Първоначално изпратено от nkavrakov1982
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво поскъпване очаквате на жилищните имоти?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от troika Разгледай мнение
А по същата логика не може ли ти да бъдеш обявен за народен изедник, постояно говориш как ще седим на тъмно и студено, най-вероятно работиш в държавна структура, която е свързана с доставката на електроенергия, вдигате цените постоянно, спекуланти! С какво Кавръков е по-лош от теб?
Коментар
-
Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение
Щом имаш пари и може да си позволиш караш,ама в момента знаеш ли в коя извадка си ?
Ена мъничка и незначителна на целия фон от домакинства
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнениеhttps://www.dnes.bg/politika/2022/06...ot-nego.533831
Срам за Плевен !
Позор !
Този град трябва да бъде изолиран !
Класната на Тошко Йорданов се отрече от него !!1
Стамена Димова е един от легендарните учители в НГДЕК
Стамена Димова е един от легендарните учители в НГДЕК. Вече на почти 90 години, тя е преподавала литература на поколения възпитаници на училището. Както е известно, ядрото от старите сценаристи на Слави Трифонов, сред които е и Тошко Йорданов, излиза от НГДЕК.
Димова е дъщеря на Вергил Димов Вергилов - министър в кабинета Константин Муравиев през септември 1944 година. Това е последният свободно избран кабинет преди падането под комунистическата власт. Той просъществува едва няколко дни - от 2 до 9 септември 1944 г.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fsck Разгледай мнение
Не че нещо, ама тука не си прав. Достатъчно е по подбалканския на няколкото баира да случиш на някой дедун в пълнолетна жигула и си отекъл да караш с 10км/ч по завоите. Имал съм случаи в които имам усещането, че мога да сляза и пеша да го надбягам. Неизменно се оказва или някоя мацинка или някой дядо на сетните си издихания. До Бъргъс (спирит оф Бъргъс, сеш'се) по подбалканския не ти мърдат 6-7 часа.
Като млад и луд ходех всяка седмица в луксозенец или слънчака в продължение на 4 години. Нямам над 4 часа, с километри съм карал в насрещното, после почнах и на дълги светлини и се прибирах САМО ако се появи кола. Един единствен критичен случай съм имал с КАРУЦА край карнобат. Първия път щях да изправя завоя на дюни - со 100 влязох. Магистралата беше до чирпан. 1/3 от пътите през подбалканския че нали съм в сухите реки, ако тръгвам от работа (младост) само тогава по магистралата.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от mitaka7 Разгледай мнение
Така е. Ама кеф, цена няма.Честно казано, колкото повече намалява трафика в София, толкова повече ти намалява и средния разход на гориво. Ако преди ми беше 8-8,5, сега е под 7 на сто градско. Въпроса е да ти остават същите пари в абсолютна стойност за гориво като преди. А това не е така. Но за мен и семейството си решихме донякъде проблема. Спряхме да купуваме боклуци и неща, които изхвърляме без да ползваме, един вид наложихме някакъв контрол, който преди липсваше. Ако преди омахвах по два шоколада и три плодови млека само за десерт след вечеря, сега с тия пари вземаме примерно кило зеленчуци и обикновено кисело мляко, което си го правя с домашно сладко, за да не се лишавам от глезотийка. Един вид заменихме вредния разход с полезен такъв за същите пари. А бе мизерийка, брат, ама трябва да дигнем дохода, за да си върнем отново "джънк" живота.
Колегите сега са в шах с почивките ,докато аз края на Май отидох до Турция за без пари+ топ време уцелих ,топ хотел и почивката ми беше без забаележки за има няма 600 лева .
Сега реалността е още по скъпо,жеги непоносими ,в Испания живка е над 40 градуса ,пък по Анталия не ми се мисли ,такси гориво им слагат и ги задушиха ,ей го колежката е на път да се откаже даже да ходи на море ,но всеки с акъла си
Коментар
-
Първоначално изпратено от fsck Разгледай мнение
Не че нещо, ама тука не си прав. Достатъчно е по подбалканския на няколкото баира да случиш на някой дедун в пълнолетна жигула и си отекъл да караш с 10км/ч по завоите. Имал съм случаи в които имам усещането, че мога да сляза и пеша да го надбягам. Неизменно се оказва или някоя мацинка или някой дядо на сетните си издихания. До Бъргъс (спирит оф Бъргъс, сеш'се) по подбалканския не ти мърдат 6-7 часа.
Независимо от описаната от теб картинка и да се забавиш малко ще изпревариш и после си наваксваш
Коментар
-
Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение
Задръстването по магистрала Тракия винаги го е имало ,просто защото няма друга , а и народа е прост да я използва ,защото риска да уцелиш катастрофа и да седиш или недай си боже да те ударят теб е огромен заради тировете
Я иди виж подбалканския път който е за чудо и приказ,минава през страхотни гледки -празен е ,така че това не са доводи за да си правим изводи
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение
Задръстването по магистрала Тракия винаги го е имало ,просто защото няма друга , а и народа е прост да я използва ,защото риска да уцелиш катастрофа и да седиш или недай си боже да те ударят теб е огромен заради тировете
Я иди виж подбалканския път който е за чудо и приказ,минава през страхотни гледки -празен е ,така че това не са доводи за да си правим изводи
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение
Карат тия дето са на газ предимно останалите са под водата ,един резервоар с дизел е 200 лева вече ?
Къде отиваш ?
Приемаме че имаш доход между 2 000 и 3 000 лева колкото са масовите /да не говорим че има доста народ и под тези стойности !!!/
Я сметни колко ще ти е разхода месечно ако си караш като преди,уикендчета,насам натам,да въртиш със същия интензитет ?Честно казано, колкото повече намалява трафика в София, толкова повече ти намалява и средния разход на гориво. Ако преди ми беше 8-8,5, сега е под 7 на сто градско. Въпроса е да ти остават същите пари в абсолютна стойност за гориво като преди. А това не е така. Но за мен и семейството си решихме донякъде проблема. Спряхме да купуваме боклуци и неща, които изхвърляме без да ползваме, един вид наложихме някакъв контрол, който преди липсваше. Ако преди омахвах по два шоколада и три плодови млека само за десерт след вечеря, сега с тия пари вземаме примерно кило зеленчуци и обикновено кисело мляко, което си го правя с домашно сладко, за да не се лишавам от глезотийка. Един вид заменихме вредния разход с полезен такъв за същите пари. А бе мизерийка, брат, ама трябва да дигнем дохода, за да си върнем отново "джънк" живота.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Dury Разгледай мнениеСега ще ви разкажа как мина вчерашното ми пътуване от София до Бургас. Час и половина задръстване на магистрала Тракия, поради някакъв ремонт. После имаше такова движение, че се замислих дали не е август. Магистралата беше пълна с превозни средства, та си представям ако сега не се карат колите какво ли ще се случи когато ги карат.
Я иди виж подбалканския път който е за чудо и приказ,минава през страхотни гледки -празен е ,така че това не са доводи за да си правим изводи
- 1 like
Коментар
-
Сега ще ви разкажа как мина вчерашното ми пътуване от София до Бургас. Час и половина задръстване на магистрала Тракия, поради някакъв ремонт. После имаше такова движение, че се замислих дали не е август. Магистралата беше пълна с превозни средства, та си представям ако сега не се карат колите какво ли ще се случи когато ги карат.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение
В момента пътя за колите да станат паметници е широко отворен
Коментар
-
Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнениеhttps://www.dnes.bg/politika/2022/06...ot-nego.533831
Срам за Плевен !
Позор !
Този град трябва да бъде изолиран !
Класната на Тошко Йорданов се отрече от него !!1
Стамена Димова е един от легендарните учители в НГДЕК
Стамена Димова е един от легендарните учители в НГДЕК. Вече на почти 90 години, тя е преподавала литература на поколения възпитаници на училището. Както е известно, ядрото от старите сценаристи на Слави Трифонов, сред които е и Тошко Йорданов, излиза от НГДЕК.
Димова е дъщеря на Вергил Димов Вергилов - министър в кабинета Константин Муравиев през септември 1944 година. Това е последният свободно избран кабинет преди падането под комунистическата власт. Той просъществува едва няколко дни - от 2 до 9 септември 1944 г.
Коментар
Коментар