IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

    Мани ти багерите и локомотивите камионите покажи ама ония Белаз тях покажи.Също искам да видя електрически трактори и комбайни.
    Ако не бъркам, точно въпросният камион, който цитирате е всъщност електрически... При наистина големите машини няма начин ДВГ да задвижва директно колелата, натоварванията са прекалено големи за такива двигатели, за това те са свързани с електродвигатели захранвани от акумулатори, които вече могат да бъдат зареждани от дизелов генератор.
    А по въпроса за електрическите трактори, моля не е нужно да ми благодарите:
    https://fwi-wp-assets-live.s3-eu-wes...-tractor-A.jpg

    Коментар


    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

      Аз да питам с какво ще орем сеем жънем с елетрички ли?А мините там с какви камиони?Ами ако се окаже че дойде ново откритие и започнем да пътуваме по въздуха с разни дрончета кво става с електрокарите?А като прецакаме нефта кво става с американския долар????
      За орането, сеенето и жъненето винаги е имало много алтернативи. Електрически трактори има от както има и неелектрически. С бонуса, че на електрическият трактор дори не му трябва литиево йонна батерия, там си трябва тежест и за това и други типове електрохимични клетки вършат работа. Всичко зависи какво е най-евтино за момента на индустрията да произвежда. Точно в момента,поради натрупаната инерция в развойната дейност и наизтина огромните постижения в сектора за развитие на двигателите с вътрешно горене, най-изгодни са дизеловите двигатели. Което е на път да се промени. Постепенно тенденциите се обръщат и на дизела се отделя все по-малко внимание за сметка на увеличаващите се инвестиции в развойната дейност на електрическите системи. Не забравяйте, че селското стопанство обикновено използва технологии, които са вече отработени и изплатени в други области и вече са станали "евтини като пръстта".
      По повод транспорта, ще се предвижваме с електрически превозни средства. Дали това ще са наземни автомобили, или въздушни квадрокоптери е въпрос на личен избор и цена.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
        Най-големите багери в мините са електрически, даже вече и в България...
        Най-големите камиони в мините, са по модерному - хибриди.
        Най-мощните дизелови локомотиви, също са хибриди..

        Просто факти

        Как ще променят акумулаторите всичко това, мисля ще доживеем да видим.
        Мани ти багерите и локомотивите камионите покажи ама ония Белаз тях покажи.Също искам да видя електрически трактори и комбайни.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

          Добив на енергия или добив на литий? Не ти се разбира въпроса. Ако е за литий, има предостатъчно и на нашата планета, освен това се рециклира почти 100%.
          Да не си объркал планетата щото на нашата толко литий няма

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

            25-30 години си е доста далечно бъдеще за нас. Реално още след 10 години много от нас ще са вече с електрички. Не виждам каква е връзката между нефта и американския долар, ако си въобразяваш че се крепи само на нефта, би трябвало да се запиташ защо нищо му няма на долара когато нефта е бил 10 долара и по-малко. Доколкото си спомням при такъв нефт се срина СССР а не долара.
            До 10г никой от нас няма да е с електричка.Дано поживеем да видим.

            Коментар


            • И тема за размисъл на тема сигурност и безопасност:

              https://youtu.be/L7hv-B0Qxjw

              Коментар


              • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                Най-големите багери в мините са електрически, даже вече и в България...
                Най-големите камиони в мините, са по модерному - хибриди.
                Най-мощните дизелови локомотиви, също са хибриди..

                Просто факти

                Как ще променят акумулаторите всичко това, мисля ще доживеем да видим.
                Проблема на хора като пауъра е че отдавна са затворили съзнанието и въображението с за промяната. И да го види с очите реакцията ще е нещо от рода на "леле леле, накъде се е запътил тоя свят. Нищо добро ненго чака това поколение". А в действителност всяко следващо поколение живее значително по-лесно и удобно от предходните.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Smqh в залата- от какво се произвежда тока който идва от контакта. Колко% са загубите при производството му . Сега в бг е 22,13, погледни колко соларни парка и колко ветропарка работят и ми кажи че си зареждаш електричката с екоток. Електричките просто оставят замърсяването при производителя на ток и не правят нищо повече. А да и да не забравя- колко завода за рециклиране на батериите имат теслите.

                  https://www.youtube.com/watch?v=5J5QA8C3S5k&t=968s- gledaj na 1,50 минута- 3 мили за час- портативно зарядно оригинално на теслите
                  Аргумента за замърсяването отдавна е ясен (в полза на електричките). Ако прочетеш малко вместо да спамиш ще го разбереш. Друг е въпроса че целта на трола е да дезинформира, а не да представя обективни факти.
                  С широкото навлизане на технологията ще започнат и подобренията. Това мисляме ясно за непредубедения наблюдател.


                  За рециклиране завод на тесла не им трябва (засега). Полезния живот на батериите ще е над 20-25 години. Първо за задвижване на автомобила и след това при захранване за битови цели.
                  Доколкото знам в завода на тесла във фримонт имат сектор за преработка на батерии. Повече от това не е необходимо към момента.

                  Относно цената на електричеството единственият източник, който може да даде възможност за "поевтиняване" са само вятър и слънце заради спада в цената на технологията и неограничения източник. Всичко друго гарантирано ще поскъпва. Поевтиняване обаче е наивно да се очаква най-малкото заради разходите за пренос, поддръжка и подобряване на инфраструктурата.
                  Зареждането на електричките не е проблем. Вече я дъвкахме темата. В Сащ голяма част от домашната мрежа е на 110в и затова зареждането е бавно. Който иска обаче си слага инсталация с по-голямо напрежение и зарежда батерията до 100% през нощта. За дълъг път супер чарджър за 20-30 мин на всеки 3-4 часа път.
                  Продължавай да тролиш ...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                    25-30 години си е доста далечно бъдеще за нас. Реално още след 10 години много от нас ще са вече с електрички. Не виждам каква е връзката между нефта и американския долар, ако си въобразяваш че се крепи само на нефта, би трябвало да се запиташ защо нищо му няма на долара когато нефта е бил 10 долара и по-малко. Доколкото си спомням при такъв нефт се срина СССР а не долара.
                    Електрификация + еврогейска власт = комунизъм.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                      То всяко нещо рано или късно е обречено.Дори електричките които ти смяташ за бъдеще.Нас ни вълнува хоризонта 25-30г след това предполагам ще пътуваме чрез телепорт.Аз да питам с какво ще орем сеем жънем с елетрички ли?А мините там с какви камиони?Ами ако се окаже че дойде ново откритие и започнем да пътуваме по въздуха с разни дрончета кво става с електрокарите?А като прецакаме нефта кво става с американския долар????
                      25-30 години си е доста далечно бъдеще за нас. Реално още след 10 години много от нас ще са вече с електрички. Не виждам каква е връзката между нефта и американския долар, ако си въобразяваш че се крепи само на нефта, би трябвало да се запиташ защо нищо му няма на долара когато нефта е бил 10 долара и по-малко. Доколкото си спомням при такъв нефт се срина СССР а не долара.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                        A литий от къде от Марс ли?Или от друга Галактика?Докато не се открие нов начин за добив на енергия тва с електричките си е дришня.
                        Добив на енергия или добив на литий? Не ти се разбира въпроса. Ако е за литий, има предостатъчно и на нашата планета, освен това се рециклира почти 100%.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
                          ..А мините там с какви камиони?.
                          Най-големите багери в мините са електрически, даже вече и в България...
                          Най-големите камиони в мините, са по модерному - хибриди.
                          Най-мощните дизелови локомотиви, също са хибриди..

                          Просто факти

                          Как ще променят акумулаторите всичко това, мисля ще доживеем да видим.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                            Няма неопределеност. Големите автопроизводители спират разработките на нови ДВГ в следващите 10-15 години. Това е като обръщане на огромен презокеански кораб, решение което променя стратегии и огромни инвестиции вече се пренасочват, още след няколко години най-вероятно няма да има разработки на нови двигатели, ще се фиксват и ъпгрейдват старите инженерни проекти, което вече е ясен знак за скорошен край.
                            ДВГ вече си отива от автопазара, това е ясно на всички. При такова развитие е ясно че ще има и доста иновации и подобрения, което означава че и в повечето други приложения ДВГ е обречен рано или късно.
                            То всяко нещо рано или късно е обречено.Дори електричките които ти смяташ за бъдеще.Нас ни вълнува хоризонта 25-30г след това предполагам ще пътуваме чрез телепорт.Аз да питам с какво ще орем сеем жънем с елетрички ли?А мините там с какви камиони?Ами ако се окаже че дойде ново откритие и започнем да пътуваме по въздуха с разни дрончета кво става с електрокарите?А като прецакаме нефта кво става с американския долар????

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


                              Не е необходимо да си инженер за да осъзнаеш, че идеята да се доставят огромни количества нови тежки батерии, както и да се рециклират същите количества не е като да няма проблеми. Сигурно ще намерят приложение в някаква ниша, но не виждам този тип батерии да изместят литиевите.
                              A литий от къде от Марс ли?Или от друга Галактика?Докато не се открие нов начин за добив на енергия тва с електричките си е дришня.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Конкорд на кого е
                                Френско-английски. Що?

                                Коментар

                                Working...
                                X