Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеZaki, по принцип пробивите се самоизолират, в мястото на точката на пробив се получава окисляване и изолация, когато пробивите станат много батерията е деградирала и капацитета и е свършил.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеZaki, по принцип пробивите се самоизолират, в мястото на точката на пробив се получава окисляване и изолация, когато пробивите станат много батерията е деградирала и капацитета и е свършил.Last edited by Pyramid; 03.05.2021, 18:03.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Кой па ти дава наклон в живота? При теб наклон няма, като копнеш в дъното, и веднага заемаш новото ниво.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Zaki Разгледай мнение"електрожен" и "заварка" на всички дефектирали буклуци за режим на максимален ток
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
И какво ти разбира пък на теб балалайката от техника? С вътрешното съпротивление на батерията не се справи, тръгнал да ми дава наклон в живота.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ти да вземеш да се занимаваш с поезия, техниката ич не ти върви
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Инерцията е голяма сила и не винаги е полезна. Особено, по завоите.
Вече коментирах но, да повторя: Когато пластините са плоски ( равнинни ), както в тях, така и в сепаратора и слоя електролит (в литиевите, често желеобразен, до дори твърд) отсъстват напреженията на огъване, които водят до преждевременно дефектиране на батерията (т.е., скъсяват и живота). Мислено е години, а не само секунди преди да бъде коментирано във форума.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Споко бе. Ще видите. Наех се, глася прототип.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеА между другото, много здрава логика батериите да се навиват няма също. Разбираемо е да се направи за устройство което е с малки габарити, но за автомобили които са доста едри и пространството в което се поставят не е малко, това е по скоро по инерция.
Вече коментирах но, да повторя: Когато пластините са плоски ( равнинни ), както в тях, така и в сепаратора и слоя електролит (в литиевите, често желеобразен, до дори твърд) отсъстват напреженията на огъване, които водят до преждевременно дефектиране на батерията (т.е., скъсяват и живота). Мислено е години, а не само секунди преди да бъде коментирано във форума.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСтарите батерии заляти със смола, дори в учебниците пишеха че клетките трябва да са херметизирани и дори минимален теч на електролит помежду им е нещо много лошо. При толкова много произведени все ще е имало такива с шупли в смолата, но взривени батерии по тази причина едва ли има и една. В България вероятно до 80-та година мисля имаше производство на такива заляти със смола батерии, но имаше и с пластмасови кутий по същото време.
Коментар
-
Старите батерии заляти със смола, дори в учебниците пишеха че клетките трябва да са херметизирани и дори минимален теч на електролит помежду им е нещо много лошо. При толкова много произведени все ще е имало такива с шупли в смолата, но взривени батерии по тази причина едва ли има и една. В България вероятно до 80-та година мисля имаше производство на такива заляти със смола батерии, но имаше и с пластмасови кутий по същото време.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
В кои години са вярвали, и как е сега?
Коментар
Коментар