Първоначално изпратено от bota156
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеФренските панели ги хваха че взели пари от държавата, някакви субсидии уж започнали производство, имаше статия за тях и оказва се че са китайски разбира се. Китайците купуват някакви материали, добавки към полупводниците ...много малки количества, но с тях се постига 23% ефективност, те не знаят как да ги произвеждат. Производството в Китай е изнесена технология и си плащат за тях милиарди. Има и други волтаици, които ще се появяват, не са само фотоволтаиците и при тях ефективноста ще бъде друга и така.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТолкова ток не могат да произведат панели които са монтирани стационарно, има много видеа пуснати в интернет от хора, които тестват точно това нещо. Първо те показват как се намаляват часовете през които произвеждат при стационарен мотаж, 3 часа и повече не произвеждат ток в началото на деня и в края по час и половина и времето през което работят се свежда до 7 часа през лятото при положение че деня е 12 часа. Също високите температури смъкват производството наполовина дори когато панела е перфектно позициониран. 100 годишната батерия - мрежата да ти купува тока и после да ти го продава също не е гарантирана, ако има много голямо производство на ток те го искат без пари да не те изключат за големите производители и който остане, да не говорим че се стига до там пак да са много тези които и без да им плащат предпочитат да останат включени и вече селекцията е който е съгласен да плаща че ще му вземат тока т.е. да го дава на отрицателна цена. Нещо надуваш производството ! Най много ток правят ако се позиционират и охлаждат, има тестове дали си заслужва да се монтира охлаждане и те показват че има моменти в които произвежданата енергия се удвоява. Ако имаш собствена физическа батерия и я зареждаш с всичкия ток който може да се произвежда и примерно я използваш за електромобил тази енергия изглежда ок ! , има такава подробност че когато може да се зарежда батерията на електромобила, то той обикновенно се експлоатира. Това е причината хората да искат да покрият повърхноста на колата със соларни клетки и всичката произведена енергия ще се използва. Правят такива коли разни ентусиасти и се получава, само че те нямат знанията и уменията да направят производство и опитват но се провалят..
На това вертикално поне едно му е хубавото - произвежда най-много сутрин и вечер или когато се потребява.
И с охлаждането се справя без допълнителни усложнения
Истината е че БАТЕРИИТЕ СА ГОЛЕМИЯ ПРОБЛЕМ. И дневно изравняване може да се постигне ама сезонно НИКАКЪВ ШАНС. Абе като соларните бойлери - 7-8 месеца и през другото време йок.
за автомобил трябва 2 батерии и да менкаш. Те за една дрелка 2 батерии предвиждат ама колата сал с една щот МНОООО СКЪПО. Докато батерията е половината от цената на колата няма как да се наложи таз технология. Имаме сингъл поинт оф файлиър. И понеже са ненадежни - бизнеса прехвърля на балъчетата потребители собствеността/разходите и риска за тез недоразумения батериите
Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 2 Харесвания
Коментар
-
Френските панели ги хваха че взели пари от държавата, някакви субсидии уж започнали производство, имаше статия за тях и оказва се че са китайски разбира се. Китайците купуват някакви материали, добавки към полупводниците ...много малки количества, но с тях се постига 23% ефективност, те не знаят как да ги произвеждат. Производството в Китай е изнесена технология и си плащат за тях милиарди. Има и други волтаици, които ще се появяват, не са само фотоволтаиците и при тях ефективноста ще бъде друга и така.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеВ ден с облачета не прегряват, далеч си от максималното възможно производство, то се и вижда на графиката, произведения ток е равен на тази фигура но като я превърнеш в правоъгълник и става - работят с половината си пикова мощност. Чел съм хора с опит предлагат да се означава реалната мощност и например за панели които ги водят 540 вата да си ги напишат 250 вата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbarbaronq, че и си груб на всичко отгоре, знам много повече от теб за техническите проблеми които престои да срещне тази технология, а ще има достатъчно големи за които сега никой не говори. Тази технология за производство на електроенергия е обречена да остане дребна работа. Обаче защо ? Ти не знаеш, обаче знаеш да плюеш и ще научиш когато го научат всички.
Не 49 ами 100 години да живее във Франция все е тая. Единствоното което е добавил към "обноските" си е българофобията.
- 1 like
Коментар
-
barbaronq, че и си груб на всичко отгоре, знам много повече от теб за техническите проблеми които престои да срещне тази технология, а ще има достатъчно големи за които сега никой не говори. Тази технология за производство на електроенергия е обречена да остане дребна работа. Обаче защо ? Ти не знаеш, обаче знаеш да плюеш и ще научиш когато го научат всички.D.Y.F-091066
Коментар
-
В ден с облачета не прегряват, далеч си от максималното възможно производство, то се и вижда на графиката, произведения ток е равен на тази фигура но като я превърнеш в правоъгълник и става - работят с половината си пикова мощност. Чел съм хора с опит предлагат да се означава реалната мощност и например за панели които ги водят 540 вата да си ги напишат 250 вата.D.Y.F-091066
Коментар
-
Толкова ток не могат да произведат панели които са монтирани стационарно, има много видеа пуснати в интернет от хора, които тестват точно това нещо. Първо те показват как се намаляват часовете през които произвеждат при стационарен мотаж, 3 часа и повече не произвеждат ток в началото на деня и в края по час и половина и времето през което работят се свежда до 7 часа през лятото при положение че деня е 12 часа. Също високите температури смъкват производството наполовина дори когато панела е перфектно позициониран. 100 годишната батерия - мрежата да ти купува тока и после да ти го продава също не е гарантирана, ако има много голямо производство на ток те го искат без пари да не те изключат за големите производители и който остане, да не говорим че се стига до там пак да са много тези които и без да им плащат предпочитат да останат включени и вече селекцията е който е съгласен да плаща че ще му вземат тока т.е. да го дава на отрицателна цена. Нещо надуваш производството ! Най много ток правят ако се позиционират и охлаждат, има тестове дали си заслужва да се монтира охлаждане и те показват че има моменти в които произвежданата енергия се удвоява. Ако имаш собствена физическа батерия и я зареждаш с всичкия ток който може да се произвежда и примерно я използваш за електромобил тази енергия изглежда ок ! , има такава подробност че когато може да се зарежда батерията на електромобила, то той обикновенно се експлоатира. Това е причината хората да искат да покрият повърхноста на колата със соларни клетки и всичката произведена енергия ще се използва. Правят такива коли разни ентусиасти и се получава, само че те нямат знанията и уменията да направят производство и опитват но се провалят.Last edited by supertrader; 06.07.2024, 18:19.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaronОценка: слаб (2)
Нищо не си разбрал от предоставената ти информация,
нито се замисляш дали не ти липсва още информация,
но нагло (по български маниер) ръсиш "акъл"
Не си разбрал:
1) че цената на двата кита общо еа не 5535 евро
цената включва и еднократната цена на виртуалната батерия
2) че за 6 месеца са произведениа не 1,5 MWh
3) че в цената на 1-вия кит влиза еднократната цена на виртуалната батерия, за 100 години
4) че не аз плащам тока от виртуалната батерия, а на мен ми плащат тока пратен към виртуалната батерия по 15 цента
5) че цените и на тока, и на рентата от виртуалната батерия растат всяка година
не бях споменал,- че 1-вия кит е инсталиран на 16/12/2023
- че има 5-6 непълноценни дни поради смяна на 1 микроинвертор
- че 2-рия кит е инсталиран на 18/6/2024
- че купувах и инсталирах на два пъти, защото с първите 3 KWh исках да експериментирам и проверя производителността
- че панелите са двустранни, затова Puissance totale du kit solaire (en Wc) : 6000 à 7000 Wc
- че още не съм мил панелите - дъждовете вършат по-добре от мен тази работа
- и т.п.
нагли специалисти по всичко, разбиращи и знаещи нищо
.Що се отнася до това че дъжда ти мие панелите, ми ок то и прозорците може да ги оставиш на дъжда той да ти ги мие. Е ще трябва от водосточната тръба да направиш една лека деривацийка, ама щом си си монтирал сам панелите що да не си я направиш и нея сам.
И накрая пожелавам ти леко и приятно пейзанско ежедневие в порванса.
Коментар
-
Има закалени полимери, както има закалено стъкло, така и полимери които се обработват и са много здрави. На практика подлежат на термична обработка само, механично не се обработват, защото няма инструменти които да могат да го режат материала. С лазер ако е листов материал може да се реже. Тези стъкла в рамка са тотално технологично демоде, самите панели могат да бъдат много леки и ще трябва да го затискаш да не полети от силен вятър. Тези материали не би трябвало да са скъпи, също се рециклират 100%, топиш го и произвеждаш от него ново, може да се измие и почисти перфектно преди да се рециклира, не се надрасква и не може да се изцапа съответно.D.Y.F-091066
Коментар
-
Бъpзоходко, само соларните клетки на този 500 вата панел тежат 50 грама, материалите вложени за да се произведе съществената част са толкова. Правят ти го на другия край на Света, мъкнат с кораби стъкло и алуминий и някаква пластмаса, които могат да се произвеждат във всяка една точка, половината от парите които се плащат са за транспорт. Колко ще струва позиционера, стоманата за него струва 10лв. Всичко е с някакви колосални режийни разходи и няма избиване.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар