IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    "Смехът" на идиотите не ме вълнува.
    Че то ти си идиот.
    Десет години се занимаваш с тръбичката без да разбереш що не става. Че и павлето го завлече. Колко пари на човека отидоха зян?
    Е, платил си е за тарикатлъка да се занимава с измамник. Някои така се учат.
    Други като теб, никога няма да се научат.
    Ми ти внимавай да не ти бият шута и от там, че друга работа няма да намериш.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Какво всичко? До сега ставаш само за смях, цял живот?
      "Смехът" на идиотите не ме вълнува.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Ами всичко. Без скромното ми участие, кой знае кога, биха се сетили. Виж, ти и Матейко, нямате нищо общо.
        Какво всичко? До сега ставаш само за смях, цял живот?
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Че има е вярно. Ти обаче кво общо имаш с това?
          Ами всичко. Без скромното ми участие, кой знае кога, биха се сетили. Виж, ти и Матейко, нямате нищо общо.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Неговият приятел и не мисли да произвежда. Има кой. Ако не си чувал за бухала - Стратег...
            Че има е вярно. Ти обаче кво общо имаш с това?
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Ааа не съм забелязал това да е микромодула. Ти говориш за едни неща, а в микромодула има батерии с дупка, за охлаждане.
              Каквото и да е, твоя приятел нищо няма да направи, само си чеше езика тук и брои кой колко милиона бил загубил.
              Неговият приятел и не мисли да произвежда. Има кой. Ако не си чувал за бухала - Стратег...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Не обратното е, това е микромодула. Спестеното негативно е че цената в началото няма да е ниска, това е истината но със сигурност ще бие всяка батерия и като цена после. Хубавото е че никой точно затова няма да опита да го произведе, ще предпочете да си го купи за да не мине през високата цена. Сега става да се конкурира със скъпите все още батерии и няма да е по скъп в началния си стадий, в България ще е поне два пъти по евтино откъдето и да е, чак такива чудеса безплатни инструменти няма и за 1500лв. Питал съм как стоят нещата и не са ме лъгали тези с които съм говорил, те са ми казвали - няма смисъл да търсиш, тук е два пъти по евтино.
                На микромодула му пасват перфектно електроди от проводима пластмаса, най новото което сега се чува че опитват за батериите. Колкото е по лек, по малка маса трябва да се охлажда или подгрява в студено време. Смятай примерно какво е положението при сегашната батерия, това е 500кг маса да и вдигнеш температурата или да я смъкнеш е едно и съвсем друго теглото ако е наполовина.
                Едно е, обаче, да топлиш вода и съвсем друго -силиконово масло.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Не обратното е, това е микромодула. Спестеното негативно е че цената в началото няма да е ниска, това е истината но със сигурност ще бие всяка батерия и като цена после. Хубавото е че никой точно затова няма да опита да го произведе, ще предпочете да си го купи за да не мине през високата цена. Сега става да се конкурира със скъпите все още батерии и няма да е по скъп в началния си стадий, в България ще е поне два пъти по евтино откъдето и да е, чак такива чудеса безплатни инструменти няма и за 1500лв. Питал съм как стоят нещата и не са ме лъгали тези с които съм говорил, те са ми казвали - няма смисъл да търсиш, тук е два пъти по евтино.
                  На микромодула му пасват перфектно електроди от проводима пластмаса, най новото което сега се чува че опитват за батериите. Колкото е по лек, по малка маса трябва да се охлажда или подгрява в студено време. Смятай примерно какво е положението при сегашната батерия, това е 500кг маса да и вдигнеш температурата или да я смъкнеш е едно и съвсем друго теглото ако е наполовина.
                  Ааа не съм забелязал това да е микромодула. Ти говориш за едни неща, а в микромодула има батерии с дупка, за охлаждане.
                  Каквото и да е, твоя приятел нищо няма да направи, само си чеше езика тук и брои кой колко милиона бил загубил.
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Не обратното е, това е микромодула. Спестеното негативно е че цената в началото няма да е ниска, това е истината но със сигурност ще бие всяка батерия и като цена после. Хубавото е че никой точно затова няма да опита да го произведе, ще предпочете да си го купи за да не мине през високата цена. Сега става да се конкурира със скъпите все още батерии и няма да е по скъп в началния си стадий, в България ще е поне два пъти по евтино откъдето и да е, чак такива чудеса безплатни инструменти няма и за 1500лв. Питал съм как стоят нещата и не са ме лъгали тези с които съм говорил, те са ми казвали - няма смисъл да търсиш, тук е два пъти по евтино.
                    На микромодула му пасват перфектно електроди от проводима пластмаса, най новото което сега се чува че опитват за батериите. Колкото е по лек, по малка маса трябва да се охлажда или подгрява в студено време. Смятай примерно какво е положението при сегашната батерия, това е 500кг маса да и вдигнеш температурата или да я смъкнеш е едно и съвсем друго теглото ако е наполовина.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Тоест супертрейдър, микромодула ялова работа...
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първо трябва да направят батерии за толкова коли, а суровини няма. Преди години мембраните за горивни клетки от Нафион бяха много скъпи, Дюпон държаха цената за мембрана 100 на 100 мм, 100 долара. Появи се технологията MEA - membrane electrodes assembly, смилат Нафион на прах, смесват го с лепило и го нанасят като боя - ink с принтиране. С материала от една мембрана боядисваха към мисля 20 и няколко мембрани от порьозна пластмаса - полимер и към него постовени две подложки въглеродна хартия и мрежести контактни плочи. При напрежение от 1.7 волта ефективността над 80 процента. Дюпон няколко месеца след това забравиха за цената от 100 долара за мембрана и в нета се предлагаше мембраната им на 10 долара. MEA само се поставя в рамка и клетката е готова, няма как да искаш 100 само за мембраната - твърд електролит. За водородни автомобили преди това не се чуваше нищо, само в една водородна батерия, стак има 400 клетки с по 100 долара ако им е само за мембраната - 40к долара за мембрани на Дюпон, но не стана. Същото нещо с малко по различен подход става и за батерии с различна електрохимия, няколко вида нови медии - слоя и дендрити в такъв елемент са невъзможни за разлика от сегашните клетки, живота им ще зависи от това колко време ще издържат тези полимери а теглото става - като перце. Появата на това нещо е неизбежна, следващата пречка пред ел.колите е мощността на електродвигателите, защото истината е че те не са много мощни в постоянен режим, при ускорение за много кратко време могат да се натоварят да отдадат голяма мощност. ДВГ са по добре разработена технология в момента, защото дълго време са били усъвършенствани.
                        Въпроса е който чака друг да направи такава батерия, ще може ли да се включи да я произвежда после ? - отговора е отрицателен обаче за съжаление. Няма да има смисъл да я произвежда, по добре да си я купи - с парите за изкопаване на такива елементи може да си купи много готови. Първите елементи които би могъл да произведе ще му излязат толкова солени като цена, че може да спре производството и да си купи готови. На Дюпон полимера - Нафион се търкаля от десетилетия, има спектрографи с които се открива точния му състав, копиран е по състав и качеството на ментетата обаче е по лошо, клетките тръгват на почти 3 волта, а с оригиналния на 2, с MEA - 1.7.
                        Който спечели преднина и тръгне пръв с много голяма вероятност ще продава, останалите ще купуват.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
                          Извинявам се, защо не си отворите друга тема за вашата дискусия, която няма връзка с електромобилите?
                          Подвеждате хората, които следят конкретна тема.
                          Добре подсказано. Наведе ме на мисълта, доколко, с развитието на ел.мобилите, ще спадне тяхната себестойност тъй, щото, да видим още по-диверсифицирани продуктови линии? Ако днес, автопроизводител, пуска до 1-2 модела годишно (максимум), дали няма да се случи да излизат по 3-4 модела от поточните линии? Така де, оформят една водеща рама (заради батерии и задвижване) и - да повторим, ГОДИШНО! - да започнат, да и прикачат по няколко възможни дизайни? Тя и сега, логистиката в поддръжката на конкретен модел, става все по-трудна, какво ли следва?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                            Намеси ли се Pyramid, всяка една тема става на парцал. Това е така от 20 години във всеки един форум и във всяка една тема, в която стъпи неговия крак.

                            Конкретно съществуващата тема си беше много добра, докато в нея не се нанесе Pyramid. От тогава съм намразил темата, а ми беше една от любимите. Ха сега го помоли да си отвори отделна тема за оловните акумулатори, и той ще те навре в кучи гъз, след което ще го прави същото по 3 пъти на ден в следващите 20 години.
                            За оказването си в определеното от него самия, като "кучи гъз" място, Матеев сам си посла. И получава това, което, е заслужил. ОТВСЯКЪДЕ, ЩЕ ГО ЗАВРЪЩАМ НАТАМ. Там му е мястото. И темата, сам си я развали. Беше си нормална без него.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
                              Извинявам се, защо не си отворите друга тема за вашата дискусия, която няма връзка с електромобилите?
                              Подвеждате хората, които следят конкретна тема.
                              Намеси ли се Pyramid, всяка една тема става на парцал. Това е така от 20 години във всеки един форум и във всяка една тема, в която стъпи неговия крак.

                              Конкретно съществуващата тема си беше много добра, докато в нея не се нанесе Pyramid. От тогава съм намразил темата, а ми беше една от любимите. Ха сега го помоли да си отвори отделна тема за оловните акумулатори, и той ще те навре в кучи гъз, след което ще го прави същото по 3 пъти на ден в следващите 20 години.
                              Last edited by Mateev; 27.04.2021, 16:46.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Mateev, може когато не искаш да кажеш цената просто да не я кажеш. Сега ще хукна да търся фирма която да ми прави милиони бройки, а не инструменти. Цените на такива инструменти са толкова високи, че не искаш да кажеш. Този инструмент - матрицата за отливане на тубичките с трите вътрешни прегради не е чак толкова сложен и пак е струвал поне 3000.
                                Сещам се за една матрица, която наистина си я платихме. Струваше доколкото си спомням 1500 лева. Става въпрос за завода за алуминиеви профили в Шумен, при който можеш да си поръчаш произволен алуминиев профил с произволна сложна форма по твой чертеж.

                                От такъв профил се нуждаехме за соларните централи. Разработихме си го, пратихме чертежа в Шумен, и след 2-3 седмици взехме първите няколко тона алуминиеви профили. Оказа се, че една такава матрица има сравнително кратък живот поради интензивното износване, но всяка една следваща матрица за нас беше абсолютно безплатна. Разходите за нея си я поемаше завода, а от нас се искаше само да поръчваме колкото се може повече профили, което и се случи на практика.
                                Last edited by Mateev; 27.04.2021, 16:40.

                                Коментар

                                Working...
                                X