Няма значение електромобилите все още са сбъркан драйв, грешна батерия и погрешно наподобяват автомобилите с ДВГ. За какво му е на електромобила този редуктор, да има какво да бръмчи като дрелка, защо са с трифазни мотори, за да е голям фазовия ток и да се използват мощни тразистори за голям ток и съответно скъпи...електромоторите въобще не притежават еластични характеристики, значи все пак трябва доста по различен електромотор специално за електромобил и са прави че търсят.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
- 2 Харесвания
Коментар
-
Вооруженные силы НАТО сократят выбросы парниковых газов на 45% к 2030 г. и станут углеродно-нейтральным к 2050 г., заявил генсек НАТО Йенс Столтенберг, выступая в кулуарах саммита НАТО в Мадриде, пишет CNBC.
«Это будет нелегко, но этого можно достичь», – заявил он. Отказ военного блока от кораблей, военных самолетов и танков, работающих на нефти, способствует «совершенствованию вооруженных сил и укреплению безопасности», Администрация президента США Джо Байдена в своем стремлении добиться нулевых выбросов вредных веществ в атмосферу движется к тому, чтобы перевести американские танки на электрическую тягу.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениеКато ти направят магистрала сякаш не те ограничават. Как ще направиш обратен завой примерно, да влезеш в насрещното?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ей сега ще викнат, че искаш комунизъм, ограничаване свободата на придвижване...Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Далеч по добре е да направят РЕЛСИ - хем по икономично, хем електрическо, хем няма да има катастрофи. Ел. колата само за малките разстояния от разпределителните гари пред 50-60км до градо и на малки разстояния из общината
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, за да се използва автопилот трябва да е безопасно, най сигурно е при удар да няма поражения, конструкцията толкова здрава че да го издържи без проблем и от там и скоростта - не може да издържи на удар с 400км в част, значи ще се движим с 80, може и до 70 да падне. Не го намирам за страшно, страшното е като се метнат с 200 по магистралата. Не е приемливо при катастрофи да има жертви, ако не се допусне употребата на такива транспортни средства и жертви няма да има, ще се случва да се ударят но ако нищо не им стане това вече не е проблем и край на войната по пътищата. С коли с корпус от ламарина - стоманена няма да стане, сменят се материалите за корпуса с композити и повече войната няма да я има. Искаш с 400км.ч., но ако нямаш композитите които да могат да понесат удара, ще стане като се направят такива композити. Автопилота е по голямо нововъведение от електромобила.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
За да стигнеш трябва да караш със 100. А за да се върнеш със 90, че малко баир има. На моята до пловдив со 120 е 5,8/100 на връщане 6,2
Коментар
-
Pyramid, за да се използва автопилот трябва да е безопасно, най сигурно е при удар да няма поражения, конструкцията толкова здрава че да го издържи без проблем и от там и скоростта - не може да издържи на удар с 400км в част, значи ще се движим с 80, може и до 70 да падне. Не го намирам за страшно, страшното е като се метнат с 200 по магистралата. Не е приемливо при катастрофи да има жертви, ако не се допусне употребата на такива транспортни средства и жертви няма да има, ще се случва да се ударят но ако нищо не им стане това вече не е проблем и край на войната по пътищата. С коли с корпус от ламарина - стоманена няма да стане, сменят се материалите за корпуса с композити и повече войната няма да я има. Искаш с 400км.ч., но ако нямаш композитите които да могат да понесат удара, ще стане като се направят такива композити. Автопилота е по голямо нововъведение от електромобила.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Е, пита се тогава, защо не си караш нормално,че да ти стигне?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Скоро гледах едно сравнение с 200км на най-новите електрички.
йоника е само 120км, теслъта со най-голямата батерия 185км. И това от 100% до 0%, Реално е поне 20% по малко, че трябва и до зарядна да се добереш. Или до морето 2 пъти трябва да зареждаш на всеки 1/2 час и в Бургас пак си на нулата. Е и малко антикамери че ще те одрусат со 1000лв.
Тотал щета, дори със 140-150 пак трябва да зареждаш
Коментар
-
На аеродинамичното съпротивление се дължи, при ниска скорост въздуха с малко придадена му енергия се отмества, при висока е като стена която поглъща много енергия. И колите с двг потребяват два пъти повече гориво. Извода е по добре бавно и с такава скорост с каквато и да се сблъскат два автомобила щети няма и особенно пострадали хора. Технологично е възможно, ако купето е с рама на която са монтирани панели от композит, много здрави неща се получават. Ако сте гледали състезания с рали автомобили на които ламаринените детайли са сменени с такива, обръща се по таван, търкаля се и на тези детайли нищо им няма, но има някакви ламаринени и при следващите удари понеже за късмет се случва те да ги поемат всички ламарини като смачкан вестник, рамата е спасила пилота. Проблема е че цените са високи на изработени от такива материали, според мен неоправдано и това устройва производителите които правят милиони бройки на година от ламарина.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=3aIcuH_XWLM, , реален експеримент, при 200км.ч потребява два пъти повече ток - 40 киловатчаса за 100км. път Всичко зависи от аеродинамиката и съпротилението което оказва въздуха, Тесла е с прилична аеродинамика, но ако е някоя ръбеста кола е още по голям разхода на енергия. Разбира се би могла да е и с перфектната аеродинамика на капката вода която пада, тогава този разход ще е много по малък, плюс намаляване на челната площ..но пилота ще трябва да е полулегнал в колата. При ниски скорости обаче, под 40км.ч. разхода на енергия е много нисък зависи от машината как е направена, но може да бъде 2-3 киловатчаса само и пак изминаваш 100км , но за 2 часа и половина, реално 3.
йоника е само 120км, теслъта со най-голямата батерия 185км. И това от 100% до 0%, Реално е поне 20% по малко, че трябва и до зарядна да се добереш. Или до морето 2 пъти трябва да зареждаш на всеки 1/2 час и в Бургас пак си на нулата. Е и малко антикамери че ще те одрусат со 1000лв.
Тотал щета, дори със 140-150 пак трябва да зареждашНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
Коментар