IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Аз се чудя, че никой още не се е сетил да започне масово производство на ATV - та.
    Може да утрепе конкуренцията с по-ниски цени, а зареждането не е проблем защото и без това с такова чудо никой не ходи Варна-София, а се кара малко, за кеф и не всеки ден.



    Онзи ден си мислих и за джетове. Един джет гори като змей, гориво. На същото тегло, че и доста по-малко може да е на ток, стига да не се мокри разбира се, да не станеш като риба скат, докато си караш ... но няма двигател, много части и ще е по-евтин също.

    Last edited by Jay Gould; 13.07.2010, 18:34.
    http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
      ++++ и на всичко отгоре ще са и по-евтини най-вероятно, значи достъпни. Ще е нова мания. Поне така мисля
      Манията е започнала, то е очевидно. Засега няма кой да отговори. Автоиндустрията върви по този път, но иска това да стане бавно. До 2025 се предвижда ел. автомобилите (хибрид или фул илектрик) да са под 10 % от всички произведени автомобили (според техни данни).

      Коментар


      • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
        Понеже единственото слабо място на електромобила е батерията,предлагам на инвеститорите да се насочат към компании,които работят по този въпрос-която и да е фирма постигнала съществени резултати /капацитет,тегло,обем,цена/ще бъде ЗЛАТНАТА КОКОШКА НА 21 ВЕК..
        Не е само батерията. Виж по-долу постинга ми. По тоя случай се замислих за последната покупка на Монбат .... Не е препоръка. В момента нямам акции.
        He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от greedforsuccess Разгледай мнение
          Те пешеходците и без друго ходят като водолази из пътищата
          Това ми хареса

          Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
          Понеже единственото слабо място на електромобила е батерията,предлагам на инвеститорите да се насочат към компании,които работят по този въпрос-която и да е фирма постигнала съществени резултати /капацитет,тегло,обем,цена/ще бъде ЗЛАТНАТА КОКОШКА НА 21 ВЕК..
          Както е казал Костолани - При златна треска инвестирай в лопати

          Първоначално изпратено от NYSERookie Разгледай мнение
          скоро четох , че теслите като опция получават неква електронна джаджа дето издава звук на ревящ мотор щото били много безшумни
          Да, ако това е проблем, но то и вувузел да им сложат, същия ефект. Скоро и това ще отпадне като навлязат масово. Ако няма голям шум наоколо от бензинови коли, нали ще чуеш гумите на най-близката електричка?
          Last edited by Jay Gould; 13.07.2010, 18:18.
          http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

          Коментар


          • Понеже единственото слабо място на електромобила е батерията,предлагам на инвеститорите да се насочат към компании,които работят по този въпрос-която и да е фирма постигнала съществени резултати /капацитет,тегло,обем,цена/ще бъде ЗЛАТНАТА КОКОШКА НА 21 ВЕК..
            http://milom.blog.bg/

            Коментар


            • Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение
              По принцип - да, На практика - не е много чудесно, особено в град. Пешаходците не са свикнали и не ги чуват.
              Те пешеходците и без друго ходят като водолази из пътищата И вместо те да се съобрзяват с шофьорите шофьорите го правим с тях та освен нас трябва да пазим и тях, щото ония не мислят че автомобила е по-голям и може да ги отрепе и с 30 км/ч да се е движил

              Руки те теслите може и да я имат тая опция, но е излишно. Звука е като запазена марка на спортните автомобили. Аз това имах предвид
              Тhere is no good direction to trade, short or long; there is only the money-making way to trade.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                Всъщност малко хора разбират, че един електромобил има много повече "спортни" заложби от която и да е кола с ДВГ.... ще стане страшно - такива спортни болиди ще има, че сегашните ферарита, бугатита и т.н. ще изглеждат като детски играчки.
                ++++ и на всичко отгоре ще са и по-евтини най-вероятно, значи достъпни. Ще е нова мания. Поне така мисля
                http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                Коментар


                • Първоначално изпратено от greedforsuccess Разгледай мнение
                  ...............
                  За останалите автомобили е чудесно да са безшумни Съгласен съм
                  Тъкмо тук вече има оплаквания. Някъде четох, че имало изследвания за хибридите, когато се движат само на ток. За истинските електромобили това пък ще важи още повече. Оказва се, че безшумния автомобил бил опасен за пешеходците и най-вече за глухите, хората с намален слух и възрастните хора. Не чували идващата кола и тя ги блъскала. Та затова обмисляли да слагат "бръмчалки" .... Не се майтапя, наистина го прочетох някъде. И май наистина е така. Спомням си как преди 15 години бях в Гренобъл, Франция и там по улиците имаше огромни табели с надписи от сорта "Пази се от трамвая!". Щото бяха въвели някакви супернови и супер безшумни трамваи, не знам с гумени колела и гумени релси ли бяха, но посмъртно не можеше да ги чуеш. Идва ти в гръб и те гази

                  P.S. Виждам че и други са го коментирали това
                  He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от greedforsuccess Разгледай мнение
                    Точно това ми беше идеята с високоговорител
                    Е аз не съм костелив орех ама, да си вземе човек ламборгини и то да не издава пронизващ цялото тяло рев от 100 метра не върви.
                    За останалите автомобили е чудесно да са безшумни Съгласен съм

                    скоро четох , че теслите като опция получават неква електронна джаджа дето издава звук на ревящ мотор щото били много безшумни
                    Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от greedforsuccess Разгледай мнение
                      За останалите автомобили е чудесно да са безшумни Съгласен съм
                      По принцип - да, На практика - не е много чудесно, особено в град. Пешаходците не са свикнали и не ги чуват.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от az_ivan Разгледай мнение
                        Ше им сложат по един електрически високоговорител, да ръмжи да радва костеливи орехи като теб.
                        Водорода също е гаден за съхранение, не по-малък проблем е от тока.
                        Точно това ми беше идеята с високоговорител
                        Е аз не съм костелив орех ама, да си вземе човек ламборгини и то да не издава пронизващ цялото тяло рев от 100 метра не върви.
                        За останалите автомобили е чудесно да са безшумни Съгласен съм
                        Тhere is no good direction to trade, short or long; there is only the money-making way to trade.

                        Коментар


                        • Мисля, че ел. колите ще са следващия балон. Хората с много ентусиазъм ги приемат. Сега за Leaf има 19,000 човека, които са оставили $99.00 капаро за да си купят. Тесла продаде 1,000 броя ако не се лъжа. Ако измислят читава батерия за масово производство ще наблюдаваме нещо като акциите на фолксваген през 2008. Няма да е лошо да се ослушваме, тези процеси като започнат вече да сме се качили на влака с парите.
                          Засега Toyota и Nissan водят като че ли. Имаше и някакви истории с нова компания за производство на литиеви батерии в Чайна.
                          Пари при пари отиват

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от az_ivan Разгледай мнение
                            ...
                            Водорода също е гаден за съхранение, не по-малък проблем е от тока.
                            Не съм сигурен, но мисля, че има гадна молекула която се просмуква и през най-малката дупка и точно там е бил винаги проблема с водорода. Пък и електрическият автомобил е по-евтин и по-лесен за правене от водородния. За какво да си купуваш сложен и пълен с части водороден автомобил, ако ти предлагат евтин електрокар? Цена и ефективност му е майката големите компании знаят, че ще загубят монопол ако се появят електрички, за това сами не са пускали още такива, но бъдещето вече им диша във врата. Или ще влизат в час, или ще измрат като динозаврите.
                            http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от NYSERookie Разгледай мнение
                              с тоя постоянен въртящ момент на ел. двигателите .сегашните dick extensions само стоповете ще им гледат
                              Не само постоянен, но и ОГРОМЕН .... Всъщност, ако искат да оползотворят истинския потенциал на въртящия момент, ще трябва да се изобретят нови видове гуми, които да имат необходимото сцепление с пътя. Иначе ще пали гуми като тръгва или ще трябва да слагат електронни ограничители на момента.
                              He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                              Коментар


                              • Ше им сложат по един електрически високоговорител, да ръмжи да радва костеливи орехи като теб.
                                Водорода също е гаден за съхранение, не по-малък проблем е от тока.
                                Първоначално изпратено от greedforsuccess Разгледай мнение
                                Jay Gould, като с грамофона едва ли. Електрическите може и да са мощни и удобни и лесно сглобяеми, но черпят ток. В случая ако не са измислили ново допълнение спрямо тежките и изтощаващи се батерии, трудно биха изместили стандартните автомобили.
                                БМВ ми харесват заради водородния двигател, имат си мощност, зарежда се на водородна станция, екологичен. Да живее Германия бай дъ уей
                                А за спортните автомобили, които имат тенденция единствено да стават по-леки и динамични тези с батерииките пак няма да вършат работа.
                                Пък Ферари, Брабус, Мерцедес и т.н. спортни, без рев.....какви спортни автомобили ще са
                                Пари при пари отиват

                                Коментар

                                Working...
                                X