Зареждат си ги в къщи през ноща от мрежата, защото едно бързо зареждане е равно на 10 бавни зареждания по отношение на скъсяване живота на батерията.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Въпроса с електромобилите е решен където навлизат масово, в области на Русия навлизат без някой да ги субсидира а бензиностанциите предлагат и зарядни станции за тях - пише бензин, дизел, газ, метан и зарядка и това е масово там защото имат и централи които им произвеждат много евтин ток. Хората обаче си имат и кола с двигател с вътрешно горене и електромобил, електромобил вземат като допълнителна кола. Там електромобилите са с повече подръжка обаче, батерията и инсталация без никаква причина се преглеждат често в сервиз. Защо ползват електромобили - всеки месец изчисляват те им носят печалба от икономия по 100 -150 долара минимум. Но ако времето е лошо се качват в автомобила, пускат отоплението и не си причиняват страдание и дисконфорт.D.Y.F-091066
Коментар
-
"Мрежовите оператори в Германия ще бъдат упълномощени да ограничат потока на енергия към домашни термопомпи и зарядни устройства за електрически превозни средства от 2024 г., за да запазят стабилността на мрежата"
Зима... Нощ.. Студ... отоплението спира, понеже вятърните мелници и слънчевите панели не дават нищо... Искаш да отидеш на пазар, до аптеката, на работа - псевдоавтомобилът е с празна батерия, понеже не само пада от студа, не само не зарежда от мрежата, ами са и изсмукали каквото е имало, за да подържат "стабилността" - има я вече тази идея... Дръж се, биомаса, лошото едва започва. Зеления хайвер още не е сервиран, а вече вони.
https://automedia.investor.bg/a/2-no...paign=RSS_2019
Клаус Мюлер, президент на федералната агенция за енергийни мрежи, върви по тънко въже: той се стреми да гарантира устойчивостта на мрежата, като междувременно трябва да интегрира 500 000 нови термопомпи всяка година и 15 милиона електромобила до 2030 г., каквито са целите на федералното правителство на Германия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе редуктор, а по адаптивен електродвигател, в него да е заложено да се адаптира. Трябва да е като вариатор но на електромагнитен принцип. Да вземем един велосипед. Човек може да развие 60 вата мощност, но задвижваме велосипеда по класическия начин. Ако се опитаме да го задвижим с 60 вата електродвигател няма да се получи и преоразмеряваме. Друг момент е че при тези двигатели момента на инерцията липсва или просто не е класическия, което също е загуба.
Коментар
-
Не редуктор, а по адаптивен електродвигател, в него да е заложено да се адаптира. Трябва да е като вариатор но на електромагнитен принцип. Да вземем един велосипед. Човек може да развие 60 вата мощност, но задвижваме велосипеда по класическия начин. Ако се опитаме да го задвижим с 60 вата електродвигател няма да се получи и преоразмеряваме. Друг момент е че при тези двигатели момента на инерцията липсва или просто не е класическия, което също е загуба.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе е проблема само в батериите, електромотор с редуктор не покрива като характеристики кривата на изменение на натоварването и режими с голям ток, много ампери си произвеждат и топлина и палят инсталациите също. Има много неща които трябва да се променят, залегнали са в конструкциите защото конструкторите са следвали погрешни стериотипи.
Коментар
-
Няма проблем трансмисията за тежко превозно средство да е електрическа, дори такава се е наложила при локомотивите с дизелови двигатели. Там двигателя върти генератор , а той електродвигател. Причината е че такава немеханична трансмисия понася претоварванията по добре от една механична. Това не означава че режимите на претоварване са желателни, те водят до преоразмеряване, големи разходи за материали, високо тегло и преобразуване на енергията в топлина.D.Y.F-091066
Коментар
-
Не е проблема само в батериите, електромотор с редуктор не покрива като характеристики кривата на изменение на натоварването и режими с голям ток, много ампери си произвеждат и топлина и палят инсталациите също. Има много неща които трябва да се променят, залегнали са в конструкциите защото конструкторите са следвали погрешни стериотипи.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнениеОгън и взрив навред. Ама и бензиновите се палели. Да бе, ама палят ли се в първата година-две експлоатация? Палят ли се без причина? Или като се намокрят? А като се запалят, трябва ли да ги оставиш да горят с часове, понеже не може да ги загасиш с нищо? https://www.facebook.com/watch?v=1565264330546438 Това скоро ще почне да се случва по паркинги на магазини и тогава става интересно
Коментар
-
analog, технологиите се развиват, няма да има палеши се камиони. Електрическата трансмисия ще бъде масова по някое време, няма да има други скростни кутии. Забравете че няма да навлязат. В Русия имаше и има много скептична техническа мисъл по отношение на електромобилите. Като гледам обаче май най много руснаци се нахвърлят да ползват електромобили и то безвъзвратно не искат да се разделят с тях.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнениеТова скоро ще почне да се случва по паркинги на магазини и тогава става интересно
Само въпрос на време е електрически тир да се запали в тунел. И стотици хора да се надишат с интересни газови смески. Мисля си че ще е преломен момент по пътя на транспортната електрификация подобен на ефекта от събитията от 8ми Октомври върху приемането на имигранти. Очевидно и тук без жертви няма да мине.
- 1 like
Коментар
-
bota156, какви ресурси, това е ток от атомни централи и като ги направят да работят за целия им експлоатационен живот с едно гориво, а не всяка година да се подменя с ново което трябва да се добива..какви ресурси точно трябват ? Не е вярно, от никакви ресурси чак толкова няма нужда. В Русия ресурси нямат, това което имат е трудно за добив, но имат ток по 6 и по 3 стотинки, а някои в райони където климата не е благоприятен за живот въобще нямат електромери за ток. Ток по 1лв е най лошото което може да си пожелаееш. Трябва ли и кому е потребен ?D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbota156, има места където тока е 3ст. купуват електромобили втора употреба и там ги карат яко, харчи 15 киловатчаса на 100 - 45ст. , ориентирали са се и грамотно ги подържат. Батериите им са с проблем така както са направени се разбалансират и не стават за бързо зареждане, то ги изважда от строя. Не може да се запали ако се подържа грамонтно, наблюдава, проверява редовно. Това за масовото и задържителното им въвеждане разбира се е пълна шизофрения. Имат сериозни конструктивни дефекти, не са приложени и открите най удачните технически решения. Вършат добра работа на някои хора които всеки ден пътуват и изминават определен пробег.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
Коментар