Капацитет се иска , площ и фаради в крайна сметка. Иначе зареждане до по високо напрежение и инвертора на електродвигателя вече го понижава един вид. С батериите е по добре, но най добре би било с нещо което да е между батерия и кондензатор - хибрид.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеНе съм се интересувал в последните години и наясно ли е някой - докъде са стигнали с кондензаторите вместо батерии? Има ли напредък в пробега на тези електрички?
Мощността, която развива двигателят, е функция на квадрата на напрежението. Т.е., при спадането му, тя зверски спада.
Батериите, докато се разреждат, губят напрежение десетки пъти по-бавно от кондензаторите. Затова, те много по-дълго, практически, до почти пълен разряд, могат да отдават максимална мощност.
Всичко това, ме кара да съм крайно скептичен за кондензаторите като вторичен енергиен източник.
Коментар
-
Да по тежки са от батериите, имат по ниска енергийна плътност, те затова батериите са избрани за електромобилите. Иначе кондензаторите са много по чисти екологично, зареждат се много бързо и имат много голям брой цикли на заряд и разряд..батериите се палят обаче , а кондензаторите при късо съединение направо гърмят - експлоадират. Иначе има градски автобуси с кондензатори, въпроса е да може да стигне до края на маршрута си автобуса и там зарежда и така.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСпоред изявления кондензаторите вече са само два пъти по тежки от батериите, но има неща които не са направени - например да бъдат с графен нано тръби или нещо такова.
http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Не съм се интересувал в последните години и наясно ли е някой - докъде са стигнали с кондензаторите вместо батерии? Има ли напредък в пробега на тези електрички?http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе дразня, просто учтиво отговарям.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, има микромодули на лаболатарно ниво и въобще няма проблем с електролита че ще окъсяват елементите по електролит ако е концентриран. Това за Тойотите е съвсем друго, реалната цена на която се продавали втора ръка била 6-7 хиляди и батерии има да се продават призматични - 10 киловатчаса са 1000 евро, достатъчно е да се добави една батерия от примерно 30 киловатчаса - 150 кг която да е свързана с батерията която и без това си имат и ще станат електрически с 300 км пробег с едно зареждане.
Коментар
-
Имхотеп, има микромодули на лаболатарно ниво и въобще няма проблем с електролита че ще окъсяват елементите по електролит ако е концентриран. Това за Тойотите е съвсем друго, реалната цена на която се продавали втора ръка била 6-7 хиляди и батерии има да се продават призматични - 10 киловатчаса са 1000 евро, достатъчно е да се добави една батерия от примерно 30 киловатчаса - 150 кг която да е свързана с батерията която и без това си имат и ще станат електрически с 300 км пробег с едно зареждане.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Бе те да ги конвертират ама като няма микромодули с общ електролит, нищо няма да стане.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, погледни за какво става въпрос - електромобил на който просто трябва да се демонтират излишните части..очевидно е че технологията с водорода отпада поради по ниската ефективност и скъпото гориво. В един момент или ще ги конвертират в електрически или ще ги изхвърлят на боклука неамортизирани, дават им по за 100к километра гориво без пари и когато свърши и трябва да си го плащат, никой не иска да кара такава кола с толкова скъпо гориво.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнениеВ момента, в който се разработи метод за бързо зареждане и съхранение на ел.енергия в размер, сравним с пробега при един резервоар течни горива, двг-та ще поеме пътя към инсторията. Е, само на звук няма как да го докарат ...
Коментар
-
redcretin, погледни за какво става въпрос - електромобил на който просто трябва да се демонтират излишните части..очевидно е че технологията с водорода отпада поради по ниската ефективност и скъпото гориво. В един момент или ще ги конвертират в електрически или ще ги изхвърлят на боклука неамортизирани, дават им по за 100к километра гориво без пари и когато свърши и трябва да си го плащат, никой не иска да кара такава кола с толкова скъпо гориво.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЕдна идея за евтини електрически коли втора употреба, Тойота Мирай вървят евтино втора ръка на много малък пробег като за 5 годишна кола и са доста добре направени. Махат им се резервоарите за водород и горивните клетки и се поставят батерии, това са си чисто електрически коли..не виждам такава конверсия обаче някой да е направил, може да не се е досетил.
Коментар
Коментар