IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    v_tin имаше една статия по темата - какво би се случило ако Иран успее да затвори протока и даставките на петрол през него секнат. При по продължителен успех за месеци ако прекъснат прогнозата е за цена на петрола 325 долара за барел, каква ще е цената на горивата е ясно. Дано не се случи защото това ще удари цялата икономика, но все някога целия този свръхпоток от автомобили на петрол ще оредее и няма да е толкова достъпно да се ползват често напълно ирационално. Разкарват се по над един тон метали за да се вози един човек, не може да продължи вечно.
    Е какво, какво. Каручките са дървени, по 180-200 кг...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      v_tin имаше една статия по темата - какво би се случило ако Иран успее да затвори протока и даставките на петрол през него секнат. При по продължителен успех за месеци ако прекъснат прогнозата е за цена на петрола 325 долара за барел, каква ще е цената на горивата е ясно. Дано не се случи защото това ще удари цялата икономика, но все някога целия този свръхпоток от автомобили на петрол ще оредее и няма да е толкова достъпно да се ползват често напълно ирационално. Разкарват се по над един тон метали за да се вози един човек, не може да продължи вечно.
      Стига бе, мойта кола е над два тона...
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • v_tin имаше една статия по темата - какво би се случило ако Иран успее да затвори протока и даставките на петрол през него секнат. При по продължителен успех за месеци ако прекъснат прогнозата е за цена на петрола 325 долара за барел, каква ще е цената на горивата е ясно. Дано не се случи защото това ще удари цялата икономика, но все някога целия този свръхпоток от автомобили на петрол ще оредее и няма да е толкова достъпно да се ползват често напълно ирационално. Разкарват се по над един тон метали за да се вози един човек, не може да продължи вечно.

        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Vate ami kaто не си доволен, не си купувай бе!
          Не виждам някой да те кара насила.

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Ето го новият електрически автобомил на БМВ за скромните 24 400 паунда

            https://www.standartnews.com/biznes/bmv-predstavi-novoto-elektrichesko-mini-396767.html?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Kona EV при максимално оборудване - около 80 хил (500км пробег) лв спрямо сходен автомобил за 50 хил. лв.

              [ATTACH=CONFIG]n3485357[/ATTACH]
              Ami определено не съм доволен от отговора, не ме интересува колко ще платя за смяна на масла и чистачки. Хайде да смятаме отново за зои

              Клио- 14740 евро, зои- 21900 във всичките му варианти. Клио 6/100 за 150000-9000литра в момента 1,38-12420 евро за гориво за 150000км

              зои цена на батерията за месец- наем-119 евро- казахме 10 години* 12* 119- 14280 евро- наем на батерията. Отделно ако приемем че трябва да се зарежда тази батерия на 100км с около 15киловата което в пари е около 6750 евро

              Клио директни разходи за гориво и цена на придобиване 14740+ 12420-27160

              Зои- 21900+6750+14280- 42930

              Съгласих се че клиото има да му се сменя маслото за 2000евро- ако искаш сложи 3000, и какво се получава ???????
              Че за момента бензина е по евтин за употреба


              Исках да видя такъв пост, а не да ми пишеш че паркинга в синя зона е безплатен, защото е безплатен сега, а утре да кажем когато няводнят електрокарите няма да е безплатен , а ще плащаш наред с всички

              Коментар


              • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

                Мерси за труда!

                Чувствително по-високата цена на ЕВъто прави разликата в нейна полза не толкова впечатляваща.
                Остатъчната стойност, в частност, ако правилно съм я разбрал, даже е малко по-малка в проценти към покупната цена, отколкото при ДВГейката.
                Обезценката е еднаква в процентно изражение, но в действителност няма как да знаем каква ще бъде след 8 години. Най-малкото заради различните технологии. Аз съм на мнение, че след 8-10 години няма да има разумен човек който да иска да даде и половината от посочената остатъчна стойност на ДВГ, но бъдещето никой не знае как ще се развие. Възможно е вместо батерии да се наложи хидрогена и тогава никой да не иска кола с батерии - няма как да знаем.

                Разликата не е голяма, но не това е целта
                Въпросът беше - дали икономически има смисъл да избера EV пред еквивалентна кола с ДВГ? Шофирането, поддръжката и удоволствието от EV са несравними с ДВГ. След като и икономически вече са сходни, че и по-изгодни за мен няма съмнение какво да избера.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Kona EV при максимално оборудване - около 80 хил (500км пробег) лв спрямо сходен автомобил за 50 хил. лв.

                  [ATTACH=CONFIG]n3485357[/ATTACH]
                  Мерси за труда!

                  Чувствително по-високата цена на ЕВъто прави разликата в нейна полза не толкова впечатляваща.
                  Остатъчната стойност, в частност, ако правилно съм я разбрал, даже е малко по-малка в проценти към покупната цена, отколкото при ДВГейката.
                  Last edited by R1a1; 10.07.2019, 13:48.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                    Брей вие сън не спите за да се обиждате.

                    Еди , да те помоля да смяташ малко за хюндай кона- каза че си правил сметки и на мен ми стана любопитно до къде си го докарал

                    Не можах да намеря електрическия вариант в немския сайт така че ето ти го през друг сайт -https://ev-database.org/car/1126/Hyu...lectric-64-kWh- 41000 евро, 204 коня, не знам ниво на оборудване, тук пише 45000 https://www.motor-talk.de/news/die-r...-t6403706.html за най високото ниво

                    https://www.hyundai.de/CMSPages/GetF...d-f85ecd03ad24- това е немския сайт- 177 коня 27530 евро, най високото ниво на оборудване

                    Може ли да сметнеш колко пари ще платя за 10 години и 150000км. Смятай при плащане на неограничени км наем на батерията. Колко е наема не знам, за зои за неограничени км беше около 120евро на месец. Тази е по голяма така че би трябвало да бъде и наема по голям
                    Kona EV при максимално оборудване - около 80 хил (500км пробег) лв спрямо сходен автомобил за 50 хил. лв.

                    Click image for larger version

Name:	Kona.jpg
Views:	1
Size:	42.5 КБ
ID:	3485357

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      Брей вие сън не спите за да се обиждате.

                      Еди , да те помоля да смяташ малко за хюндай кона- каза че си правил сметки и на мен ми стана любопитно до къде си го докарал

                      Не можах да намеря електрическия вариант в немския сайт така че ето ти го през друг сайт -https://ev-database.org/car/1126/Hyu...lectric-64-kWh- 41000 евро, 204 коня, не знам ниво на оборудване, тук пише 45000 https://www.motor-talk.de/news/die-r...-t6403706.html за най високото ниво

                      https://www.hyundai.de/CMSPages/GetF...d-f85ecd03ad24- това е немския сайт- 177 коня 27530 евро, най високото ниво на оборудване

                      Може ли да сметнеш колко пари ще платя за 10 години и 150000км. Смятай при плащане на неограничени км наем на батерията. Колко е наема не знам, за зои за неограничени км беше около 120евро на месец. Тази е по голяма така че би трябвало да бъде и наема по голям
                      Ако намеря ексела ще го постна.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


                        Aко цитатът беше на английски щеше да отсъства "with". Ако беше на стилистично приличен английски, щеше да отсъства и второто "to".

                        Неуместна и ненужна злоупотреба с латиница.
                        Може би се обиграва и втория, времеви смисъл на фразата "to date"?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение


                          Аз пък живея с друга максима "stocks are to date with them, not to marry".

                          Aко цитатът беше на английски щеше да отсъства "with". Ако беше на стилистично приличен английски, щеше да отсъства и второто "to".

                          Неуместна и ненужна злоупотреба с латиница.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Брей вие сън не спите за да се обиждате.

                            Еди , да те помоля да смяташ малко за хюндай кона- каза че си правил сметки и на мен ми стана любопитно до къде си го докарал

                            Не можах да намеря електрическия вариант в немския сайт така че ето ти го през друг сайт -https://ev-database.org/car/1126/Hyu...lectric-64-kWh- 41000 евро, 204 коня, не знам ниво на оборудване, тук пише 45000 https://www.motor-talk.de/news/die-r...-t6403706.html за най високото ниво

                            https://www.hyundai.de/CMSPages/GetF...d-f85ecd03ad24- това е немския сайт- 177 коня 27530 евро, най високото ниво на оборудване

                            Може ли да сметнеш колко пари ще платя за 10 години и 150000км. Смятай при плащане на неограничени км наем на батерията. Колко е наема не знам, за зои за неограничени км беше около 120евро на месец. Тази е по голяма така че би трябвало да бъде и наема по голям
                            Както подробно си го описал, като гледам, май си си направил вече домашното?

                            Коментар


                            • Брей вие сън не спите за да се обиждате.

                              Еди , да те помоля да смяташ малко за хюндай кона- каза че си правил сметки и на мен ми стана любопитно до къде си го докарал

                              Не можах да намеря електрическия вариант в немския сайт така че ето ти го през друг сайт -https://ev-database.org/car/1126/Hyu...lectric-64-kWh- 41000 евро, 204 коня, не знам ниво на оборудване, тук пише 45000 https://www.motor-talk.de/news/die-r...-t6403706.html за най високото ниво

                              https://www.hyundai.de/CMSPages/GetF...d-f85ecd03ad24- това е немския сайт- 177 коня 27530 евро, най високото ниво на оборудване

                              Може ли да сметнеш колко пари ще платя за 10 години и 150000км. Смятай при плащане на неограничени км наем на батерията. Колко е наема не знам, за зои за неограничени км беше около 120евро на месец. Тази е по голяма така че би трябвало да бъде и наема по голям

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED

                                [ATTACH=CONFIG]n3485269[/ATTACH]
                                Прост спамър.

                                Коментар

                                Working...
                                X