Първоначално изпратено от Turbolan
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеTurbolan, от атомни централи, днес са пуснали първата която работи с едно и също гориво докато е жива, нещо като вечна енергия. Има всичко, хората нещо не стават и хубави неща се случват за които в миналото тонове мечти по статии са се изляли, а сега са реалност. Няма да има проблем с тока никога.
Те могат да използват отработеното гориво на реакторите с бавни неутрони, обикновените, което е много по света и съхранението му е скъпо.
Съмнявам се да работят безкрайно в точния смисъл на думата, по-скоро това е журналистическо преувеличение за мен.
- 1 like
Коментар
-
Turbolan, от атомни централи, днес са пуснали първата която работи с едно и също гориво докато е жива, нещо като вечна енергия. Има всичко, хората нещо не стават и хубави неща се случват за които в миналото тонове мечти по статии са се изляли, а сега са реалност. Няма да има проблем с тока никога.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Turbolan Разгледай мнение
Остави батерията засега, а кажи откъде идва токът за електричките?
Вероятно от контакта?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКакъв моден тренд, винаги се е търсило това с което по евтино изминаваш 100км и с ток беше евтино защото те смятат че върви с ток, а трябва да смятат разхода - ток + батерия. Ако една батерия струва 1000лв и може да я заредиш и разредиш напълно 1000 пъти, а с един заряд минаваш 100км, то батерията за 100км ти струва 1лев , а разхода е този на ток + разхода за батерия.
Вероятно от контакта?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от val/she Разгледай мнение
Електромобилите са моден тренд, статус и заявяване, че си зелен, ако и втова да няма нищо зелено. Като оставим на страна възможността от пожар и задушливи газове, зарядните станции изискват мощности.Last edited by supertrader; 03.11.2023, 17:07.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеБез стабилен източник на ток и зарядни станции направени по друг начин за електробилите масово просто забравете. Производителите казват - ако ги правим ще касираме загуби и ще фалираме. Няма къде да се зареждат, няма ток с който да се зареждат масово и те смятат че просто хората ше трябва да се оккажат от личен транспорт, ако им предлагат електромобили. Тока трябва да се произвежда от централи, зарядните станции трябва да работят направо с прав ток, инверторите им са тежък случай - много скъпи, постоянна подръжка за която няма пари ако е с обществени средства. Тока в мрежата може да 12 цента, но този на колонката не може да бъде 12 цента. Автомобилите с двг вкарват пари в бюджетите на държавите, в хазната..електромобилите изкарват парите от хазната. Държавите трябва да се издържат, това означава повишаване на данъците и така.Last edited by val/she; 06.11.2023, 09:08.
- 1 like
Коментар
-
vanio tanov, вчера ми дойде на ум че ако има нагревателчета които са направени така че да загряват до точно определени градуси е най доброто там да направя нещо, иначе трябва датчик за температурат, като я достигне да се изключи. Потърсих в интернет, китайците са направили такива нагреватерчета и даже ги продават по 2 лв..D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от vanio tanov Разгледай мнение
Те, китайците, какво ли не са направили, от пиле мляко само.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСега ще купува от китайците батерии, направили са по бързо зареждаща се.. и е пусната в производство.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, цените страдат от некадърна конструкция, като ползваш 50 волта батерия защо поне да не ги направиш клетките в една кутия, на тези каква им е идеята, не може да сменяш отделни клетки в батериите и без това - слагаш нова, тя не иска да работи със старите и батерията не може да се балансира..Какъв е смисъла ? Но тази екстра с отделните клетки се плаща и тежат повече на всичко отгоре.
Коментар
-
Без стабилен източник на ток и зарядни станции направени по друг начин за електробилите масово просто забравете. Производителите казват - ако ги правим ще касираме загуби и ще фалираме. Няма къде да се зареждат, няма ток с който да се зареждат масово и те смятат че просто хората ше трябва да се оккажат от личен транспорт, ако им предлагат електромобили. Тока трябва да се произвежда от централи, зарядните станции трябва да работят направо с прав ток, инверторите им са тежък случай - много скъпи, постоянна подръжка за която няма пари ако е с обществени средства. Тока в мрежата може да 12 цента, но този на колонката не може да бъде 12 цента. Автомобилите с двг вкарват пари в бюджетите на държавите, в хазната..електромобилите изкарват парите от хазната. Държавите трябва да се издържат, това означава повишаване на данъците и така.D.Y.F-091066
- 2 Харесвания
Коментар
-
Pyramid, цените страдат от некадърна конструкция, като ползваш 50 волта батерия защо поне да не ги направиш клетките в една кутия, на тези каква им е идеята, не може да сменяш отделни клетки в батериите и без това - слагаш нова, тя не иска да работи със старите и батерията не може да се балансира..Какъв е смисъла ? Но тази екстра с отделните клетки се плаща и тежат повече на всичко отгоре.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
Коментар