IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Това е добро и много екологично.

    Дизелов генератор за ток за зарядна станция на електрички.

    https://twitter.com/Franktmcveety/status/1157465071536050176



    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      Цени - ДВА ПЪТИ ПО-НИСКИ! Това - дали би влияло на продажбите?
      Отговорът съвсем не е очевиден. Китайската средна класа не ще да купува китайски изделия. Искат западно, марково, скъпо. Най-вероятно Тесла ще пожъне големи успехи в Китай. Не разбирам защо си толкова загрижен за тази компания.

      Коментар


      • За КИТАЙСКАТА компания BYD, която превъзхожда по продажби Тесла - все още нищо не сме казали... Какво да говорим, като продажбите сами говорят за компанията и нейното място в световното производство! /зная, че ще има критики и "оправдания", но се концентрирайте върху продажбите, които са реални, а - както вече сме посочвали при Тесла - те да са концентрирани в края на тримесечие/година, като са реализирани със счетоводни трикове/...

        Ако направим кратък извод: излизайки на пазара на Китай, Мъск не само, че няма да покаже нещо ново /батериите му ще са китайски, със същият пробег - 400 - 500 км./, но и също Мъск ще се сблъска с цени на електромобилите, които /при неговият пробег/ - ще са 2-3 пъти по-ниски от тия на Тесла...

        Цени - ДВА ПЪТИ ПО-НИСКИ! Това - дали би влияло на продажбите? Според мен - да!

        Какво се получи:

        - пробег на електромобилите /китайски и на Тесла/ - съизмерим,

        - софтуер - съвременен - съизмерим,

        - дизайн - в доста ситуации на китайските е по-добър от тия на Тесла,а добрият дизайн на някои модели на Тесла изисква 3-5 пъти по-високи цени!

        - цени на китайските - минимум ДВА ПЪТИ по-ниски от тия на Тесла,

        - на китайския пазар Тесла ще развива китайското производство на батерии, ако и там вече да продават достатъчно - ДЕСЕТКИ китайски производители на електромобили, продават от години (!!!), а Тесла - някога - ЩЕ...произвеждала: през юли - според обещанията на Мъск - няма да се случи..., сега се чака краят на годината 2019..., а дано, ама... ))



        .................................................. .....


        LATEST 2018 EV SALES NEWS

        BYD reported EV sales for 2018 at 247,811, an increase of 227% over 2017. BYD sold a record 46,650 electric vehicles in December 2018, an increase of 55.11% from the previous month which in its own was a record month. Total EV sales for the year is well above the target of 200,000 units set at the start of the year. In 2017 BYD was the best performing company in the Chinese electric car sector selling a total of 108,956 models. We have seen over the last couple of months how sales for combustion vehicles shrank while those of electric cars showing robust growth. To put it in perspective BYD sold only 272,900 internal combustion vehicles (ICE) during the year, far below its stated target of 400,000 for the category. December was particularly bad for BYD’s combustion sales as the company only sold 23,000 ICE units. Although BYD sold marginally more than Tesla in 2018 which sold 245,240 units one should take in consideration the BYD data includes plug-in hybrid vehicles and represent nearly 10 models while Tesla achieved its record sales with only three pure electric models.
        Last edited by безимeн; 03.08.2019, 11:03.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
          И какво сега – продажбите на автомобили спадат, а на електрички (основно Тесли) растат с бесни темпове. Дали влияят на пазарите:

          Tesla triples European sales in first half of 2019 as regional car market drops 7.9%

          As the overall European car market fell nearly 8% in June over last year, Tesla managed to both buck the trend and triple its sales in the region in the first half of 2019. The Model 3 was also Europe’s best-selling premium midsize sedan in June, totaling 11,256 new vehicle registrations

          Tesla sold 14,106 vehicles in Europe which represented a 250% increase in June 2019 over June 2018

          Notably, diesel car registrations fell 21% in June over the prior month while demand for electric vehicles (EVs) increased 20%. Although the new car market share for EVs in Europe is only 7.5% right now, the results coming each month are promising, especially year-over-year

          The company increased its market share in Germany this past April despite a declining auto market in the country and even captured sales numbers that gave Tesla more monthly sales than luxury brands Alfa Romeo and Lexus
          Кучетата...
          си лаят, а кервана си върви...

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Безвъзмездната финансова помощ от Федералната банка към Тесла, до края на юни 2019 г. – възлиза на $ 3750 за електромобил. Цените на БАЗОВИТЕ модели НАВЕЖДАТ НА РАЗМИСЪЛ... Какво има един електромобил, ако например цената му е $ 83 000, а какво няма този, който струва $ 35 000???...

            Вече сме коментирали основният проблем на електромобилите: самата съвременна литиево-йонна батерия. Не говорим за безопасност и токсичност! Капацитетът и как той пада във времето при голям заряден ток е основна причина за необходимостта от замяна на батерията, т.е. – зарежднето в рамките на 35 – 40 минути е пагубно за батерията, АКО и да бързаме за някъде.... Зареждане в продължение на 6-7 часа може да предпази донякъде батерията, но капацитетът ѝ пада във времето и – ако не се прояви друг дефект – след третата година в експлоатация – трябва да мислим за нова литиево-йонна батерия, която има цената на ПОНЕ половин нов електромобил /виж цените долу/! Междувременно се кръстим да не тръгва пожар в батерията /поради късо съединение/, както и – ако мислим за сигурността си - не бива да ползваме автопилот /ако и да сме си го вече платили/...

            Цените се колебаят в следните широки граници:
            модел пробег при НОВА батерия USD
            Tesla Model 3 Standard Range 320 35 000
            Tesla Model X 75D 360 83 000
            Tesla Model X Standard Range 360 83 000
            Tesla Model S 75D 360 77 000
            Tesla Model S Standard Range 420 78 000
            Tesla Model X Performance 440 104 500
            Tesla Model 3 Performance 440 59 500
            Tesla Model 3 Long Range 450 49 500
            Tesla Model 3 Standard Range Plus 450 39 500
            Tesla Model S P100D 470 133 000
            Tesla Model X Long Range 470 93 000
            Tesla Model S 100D 500 94 000
            Tesla Model S Performance 500 99 000
            Tesla Model S Long Range 550 88 000

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Публикувано във факти.бг: Не разчитайте на автопилота на Tesla (ВИДЕО)

              https://fakti.bg/avto/376667-ne-razc...na-tesla-video



              Публикувано във факти.бг: Британци показаха защо катастрофира Tesla:
              "тѐcлaтa" ce движи cлeд другa кoлa, кoятo в пocлeдния мoмeнт ce прecтрoявa рядкo в cъceднaтa лeнтa. Oкaзвa ce, чe aвтoпилoтът нa Mоdеl S изoбщo нe e гoтoв зa пoдoбeн рaзвoй нa cъбитиятa и нe уcпявa дa прeдoтврaти cблъcъкa.
              Eкcпeримeнтитe нa Thаtсhаm Rеsеаrсh ca прoвoкирaни oт нeoтдaвнaшнaтa пoрeдицa oт кaтacтрoфи c "тѐcли" в aвтoнoмeн рeжим, кoитo зa cъжaлeниe нe ce рaзминaхa бeз жeртви, и иcкaниятa нa oргaнизaции зa зaщитa нa прaвaтa нa пoтрeбитeлитe дa бъдe зaбрaнeнo изпoлзвaнeтo нa тeрминa "aвтoпилoт" зa пoдoбни cиcтeми. https://fakti.bg/technozone/310179-b...strofira-tesla ШЪ - на автопилот - ама нанайсе! ))
              С вестникарски статии с по един инцидент годишно не променяш фактите:
              • Най-сигурните автомобили на пътя оценени от американски, европейски и австралийски агенции за crash тестове
              • Най-продавания EV автомобил (Модел 3)
              • Най-продавания luxury mid size sedan в САЩ и Европа
              • Най-бързия седан
              • Собствениците на Тесла са най-удовлетворените клиенти изпреварвайки Порше с голяма преднина
              Продължавай да се надъхваш иначе

              Коментар


              • И какво сега – продажбите на автомобили спадат, а на електрички (основно Тесли) растат с бесни темпове. Дали влияят на пазарите:

                Tesla triples European sales in first half of 2019 as regional car market drops 7.9%

                As the overall European car market fell nearly 8% in June over last year, Tesla managed to both buck the trend and triple its sales in the region in the first half of 2019. The Model 3 was also Europe’s best-selling premium midsize sedan in June, totaling 11,256 new vehicle registrations

                Tesla sold 14,106 vehicles in Europe which represented a 250% increase in June 2019 over June 2018

                Notably, diesel car registrations fell 21% in June over the prior month while demand for electric vehicles (EVs) increased 20%. Although the new car market share for EVs in Europe is only 7.5% right now, the results coming each month are promising, especially year-over-year

                The company increased its market share in Germany this past April despite a declining auto market in the country and even captured sales numbers that gave Tesla more monthly sales than luxury brands Alfa Romeo and Lexus

                Коментар


                • безимeн не бъди наивен, тези новини въобще не са в реалността. Батерии за електромобили може да прави Панасоник в Япония и БМВ в Германия, всички други са само мераклии и включително и Мъск.

                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Вижте сега - ОПОНЕНТИ /разни/ - аз новини няма да ви търся!

                    Ама - няма такива - искам си биберона /биберона ти е при мама, а не при безимен!/: "безимeн - китайците нямат технология за производство на батерии за електромобили..."

                    .................................................. .................................

                    За да намали производствените разходи, компанията Тесла е готова да закупи батерии от китайския производител Contemporary Amperex Technology.

                    През март започнаха преговорите за закупуването на батерии за Модел 3, който ще бъде сглобен в новия завод, съобщи Bloomberg. Споразумението щяло да позволи на Tesla да започне да сглобява автомобили до края на тази година, а Contemporary Amperex Technology да се превърне в най-големия производител на литиево-йонни батерии в Китай.

                    По-рано източници на Ройтерс съобщиха, че Tesla е подписала предварително споразумение с китайския Tianjin Lishen за доставката на батерии за новия си автомобилен завод. Така или иначе доставчикът на батерията ще бъде китайски, според Bloomberg и Reuters.


                    .................................................. ................................................


                    Е? Нямат ли технология китайците, или ние все още не отчитаме, че са ВТОРАТА ИКОНОМИКА в света!!!

                    А съвсем скоро ще се установят на върха! ))

                    Коментар


                    • Японците му правеха на Мъск батерии като отделяха от производството си есенцията и му ги даваха да ги слага в Тесла, а това което остава и не става за електромобили го продаваха на пазара да влезе в други устройства - лаптопи...Ако поточната линия произвежда само за електромобили би имало огромен брак с какъвто сега Мъск се е сблъскал и понеже той реши да вземе бизнеса с батериите те го отсвириха и го пуснаха сам да си ги прави. Те имат пазар за батерии за електромобили и ще си ги продават на японските производители.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар



                      • Публикувано във факти.бг: Не разчитайте на автопилота на Tesla (ВИДЕО)

                        https://fakti.bg/avto/376667-ne-razc...na-tesla-video



                        Публикувано във факти.бг: Британци показаха защо катастрофира Tesla:
                        "тѐcлaтa" ce движи cлeд другa кoлa, кoятo в пocлeдния мoмeнт ce прecтрoявa рядкo в cъceднaтa лeнтa. Oкaзвa ce, чe aвтoпилoтът нa Mоdеl S изoбщo нe e гoтoв зa пoдoбeн рaзвoй нa cъбитиятa и нe уcпявa дa прeдoтврaти cблъcъкa.
                        Eкcпeримeнтитe нa Thаtсhаm Rеsеаrсh ca прoвoкирaни oт нeoтдaвнaшнaтa пoрeдицa oт кaтacтрoфи c "тѐcли" в aвтoнoмeн рeжим, кoитo зa cъжaлeниe нe ce рaзминaхa бeз жeртви, и иcкaниятa нa oргaнизaции зa зaщитa нa прaвaтa нa пoтрeбитeлитe дa бъдe зaбрaнeнo изпoлзвaнeтo нa тeрминa "aвтoпилoт" зa пoдoбни cиcтeми. https://fakti.bg/technozone/310179-b...strofira-tesla ШЪ - на автопилот - ама нанайсе! ))

                        Коментар


                        • безимeн - китайците нямат технология за производство на батерии за електромобили, може да погледнеш какви батерии продават и колко се търсят и по цените може да познаеш качеството - всички търсят оригинален Панасоник. Всичките китайски батерии са близо до менте, стават най много за тротинетки..не знам защо им викат скутери.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първи фатален инцидент с автономна кола на Tesla

                            https://www.investor.bg/novini/261/a...-tesla-219968/

                            Разследват втора катастрофа с автономен автомобил на Tesla, този път без жертви

                            https://www.btv.bg/gallery/lifestyle...z-zhertvi.html


                            .................................................. ......

                            Коментар


                            • Майко мила. Ти верно си изкопан от някоя пещера. Автомобил на „Тесла“ със самоуправление катастрофира и отне живота на човек


                              http://news.bnt.bg/bg/a/avtomobil-na...vota-na-chovek


                              Поредна катастрофа с автомобил на "Tesla" се е случила в град Лагуна бийч, Калифорния, съобщава местната полиция. Отново е бил включен автономният режим Autopilot, който обаче не е предотвратил удар на автомобила в паркиран полицейски патрул.

                              https://www.avtora.com/poredna-katas...v-policeiski-p


                              И ощеееее.... Ти верно си изкопан от някоя пещера! )))

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                Стартъпът Lucid Motors се появява благодарение на бившия вицепрезидент на Tesla Бърнард Це през 2007 г.

                                Це напуска компанията на Илон Мъск, малко след като това правят основателите й Мартин Еберхард и Марк Тарпънинг.

                                Тогава Lucid Motors се нарича Atieva, а сегашното си име получава през 2016 г. В самото начало стартъпът се занимава с разработване и производство на електрически батерии, но през 2014 г. компанията обяви, че ще прави собствен електромобил.

                                Импулс за това бе инвестицията от 100 млн. долара от китайския концерн BAIC Group и компанията LeEco. Първият автомобил - седанът Lucid Air, бе показан през 2017 г. Той обаче не бе качен на конвейера, защото компанията не разполагаше с достатъчно средства, за да реализира масовото му производство.

                                Сега обаче парите трябва да са достатъчни: миналата есен Lucid Motors получи инвестиция от 1 млрд. долара от Фонда за национално благосъстояние на Саудитска Арабия, която притежава 5% от акциите на Tesla.

                                През февруари 2019 г. директорът по технологиите на Lucid Motors Питър Роулинсън заяви, че компанията се готви да излезе на фондовия пазар, но ще направи това само след пускането на Air в масово производство.





                                Лично обяснение: държа да отбележа, че постовете ми не изразяват лична омраза към Мъск! Това не е и обич! Безразличен ми е, ако и някои да го обичат по особен начин!

                                "Обичта" към Мъск - ПРЕПОРЪЧВАМ - да изразите чрез заплащането на рекламен банер в полза на Тесла - на централно място в сайта! С ТОЗИ БАНЕР ще покажете и финансовите си успехи до тоя момент!

                                Мисля, че ако става дума за неправилно управление на парите на акционерите в едно - което и да е Акционерно дружество - и критика в тая връзка - това не е изражение на омраза към някого си /Мъск/.

                                Във връзка с горното мое становище - настоящият ми пост НЕ изразява някаква специална "любов" към бившия вицепрезидент на Tesla - Бърнард Це, напуснал компанията Тесла през 2007 г.
                                За тази ли компания говориш. Тия ашлаци едно демо не могат да направят камо ли да продават. Клипа е качен 2017та година. Къде е поредния тесла килър бе пич ?

                                https://youtu.be/mEhPsaeMiQw

                                Коментар

                                Working...
                                X