IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • az_ivan

    Скъпи са и акумулаторите и ако се произвеждат по масово няма да достигат въпросните метали. Скъпи са и клетките които обръщат водорода в ел.енергия и при тях проблема е същия. Със съхранението на водород вече нещата са по добре , дори някакви бактерии които го абсорбират доста добре има а те са безплатни може да се каже.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Принципен проблем на литиевата батерия е, че не може да ти даде много ток за малко време. Това е един от хилядите технологични детайли. Няма смисъл да ги обсъждаме. По-интересно е откъде ще дойдат големите пари.
      Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Щом я дават 100 амперчаса значи е толкова , не се съмнявай в това. Проблема е в цените им !
      Пари при пари отиват

      Коментар


      • az_ivan

        Щом я дават 100 амперчаса значи е толкова , не се съмнявай в това. Проблема е в цените им !
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Хибрид: електростанция --> енергийна система --> автомобил --> конвертиране в механична енергия
          Водородни: електростанция --> енергийна система --> станция за производство на водород --> автомобил --> конвертиране на водорода в химическа енергия --> конвертиране на химическата енергия в механична енергия
          Водорода може би има по-голямо приложение като система за съхранение на енергия, отколкото като гориво за транспорт.
          BTW към списъка на netware5, вероятно трябва да се добави и така наречените REE.
          В производството на хибридни и електро-автомобили се влагат около 30 кг/автомобил от REE - Nd, Pr, Dy, Tb, La - Neodymium, Praseodymium, Dysposium, Terbium, Lanthanum.
          Металите - neodymium, indium, lithium, dysprosium, и terbium са от съществено значение и за зелените енергийни технологии.

          Коментар


          • Все ми се струва, че е по-добре да се заложи на автомобили с гориво водород. А еленергията естествено ще произвежда този водород. Ама не съм се задълбочавал да проучвам въпроса. Просто впечатление...
            Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от az_ivan Разгледай мнение
              Можеш ли да ни подскажеш 3-4 имена които да следим?

              HEV
              - - - - -
              MXWL
              - - - - -
              UQM
              - - - - -
              ENA
              - - - - -
              EFLVF.PK
              - - - - -
              JCI
              - - - - -
              AONE
              - - - - -
              TSLA

              Тия произвеждат само електрически автомобили. Отделно сложи Нисан, Тойота, БМВ и другите дето в момента освен че имат разработки за електрически то основно замърсяват

              Коментар


              • Можеш ли да ни подскажеш 3-4 имена които да следим?
                Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                Понеже единственото слабо място на електромобила е батерията,предлагам на инвеститорите да се насочат към компании,които работят по този въпрос-която и да е фирма постигнала съществени резултати /капацитет,тегло,обем,цена/ще бъде ЗЛАТНАТА КОКОШКА НА 21 ВЕК..
                Пари при пари отиват

                Коментар


                • Обади се на тези мумчета и ги питай ако им вържеш един 100 амперов двигател на батерията какво ще стане?
                  Ако те мързи аз ще ти кажа: батерията ще заприлича на рисунка на Дали.
                  Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Пари при пари отиват

                  Коментар


                  • ..

                    Това за евтините електрически коли , си е направо МНОГО големи надежди.Тази батерия е с напрежжение 3.2 волта в заредено състояние и капацитет 100 амперчаса.За един електромобил са необходими много такива батерии , сумата е сериозна и самите ел двигатели са сериозни количества скъпо струващи материали - метали. Евтиното откъде ще дойде не знам. Знам за летящото , но не ми се обяснява сега. Има адски много скам в нета по тези въпроси и той дори е умишлен , но не всичко е скам , информация има за съвсем истински неща. И тези батерии наистина са с 2000 цикъла на разряд и заряд и дори 3 000 цикъла има от този тип батерии. Ако батерията е достатъчна за изминаване на 400 км. това са си 800 000 км. пробег и живот на батерията при електромобила. Фосилките ряпа да ядат , ел.колите наистина вървят много повече.Проблема е в цената.Няма как малоумни китайци да направят индустрия и технологии , трябва белите да станат евтини и тези цени тогава ще паднат. Летящото е много по скъпо , адски скъпо но не е невъзможно..китайци няма да могат да го правят.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • http://cgi.ebay.com/Foxx-Power-100-L...item20ad921060
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • hohohoo

                        Има технологии , налични са към момента. Ще кажеш защото не пробиват и не се правят ?
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • hohohoo

                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Ще се лети и то не с крила и само в атмосфера.


                            виждам вече си изобретил новия двигател
                            намали обаче дозата...

                            Коментар


                            • Jay Gould

                              Прави се стандартна касета с акумулатори и те се закопчават отдолу под автомобила
                              .Само го подвеждаш към устройство за смяна и то автоматично ти смяня касетата.Няма да стигне до електромобили , има друга технология и тя ще замени автомобилите. Ще се лети и то не с крила и само в атмосфера.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BGN Разгледай мнение
                                Better Life го измислиха вече. Като отидеш на електростанцията и там направо ти сменят батерията. Оставящ твойта и ти слагат друга заредена.
                                Според мен това не е решение, защото ще значи всички бензиностанции почти по едно и също време да станат и електростанции. А как ще се слагат на различно модели коли на различни места и с различни свръзки? Батериите тежат на това отгоре и всяко вадене или слагане може да ти издраска колата. Пък и това значи тези които са там да са като хамали - вади, носи, пъшкай, слагай, тегли една майна, ако нещо не пасне... Сложно ми се струва. А и знаеш ли какви батерии ще ти сложи и на какъв кеф ще е. Защото ей сега се замислих за друго. Батериите имат живот и веднъж на няколко години човек ще се наложи да се бръкне малко по дълбоко за нови (както ако иска да смени батерия за мобилния си). Предвид обаче по-ниските разходи по кола (освен по-ходовата част няма почти какво да и се повреди, а и тока е много по-евтин) мисля, че това няма да е проблем. До няколко години мисля, ще се появят и батерии които ще се зареждат за няколко минути вместо за няколко часа. За градски условия обаче, дори сега Е.А. е по-добър от бензиновия или дизеловия. Едно може да се зарежда докато спиш. Две, докато си на работа или си пиеш кафето в някое кафене може да заредиш батериите. Много от автосервизите също ще се наложи да сменят стила си на работа. Бизнеса с части за коли също в един момент ще се чуди коя посока да хване.. За АТВ и джетове обаче все повече се замислям. Имам един познат в Норвегия съдружник в малка фабрика за яхти и лодки от всякакъв калибър. Може да му пусна мухата като се видим това лято. И без това правят корпуси и много елементи, да сглобят един електрически джет, ще им излезе евтино. Проблемът е че в Норвегия забраниха да се карат джетове. Но ако е електрически може да им разрешат да го изпробват легално. Не знам и дали няма да заобиколят закона така.
                                Last edited by Jay Gould; 13.07.2010, 19:36.
                                http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                                Коментар

                                Working...
                                X