IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



    Нещо по темата:

    Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото са ПОД 1 /един/ % от превозните средства с топлинни двигатели /двигатели с вътрешно горене, газови турбини, парни турбини/.

    Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото степента им на обезопасеност не покрива съвременните изисквания за безопасно превозно средство.

    Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото настоящата литиево-йонна батерия, освен че НЕ Е безопасна, също и не може да осигури необходимата автономност на електромобила - да не говорим, че не може да бъде използвана за получаването на голяма теглителна сила.

    .........................................

    /хайде - да предоставим възможност на опонентите да бъдат по темата, но моля да не рекламирате електромобили, които се ползват с протекции и с неизпълними обещания и лъжи към доверчивите акционери/

    Аман от компании, които са от десетилетия "В РАСТЕЖ", които все повече задлъжняват!

    Този Мъск ви е плюл и на вас в устата... )) ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ..., догодина, до две, до три... Важно е обещания да има..., а акцията си паааада... ))

    Нетна загуба от $ 408 млн. - и имаме очи да спорим - какво ЩЯЛО да стане някога...
    Всъщност вече са 2%, догодина 4%, 2025 – 50% +

    Не знам за всички електромобили, но тези на Тесла са най-сигурните автомобили в света (поне според официално оценяващите агенции). Ако не вярваш можеш да провериш как са тествани от NHTSA и NCAP!

    Достъпа до ток е почти навсякъде. Автономност колко искаш. Вярно е че в пустинята няма мрежа, но това да им е проблема.

    Хъмфри, понеже вече не останаха аргументи ни занимаваш само с цената на акциите. А както няколко пъти ти казаха хората – цената днес е една, утре друга!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Купувачите на Тесла си мислят по-скоро за реалните качества на автомобила:

      Най-сигурен според NHTSA (US) и NCAP (EU)
      Най-бързият седан – 0-100 км/ч 2,4 сек.
      Най-практичен автомобил спрямо конкурентните модели
      И М3 е най-добре продаваният автомобил спрямо конкурентните модели (в САЩ)

      И понеже все се пънеш да обясняваш какви помпозни обещания давал Мъск – ето едно интервю от 2014та година (2 години след пускането на модел S).

      (https://twitter.com/flcnhvy/status/1...147578369?s=03)


      Преди 5 години дава прогноза за 2020та че ще продава 500 хил за година!!! Дали някой е повярвал тогава

      Проблемът на повечето хора е че понеже те самите не могат да постигнат нещо съществено си мислят, че никой друг не може, и трябва да е фантазьор или измамник.
      +200 !

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
        Да припомним, че в началото на 2019 година - големият манипулатор от Тесла - Мъск обеща на инвеститорите, че компанията ще бъде печеливша през четирите тримесечия на 2019 година.



        През последните три месеца Тесла регистрира нетна загуба от $ 408 млн. Това следва от финансовия отчет на автомобилния производител.
        !


        Нещо по темата:

        Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото са ПОД 1 /един/ % от превозните средства с топлинни двигатели /двигатели с вътрешно горене, газови турбини, парни турбини/.

        Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото степента им на обезопасеност не покрива съвременните изисквания за безопасно превозно средство.

        Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото настоящата литиево-йонна батерия, освен че НЕ Е безопасна, също и не може да осигури необходимата автономност на електромобила - да не говорим, че не може да бъде използвана за получаването на голяма теглителна сила.

        .........................................

        /хайде - да предоставим възможност на опонентите да бъдат по темата, но моля да не рекламирате електромобили, които се ползват с протекции и с неизпълними обещания и лъжи към доверчивите акционери/

        Аман от компании, които са от десетилетия "В РАСТЕЖ", които все повече задлъжняват!

        Този Мъск ви е плюл и на вас в устата... )) ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ..., догодина, до две, до три... Важно е обещания да има..., а акцията си паааада... ))

        Нетна загуба от $ 408 млн. - и имаме очи да спорим - какво ЩЯЛО да стане някога...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          Мъск обеща на инвеститорите, че компанията ще бъде печеливша през четирите тримесечия на 2019 година.
          Поне 5 пъти ти казах че печалбата е последното нещо което търси компания в растеж! Колите на пътя (и техните собственици) са най-добрата реклама. Целта е да се премине към EV транспорт и за да стане това трябва всички да видят колко по-добър е Тесла продукта. Трупа се пазарен дял!!!

          Печалбите идват едва когато компанията премине в зрелия стадии, изместили са конкуренцията, имат голямо технологично предимство и са постигнали икономия от мащаба (оптимизирали са всички неефективности). Аз бях изненадан от печалбата в последните 2 тримесечия на 2018та, но това показва само че тесла е единствения EV производител, който генерира позитивен резултат от производството на електрички. С пускането на Китайския завод и догодина МОДЕЛ Y вече ще бръкнат в болното място на традиционните производители понеже SUV-вете са около 40% от пазара.
          БМВ вече разкараха CEO-то и следващите години ще виждаме все повече подобни рокади.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
            предлагам търсачите на силни усещания да изръсят 100 000 за електромобил Тесла, а после - каквото сабя покаже...
            Купувачите на Тесла си мислят по-скоро за реалните качества на автомобила:

            Най-сигурен според NHTSA (US) и NCAP (EU)
            Най-бързият седан – 0-100 км/ч 2,4 сек.
            Най-практичен автомобил спрямо конкурентните модели
            И М3 е най-добре продаваният автомобил спрямо конкурентните модели (в САЩ)

            И понеже все се пънеш да обясняваш какви помпозни обещания давал Мъск – ето едно интервю от 2014та година (2 години след пускането на модел S).

            (https://twitter.com/flcnhvy/status/1...147578369?s=03)


            Преди 5 години дава прогноза за 2020та че ще продава 500 хил за година!!! Дали някой е повярвал тогава

            Проблемът на повечето хора е че понеже те самите не могат да постигнат нещо съществено си мислят, че никой друг не може, и трябва да е фантазьор или измамник.
            Last edited by ED; 29.07.2019, 12:27.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              ...

              Съвсем се обърках!
              Ужаст, Логореев, ми що не напишеш нещо по темата, а именно (прочети заглавието)?

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Да припомним, че в началото на 2019 година - големият манипулатор от Тесла - Мъск обеща на инвеститорите, че компанията ще бъде печеливша през четирите тримесечия на 2019 година.


                Хубаво нещо са обещанията, поне докато не излязат отчетите. Те пък са неумолими: печалба няма!


                Е, как така! Ами - така!


                През последните три месеца Тесла регистрира нетна загуба от $ 408 млн. Това следва от финансовия отчет на автомобилния производител.


                Това лъжа ли е? Вече не зная: ако финансовите отчети лъжат и ако повторим лъжата 100 пъти - дали няма да се превърне в истина?


                Съвсем се обърках!

                Коментар


                • Тъй като емисарЧЕТАТА на Мъск наричат фактите "глупости" - предлагам търсачите на силни усещания да изръсят 100 000 за електромобил Тесла, а после - каквото сабя покаже...

                  За мен нещата са сериозни.


                  https://auto.blitz.bg/novini/gori-te...&cache=nocache


                  Противопожарните служби в Европа имат нов проблем, при това сериозен - гасене на запалени електромобили. Както се изясни, единственият начин за това е потапянето на колата в контейнер с вода. Тогава пламъците ще бъдат потушени, но и автомобилът няма как да бъде възстановен.

                  Експерти разкриват защо запалена кола на ток се гаси толкова трудно. Между плюсовите и минусовите електроди на акумулатора са поставени сепаратори, които не пропускат ток. При лития обаче те често се увреждат, съответно разпадат и това води до прекъсване при електродите. Съответно, следва бързо прегряване и запалване на акумулатора, след което електромобилът няма как да бъде загасен и изгаря напълно.


                  Австрийски пожарникари първо успяват да потушат пламъците. След това прорязват технологични отверстия в задната част на автомобила, за да се доберат до един от двата високоволтови контура. Следвайки препоръките пожарникарите оставят под карантина за 48 часа угасения автомобил, защото през този период пожарът може да се разпали отново.

                  Коментар


                  • v_tin - ако сега се строи тец то би трябвало да е на въглищно водна емулсия и с газова турбина и кпд поне 60 процента.и дори и от въглища да е тока пак е по добре от петролна кола. Според мен бъдещето е на на колите с RE - реиндж екстендери и те като устройства ще са по развита технология от самите коли защото пазара за тях ще е огромен. Там е цялата работа, ако от петрола оборота е 3 трилиона за година то бизнесът с тези играчки ще прави по 9 на година поне 10 години. Петролния бизнес никога няма да може да се разрасне толкова и следователно след неговата ера икономиката ще порастне в пъти. Специално за турбините, последните могат да се направят така че на практика да няма амортизация.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                      Продължавам доводите ми.

                      Напомням до къде стигнах, за да съм ясен на всички.
                      Олеле, малеле,

                      Съвсем си се смахнал. От това което виждам в историята на тесла има под 15 случая на запалени автомобили. Само за 2018, само в САЩ и само за БМВ има над 80 с безпричинно подпалени автомобили!

                      Явно си на принципа, че ако повториш нещо 100 пъти, ще се намерят будали дето ще се ловят на глупостите

                      Коментар


                      • А за електрическите тротинетки няма ли да се направи тема? Май ще ги облагат с данък?

                        Коментар


                        • Хвани единия...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            Не съм казал, че вие сте приятелка на незнаещият. Говоря за друга дама.
                            Бас хващам че не знаеш за какво говориш.
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Не съм казал, че вие сте приятелка на незнаещият. Говоря за друга дама.

                              Коментар


                              • Без... Поста ви не съдържа обиди, но няма нищо общо с темата, която е ...(прочети заглавието).

                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X