IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение


    ,.,.................

    Виж производство в Унгария могат да направят, унгарците ще произвеждат, ние ще купуваме с какви пари ?[/B]

    Никъде не засягам въпроса "с какви пари ще купувааМЕ НИЕ" (защото обикновено НИЕ НЕ купуваме), но....

    1. Това не пречи BYD да изместят Мъск от пазара в Китай, но също и да имат най-много продажби през последното тримесечие в света (и това - БЕЗ НИЕ да купуваме!)

    2. Каквито данъци и такси да бъдат калкулирани в крайната цена - проучването на пазара в Западна Европа показва, че до момента 30 % от евроЕйците (и в други страни) са готови да купуват BYD. За Щатите за сега няма да се говори, разбира се!

    3. Каквито и данъци и такси да бъдат калкулирани в крайната цена - сметката показва (и на българина, който купува), че това е добре изглеждащ електромобил. за градски условия, който ще струва НАПОЛОВИНА от цената, дори на 5-годишни "втора ръка" - предлагани на пазара в момента

    Не ти остава нищо друго, освен да се абстрахираш от факта, че "НЕ купуваш", защото "керванът си върви", а нещата (ИМ) се случват НЕ от днес...

    Коментар


    • mikomikov, те имат износни такси, не ги знам какви са, но с тях се издържа държавата, като обмитяват износа. Така че 100 000 юана там са много повече ако стоката е изнесена в чужбина. Мисля че не могат да си позволят да не обмитяват, трябва да спаднат приходите на държавата. Цените за нас няма да са такива. Другото е че електромобилите са проблематични за транспорт, горят яко и дори се и взривяват яко като бомби. Виж производство в Унгария могат да направят, унгарците ще произвеждат, ние ще купуваме с какви пари ?
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • И, разбира се, трябва да уважим крупната (!) инвестиция на колегата Бъфет в BYD...

        ...но това НЕ е препоръка, разбира се!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

          Никой няма да им позволи да продават извън Китай, така че струва 100 000 юана, 0 долара и 0 евро. Те произвеждат много евтино,......

          ........

          Ще, ще им "позволЯТ"!

          На първо време: Турция и Унгария.

          Е, ние, разбира се няма да им "позволим" и ще ги купуваме на цената, на която ни ги продават аркадашите...



          https://carmarket.bg/elektromobili/p...-ungariia-7904


          ​​​​​​​https://carmarket.bg/drugi/kitajskii...vtomobila-8295

          https://dizzyriders.bg/post/13717/ki...tricheskite-si

          https://dizzyriders.bg/post/13604/ki...mobili-v-sveta

          ​​​​​​​

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
            Никой няма да им позволи да продават извън Китай, така че струва 100 000 юана, 0 долара и 0 евро. Те произвеждат много евтино, сега правят батерии с натрий - 2 пъти по евтини от литиевите. В Азия са техниците на Света, няма едно нещо което Запада или бившия соц.лагер да са успели да го направят толкова добре че да произвеждат с лекота милиони бройки. Те развиват техниката и това че там държавата ги субсидира не е вярно, там държавата ги облага като изнасят тези стоки, иначе не ги облагат с данъци и нищо не им дават.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • https://carnewschina.com/2024/02/01/...hina-in-march/

              14 K USD...


              Коментар


              • Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • Pyramid, каквито и батерии да им се сложат вече ги има по на над 10 години и се вижда че собствениците им само са си късали нервите да чакат да ги зареждат. Пълно с такива на смешен пробег. Ако е една кола която се зарежда бързо няма да е на 100 хиляди километра и на 14 години. Ако собственика има работа и ангажименти не може да си позволи да чака да се зареди. Ще ги има но ще са едва 10 % от леките автомобили. Виж хибридите на Тойота, няма такова нещо нещо на 15 години и на 100 хиляди, масово са на 400 - 500. Само това като погледнеш и става ясно колко са удачни масово.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Често се питам, между другото, като как отчитат тези "проценти": Според произведението ток * време, или нещо следи напрежението на клемите на батерията? Знае ли някой тази дребна подробност?

                    Коментар


                    • https://www.youtube.com/watch?v=XSA3Vp9AIyI @felicialx

                      преди 2 дни (редактиран)
                      Личен опит. Пътувахме от Прага до Дрезнен и Мейсен с КИА ниро. Тръгнахме с нея защото в Прага паркирането с електро коли е безплатно в града. Заредихме за повече километри от колкото ни трябваше да изминнем. Трябвха ни под 300км. Времето беше есенно и дъждовно, не ползвахме нито климатик, нито парно, само вентилатора работеше леко. Трима души в колата без багаж. Стигнахме в Германия, там се оказа, че навсякъде паркирането е платено за ел коли. 2 евро на час. Че безлатно отдавна няма, безплатно е само ако си спрял и зареждаж колата на паркинга, за времето на зареждането. По немската магистрала на отива за. много кратко 160-180. На връщане процентите заплашително падаха и стана ясно, че няма да стигнем до Прага. Започнахме да пестим, бавно каране и скорост макс 90км.ч. Парно или климатик повтарям НЕ сме пускали по пътя изобщо. В крайна сметка спряхме да заредим на около 70 км от Прага. Тоест, със заряд за повече от колко ни трябват, минахме по-малко. Разликата беше осезаема. Тези ел коли са чиста глупост за мен, за градско евентуално стават за нещо, но пак с компромиси. В интерес на истината съм карал и бмв i3 на извънградско и то се представи осезаемо по-добре като разход на ток и пробег. В крайна в Прага имахме на разположение и една Дачия на газ, съжалихме, че не тръгнахме с нея за Германия. Имам и едно куриозно клипче от безумното пътуване с киата. https://youtu.be/pZw2B35GcUw?si=W6duv-I5HtnDl5RA

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от минувач Разгледай мнение
                        Акциите на Теслата днес са на - 12 %
                        Очаква се да паднат още толкова...
                        Той и Мъсконтий се занимава да слага откровено тъпи батерии, какво се чудим?

                        Коментар


                        • https://www.auto-data.net/bg/toyota-...id-e-cvt-48352, това е най добрата кола в момента. Ел. трансмисия и вижте какъв разход на гориво има, а това е при положение че двигателя не е дизелов, а и по трансмисията има какво да се направи още. Също и софтуер за автоматичен избор на режима май няма толкова добър. Сега харчи колкото Балканче, а е тон и половина, то горкото е две тенекийки и половина. Това са технологии които ще се наложат. Чисти електрички е много фанатично. Пак японците ги правят нещата.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Нещо нападнаха Мъск че бил най големия измамник в историята, електромобилите били с 60% по ниска ефективност отколкото са ги изкарвали и не е трябвало държавата да ги субсидира, скандал като - дизелгейт. Като гледах какво говорят може и да го фалират направо. Всъщност те го казват направо - да връщат парите от субсидиите и глоби за измамата ще налагат. И Байдън се изказа против електромобилите и Тръмп след него не им остана длъжен - да срита падналия на земята.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Акциите на Теслата днес са на - 12 %
                              Очаква се да паднат още толкова...

                              Коментар


                              • Леле!

                                Коментар

                                Working...
                                X