If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Матеев, първо за по тънките електроди може да си сигурен че дебелината на слоя активно вещество не е оптимална при навитите батерии, защото слоя е натоварен механично неравномерно при загряване, затова предполагам че слоя може да стане по тънък. Лития не се пали на въздух, пали се ако се залее с вода, всъщност на въздух повърхността му се окислява но не се запалва. Батериите ги рециклират като ги смелят и после сепарират отделните съставки, палят се ако са заредени и се дадат на късо. Дупката в средата има много функционални предназначения и е добра идея. От общия електролит произлизат някои конструктивни особенности, електролита не е общ но това което в момента е постигнато - полутвърд електролит или стъкломат напоен с електролит заспива при този дизаин на батерия. Катапулта както се изрази е моя идея и не е за микромодули, забрави за него.
- Дори Тодор не е наясно КОЛКО ДОБЪР Е ТОЗИ ДИЗАЙН НА МИКРОМОДУЛА, попадението му е жестоко. В момента в който види бял свят във всеки електромобил ще има един такъв модул към батерията му, единия от модулите ще е такъв. Един такъв модул към батерията на всяка електричка и батерията става съвсем друга. Просто някой ти описва нещо от бъдещето и ти се объркваш, в новата батерия на Тесла има една крачка само напред и това я прави най добрата в момента, съвсем сериозно. В модула има много такива крачки.
Супертрейдър къде е да го видим този модул от бъдещето, само приказвате, и всичко прилича на тука има - тука нема,
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Имхотеп, той го е написал в смисъл че единия елемент е с този супер малък капацитет, ако даде на късо един от тези елементи другите в пакета ще поемат топлината докато той прегори и си вдигне вътрешното съпротивление до толкова че да прекъсне веригата на ел.ток вътре в самия модул и с това ще се приключи без запалване. Имаш някакво парче метал което е малко и като го загрееш с определено количество енергия то достига температура при която се топи и гори, сега същото парче го затискаш между две големи парчета метал и му придаваш енергия но то я прехвърля и топлоотдава към другите и не може да достигне темп. при която гори.
Матеев, първо за по тънките електроди може да си сигурен че дебелината на слоя активно вещество не е оптимална при навитите батерии, защото слоя е натоварен механично неравномерно при загряване, затова предполагам че слоя може да стане по тънък. Лития не се пали на въздух, пали се ако се залее с вода, всъщност на въздух повърхността му се окислява но не се запалва. Батериите ги рециклират като ги смелят и после сепарират отделните съставки, палят се ако са заредени и се дадат на късо. Дупката в средата има много функционални предназначения и е добра идея. От общия електролит произлизат някои конструктивни особенности, електролита не е общ но това което в момента е постигнато - полутвърд електролит или стъкломат напоен с електролит заспива при този дизаин на батерия. Катапулта както се изрази е моя идея и не е за микромодули, забрави за него.
- Дори Тодор не е наясно КОЛКО ДОБЪР Е ТОЗИ ДИЗАЙН НА МИКРОМОДУЛА, попадението му е жестоко. В момента в който види бял свят във всеки електромобил ще има един такъв модул към батерията му, единия от модулите ще е такъв. Един такъв модул към батерията на всяка електричка и батерията става съвсем друга. Просто някой ти описва нещо от бъдещето и ти се объркваш, в новата батерия на Тесла има една крачка само напред и това я прави най добрата в момента, съвсем сериозно. В модула има много такива крачки.
Къде видя да съм писал за 100вата? Я се върни назад и провери.
Първоначално изпратено от Pyramid
Днешните модули са просто огромни и няма как. Ама микро, само 100[Wh], не е "тухла четворка" (че даже и повече), пък и няма силата да се чак запали. Че тя, изначално, идеята е ТАЗИ.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Преди да кажеш следващата недомислица, направи един опитен образец и го изтествай .....
Аз пък ще ти кажа, че където има литий в досег с кислород, запалването е задължително ако ще елемента да е по-малък и от цигара. А досег с кислород се случва по време на катастрофа и смачкване на част от елементите.
Нито един от параметрите, които си ги мечтаете, няма да успеете да го постигнете:
1. По-тънки електроди и от там по-евтина батерия. Това не е вярно. Няма как да се утънят електродите, защото ще падне капацитета.
2. Незапалима батерия. Това не е вярно - има ли литий, има и опасност от пожар.
3. Дупка в средата - абсолютна безсмислица, неподкрепена с никаква реалистична обосновка.
4. Общ електролит - абсолютна тъпотия от техническа гледна точка.
5. Катапулт за всяка една батерия - това е повече от смешно, защото цената ще е космическа.
Разбирам ви, че си мечтаете като малки деца, но в реалноста нещата стоят по съвсем друг начин. Когато и ако успеете да направите опитен образец, тогава по време на тестовете ще разберете, че мечтаните от вас параметри са само една утопия и нищо повече..
Я пак?
1.В литий-йонните батерии, електродите, са от мед и алуминий. И НЕ ТЯХНАТА ДЕБЕЛИНА, ОПРЕДЕЛЯ КАПАЦИТЕТА.
2.Повечето запалвания, са следствие на късо съединение, а не на допир с въздуха.
3.И днешните елементи ИМАТ дупки но те, са затворени от корпусните детайли та, не ги вижда Матеев. Съответно, не се възползваме от възможностите, които предлагат.
4.За "общия електролит" напомням че, Матеев измисли този термин. Не държа особено на него но, габровецът пак ще бръмне.
5.Чак "катапулт". Стига и пирозаряд.
6."Реалността", бидейки подлог, се пише с 2"Т".
7.И останалото, е стара песен.
Ти сега не се хващай за елементарна грешка по неволя и аз бях написал че - никой няма да си помисли да прави бензин който не е оловен, всъщност ставаше въпрос за безоловен.
Имхотеп, в модула са свързани последователно елементи - отделни, и ако единия е 100вата и целия модул ще е 100вата, защото при това свързване се повишава напрежението. 100вата наистина са малко, ако отделния елемент е 1000Wh мисля че не може да се запали. Много са относителни все пак тези неща, затова в модула има други неща които ще пречат да се запали. Първото е че при късо съединение то ще удари в най уязвимия елемент и той ще си повиши съпротивлението и ще прекъсне веригата, съответно другите няма да се запалят.
Преди да кажеш следващата недомислица, направи един опитен образец и го изтествай .....
Аз пък ще ти кажа, че където има литий в досег с кислород, запалването е задължително ако ще елемента да е по-малък и от цигара. А досег с кислород се случва по време на катастрофа и смачкване на част от елементите.
Нито един от параметрите, които си ги мечтаете, няма да успеете да го постигнете:
1. По-тънки електроди и от там по-евтина батерия. Това не е вярно. Няма как да се утънят електродите, защото ще падне капацитета.
2. Незапалима батерия. Това не е вярно - има ли литий, има и опасност от пожар.
3. Дупка в средата - абсолютна безсмислица, неподкрепена с никаква реалистична обосновка.
4. Общ електролит - абсолютна тъпотия от техническа гледна точка.
5. Катапулт за всяка една батерия - това е повече от смешно, защото цената ще е космическа.
Разбирам ви, че си мечтаете като малки деца, но в реалноста нещата стоят по съвсем друг начин. Когато и ако успеете да направите опитен образец, тогава по време на тестовете ще разберете, че мечтаните от вас параметри са само една утопия и нищо повече..
Имхотеп, в модула са свързани последователно елементи - отделни, и ако единия е 100вата и целия модул ще е 100вата, защото при това свързване се повишава напрежението. 100вата наистина са малко, ако отделния елемент е 1000Wh мисля че не може да се запали. Много са относителни все пак тези неща, затова в модула има други неща които ще пречат да се запали. Първото е че при късо съединение то ще удари в най уязвимия елемент и той ще си повиши съпротивлението и ще прекъсне веригата, съответно другите няма да се запалят.
Ти сериозно ли?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Имхотеп, в модула са свързани последователно елементи - отделни, и ако единия е 100вата и целия модул ще е 100вата, защото при това свързване се повишава напрежението. 100вата наистина са малко, ако отделния елемент е 1000Wh мисля че не може да се запали. Много са относителни все пак тези неща, затова в модула има други неща които ще пречат да се запали. Първото е че при късо съединение то ще удари в най уязвимия елемент и той ще си повиши съпротивлението и ще прекъсне веригата, съответно другите няма да се запалят.
Коментар