Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнениеПичуви, не ви знам на каква вълна сте, ама немците спряха кранчето на тролеите. Ножът вече дере кокъла. Ще пада яка сеч при баварците.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ами то масообмен става с всеки един цикъл заряд-разряд.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, роботи, автомати ще се направят за разглобяването, няма да се използват батерии с паднал капацитет и нарушена мембрана. Още докато не се е прехвърлила маса от единия към другия електрод ще се рециклира. Други варианти за експлоатация просто се забраняват, фактически рециклирането е за смяна на мембраните с нови. И толкова много електромобили просто няма нужда.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Доколкото разбрах няма да има никакво изтегляне а само over the air software update. Голяма работа.
- 1 like
Коментар
-
Pyramid, роботи, автомати ще се направят за разглобяването, няма да се използват батерии с паднал капацитет и нарушена мембрана. Още докато не се е прехвърлила маса от единия към другия електрод ще се рециклира. Други варианти за експлоатация просто се забраняват, фактически рециклирането е за смяна на мембраните с нови. И толкова много електромобили просто няма нужда.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Доколкото разбрах няма да има никакво изтегляне а само over the air software update. Голяма работа.
Доколкото пък аз разбрах, Щатският регулатор действа доста по-"либерално", но като събере достатъчно данни - работата става дебела.
Като отчетем и факта, че BYD на китайците избутва Тесла от Китай с реално повече продажби..., както и факта, че традиционно силните синдикати погнаха Мъск от Скандинавските страни (!!!) нещата клонят към големи неприятности за електромобилите на Мъск... Поне ще се концентрира върху Космоса и изкуствения интелект.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнениеЕлементарен въпрос за милион (и нещо) долара:
Може ли Тесла да изтегли 2:млн. електромобили от пътищата в Америка,
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеmikomikov, те на Тесла батериите са с навързани един куп елементи на една шина и се балансират помежду си, та изкарват по дълго. Какво чудо е с другите батерии с големи елементи ! И нямат нищо подобно заложено в конструкцията си. Смятай какви чудеса на електротехниката продават другите, затова батерията долу защото някъв проблем може да се получи с нея е просто задължително за да се подържа и експлоатира. Това на Запад струва огромни пари на собственика, не е проблем ако има гаражи в които услугата е евтина, но на Запад смяна на масло е 400 евро, а за такива тежки операции цената е като за медицинска операция. Чак им се чудя как ще ги навлизат тези електромобили, че и срокове скоропостижни им слагат..а батерии за тях още нямат. Това което слагат по дюшамето на купето е всичко друго, но не и батерия за транспортно средство.
Коментар
-
Има друг много голям проблем с батериите. Казват като се експлоатират в електромобили и капацитета им падне ще ги използват за съхранение на ток, примерно от соларни инсталации. Първо батериите трябва да са 100% рециклируеми, всичко което е вложено в тях трябва да се вземе и постави в нова батерия. Защото суровините са по изчерпвами суровини и от петрола и газта, защото окисите на тежки метали като попаднат в почвата и от там в храната и вече в човешкото тяло те се натрупват в него и не го напускат, натрупват се в определини органи - жлези и причинямат същите заболявания каквито и радиоактивните материали - химични елементи. Постепенно навсякъде ще се замърси и тази планета ще стане непригодна за живот, да пиеш вода от природата, да консумираш храна която е отгледана в почвата. Това е което се прави и хората от бъдещето много силно ще желаят да променят миналото, ако могат и те ще развият такива способности.D.Y.F-091066
- 3 Харесвания
Коментар
-
mikomikov, те на Тесла батериите са с навързани един куп елементи на една шина и се балансират помежду си, та изкарват по дълго. Какво чудо е с другите батерии с големи елементи ! И нямат нищо подобно заложено в конструкцията си. Смятай какви чудеса на електротехниката продават другите, затова батерията долу защото някъв проблем може да се получи с нея е просто задължително за да се подържа и експлоатира. Това на Запад струва огромни пари на собственика, не е проблем ако има гаражи в които услугата е евтина, но на Запад смяна на масло е 400 евро, а за такива тежки операции цената е като за медицинска операция. Чак им се чудя как ще ги навлизат тези електромобили, че и срокове скоропостижни им слагат..а батерии за тях още нямат. Това което слагат по дюшамето на купето е всичко друго, но не и батерия за транспортно средство.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнениеЕлементарен въпрос за милион (и нещо) долара:
Може ли Тесла да изтегли 2:млн. електромобили от пътищата в Америка, а в същото време водещи анализатори да дават шанс за поскъпване на акцията на компанията?
https://money.bg/auto/sled-blizo-100...svoi-koli.html
Коментар
-
Елементарен въпрос за милион (и нещо) долара:
Може ли Тесла да изтегли 2:млн. електромобили от пътищата в Америка, а в същото време водещи анализатори да дават шанс за поскъпване на акцията на компанията?
https://money.bg/auto/sled-blizo-100...svoi-koli.html
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение"Мрежовите оператори в Германия ще бъдат упълномощени да ограничат потока на енергия към домашни термопомпи и зарядни устройства за електрически превозни средства от 2024 г., за да запазят стабилността на мрежата"
Зима... Нощ.. Студ... отоплението спира, понеже вятърните мелници и слънчевите панели не дават нищо... Искаш да отидеш на пазар, до аптеката, на работа - псевдоавтомобилът е с празна батерия, понеже не само пада от студа, не само не зарежда от мрежата, ами са и изсмукали каквото е имало, за да подържат "стабилността" - има я вече тази идея... Дръж се, биомаса, лошото едва започва. Зеления хайвер още не е сервиран, а вече вони.
https://automedia.investor.bg/a/2-no...paign=RSS_2019
Клаус Мюлер, президент на федералната агенция за енергийни мрежи, върви по тънко въже: той се стреми да гарантира устойчивостта на мрежата, като междувременно трябва да интегрира 500 000 нови термопомпи всяка година и 15 милиона електромобила до 2030 г., каквито са целите на федералното правителство на Германия.
Коментар
Коментар