с глупости, де!

                      Каква батерия БИ ИЗПОЛЗВАЛ Мъск в Китай? Някога!?!

                      КИ-ТАЙ-СКА!

                      Договори е сключил вече Мъск! ДО-ГО-ВО-РИ!

                      Чие производство ще популяризира? И ще поставя КИТАЙСКИ батерии на ламарините си, които НЯМАТ съвременен дизайн... ))

                      Имал поръчки?!? Трябваше ВЕЧЕ да е ПОЧНАЛ в началото на ЮЛИ 2019..., а сега - ЩЯЛ В КРАЯ на 2019... Айде да видим!

                      .................................................. ......................

                      КИТАЙСКИТЕ БАТЕРИИ НЕ ГИ ОСПОРВАМЕ, нали?

                      Щом Мъск си ги е харесал и си ги е заплюл!!! ))

                      Коментар


                      • Нека почнем изводите си от тук:

                        Стойността на батерията надхвърля стойността на останалата част от електромобила...

                        По-натам:

                        Ако батерията има най-висока стойност в електромобила, то... /тук се концентрирай върху норма на печалба, инвестиция в бъдещото развитие.../...

                        И - накрая :

                        Мъск НЯКОГА ЩЕ произвежда електромобили БЕЗ БАТЕРИИ в Китай! Някога, но не сега!!! ))

                        Коментар


                        • Като говорим за влиянието на електричките – Печалбата на BMW се срина с почти една пета… „Високият дял на електрифицираните превозни средства също допринася за по-високите производствени разходи

                          https://www.investor.bg/novini/444/a...niiata-286827/

                          Коментар


                          • Без да давам квалификации на опонентите /за умрелите - или добро - или - нищо!/...


                            Нека се съсредоточим върху ВАЖНИЯТ ВЪПРОС и .покажем /пич/ - с какви батерии ЩЕ ДА работи Мъск в Китай.


                            Давай - ти си! Аз ще те допълня: с ... КИТАЙСКИ батерии!


                            Вярно ли е това, или пак нещо фантазирам? БрандЧЕТО Тесла - с китайските батерии! Къде отиваме - може би? ))

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                              в електромобила си и ти се изправят косите...

                              .................................................. ............................


                              Нали точно това говоря и аз - ПОЧТИ ВЪВ ВСЕКИ ПОСТ: съвременната литиево-йонна батерия - освен, че НЕ Е БЕЗОПАСНА, също и не дава АВТОНОМНОСТТА НА електромобила, каквато има топлинният двигател! Няма да повтарям ония физико-химични свойства на въглеводородите, с концентрация в топлина на изгаряне...
                              Единствените, на които се изправят косите са СЕОтата в индустриите, в които е намесен петрола

                              Не знам защо говориш с такава убеденост за батериите, ама статистиката друго говори за живота им.

                              Click image for larger version

Name:	battery.jpg
Views:	1
Size:	93.9 КБ
ID:	3491544



                              Живота на батериите е най-малкия проблем (поне при теслите) – за 500-600 хил. км пробега ще намалее (20 - 30%). ДВГ автомобила ще е за скраб на половината километраж.

                              Коментар


                              • [QUOTE=безимeн;n3491399]
                                XPeng launched a large-scale delivery of the G3 at the end of March this year, with a plan to deliver 10,000 vehicles by the end of July and 40,000 in 2019. Currently, the G3 has 40 new features added through the OTA upgrade. /QUOTE]

                                Пич, бегай да пиеш хапчетата щото явно живееш на паралелен свят.
                                Колкото и снимки да показваш, продажбите се правят на купувачите, а те търсят качество
                                Всяка година излиза нов Тесла килър a Тесла произвежда и продава все повече коли.

                                Нещо си объркАл цифрите отново. Цената на М3 в Китай започва с 4 не със 7. Китайците счупиха сайта от поръчки на модел3, който ще се произвежда в Китай от края на годината.
                                За завода анализаторите /мисля морган стенли беше/ разправят, че не са виждали на запад да се строи с такива темпове. Завода вече се оборудва и ще произвежда 5-10 пъти повече автомобили от xpeng & nio взети заедно.
                                Ма няма лошо, може да си поръчаш и Xpeng, а защо не и да инвестираш в компанията, нали ще доминира най-големия пазар
                                Last edited by ED; 01.08.2019, 12:11.

                                Коментар

                                Working...
                                X