IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Аз не съм чул за някой дето го ударил тока от електрическата му кола. Има ли такъв случай?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      безимeн - има елекромобили за военни цели и са с батерии а не са акумулатори, с алуминиеви батерии. Могат да унищожат цялата инфраструктура за снабдяване с петролни горива, което не е голям проблем по време на война и ще се движат само тези автомобили.

      Аз им казвам АКУМУЛАТОРНИ БАТЕРИИ, но ти под "акумулатор" разбираш нещо различно? Сподели, де - защо го пазиш в тайна? И така дискусията навлезе в старата си фаза...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

        Дай бърза информация колко е живота на пътник в запалила се бензинова кола?

        Само едно ще ти кажа, но сигурно знаеш това /и го премълчаваш/...

        Човек, попаднал под напрежение - е с поразена нервна система. Няма - не само правилна, но и никаква реакция.

        Натам е ясно - нищо по същество! Отново дискусията се отече...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

          Дай бърза информация колко е живота на пътник в запалила се бензинова кола?
          Хахахахахахахахххх! ! ! !

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


            Като се включиш - така - за нищо, просто да кажеш нещо - и убиеш смисъла на дискусията...


            ...за да не повторим всичко до тук...
            Като гледам следващия ти пост, ти само „нови” и „неизвести” неща ни споделяш. „ХвалА” ти за което. Определено, ни „поучи”. Струваше си. Мдам.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

              Дай бърза информация колко е живота на пътник в запалила се бензинова кола?
              Несравними са нещата.При бензина имаш време да излезеш ако не си тежко ранен при тока няма мърдане.При тока зависи дали е променлив или постоянен какво е напрежението каква е честотата на променливият ток откъде през кои органи се затваря веригата...Времето на въздействие също е важо както и съпротивлението на човека което се мени в зависимост от физическото и психическо му стстояние

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                Искам да напиша и нещо по БЕЗОПАСНОСТТА в експлоатация, която така и не се дискутира, но е част от смисъла на рекламата...

                Няма как някой от "опонентите" да вземе конкретно отношение, освен отново да затрупаме поста... /няма как - щом се пускат безсмислени графики, точно с рекламна цел, без дори да има загатване към интересуващите се, че "това НЕ Е препоръка!!!", докато в същото това време - реално случващото се на пазарите говори за падащ пазар на компанията на Мъск..., то - нека видим и как ще премълчим казуса БЕЗОПАСНОСТ!!!

                Ще дам една бърза информация. Моля, компетентните да ме поправят, ако не са съгласни с нея!

                Въпрос на една ДО две МИНУТИ живот остават на необезопасен човек, който се е включил в електрическата верига при следните параметри:

                Дай бърза информация колко е живота на пътник в запалила се бензинова кола?

                Коментар


                • Искам да напиша и нещо по БЕЗОПАСНОСТТА в експлоатация, която така и не се дискутира, но е част от смисъла на рекламата...

                  Няма как някой от "опонентите" да вземе конкретно отношение, освен отново да затрупаме поста... /няма как - щом се пускат безсмислени графики, точно с рекламна цел, без дори да има загатване към интересуващите се, че "това НЕ Е препоръка!!!", докато в същото това време - реално случващото се на пазарите говори за падащ пазар на компанията на Мъск..., то - нека видим и как ще премълчим казуса БЕЗОПАСНОСТ!!!

                  Ще дам една бърза информация. Моля, компетентните да ме поправят, ако не са съгласни с нея!

                  Въпрос на една ДО две МИНУТИ живот остават на необезопасен човек, който се е включил в електрическата верига при следните параметри:

                  220 V - напрежение
                  50 Hz - честота, променлив ток
                  100 - 200 mA /100 - 200 милиампера/, което е 0.1 - 0.2 А /ампера/ сила на тока.


                  Сигурно могат да се дадат примери с хора, които "издържат" и по-високи стойности на силата на тока при подобни стойности на цитираните!

                  За изключения не говорим. Не говорим и за ония "джигити" - които ще кажат - мен ме удари 10 А ток и не усетих /вижте горните параметри на т.нар. битов ток, с който си служим всекидневно!/... Да, на нас тук всичко си ни е ОК, нали! Не мислим за най-лошото! Бързо забравяме онова, което се е случило някъде..., с някого..., защото нас такива не ни ловят!


                  Ще припомня ония стойности, които никой не коментира... Може да видим цитат от някого, който цитат ще обобщи философски нещата...

                  Зареждането до над 80% от батерията на среден клас електромобил отнема различно време според конкретния електромобил и зарядното устройство, което се използва:
                  • Обикновен контакт 220V – за около 6 часа
                  • От 16А контакт с трифазен 400V ток – за около 2 часа
                  • От 20kW бързозарядна станция с променлив ток – за около 40 мин. – 3 часа
                  • От 43kW бързозарядна станция с прав ток – за около 30 мин.
                  Фасулска работа, нали? И нищо не е ставало до сега, нали! Ние пък сме богопомазани!

                  Трябва да потърся снимките от Холандия, където да се уверим в това, че няма нищо лошо в това да оставим автомобила си да се зарежда на улицата с часове наред... Защо не и нощем?
                  Ние ще зареждаме - според рекламата - 20 минути, ЛИ??? Докато отидем в тоалета - както казва товариШ ЕД... Батерията - ще видим колко ще я бъде!

                  Важни са графиките!!! ))


                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    безимeн - има елекромобили за военни цели и са с батерии а не са акумулатори, с алуминиеви батерии. Могат да унищожат цялата инфраструктура за снабдяване с петролни горива, което не е голям проблем по време на война и ще се движат само тези автомобили.

                    Като се включиш - така - за нищо, просто да кажеш нещо - и убиеш смисъла на дискусията...


                    ...за да не повторим всичко до тук...
                    Last edited by безимeн; 21.04.2019, 17:24.

                    Коментар


                    • безимeн - има елекромобили за военни цели и са с батерии а не са акумулатори, с алуминиеви батерии. Могат да унищожат цялата инфраструктура за снабдяване с петролни горива, което не е голям проблем по време на война и ще се движат само тези автомобили.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                        В конкретния случай обаче няма научен напредък и това всъщност е голям проблем. Батериите за 20 години практически не са мръднали, само дребни технологични подобрения има. А че започва необратим процес на подмяна на автомобилите с двг не се съмнявам изобщо, но това е политическо решение с надежда че след наливането на милиарди няма как да не се стигне и до полезно откритие. Нещо като плановостта в науката Та цитираният лаф е доста неподходящ, може би "science advances one trillion at a time" e по-приложим в случая.

                        След като товариШ ЕД изгърмя патроните и стигайки до задънена улица - както е навсякъде в нета - поизчака малко - дискусията се подхвана отново... Никой не взе отношение по сериознте доводи, вкл. товариш ЕД - пък се опита да вкара мъгливи цитати на учени, които нямат конкретно отношение към дискусията...

                        Разбира се, че би се съмнявал в "подмяната"! Би се съмнявал, ако познанията ти са само от нета.

                        ПрочетИ темата с разбиране - назад. Как ще стане четенето "с разбиране" - идея нямам.

                        Ако и ти смяташ, че ел.двигателят като движител на автомобил е новост - точно от тук ти тръгва грешката. Разбира се, че не знаеш, че подобен двигател се разработва от водещите фирми - паралелно с основната им дейност.

                        Даваш си сметка, че когато една компания налива милионите - тя има интерес да достигне до нещо нова, което да бъде конкурентно на до сега съществуващото, нали?

                        И сега отивам на една много съществена част от дискусията, която пропускаме. Къде според теб са военните - с техните - не милиардни - а ТРИЛИОННИ бюджети? Сигурно във военната сфера няма достатъчно добре подготвени специалисти? Това ли е изводът ни? Па и не знаят на две магарета слама да разделят? АРЕ ВЕ!

                        Къде е АВТОНОМНОСТТА? Военните знаят по-добре КОЙ двигател може да осигури /и в бъдеще/ - автономност, мощност, продължително натоварване, БЕЗОПАСНОСТ /за това очевидно трябва да се пише отделно!..., след като отново "замажете" с цитат от някого смисъла на казаното, без да сте взели думата по същество.../



                        Къде е ... /няма да питам другите неща, за да не се повтарям/. Тук тече дискусия - а по някое време един пълен дилетант - някакъв си трейдър - тръгва да приказва как някой си в Англия сменил автомобила си с ръчната редавателна кутия /???/ - с електромобил, защото, видите ли - го заболял крака да натиска педала на съединителя...


                        Радвам се, че отново тук има пишещ, който връща дискусията в началото, като се твърди, че ще се подменят автомобилите с двигател с вътрешно горене - на база електромобил със сегашната батерия! Нали това е темата - за електромобила със сегашната му батерия?


                        С многото "ще!" - край една неосъществима идея при тази батерия, която се развива успоредно с двигателя с вътрешно горене, но не и от военната промишленост, която - без съмнение ИМА необходимите милиарди!

                        Припомням: това е темата за електромобила, който се задвижва с някаква батерия, която не дава възможност за превъзходство над двигателя с вътрешно горене. За подмяна изобщо не говорИМ! Първо чакаме да дойде що-годе изравняването на параметрите /горе и назад в темата/, едва тогава БИ ТРЪГНАЛ интересът на военната промишленост..., а по-късно вече - след някое и друго поколение - подмянаТА, НО НЕ И от настоящата батерия!



                        /ако има какво да кажЕТЕ по темата, моля мислете и за безопасността..., но не само.../
                        Last edited by безимeн; 21.04.2019, 15:58.

                        Коментар


                        • Автомобилите с ръчна кутия са отживелица!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            при автомобил със съединител ти се схваща крака постоянно да го натискаш.

                            Taкова чудо не съм карал от точно 20 години

                            Коментар


                            • analog - няма по добър начин да се тестват, едно е тест в лаболатории и друго реално. Другата причина е че има хора които желаят да ги ползват сега и им вършат добра работа, познат си купи в Лондон нова кола с бензинов двигател и на една година я махна и смени с Нисан ел. защото движението в трафика е много по лесно с елекрическата кола и са несравними, при автомобил със съединител ти се схваща крака постоянно да го натискаш. Имат си големи негативи акумулаторите, но ако искаш да направиш ефективна кола на метан или водород определено трябва да бъде ел или пък с реактори за студен синтез които в момента спряха да отричат а се надпреварват да ги конструират защото е въпрос на национална сигурност.

                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                От тех.гледна точка е ясно че в бъдеще колите ще бъдат ел. и това е платформата която трябва да се разработва.
                                Абсолютно ясно е. Само че вместо да се разработват те вече се произвеждат серийно по правителствен указ.

                                Коментар

                                Working...
                                X