Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Да припомним, че в началото на 2019 година - големият манипулатор от Тесла - Мъск обеща на инвеститорите, че компанията ще бъде печеливша през четирите тримесечия на 2019 година.
Хубаво нещо са обещанията, поне докато не излязат отчетите. Те пък са неумолими: печалба няма!
Е, как така! Ами - така!
През последните три месеца Тесла регистрира нетна загуба от $ 408 млн. Това следва от финансовия отчет на автомобилния производител.
Това лъжа ли е? Вече не зная: ако финансовите отчети лъжат и ако повторим лъжата 100 пъти - дали няма да се превърне в истина?
Съвсем се обърках!
Коментар
-
Тъй като емисарЧЕТАТА на Мъск наричат фактите "глупости" - предлагам търсачите на силни усещания да изръсят 100 000 за електромобил Тесла, а после - каквото сабя покаже...
За мен нещата са сериозни.
https://auto.blitz.bg/novini/gori-te...&cache=nocache
Противопожарните служби в Европа имат нов проблем, при това сериозен - гасене на запалени електромобили. Както се изясни, единственият начин за това е потапянето на колата в контейнер с вода. Тогава пламъците ще бъдат потушени, но и автомобилът няма как да бъде възстановен.
Експерти разкриват защо запалена кола на ток се гаси толкова трудно. Между плюсовите и минусовите електроди на акумулатора са поставени сепаратори, които не пропускат ток. При лития обаче те често се увреждат, съответно разпадат и това води до прекъсване при електродите. Съответно, следва бързо прегряване и запалване на акумулатора, след което електромобилът няма как да бъде загасен и изгаря напълно.
Австрийски пожарникари първо успяват да потушат пламъците. След това прорязват технологични отверстия в задната част на автомобила, за да се доберат до един от двата високоволтови контура. Следвайки препоръките пожарникарите оставят под карантина за 48 часа угасения автомобил, защото през този период пожарът може да се разпали отново.
Коментар
-
v_tin - ако сега се строи тец то би трябвало да е на въглищно водна емулсия и с газова турбина и кпд поне 60 процента.и дори и от въглища да е тока пак е по добре от петролна кола. Според мен бъдещето е на на колите с RE - реиндж екстендери и те като устройства ще са по развита технология от самите коли защото пазара за тях ще е огромен. Там е цялата работа, ако от петрола оборота е 3 трилиона за година то бизнесът с тези играчки ще прави по 9 на година поне 10 години. Петролния бизнес никога няма да може да се разрасне толкова и следователно след неговата ера икономиката ще порастне в пъти. Специално за турбините, последните могат да се направят така че на практика да няма амортизация.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеПродължавам доводите ми.
Напомням до къде стигнах, за да съм ясен на всички.
Съвсем си се смахнал. От това което виждам в историята на тесла има под 15 случая на запалени автомобили. Само за 2018, само в САЩ и само за БМВ има над 80 с безпричинно подпалени автомобили!
Явно си на принципа, че ако повториш нещо 100 пъти, ще се намерят будали дето ще се ловят на глупостите
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНе съм казал, че вие сте приятелка на незнаещият. Говоря за друга дама.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Продължавам доводите ми.
Напомням до къде стигнах, за да съм ясен на всички.
Коментирахме, че няма съвременни средства, които да са на разположение, за да се изгаси батерията на съвременния електромобил, която веднъж се е запалила. Назад има видео, в което 35 пожарникари гасят Тесла, модел 3. Същите използват специални защитни средства, за да се предпазят от токсичните газове при гасенето. Тия, които не използват такива средства по време на гасенето - ще разберем как са се отървали.
Друг факт, който коментирах е този: вредните емисии при електромобилите надхвърлят с 25 % тези на дизеловия двигател.
.................................................. .....................
До тук си отговорихМЕ на въпроса, защо електромобилите НЕ СА превозно средство на бъдещето!
.................................................. .........................
Не засягам други причини, които налагат огромни за представите ни мощности - например: дизелови двигатели, с повече от 35 000 конски сили.
Няма електродвигател с масово производство, който осигурява подобна мощност.
.................................................. ..............................
В примерите си сравнявам емисиите на електромобил и дизелов двигател.
Към колегата, който задава въпроса, дали има резервоар с нафта, който да се изгаси - бих казал, че тук не става въпрос за номинации на ефекти във филми, а говорим за условията, при които съвременна техника се експлоатира. Напомням: литиево-йонната батерия на съвременен електромобил трябва да се остави да изгори до край. Не може да се гаси! Гори, изгаря и пожарът, едва след изгарянето НЕ Е проблем. Никакви пожарогасители не помагат.
Другият вариант - да поставите електромобила в контейнер с вода - е доста комичен начин за борба със съвременен "пожар". "Пожар" е в кавички, защото този начин на изгаряне на изолиращите сепаратори не е типично горене за пожар.
В тая връзка - всеки може да опита да запали някакъв /затворен!/ съд с нафта /дизелово гориво/. Защо затворен? Добре, пробвайте да запалите първо разлята нафта. Доста висока температура трябва да поддържате, за да се запали нафтата: над 300 градуса по Целзий... Няма да говоря повече - кой - как фантазира в тая тема и какви са причините за това.
Когато /и АКО/ запалите нафтата - може спокойно да отидете и да извадите пожарогасител, или друг ще го направи преди вас, защото вече ще е разгадал какво искате да направите и защо не сте си ПОНЕ учили на времето уроците... Вероятно - много филми сте гледали за НАФТА, която.... АМА - автомобила, бе... Да бе, АМА ТАМ Е ЕДНО ДРУГО НЕЩО!!! Я да прочетем малко повече за дизеловия двигател! Пък и нищо не ни пречи да опитаме да запалим нафта /дизелово гориво./
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Надявам се приятелката на незнаещият да не чете мненията ми, защото тя тия неща си ги знае по рождение... ))
Отделни пасажи, извадени от контекста на казаното – няма да коментирам. Ако някой коментира елементи от казаното, това означава, че се съгласява с всичко останало.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Към модераторите: постът ми не съдържа обиди и ако бъде изтрит – ще се наложи да го повтарям /вероятно - до бан/
Поздрави!
Last edited by безимeн; 25.07.2019, 21:12.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - ел. колите сега имат един недостатък - разкарват половин тон батерия за което се харчи енергия, но са енергийно в пъти по ефективни от петролните коли. Направи си сам сметка за каква неефективност става въпрос при двг.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Така , кпд то на петролните коли е около 35%, кпд на теца е също около тази цифра, тоест за каква ефективност говориш
Разкажете моля какво общо има между теца и "петролните коли"?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - ел. колите сега имат един недостатък - разкарват половин тон батерия за което се харчи енергия, но са енергийно в пъти по ефективни от петролните коли. Направи си сам сметка за каква неефективност става въпрос при двг.
Коментар
Коментар