IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Ми с общия електролит кво става?
    Не питаш правилния човек но, аз да ти кажа: Издирвам правилния материал за корпуса на прототипа, предвид технологиите, които и аз нямам и химията, с която, ще се срещне. Надявам се до два месеца, да съм готов с бройката, максимум, до изложението , ITI-2021, което, ако не го отменят отмово заради коронавируса, ще трябва да се проведе в Пловдив наесен.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Zaki, по принцип пробивите се самоизолират, в мястото на точката на пробив се получава окисляване и изолация, когато пробивите станат много батерията е деградирала и капацитета и е свършил.
      Ми с общия електролит кво става?
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Zaki, по принцип пробивите се самоизолират, в мястото на точката на пробив се получава окисляване и изолация, когато пробивите станат много батерията е деградирала и капацитета и е свършил.
        ...мислиш ли? Когато, при КОНДЕНЗАТОРИТЕ, се случва окъсяване на изводите на зареден кондензатор,(или пробив, също под заряд) често, прегаря фолиото на полюса, като останалата свързана към извода част, се скъсява и така, те губят рязко капацитет. За пръв път, чувам за "самоизолиране на пробива" в акумулатори. Което, само по себе си, не го прави неистина, разбира се. Ала да, успя да ме изненадаш.
        Last edited by Pyramid; 03.05.2021, 18:03.

        Коментар


        • Zaki, по принцип пробивите се самоизолират, в мястото на точката на пробив се получава окисляване и изолация, когато пробивите станат много батерията е деградирала и капацитета и е свършил.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Кой па ти дава наклон в живота? При теб наклон няма, като копнеш в дъното, и веднага заемаш новото ниво.
            Аха. Мечо рече и отсече.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Zaki Разгледай мнение
              "електрожен" и "заварка" на всички дефектирали буклуци за режим на максимален ток
              Е тъй, де! Макар един сладур от Епъл, Габровско да казваше, че пожароопасността на дефек(Т)иралите боклуци, не била проблем. Вярно, не пожела да се извини на роднините на загиналите...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                И какво ти разбира пък на теб балалайката от техника? С вътрешното съпротивление на батерията не се справи, тръгнал да ми дава наклон в живота.
                Кой па ти дава наклон в живота? При теб наклон няма, като копнеш в дъното, и веднага заемаш новото ниво.
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                  Ти да вземеш да се занимаваш с поезия, техниката ич не ти върви
                  И какво ти разбира пък на теб балалайката от техника? С вътрешното съпротивление на батерията не се справи, тръгнал да ми дава наклон в живота.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Инерцията е голяма сила и не винаги е полезна. Особено, по завоите.
                    Вече коментирах но, да повторя: Когато пластините са плоски ( равнинни ), както в тях, така и в сепаратора и слоя електролит (в литиевите, често желеобразен, до дори твърд) отсъстват напреженията на огъване, които водят до преждевременно дефектиране на батерията (т.е., скъсяват и живота). Мислено е години, а не само секунди преди да бъде коментирано във форума.
                    "електрожен" и "заварка" на всички дефектирали буклуци за режим на максимален ток

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Споко бе. Ще видите. Наех се, глася прототип.
                      Ти да вземеш да се занимаваш с поезия, техниката ич не ти върви
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        А между другото, много здрава логика батериите да се навиват няма също. Разбираемо е да се направи за устройство което е с малки габарити, но за автомобили които са доста едри и пространството в което се поставят не е малко, това е по скоро по инерция.
                        Инерцията е голяма сила и не винаги е полезна. Особено, по завоите.
                        Вече коментирах но, да повторя: Когато пластините са плоски ( равнинни ), както в тях, така и в сепаратора и слоя електролит (в литиевите, често желеобразен, до дори твърд) отсъстват напреженията на огъване, които водят до преждевременно дефектиране на батерията (т.е., скъсяват и живота). Мислено е години, а не само секунди преди да бъде коментирано във форума.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Старите батерии заляти със смола, дори в учебниците пишеха че клетките трябва да са херметизирани и дори минимален теч на електролит помежду им е нещо много лошо. При толкова много произведени все ще е имало такива с шупли в смолата, но взривени батерии по тази причина едва ли има и една. В България вероятно до 80-та година мисля имаше производство на такива заляти със смола батерии, но имаше и с пластмасови кутий по същото време.
                          Това се обяснява с факта че, когато се зарежда акумулаторът и се отделят газовете, през шуплите, те бягат и няма свъхналягане. Друго е в помещенията за зареждане на акумулатори, където, не веднъж и дваж, се е взривявал водород поради лоша вентилация.

                          Коментар


                          • А между другото, много здрава логика батериите да се навиват няма също. Разбираемо е да се направи за устройство което е с малки габарити, но за автомобили които са доста едри и пространството в което се поставят не е малко, това е по скоро по инерция.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Старите батерии заляти със смола, дори в учебниците пишеха че клетките трябва да са херметизирани и дори минимален теч на електролит помежду им е нещо много лошо. При толкова много произведени все ще е имало такива с шупли в смолата, но взривени батерии по тази причина едва ли има и една. В България вероятно до 80-та година мисля имаше производство на такива заляти със смола батерии, но имаше и с пластмасови кутий по същото време.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                В кои години са вярвали, и как е сега?
                                Споко бе. Ще видите. Наех се, глася прототип.

                                Коментар

                                Working...
                                X