If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
а лостта за койта пишеш е енергийният мост с кораба майка....
...чи4ка,ще те помоля за в бъдеще да не манипулираш постовете ми! А ина4е и тогава неверниците са били огромното болшинство, но тези които са му повярвали сега техните наследници са милиардери! Пичът има ок 700 патента, много от които могат да се нарекат скок в еволюцията на човечеството...
600-800 V....
Ти ми развихри фантазията !!!
Ако направим материал , който има обратен поляритет на асфалта ( какво ще правим на павета е друг въпрос...) и при движение се наелектризира и съответно разрежда през изправител и генератор - ето ти енергия !!!
пп Сега Гигов ще ме побърка с критика....
А замислял ли си се ,че магнитните силови линии пулсират и е възможно някой да е измислил технология която и при покой да генерира електричество от пресичането на тези линии с някакъв електронен елемент (схема) който например не ни е познат до момента.
За пример давам някакъв съвременен електронен трансформатор. е голям капацитет.
Здравейте! преди около 23 години, много се коментираше един случай на експлозия в дома на някакъв експериментатор. Говореха ,че експлозията е предизвикана по електронен път, а на мястото на къщата е имало огромна дупка. Възможно е да има технология за добив на енергия по електронен път. Да си припомним за статичното електричество, което се образува в дрехите ни и с каква сила пукат зарядите и как силно магнитното поле се усеща върху тялото ни.
600-800 V....
Ти ми развихри фантазията !!!
Ако направим материал , който има обратен поляритет на асфалта ( какво ще правим на павета е друг въпрос...) и при движение се наелектризира и съответно разрежда през изправител и генератор - ето ти енергия !!!
Здравейте! преди около 23 години, много се коментираше един случай на експлозия в дома на някакъв експериментатор. Говореха ,че експлозията е предизвикана по електронен път, а на мястото на къщата е имало огромна дупка. Възможно е да има технология за добив на енергия по електронен път. Да си припомним за статичното електричество, което се образува в дрехите ни и с каква сила пукат зарядите и как силно магнитното поле се усеща върху тялото ни.
П.П. да добавя и за силното магнитно поле което е навсякъде около нас. Възможно е някой да е измислил индукция от земното магнитно поле.
...Тез неща измислени отдавна са от Джедай Тесла :
"Това се случило през 1931 г. , когато Никола Тесла направил демонстрация пред публика на загадъчен автомобил ( космически кораб) при това развивайки скорост до 150 км/час."
а лостта за койта пишеш е енергийният мост с кораба майка....
До тук май всички забравят цената на батериите. Мисля че е задължително да се включат в сметката с разхода. Общо взето живота на една нормална ак. батерия, каквато и да е стига до 1000 цикъла или грубо 3г. После любимия ни електромобил добавя към и без това високата цена още едни 10-15% минимум. Което изразено в гориво ни връща в изходна точка, че и назад. А кой си сменя колата през 3г ?? И кой би купил втора употреба кола без батерия.
И изобщо мисля че сме мноого далече от масовия електрически автомобил. За сега това си е играчка за богатите в богатите страни. А в бедните държавици, като нашата си е просто мечта.
...Тез неща измислени отдавна са! Джедай Тесла техен автор е...тъмната страна засекретирала ги е...
"Това се случило през 1931 г. , когато Никола Тесла направил демонстрация пред публика на загадъчен автомобил. За експеримента стандартният двигател с вътрешно горене на един автомобил бил отстранен и вместо него бил поставен електродвигател с мощност 80 конски сили и 1800 оборота в минута. И до ден-днешен обаче не е ясно откъде идвалата енергията, която осигурявала на двигателя променлив ток. Известно е, че преди определения за експеримента момент Тесла купил от местен магазин 12 електронни лампи, малко проводници, шепа различни по цвят резистори и събрал всичко това в кутийка с дължина 60 ст., широчина 30 см и височина 15 см. От нея стърчал и някакъв странен лост с дължина 7.5 см. След това Тесла поставил кутийката отзад на седалката на водача, след което хванал лоста и обявил на изненаданата публика : “Сега вече имаме енергия”. Резултатът бил потресаващ: ученият карал машината цяла седмица без друг двигател или източник на захранване, при това развивайки скорост до 150 км/час."
Трудно. Понеже, за движението си, и електромобилът използва енергия. Тя се доставя от електростанциите, които също горят, основно, въглеродсъдържащи в-ва или даже уран. Пресметни колко енергия харчат обикновените автомобили у нас за една година и ще се уплашиш: Излиза, че, за тях ще трябват поне 4000 MW генериращи мощности...които пак си горят това гориво. Значи, така или иначе, то си изгаря. Защо му е да поевтинява, в такъв случай? Просто, ще се харчи на едро и ще се съхранява на едро но, по пътя от мината до колелата на колата, общото кпд си остава приблизително същото. ТАКА, КАЧЕСТВЕНА промяна едва ли ще последва. Вземи предвид още, че нефтът е химическа суровина, която, при изгаряне, не става на каучук, пластмаси и т.н., и ето ти нова причина за капитално поскъпване.
И на мен не ми допада, но, такива са нещата, срз.
Правиш една фундаментална грешка! Само част от цената на електричеството е цента на горивото! Цената на електроцентралите и цената на преносната мрежа също я плащаш в цента на електричеството, а тя може да падне значително с въвеждането на електромобилите!
В момента цялата производствена и електропреносна мрежа се прави с капацитет за пиковите часове и през 80% от денонощието работи много под номиналният си капацитет, което намалява значително КПД-то на системата и ускъпява електричеството.
Ако зареждаме електромобилите в извънпиковите часове, а в пиковите ги използваме за помагане на енергийната система може да създадем една много по ефективна система, която да намали цената на електроенергията!
Pyramid, само дето пропускаш някой моменти.
Първо, добива на ел. енергия може да се извършва и на наша територия! Ставаме независими от външни източници! Макар и частично!
Второ, споменах частично. Щото на леките автомобили лесно можеш да сложиш ел. задвижване. Но на тежкотоварните, поне за сега аз не го виждам!! А там се гълта страшно много дизел! Макар че и там можеш да минеш на биодизел. Макар и по-скъп от обикновения. Обикновения, дори с акциза върху него е по-евтин от биодизела!
Но пак е крачка в бъдещето с ел. автомобилите. По-просто устройство. Ел. двигателя дефакто е по-дълготраен от цялото купе! Не иска кой знае какво обслужване. Помисли си кога за последно е правен ремонт на ел. двигателя на асансьора, ако живееш в жилищен блок!
Така че времето ще си покаже.
Трудно. Понеже, за движението си, и електромобилът използва енергия. Тя се доставя от електростанциите, които също горят, основно, въглеродсъдържащи в-ва или даже уран. Пресметни колко енергия харчат обикновените автомобили у нас за една година и ще се уплашиш: Излиза, че, за тях ще трябват поне 4000 MW генериращи мощности...които пак си горят това гориво. Значи, така или иначе, то си изгаря. Защо му е да поевтинява, в такъв случай? Просто, ще се харчи на едро и ще се съхранява на едро но, по пътя от мината до колелата на колата, общото кпд си остава приблизително същото. ТАКА, КАЧЕСТВЕНА промяна едва ли ще последва. Вземи предвид още, че нефтът е химическа суровина, която, при изгаряне, не става на каучук, пластмаси и т.н., и ето ти нова причина за капитално поскъпване.
По скоро бих заложил на спад на акциите на посочените от Теб фирми.Спекулациите ми по въпроса са следните:
Резервоар с въглеводороди (50л) и ДВГ стига за преход до морето.Но това е бинарно гориво-по пътя изсмуква към 800кг въздух и му отнема кислорода.Енергия от стотици Kwh се отделя постепенно.Масивен взрив е невъзможен.При мощни акумолатори има понятие \"термична смърт\"-при голям товар се получават горещи петна и възможност за взрив.Съответно има охлaждане с топлинни тръби,бушони по сектори и др.Работи се по въпроса много.Но така или иначе енергийния еквивалент за зареден акумолатор за кола е килограми TNT....Това е проблем и на голямите UPS за много отговорни производства.КПД на елдвиг е гигански и това е плюса.Но бъдеще според мен ще е на горивни клетки на метан или етанол.Там КПД е също далеч по добро от ДВГ,но по плавно сте се адаптира инфраструктура и е безопасно.А в автомобили безопасността е от първостепенно значение.ФОРД плати 20 милиона при злополука от недостатъчна пасивна безопасност на шофьорска врата! p.s. Акциите на иновативни люпилни в двора на голямия пазар са предсказуеми и зависят от политолози ,по скоро;-)))
Два примера за бързо развитие на алтернативи на акумолатора в електроавтомобили.С по голяма и безопасна енергийна плътност.С използване на съществуващата инфраструктура,но с подобрено КПД спрямо ДВГ: "Создан компактный топливный элемент на бензине" http://www.membrana.ru/particle/17215 "Инженеры научились заряжать мобильники водой" http://www.membrana.ru/particle/15805
Първите микровълнови печки са стрували по 5000 долара. Сега струват 50.
]
Първият масов автомобил Форд Т е струвал около 800 долара. Колко струват сегашните масови автомобили?
Тази аналогия с микровълновите печки GSM и т.н. не е много състоятелна.
Коментар