IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Няма значение електромобилите все още са сбъркан драйв, грешна батерия и погрешно наподобяват автомобилите с ДВГ. За какво му е на електромобила този редуктор, да има какво да бръмчи като дрелка, защо са с трифазни мотори, за да е голям фазовия ток и да се използват мощни тразистори за голям ток и съответно скъпи...електромоторите въобще не притежават еластични характеристики, значи все пак трябва доста по различен електромотор специално за електромобил и са прави че търсят.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

      Анимация е обаче.
      Знам. Ама е яко, нали.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
        Анимация е обаче.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • https://youtube.com/shorts/9inRS2-3M...fwvvl2HTtA9pw2

          Коментар


          • Вооруженные силы НАТО сократят выбросы парниковых газов на 45% к 2030 г. и станут углеродно-нейтральным к 2050 г., заявил генсек НАТО Йенс Столтенберг, выступая в кулуарах саммита НАТО в Мадриде, пишет CNBC.

            «Это будет нелегко, но этого можно достичь», – заявил он. Отказ военного блока от кораблей, военных самолетов и танков, работающих на нефти, способствует «совершенствованию вооруженных сил и укреплению безопасности», Администрация президента США Джо Байдена в своем стремлении добиться нулевых выбросов вредных веществ в атмосферу движется к тому, чтобы перевести американские танки на электрическую тягу.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
              Като ти направят магистрала сякаш не те ограничават. Как ще направиш обратен завой примерно, да влезеш в насрещното?
              ИМЕННО! Ама не всеки го осъзнава.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Ей сега ще викнат, че искаш комунизъм, ограничаване свободата на придвижване...
                Като ти направят магистрала сякаш не те ограничават. Как ще направиш обратен завой примерно, да влезеш в насрещното?
                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                  Далеч по добре е да направят РЕЛСИ - хем по икономично, хем електрическо, хем няма да има катастрофи. Ел. колата само за малките разстояния от разпределителните гари пред 50-60км до градо и на малки разстояния из общината
                  Ей сега ще викнат, че искаш комунизъм, ограничаване свободата на придвижване...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Pyramid, за да се използва автопилот трябва да е безопасно, най сигурно е при удар да няма поражения, конструкцията толкова здрава че да го издържи без проблем и от там и скоростта - не може да издържи на удар с 400км в част, значи ще се движим с 80, може и до 70 да падне. Не го намирам за страшно, страшното е като се метнат с 200 по магистралата. Не е приемливо при катастрофи да има жертви, ако не се допусне употребата на такива транспортни средства и жертви няма да има, ще се случва да се ударят но ако нищо не им стане това вече не е проблем и край на войната по пътищата. С коли с корпус от ламарина - стоманена няма да стане, сменят се материалите за корпуса с композити и повече войната няма да я има. Искаш с 400км.ч., но ако нямаш композитите които да могат да понесат удара, ще стане като се направят такива композити. Автопилота е по голямо нововъведение от електромобила.
                    Далеч по добре е да направят РЕЛСИ - хем по икономично, хем електрическо, хем няма да има катастрофи. Ел. колата само за малките разстояния от разпределителните гари пред 50-60км до градо и на малки разстояния из общината
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                      За да стигнеш трябва да караш със 100. А за да се върнеш със 90, че малко баир има. На моята до пловдив со 120 е 5,8/100 на връщане 6,2
                      И при мен тъй но, нали има изкачване към Екватора...

                      Коментар


                      • Pyramid, за да се използва автопилот трябва да е безопасно, най сигурно е при удар да няма поражения, конструкцията толкова здрава че да го издържи без проблем и от там и скоростта - не може да издържи на удар с 400км в част, значи ще се движим с 80, може и до 70 да падне. Не го намирам за страшно, страшното е като се метнат с 200 по магистралата. Не е приемливо при катастрофи да има жертви, ако не се допусне употребата на такива транспортни средства и жертви няма да има, ще се случва да се ударят но ако нищо не им стане това вече не е проблем и край на войната по пътищата. С коли с корпус от ламарина - стоманена няма да стане, сменят се материалите за корпуса с композити и повече войната няма да я има. Искаш с 400км.ч., но ако нямаш композитите които да могат да понесат удара, ще стане като се направят такива композити. Автопилота е по голямо нововъведение от електромобила.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Е, пита се тогава, защо не си караш нормално,че да ти стигне?
                          За да стигнеш трябва да караш със 100. А за да се върнеш със 90, че малко баир има. На моята до пловдив со 120 е 5,8/100 на връщане 6,2
                          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                            Скоро гледах едно сравнение с 200км на най-новите електрички.
                            йоника е само 120км, теслъта со най-голямата батерия 185км. И това от 100% до 0%, Реално е поне 20% по малко, че трябва и до зарядна да се добереш. Или до морето 2 пъти трябва да зареждаш на всеки 1/2 час и в Бургас пак си на нулата. Е и малко антикамери че ще те одрусат со 1000лв.
                            Тотал щета, дори със 140-150 пак трябва да зареждаш
                            Е, пита се тогава, защо не си караш нормално,че да ти стигне?

                            Коментар


                            • На аеродинамичното съпротивление се дължи, при ниска скорост въздуха с малко придадена му енергия се отмества, при висока е като стена която поглъща много енергия. И колите с двг потребяват два пъти повече гориво. Извода е по добре бавно и с такава скорост с каквато и да се сблъскат два автомобила щети няма и особенно пострадали хора. Технологично е възможно, ако купето е с рама на която са монтирани панели от композит, много здрави неща се получават. Ако сте гледали състезания с рали автомобили на които ламаринените детайли са сменени с такива, обръща се по таван, търкаля се и на тези детайли нищо им няма, но има някакви ламаринени и при следващите удари понеже за късмет се случва те да ги поемат всички ламарини като смачкан вестник, рамата е спасила пилота. Проблема е че цените са високи на изработени от такива материали, според мен неоправдано и това устройва производителите които правят милиони бройки на година от ламарина.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                https://www.youtube.com/watch?v=3aIcuH_XWLM, , реален експеримент, при 200км.ч потребява два пъти повече ток - 40 киловатчаса за 100км. път Всичко зависи от аеродинамиката и съпротилението което оказва въздуха, Тесла е с прилична аеродинамика, но ако е някоя ръбеста кола е още по голям разхода на енергия. Разбира се би могла да е и с перфектната аеродинамика на капката вода която пада, тогава този разход ще е много по малък, плюс намаляване на челната площ..но пилота ще трябва да е полулегнал в колата. При ниски скорости обаче, под 40км.ч. разхода на енергия е много нисък зависи от машината как е направена, но може да бъде 2-3 киловатчаса само и пак изминаваш 100км , но за 2 часа и половина, реално 3.
                                Скоро гледах едно сравнение с 200км на най-новите електрички.
                                йоника е само 120км, теслъта со най-голямата батерия 185км. И това от 100% до 0%, Реално е поне 20% по малко, че трябва и до зарядна да се добереш. Или до морето 2 пъти трябва да зареждаш на всеки 1/2 час и в Бургас пак си на нулата. Е и малко антикамери че ще те одрусат со 1000лв.
                                Тотал щета, дори със 140-150 пак трябва да зареждаш
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X