If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
За какво са им на инсайдърите акции? Нали тезата е, че си източват компанията по други пътища?
Все едно Шиши да купува на пазар акции на Гагарин примерно. Някак си не ми се връзват нещата.
Нали първо трябва да разлаят кучетата пък после лесна работа.
За какво са им на инсайдърите акции? Нали тезата е, че си източват компанията по други пътища?
Все едно Шиши да купува на пазар акции на Гагарин примерно. Някак си не ми се връзват нещата.
Аз тези не съм изказвал, а само добронамерено разочарование и учудване. При сфарм осигуряват и ликвидност без значение от нивото.
Е то бгтр30 показва отдавна, сега май някой иска да изпревари инсайдърите на Софарма и да им продаде по скъпо или има друг мотив...
За какво са им на инсайдърите акции? Нали тезата е, че си източват компанията по други пътища?
Все едно Шиши да купува на пазар акции на Гагарин примерно. Някак си не ми се връзват нещата.
Преди известно време бях дал прогноза, че в Юни ще можем да видим раздвижване и т.к. Денят на детето наближава, много се вълнувам.
Въпрос към техничарите - двойно дъно ли се опитва да образува SOFIX? Какво ли означава и какво ли следва? А SMA-тата какво ви говорят?
Преди известно време бях дал прогноза, че в Юни ще можем да видим раздвижване и т.к. Денят на детето наближава, много се вълнувам.
Въпрос към техничарите - двойно дъно ли се опитва да образува SOFIX? Какво ли означава и какво ли следва? А SMA-тата какво ви говорят?
Мненията ми не са препоръки. Имам само една препоръка - не губете пари.
Май е доста вероятно заводът да е около Пловдив но скоро ще стане ясно.
Закупуването на вагоноремонтния завод в Карлово от националния железопътен превозвач на Германия Deutsche Bahn има връзка с желанието за инвестиции у нас и от страна на от германския автомобилен производител Volkswagen. Това мнение изрази проф. Симеон Ананиев, Асоциацията на българските железопътни превозвачи, в предаването „Бизнес старт“ с водещ Христо Николов.
Превозването на автомобили и автомобилни части с контейнери и влакове е част от общата логистика на този бизнес, коментира Ананиев.
По долу качвам коментар от статията: Skoda: Предпочитаме в новия ни завод да асемблираме SUV-ове
Мисля че България не случайно е финалната права а дали в София или Пловдив не е толкова важно.
- 20. май. - Германската компания за производство на компоненти за автомобилната индустрия „Костал“ откри 13 000 кв. м. нови производствени площи в завода си в Пазарджик. С разширението на производството заявката на компанията е до края на годината да назначи 1 000 нови служители.
- 15. май. - Германската компания VOSS Automotive, която нае завода на Great Wall в с. Баховица край Ловеч, инсталира първите машини за производство на автомобилни части, съобщават от компанията.
- 13. май. - Германският производител на автомобилни заключващи системи WITTE Automotive откри нова производствена база към съществуващия си завод в Русе. Производството е високотехнологично, като компанията инвестира над 20 млн. лв. и планира да прибави допълнителни 550 работни места към съществуващите вече 1200.
- 13. май. - Компанията за производство на каучукови и пластмасови изделия „Теклас България” откри четвъртия корпус на завода си в Кърджали. Новата инвестиция включва завод с разгъната застроена площ от 20 000 кв.м., научно-изследователски център, както и зона за отдих. Компанията е открила общо 2500 работни места в България.
08. април. - Германската компания „МД Електроник“, която получи сертификат за инвестиция клас А, започна да строи предприятието си във Враца.
Май е доста вероятно заводът да е около Пловдив но скоро ще стане ясно.
Закупуването на вагоноремонтния завод в Карлово от националния железопътен превозвач на Германия Deutsche Bahn има връзка с желанието за инвестиции у нас и от страна на от германския автомобилен производител Volkswagen. Това мнение изрази проф. Симеон Ананиев, Асоциацията на българските железопътни превозвачи, в предаването „Бизнес старт“ с водещ Христо Николов.
Превозването на автомобили и автомобилни части с контейнери и влакове е част от общата логистика на този бизнес, коментира Ананиев.
Коментар