IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Двигателят с вътрешно горене ще изчезне до 8 години http://investments.dir.bg/_wm/librar...ne-do-8-godini

    Моментът на пречупване ще дойде в следващите 2 до 3 години, когато батериите за електромобилите ще предложат пробег от над 320 км, а цените на електрическите коли ще паднат под $ 30 000. Към 2022 г. евтините електрически коли ще стигнат границата от $ 20 000. След това лавината ще помете всичко по пътя си....

    Общо взето нещата които сме си говори с някои тук, преди няколко години...
    http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

    Коментар


    • Тук има преглед на статии от преди 3-5 години http://www.investor.bg/temi/%D0%B5%D...B8%D0%BB%D0%B8

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнение
        Енергията за търкаляне на кола е еднаква,независимо от двигателя.Електромобил е с предимства,ако е лека черупка "без пасивна безопасност",с велосипедни гуми и скорост до 50км/час.Само за в град
        Сега в БГ битов ток е около 6 стотинки за мегаджaул

        "49 мегаджаула за килограм е метана, цена 1.50, около 3 стотинки на мегаджаул
        36 мегаджаула за литър е дизела цена 2.50 около 7 стотинки за мегаджаул
        32 мегаджаула за литър е бензина цена 2.40 7.5 стотинки за мегаджаул

        Естествено, цената за джаул е най-ниска при метана в момента. Затова излиза тънкажно да се кара на метан, ако инсталацията работи оптимално." http://www.subaruclubbg.com/forum/vi...php?f=1&t=9868
        p.s Но математиката е безсилна пред мегабаитовете на медиите
        Но математиката е безсилна пред мегабаитовете на медиите p.s2КПД на ДВГ е 25-35%,а на двигател за електромобил над 90%.Но ще е скъп още поне 10 години ....Предишия балон с "водородната енергетика"- "Синтетично гориво 40 цента на литър" 03.2011 http://www.168chasa.bg/Article.asp?ArticleId=817623 p.s3 Мнение и данни на заинтересован клъcтер "Електромобили"
        http://emic-bg.org/files/Energy_efect.pdf
        Преди всеки инвестиционен балон се купуват журналисти.Медиите са наи голямия катализатор за прахосване на ресурси.Полезно е да прочетем стари мнения Компанията за електромобили Better Place обяви ликвидация след $ 850 млн инвестиции"Емблематичната компания за електромобили Better Place се опита да направи света едно по-добро място за живот. Идеята на израелската фирма бе да замени бензиностанциите със станции за смяна на акумулаторни батерии на електромобили, където смяната им ще отнема толкова време, колкото да напълниш резервоара." http://www.dnevnik.bg/zelen/2013/05/..._place_obiavi/
        Last edited by Minavast; 27.05.2013, 15:35.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
          Пускам ти цитат от Уикипедия, щото повече не заслужаваш. Като начало трябва да правиш разлика между "парна машина" и "парна турбина". Ама това е само за начало ....

          С това мисля да приключа с теб. Относно АЕЦ и ВЕЦ пък въобще няма какво да говорим. Айде лека нощ и да ти е сладка ракията ...

          Балонът „Електромобил“ ще се спука до 2-3 години


          Шефът на IFA Вили Дийц прогнозира, че модата на електромобилите ще влезе във фаза „Отрезняване“ най-късно през 2012 - 2013 година.Гайзлинген: За немския Институт по икономика на автомобилната индустрия (Institut für Automobilwirtschaft - IFA) не стои въпросът дали „Електробалонът“ ще се спука, а кога. Шефът на IFA Вили Дийц прогнозира, че модата на електромобилите ще влезе във фаза „Отрезняване“ най-късно през 2012 - 2013 година.

          При направата на екологично-икономическа оценка на ползването на електромобила се налага изводът, че електроколите имат смисъл, само ако необходимата електроенерегия се добива от източници, които не изхвърлят въглероден двуокис (CO2) в атмосферата, се казва в работен документ на IFA. Случаят не е такъв например, когато токът се добива от ТЕЦ, независимо дали централата работа на въглища, мазут или други подобни „фосилизирани източници“.

          Според института се подценява и фактът, че цените на тока в световен мащаб ще растат чувствително, ако за неговото добиване се ползват само възобновяеми енергийни източници. Днешните сравнително изгодни цени на електроенергията са постигнати, според IFA, само благодарение на факта, че за добиването на съществена част от нея се ползват сравнително евтините каменни и кафяви въглища. Токът, добиван от възобновяеми енергийни източници е с най-малко 50% по-скъп.

          Дори при сегашното положение, цените на електроенерегията в Германия са се повишили с 60% в периода 2000 - 2010 година. Цената на бензина за същия период се е повишила само с 40 на сто.

          http://www.automedia.bg/news/article_10922.html

          С това аз мисля да приключа с тебе

          Коментар


          • Така или иначе, електромобили сигурно ще има.
            Обаче, като заговорим за автономност, скорост на зареждане, развита инфраструктура, енергийна плътност на акумулаторите и т.н., тези 50 до 60% пак спадат докъм 30 /виж кпд на акумулаторите/ и, в световен мащаб, няма да имаме точно снижаване на замърсяванията. Просто, ще ги изнесем извън градовете.
            Обаче, това няма да спре затоплянето, нито топенето на ледниците.
            накратко, ще имаме разнообразяване на автопазара...и толкова.
            За да се произведе само медта в ел.двигателите, в природата се изхвърлят толкова емисии СО2, да изтръпнеш.
            Не се палете, земя има съвсем наблизо. има-няма, 4 км...в посока НАДОЛУ.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от dosadnik Разгледай мнение
              Mи айде светни ме тогава като нямам елементарни познания.
              Пускам ти цитат от Уикипедия, щото повече не заслужаваш. Като начало трябва да правиш разлика между "парна машина" и "парна турбина". Ама това е само за начало ....
              Парна машина, изпускаща пара в атмосферата, би имала практически КПД от 1 до 8 %, а машина с кондензатор и разширена проточна част може да постигне КПД до 25 % и даже повече. Топлоелектрическа централа с прегряване на парата и регенеративно подгряване на водата може да постигне КПД 30 — 42 %. При централи с комбиниран цикъл на пара и газ, в които енергията на горивото се използва отначало за завъртане на газова турбина, а след това за парна турбина, КПД може да достигне 50 — 60 %.
              С това мисля да приключа с теб. Относно АЕЦ и ВЕЦ пък въобще няма какво да говорим. Айде лека нощ и да ти е сладка ракията ...
              He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

              Коментар


              • май ти трябва неделно у-ще
                на тебе, докато си чешеш
                езика, ората вече си ги
                произвеждат и продават
                http://www.automedia.bg/news/article_15671.html
                Първоначално изпратено от dosadnik Разгледай мнение
                Mи айде светни ме тогава като нямам елементарни познания.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                  Пич, намери си друго амплоа. Нямаш елементарни познания за да дискутираш по въпроса..... Айде Друм, както е казАл мАкедонскио войвода ....
                  Mи айде светни ме тогава като нямам елементарни познания.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от dosadnik Разгледай мнение
                    Не съм чел темата, може и да го има това мнение, ама аз да знам, че съм си го казал

                    Значи при един дизелов двигател съвременен, имаме около 40% КПД. Демек като сипеш 1 кило нафта, с 40% от нея ще пътуваш, другите 60% отиват в атмосферата да красят пейзажа

                    Такааа. При електрическата хуйня, имаме нужда от ток. Тоя ток, засега поне, в най-голяма степен се произвежда от ТЕЦове, като най-честото гориво в тех са въглищата , дето са по мазни и от нафтата. ТЕЦ-а има КПД около 18-20% щото все пак е технология 19век, нали - парни машини, ала-бала. Сипеш 1 кило въглища, 18% от тех станат на ток, с другото красиме пейзажа, да е готино на птичките и пчеличките нали
                    Тея 18%, по жицата, пожизата и хоп в контакта, дето ще зареждаме електричката - само дето вече са станали 16% , щот жицата грее и има загуби От тея 16% , електрическата хуйня реално ще усвои 15% щото батерии, ала бала и те имат загуби. Та да обобщим:

                    1. Дизелов двигател - 40% КПД
                    2. Електрическа хуйна - 15% КПД

                    Отделно, че да се направят тея оловни батерии, ще се такова таковато на околната среда, па после като се скапят и требва да се хвърлят съвсем забавно ще стане

                    Извод - поредната балонджийска технология от разряда на слънцестърчалките и ветро-хуйните
                    Пич, намери си друго амплоа. Нямаш елементарни познания за да дискутираш по въпроса..... Айде Друм, както е казАл мАкедонскио войвода ....
                    He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                    Коментар


                    • Не съм чел темата, може и да го има това мнение, ама аз да знам, че съм си го казал

                      Значи при един дизелов двигател съвременен, имаме около 40% КПД. Демек като сипеш 1 кило нафта, с 40% от нея ще пътуваш, другите 60% отиват в атмосферата да красят пейзажа

                      Такааа. При електрическата хуйня, имаме нужда от ток. Тоя ток, засега поне, в най-голяма степен се произвежда от ТЕЦове, като най-честото гориво в тех са въглищата , дето са по мазни и от нафтата. ТЕЦ-а има КПД около 18-20% щото все пак е технология 19век, нали - парни машини, ала-бала. Сипеш 1 кило въглища, 18% от тех станат на ток, с другото красиме пейзажа, да е готино на птичките и пчеличките нали
                      Тея 18%, по жицата, пожизата и хоп в контакта, дето ще зареждаме електричката - само дето вече са станали 16% , щот жицата грее и има загуби От тея 16% , електрическата хуйня реално ще усвои 15% щото батерии, ала бала и те имат загуби. Та да обобщим:

                      1. Дизелов двигател - 40% КПД
                      2. Електрическа хуйна - 15% КПД

                      Отделно, че да се направят тея оловни батерии, ще се такова таковато на околната среда, па после като се скапят и требва да се хвърлят съвсем забавно ще стане

                      Извод - поредната балонджийска технология от разряда на слънцестърчалките и ветро-хуйните

                      Коментар


                      • Привет,

                        това дойде случайно - ако е старо ше извинявате

                        http://youtu.be/gvO9XMBZ4DI
                        I don't call equity bulls 'cockroaches.' Do you understand?

                        Коментар


                        • Повторение http://www.btv.bg/action/movies/movi...tromobila.html Хванах част,утре ще го изгледам.Енергийната плътност на акумолатора на ЕV1,и на сегашните е далече от нужните.При масово производство цените ще паднат да суровините,но преди ново поколение акумолация на ток,надали.А за водорода-там гn Доганов от "Водородния консорциум" е компетентен
                          Енергията е от 26 оловни или никелови модернизирани батерии,което се вижда и от теглото.
                          "Що се отнася до технически характеристики, които не са споменати по-горе, аз няма да ги покрие всичко, но тук са основните неща: диск мотор: поддръжка безплатни 137hp 3-фазни AC асинхронен двигател батерии: 26 напредналите рекомбинантни оловно-кисели батерии за високо напрежение на системата, 1 - спомагателен батерия за 12 волтови системи, системата за таксуване: Делко Хюз MagneCharge с индуктивно свързана магнитно поле зареждане пространство в багажника: 10 кубически фута дължина: 169,8 инча макс. ширина : 69,3 инча колесна база: 98,9 инча Собствено тегло : 2,970 lbs, коефициент на въздушно съпротивление : 0,19 ps Ако ЕV1 не е бил изтеглен, деградиращи акумолатори са стяли да застрашат реномето на модела...GM е на 100 години! http://avt.inl.gov/pdf/fsev/eva/genmot.pdf
                          Last edited by Minavast; 06.02.2012, 00:04.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнение
                            "Един филм на Сони-пикчърс,по BTV action Филм с много факти за проблеми на ЕV1-електромобил на GM,строен с правителствена помощ.И реакцията на 7 те сестри
                            http://www.btv.bg/action/movies/movi...tromobila.html 18:00 Убийството на електромобила - Документален, САЩ, 2006 г. ps
                            Филма е интересен,но никъде не говорят за енергия в KWh/кг агрегата,а по скоро журналистически клишета
                            Не това казаха във филма....а това :
                            1. Водородните автомобили са обречени
                            2. Хибридите са на ход
                            3. Електромобила разработен от GM е бил унищожен от тях за да не се разбие индустрия за 100 трлн долара !!!!!!!
                            Когато нефта ( със запаси засега от 1 трлн тона) свърши евентуално след 100г....имат разработка на ел . кола.......Това бе и критиката от противниците на колите с ДВГ - света няма да чака Америка да печели от масла и горива.....До 6 г
                            електроавтомобилите ще надделеят на пазара.

                            Коментар


                            • "Един филм на Сони-пикчърс,по BTV action Филм с много факти за проблеми на ЕV1-електромобил на GM,строен с правителствена помощ.И реакцията на 7 те сестри
                              http://www.btv.bg/action/movies/movi...tromobila.html 18:00 Убийството на електромобила - Документален, САЩ, 2006 г. ps
                              Филма е интересен,но никъде не говорят за енергия в KWh/кг агрегата,а по скоро журналистически клишета

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от joda Разгледай мнение
                                Абе, докога ще има лапнишарани? За да работи ТАЗИ схема, е нужна електромагнитна енергия, която, в близост до приличен предавател, ама никак, не е малка. Единствено, не се вижда на камерата, и определени "умници" може да налапат въдицата.
                                ...Не, че не им се пада, де. В съвременния свят, най-много и най-скъпо се плаща за невежеството.

                                Коментар

                                Working...
                                X