IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение

    Толкова слабо са разпространени още електромобилите, че не си заслужава тропането по клавиатурата да се коментира темата. В момента е паднал пазара за ДВГ коли, но е паднал с много.
    Във ваше село сигурно е така, дори не знам защо разни селяни, дето може би не са виждали още и един електромобил, изказват мнение по темата.

    Коментар


    • [QUOTE=Pyramid;n4025175]
      Първоначално изпратено от sosi Разгледай мнение
      Стигнахме в света над 10 милиона електромобили за 2022г, или към 14% от всички. А през декември са 21%. Нормално декември дава тенденцията за следващата година, тъй като този пазар е супер динамичен.
      https://insideevs.com/news/651947/gl...-december2022/

      Въпреки съветите на спецовете по-долу с акъл на русофили. В света, СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ ок.70 млн автомобили годишно общо но, наличните са над милиард. Така че, 10 милиона електрички, дори годишно, нямат не 14, ами дори и 1,4% от всичките. Научи се да смяташ, юнак.
      Ти сега твоят москвич на 40 години, дето го изкарваш два пъти в годината, за кола ли го имаш? И си забравил да сумираш електричките, не знам как си минал с тази математика и в девети клас, може би си завършил някое провинциално СПТУ, там пускаха всички. За първа и втора производна няма да говорим, защото може би не си и чувал за тях.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от sosi Разгледай мнение
        Стигнахме в света над 10 милиона електромобили за 2022г, или към 14% от всички. А през декември са 21%. Нормално декември дава тенденцията за следващата година, тъй като този пазар е супер динамичен.
        https://insideevs.com/news/651947/gl...-december2022/

        Въпреки съветите на спецовете по-долу с акъл на русофили.
        Толкова слабо са разпространени още електромобилите, че не си заслужава тропането по клавиатурата да се коментира темата. В момента е паднал пазара за ДВГ коли, но е паднал с много.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от sosi Разгледай мнение
          Стигнахме в света над 10 милиона електромобили за 2022г, или към 14% от всички. А през декември са 21%. Нормално декември дава тенденцията за следващата година, тъй като този пазар е супер динамичен.
          https://insideevs.com/news/651947/gl...-december2022/


          Въпреки съветите на спецовете по-долу с акъл на русофили. В света, СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ ок.70 млн автомобили годишно общо но, наличните са над милиард. Така че, 10 милиона електрички, дори годишно, нямат не 14, ами дори и 1,4% от всичките. Научи се да смяташ, юнак.
          Last edited by Pyramid; 12.02.2023, 20:42.

          Коментар


          • Стигнахме в света над 10 милиона електромобили за 2022г, или към 14% от всички. А през декември са 21%. Нормално декември дава тенденцията за следващата година, тъй като този пазар е супер динамичен.
            https://insideevs.com/news/651947/gl...-december2022/

            Въпреки съветите на спецовете по-долу с акъл на русофили.

            Коментар


            • Такава е самата автоиндустрия, не бях в час какви автомобили правят последно, но те напълно са ориентирани към такива с много кратък живот. Пластмаси които се нагряват по тях, двигатели с алуминиево всичко, после този алуминий се окислява и не му правят никакви обработки да направят нещо трайно и защитено, цилиндрите с покритие като в двутактово моторче на верижен трион Дружба, които се произвеждаха в СССР, така правят големи двигатели за автомобили, то е смешно. Електромобилите са същата работа, че и батериите им.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение

                Те тези огромни батерии няма къде другаде да ги поставят. Ще стане с по малки батерии, но трябва да се повиши енергийната им плътност, когато разработят такива. Засега копират Тесла масово, а се оказва че тя е и с добра аеродинамика. Китайците правят едни сандъци и разхода им на ток разбира се по голям от на Тесла, въпреки че тя е проектирана 5-6 години преди техните. Тесла е с въздушно съпротивление 0.2 , те са с 0.25 някъде, понеже явно смятат че не им е проблем. То не е ако се движи с 30кмч, да може въздуха да се отмества.
                Аз съм много любопитен, кога точно ще се осъзнаят. Това, тяхното, е нещо като пушка-кремъклийка в ерата на космическите технологии, пълен анахронизъм: Всички знаят, че е неточна, слаба, бои се както от намокряне, така и от (прехвърчащи) искри (могат да предизвикат самопроизволен изстрел), бавно се зарежда (през цевта, пусто шишанЕ) но, за да стане "по-добре", са се фиксирали само и единствено върху барута. Някой може да се сети дори, за скорост на куршума, да направи велика простотия и да я зареди я с ТЕН, я с хексоген, я с ацетонов дипероксид (сигурно знаят, с тротил не става, не детонира от искра). И...НАСИЛА, си държат очите затворени за унитарния патрон. "Щото ТАКА!", Щото пра-пра-прадядо им някога, мнооого отдавна, бил улучил мечка -стръвница с кремъклийката. И не им пука, че вече не върви, едно си баба знае, едно си бае. НЕ СТАВА БЕ, ХОРА!
                - Не. кремъклийка, значи, кремъклийка.
                Last edited by Pyramid; 10.02.2023, 18:50.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Проблем на електричките (и техните производители) е огромната самофиксация върху батериите, вместо върху платформите (при двг как е: резервоара, много-много, не го мислят: слагат го, "там някъде"/ където дойде) и се концентрират върху самия автомобил. Тук, кола-не кола, они все въъъртят-сучат, около един ОГРОМЕН кютюк, за който, обслужване, поддръжка, замяна и т.н., са мисия невъзможна. И после, били малко, били прекалено скъпи... ТАКА Е И ТАКА ЩЕ БЪДЕ, докато двуногите, вместо с главата си, мислят с гъза си.
                  Те тези огромни батерии няма къде другаде да ги поставят. Ще стане с по малки батерии, но трябва да се повиши енергийната им плътност, когато разработят такива. Засега копират Тесла масово, а се оказва че тя е и с добра аеродинамика. Китайците правят едни сандъци и разхода им на ток разбира се по голям от на Тесла, въпреки че тя е проектирана 5-6 години преди техните. Тесла е с въздушно съпротивление 0.2 , те са с 0.25 някъде, понеже явно смятат че не им е проблем. То не е ако се движи с 30кмч, да може въздуха да се отмества.

                  Коментар


                  • Проблем на електричките (и техните производители) е огромната самофиксация върху батериите, вместо върху платформите (при двг как е: резервоара, много-много, не го мислят: слагат го, "там някъде"/ където дойде) и се концентрират върху самия автомобил. Тук, кола-не кола, они все въъъртят-сучат, около един ОГРОМЕН кютюк, за който, обслужване, поддръжка, замяна и т.н., са мисия невъзможна. И после, били малко, били прекалено скъпи... ТАКА Е И ТАКА ЩЕ БЪДЕ, докато двуногите, вместо с главата си, мислят с гъза си.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      Мерси, ще се гледа. Пропуск

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Zeifod Разгледай мнение

                        Не е ли така и с нормалните
                        Е тъй де. https://www.google.com/search?q=%D1%...id:m6_N38XZSqA

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Ами нали ще трябва нови да продават? ТРЯБВА да се чупят.
                          Не е ли така и с нормалните

                          Коментар


                          • Те с така направен драйв са си живи електрожен - електромотори, колко да издържат. Драйва с тази конфигурация при електромобилите както са го измислили е трагедия.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Sega като се замисля на всеки около 150000км е сменян двигател- има нещо гнило в тази тесла
                              Ако не ме лъже паметта, нейде там, в УСА, са измислили планираното остаряване

                              Коментар


                              • v_tin, няма нищо гнило, на 70 000 км. му сменяш лагери за да не сменяш електромотори, те са едни капсуловани лагери и при това натоварване колко да изкарат. После ако може да му се ограничи максималния ток и мощността ще живее вечно, но няма да ускорява брутално, което между друтото не е полезно за здравето.

                                Коментар

                                Working...
                                X