IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Как няма да се палят, смяна на масло на другите коли ти е 500 евро, електрическите пък не ги поглеждат защото тази работа ще я върши някой голям специалист и проверката ще е 5000 евро. Нищо не се пали без причина, без преди инцидента да е имало някакви признаци че нещо не е наред, но някой трябва да ги проверява и да предотвратява самозапалването, плюс това да е ограмотен в тези неща електрическите.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • cyclop, в Япония ги покарат малко и после втора употреба всичките се озовават в Русия където ги зареждат с ток по 3 ст. и им навъртат по 30 - 50 хиляди км. на година, колкото в Япония за половината от времето което са ги използвали, те ги вземат употребявани на година и половина руския им пробег. Руснаците казват - електромобила е за икономия, да караш и да се кефиш. при тях не се палят защото батерията се отваря за да се провери какво се случва с нея дори. Фирмите които ги правят с нови елементи обикновенно са на 50 - 100 км от мястото където живее собственика, батериите са под жестоко наблюдение и сервиз нон стоп. Карат си ги с много евтин ток, там е равно на кола която да върви с чешмяна вода, дали ще е с ток или вода от чешмата няма разлика в цената при 3 ст. ток. Няма субсидии, никой не ги кара насила да карат електромобили, никой не ги бие ако не искат да карат електромобили, никой не им паставя зарядни станции с пари от бюджета, никнат обществени на бензиностанциите им. Имат и коли на петрол същите собственици, на дълги растояния кара нея. Гаражите са взели кредити за по една година и 20% лихва и станаха малки фабрики за една година и кредите им са изплатени, банките си скубят косите че не са им взели 200% за да спечелят и те много. На запад не е така, не се подържа задължително, никой не ги поглежда и има случаи на запалили се батерии.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Огън и взрив навред. Ама и бензиновите се палели. Да бе, ама палят ли се в първата година-две експлоатация? Палят ли се без причина? Или като се намокрят? А като се запалят, трябва ли да ги оставиш да горят с часове, понеже не може да ги загасиш с нищо? https://www.facebook.com/watch?v=1565264330546438 Това скоро ще почне да се случва по паркинги на магазини и тогава става интересно

        Коментар


        • bota156, има места където тока е 3ст. купуват електромобили втора употреба и там ги карат яко, харчи 15 киловатчаса на 100 - 45ст. , ориентирали са се и грамотно ги подържат. Батериите им са с проблем така както са направени се разбалансират и не стават за бързо зареждане, то ги изважда от строя. Не може да се запали ако се подържа грамонтно, наблюдава, проверява редовно. Това за масовото и задържителното им въвеждане разбира се е пълна шизофрения. Имат сериозни конструктивни дефекти, не са приложени и открите най удачните технически решения. Вършат добра работа на някои хора които всеки ден пътуват и изминават определен пробег.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

            Кой иска да си купи автомобилк,.., чиято стойност след 10 години не е нула, а е минус? Кой би си купил пикап, който не може да се кара извън пътя, не може да тегли прикачен товар? Въобще как успяха, дори и за малко, да развъртят измамата с електрическите псевдоавтомобили, наистина е впречатляващо? Явно част от биомасата вече е на идиокрация-ниво на разсъждения.
            на овцете са им продавали една грудка от лале 17 век на цената на къща, ти псевдохавтомобил няма да му продадат
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • А за тази Тесла която на една година е с деградирала уж батерия и няма нищо, батерията може да се оправи и ще има сигурно 98% от оригиналния си капацитет.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

                Аха, звучи като лесен и очарователен гаражен проект. За ремонт на едногодишната ти, безумно скъпа кола. А колко нараства рискът от самозапалване след тези упражнения? Или по време на тях? Я гледай как хубаво гори камион, когато се преструваш че правиш нещо "за клаймътченч" и го направиш играчка на батерии https://youtu.be/liPm6OKPsB0?si=MPbLv9Vg63QjVKtT&t=43
                Има по сериозно направени леки автомобили, например Нисан Лийв няма случаи на самозапалване нито един в интернет заснет. Само са с малък пробег, електрокар. Вземат ги хора които всеки ден изминават някакъв пробег, и имат много евтин ток, дори разхода за ток не го пресмятат. Те казват че щом вече ги минаваш с електромобил тези километри всеки ден това е безплатно. Бързите зарядни в Япония са изкарали от строя батериите им, поправят ги по този начин и после си ги зареждат в къщи. Всички електрокари от Япония втора употреба се изкупуват и после за една година им навъртат пробег колко е навъртял първия собственик, нищо им няма, там хората им разбират и си следят батериите постоянно, има си опцията да се проверява има ли разбалансиране. Тези електрокари които се запалват батериите им са с много, жестоко разбалансирани батерии и никой не си е направил труда да ги проверява и следи. Те си имат и нормални коли за дълги пътувания, не тръгват на такива с електромобилите. Удобни са за такава употреба, собствениците им са много доволни.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                  Нищо и няма на батерията, трябва да се разглоби и модулите да се разредят много бавно и да се заредят също много бавно с малък по големина ток няколко пъти и батерията ще възкръсне. Така ги правят. За батериите не са фатални циклите на заряд и разряд, фатално е времето. Добре направените батерии от чисти материали - 13 години живот.
                  Аха, звучи като лесен и очарователен гаражен проект. За ремонт на едногодишната ти, безумно скъпа кола. А колко нараства рискът от самозапалване след тези упражнения? Или по време на тях? Я гледай как хубаво гори камион, когато се преструваш че правиш нещо "за клаймътченч" и го направиш играчка на батерии https://youtu.be/liPm6OKPsB0?si=MPbLv9Vg63QjVKtT&t=43

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
                    Какво става, ако опиташ да използваш електрически псевдоавтомобил като истинска кола, вместо както е предназначен - като играчка, с която да ходиш до мола от време на време. За една година употреба като такси, теслАта е загинала. Смяната на батерията на колата-играчка струва 9000 долара.... И после ще работи още една година. https://youtu.be/4dartx7EoaQ?si=p2jAd5OTCEE8HeVp
                    Нищо и няма на батерията, трябва да се разглоби и модулите да се разредят много бавно и да се заредят също много бавно с малък по големина ток няколко пъти и батерията ще възкръсне. Така ги правят. За батериите не са фатални циклите на заряд и разряд, фатално е времето. Добре направените батерии от чисти материали - 13 години живот.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • На електрички с приключили батерии им правят нови сега от готови модули, не е голяма философия. Установили са че батериите са разбиват най много при зареждане когато са извън оптималния температурен диапазон. Има ги тези кабели с въглеродни влакна за подово отопление и те са се досетили да ги поставят под модулите. Преди да заредят ако е студена батерията я подгряват до точно 20 градуса. После не се скапват и издържат огромен брой цикли. Карат ги, купуват много такива електромобили, имат си и други коли но за ежедневни неголеми пробеги си правят такива електромобили.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Какво става, ако опиташ да използваш електрически псевдоавтомобил като истинска кола, вместо както е предназначен - като играчка, с която да ходиш до мола от време на време. За една година употреба като такси, теслАта е загинала. Смяната на батерията на колата-играчка струва 9000 долара.... И после ще работи още една година. https://youtu.be/4dartx7EoaQ?si=p2jAd5OTCEE8HeVp

                        Коментар


                        • Политиците горе като им казват че ще се мине на тези неща масово и скоро и те си мислят че вече са направени надеждни. Откъде да знаят че не са.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

                            Ухаа возете си семейството в това https://youtu.be/R-iO1YUj2wA?si=Zda6WdUsdL-TzLxV&t=6
                            Любопитно е че маса хора, предимно в по-слънчевите страни си сложиха огромни литиеви батерии в мазето да се пълнят от соларки. Вече има и разрушени къщи от избухнали батерии, при това в Германия.

                            Та най-прогресивните семейства не само се возят, но и спят до бомби.

                            30kWh била батерията. Слаба ракия. Не знам дали енергията не трябва да се дава направо в килотони


                            Last edited by analog; 25.11.2023, 23:37.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              https://www.youtube.com/watch?v=CYduZuu6ekQ , вижте какво става с пазара на електромобили
                              Кой иска да си купи автомобил, чиято стойност след 10 години не е нула, а е минус? Кой би си купил пикап, който не може да се кара извън пътя, не може да тегли прикачен товар? Въобще как успяха, дори и за малко, да развъртят измамата с електрическите псевдоавтомобили, наистина е впречатляващо? Явно част от биомасата вече е на идиокрация-ниво на разсъждения.

                              Коментар


                              • https://www.youtube.com/watch?v=CYduZuu6ekQ , вижте какво става с пазара на електромобили
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X