IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Електромобилите отпадат, всички автомобилни компании ги махат от производствените си програми, изграждането на мрежи от зарядни станции ще струва много повече отколкото се е предполагало. В Япония демонтират зарядни станции поради скъпата им подръжка, Тойота, Хонда..всички си съкращават програмите за електромобили - много скъпо и ако се махнат субсидиите цените ще излетят, а те няма как да са вечни защото от петролните горива правитествата получават приходи в хазната, за електромобилите дават, но не могат да ускорят процеса защото такива пари няма налични а цялостната електрификация ще е много скъпа и невъзможна. Компаниите мислят за автомобили с двг, които ще са с 3 пъти по ниски емисии, това им изглежда по реалистично. Те казват - ако намалим емисиите 3 пъти, автомобилите с ДВГ ще са отговорни за едва 6 % от емитирания въглероден диоксид.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • https://www.revr.tech/, електродвигатели които се монтират много лесно на спирачните дискове под колелата, и щяло да става много бързо преустройството на ДВГ кола в електромобил..Това по лесно от конверсия на пропанбутан.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Фолксваген в Китай пускат ID3 по 16 000 долара, нямали продажби и закъсват. Китайците казват че електрическите коли се произвеждат лесно и би трябвало да са много евтини. Фолксваген смята да избута всички от пазара за електромобили, ще ги произвеждат в Китай защото иначе им носят огромни загуби, а дългът им вече е 197 милиарда евро. Китайците за да карат електромобили ще пафкат яко въглища в централите си...чакайте СО2 да намалее от електронедоразумения. Електромобилите носят на производителите огромни загуби !
        Причината е в батериите с ниска енергийна плътност - много материали има в тях и са реално скъпи.
        Last edited by supertrader; 17.10.2023, 17:23.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Въглеродния диоксид не е вреден за планетата, самите ние го излъчваме като дишаме, а ние сме инженерен продукт и проектанта се е съобразил с това. Проблем е ако са много, но могат да се намалят два пъти си мисля с конвенционалните технологии. За електромобили масово не е реалистично да се мисли, но там където е удачно, където има възможност да си ги зареждат в къщи и за ежедневен пробег който не е малък са удачно решение. Има и друго, например соларните инсталации не са с евтини компонентти и на всичко отгоре монтажите им са много скъпи и повишават цената, също имат разрешителни режими, проекти и въобще сериозни допълнителни разходи които никаква енергия не произвеждат а трябва да се изплатят с тока от фотоволтаиците. И още не е доказано че имат масов живот по голям от 10 години, първите които се монтираха вече са демонтирани а са преживяли десетина години. Хората не могат да си позволят толкова скъпа енергия масово. В България ми изглежда оправдано ако живееш в къща да си вземеш два панела с които да си захранваш климатик и ако се монтират на земята, на стойки с позиционери защото те иначе правят много малко ток защо трябва да се прави проект за такава инсталация и трябва ли да струва монтажа който ще трае половин ден повече от 150лв ?
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
            CAN YOU ROAD TRIP IN AN EV? 600 Miles in the Audi e-tron GT

            The cost of charging over the week was GBP149.52. In a BMW 330d it would have cost GBP124.59 in diesel and would have saved 4 or 5 hours of my time and a lot of stress''.
            Така е, ползвайки бензиностанция за суперчардж (което намаля животът на батерията) цената излиза като на 3L дизел.
            Няма да казвам колко по-малко ще е за масовите 1.6L/2L дизел и 1.6L/2L бензин.
            Хеле пък за хибрид.
            Цаката е да имаш къща (у София ли бе), да инвестираш във инсталация за зареждане чрез 7.4kW кабел, преправяйки я да издържи 20А.
            И само на евтината нощна тарифа, иначе сметка няма.
            Или да си се ушил вече със слънчеви панели, та оттам лятото да зареждаш колата.
            Ако имаш излишни кинти, можеш да се изръсиш и за акумулаторна батерия на Тесла, белким избиеш всичко това за 20на години.
            А, и добър гараж, че нощем на -5С батерията яко пада от студа.
            Не е смешно, но като вдигнат постепенно застраховките и данъците на ДВГ, принуждавайки планктона да захвърли старите коли, ще станат актуални автобусите и споделеното пътуване.
            А и ще има карбонов данък през дигиталното евро, ако караш ДВГ кола.

            Оказа се, че Европа допринася само със 7.5% за вредните СО2 на планетата.
            Ей за това са корумпираните брюкселски задници, назначени от краварите, да убият бизнеса във Европа.
            А, за награда, наведените ще получат някой контракт от новите £150млрд обявени за поЗеленясалата Сделка.
            Last edited by Бедният брoкер; 16.10.2023, 20:43.

            Коментар


            • CAN YOU ROAD TRIP IN AN EV? 600 Miles in the Audi e-tron GT



              Первия коментар под видеото:

              ''Great video and reflects exactly what I've found.

              I've had EVs since 2015, currently using an eNiro with the lease ending in November, I'll be replacing it with a 3 litre BMW diesel. Public rapid charging availability is now worse than it was when 8 years ago.

              In September we did a trip from Devon to the Lake district, over 6 days we did 1077 miles. Where we were stating had a public charger so I could charge over night. On the way to the Lakes I spent 30 minutes on the phone to Gridserve at Gloucester services trying to get a charger to start but had to give up. Then the next 2 were busy, we finally charged on the 4th service station. 10 minutes in to charging, after I just sat down to eat my (very late) lunch the car tells me charging stopped, someone had pressed the stop button on the charger so I had to go out and start it again.

              On the way home it was a similar story, no chargers available on 3 attempts, got to Exeter really needing a charge and there were 2 cars already waiting, we had to wait around 45 minutes for a charger and in the mean time, 4 more cars got behind me in the queue.

              The cost of charging over the week was GBP149.52. In a BMW 330d it would have cost GBP124.59 in diesel and would have saved 4 or 5 hours of my time and a lot of stress''.
              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • ...ТЕСЛА. Големи, мощни клетки в батерията. Тъкмо, от моите любими.

                Коментар


                • Гледай ти, ГЛЕДАЙ ТИ: https://www.google.com/url?sa=t&sour...5Q3KxbQ9tVKcVi

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Silveto Разгледай мнение
                    Аз чакам скоро летящите автомобили....
                    ...от света, на летящите хора...

                    - Не се шегувам. Вметката ти ми хареса, ведра е.

                    Коментар


                    • Аз чакам скоро летящите автомобили....
                      Повече от красива

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                        Последиците не са толкова страшни, за машини с малка мощност количеството изгорен азот е много малко и газовете които са на изхода на двигателя са голяв процент вода, пара, която единственно само да се охлади ще поеме азотните окиси с които е смесена, а събрания конденз ще е киселина която може да се събере и неутрализира. Работеща технология, тя затова е дадена да се случи, но убиват изобретателя - носителя и...в резуртат сме в голяма криза и войни за петрол и газ.
                        А най удачното за народа транспортно средство е свръхлек електромобил с малка батерия и зареждане от светлината. Просто като конструкция, к модулни батерийки става като бижу..Големи производители няма да ги направят, удачно е конструкцията да се принтира от пластммаса с големи FDM принтери и може нижката да е армирана в въглеродно влакно, тогава този композит е по здрав от дуралуминий - дурал, принтирането е с нисък енергоразход, а полимера може да се рециклира напълно. Това ще е транспортно средство по мярка за употребяващия го, персонално, без екстри от типа - регулиращи се седалки, волани..и ниска скорост на движение, но ще осигури транспорт. За тях ще трябват много въглеводороди, много петрол и газ за производство на полимерите - пластмасата. Основния момент е да се рециклират 100%, трябва да се реши проблема с рециклирането на пласмасите напълно, да се използват такива които могат да се рециклират и най вече дълбоко рециклиране на пластмаси - вкарват се в камера с много висока температура и от газа който се получава се синтезират нови полимери. Химията може това нещо.
                        Просто ще се използват все повече варианти, няма да има никакъв отказ от петрол и спрели доходи от него, от които зависят много хора в някои страни с находища на петрол, напротив - доходите им ще се повишат без да тежат на потребителите на петролни продукти..откъде ше дойдат по високите доходи за тях ? Просто се произвежда повече, по ефективно и те получават повече продукти за своя петрол, но разумна цена и без кризи..
                        Много си добродушен и (ще) страдаш от това. Светът е лаком и ГГЗ.

                        Коментар


                        • На нас много неща които представляват развитието ни в индустрията ни се дават на ментално ниво, просто се появяват хора носители на тази информация. Затова дивергентите не трябва да се спират, а да се реши проблема с развитието им. Рабира се че тези хора ще искат да контролират менталната си същност - информация, те трябва да имат тази възможност защото иначе ще се породи съпротива и конфликт между тях.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Шегуваш се. А, колко енергия се получава от горенето на азот? А какви са другите последици?
                            Последиците не са толкова страшни, за машини с малка мощност количеството изгорен азот е много малко и газовете които са на изхода на двигателя са голяв процент вода, пара, която единственно само да се охлади ще поеме азотните окиси с които е смесена, а събрания конденз ще е киселина която може да се събере и неутрализира. Работеща технология, тя затова е дадена да се случи, но убиват изобретателя - носителя и...в резуртат сме в голяма криза и войни за петрол и газ.
                            А най удачното за народа транспортно средство е свръхлек електромобил с малка батерия и зареждане от светлината. Просто като конструкция, к модулни батерийки става като бижу..Големи производители няма да ги направят, удачно е конструкцията да се принтира от пластммаса с големи FDM принтери и може нижката да е армирана в въглеродно влакно, тогава този композит е по здрав от дуралуминий - дурал, принтирането е с нисък енергоразход, а полимера може да се рециклира напълно. Това ще е транспортно средство по мярка за употребяващия го, персонално, без екстри от типа - регулиращи се седалки, волани..и ниска скорост на движение, но ще осигури транспорт. За тях ще трябват много въглеводороди, много петрол и газ за производство на полимерите - пластмасата. Основния момент е да се рециклират 100%, трябва да се реши проблема с рециклирането на пласмасите напълно, да се използват такива които могат да се рециклират и най вече дълбоко рециклиране на пластмаси - вкарват се в камера с много висока температура и от газа който се получава се синтезират нови полимери. Химията може това нещо.
                            Просто ще се използват все повече варианти, няма да има никакъв отказ от петрол и спрели доходи от него, от които зависят много хора в някои страни с находища на петрол, напротив - доходите им ще се повишат без да тежат на потребителите на петролни продукти..откъде ше дойдат по високите доходи за тях ? Просто се произвежда повече, по ефективно и те получават повече продукти за своя петрол, но разумна цена и без кризи..
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Човечеството може да се справи без да гори петрол и газ, няма разумна причина да го направи, да използва само един източник на енергия..те затова са много. И съвсем в аварийна ситуация минаваме на ДВГ с плазма и енергията идва от изгаряния азот. Иначе виждате как искат цените да се определят с войни, големи кризи и всичко това е на главите на хората в 21 век.
                              Шегуваш се. А, колко енергия се получава от горенето на азот? А какви са другите последици?

                              Коментар


                              • Човечеството може да се справи без да гори петрол и газ, няма разумна причина да го направи, да използва само един източник на енергия..те затова са много. И съвсем в аварийна ситуация минаваме на ДВГ с плазма и енергията идва от изгаряния азот. Иначе виждате как искат цените да се определят с войни, големи кризи и всичко това е на главите на хората в 21 век.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X