IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Реалността


    https://www.facebook.com/share/v/YYeWcBXTMNZxGDpH/

    Коментар


    • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
      Пичуви, не ви знам на каква вълна сте, ама немците спряха кранчето на тролеите. Ножът вече дере кокъла. Ще пада яка сеч при баварците.
      Щом трябва, така да бъде.

      Коментар


      • Пичуви, не ви знам на каква вълна сте, ама немците спряха кранчето на тролеите. Ножът вече дере кокъла. Ще пада яка сеч при баварците.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Ами то масообмен става с всеки един цикъл заряд-разряд.
          Разредени разбира се.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Pyramid, роботи, автомати ще се направят за разглобяването, няма да се използват батерии с паднал капацитет и нарушена мембрана. Още докато не се е прехвърлила маса от единия към другия електрод ще се рециклира. Други варианти за експлоатация просто се забраняват, фактически рециклирането е за смяна на мембраните с нови. И толкова много електромобили просто няма нужда.
            Ами то масообмен става с всеки един цикъл заряд-разряд.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

              Доколкото разбрах няма да има никакво изтегляне а само over the air software update. Голяма работа.
              Сигурно е точно така. Въпросът е че, избързването е факт и така леко дискредитира Мъск. Иначе, който се е вързал, да му мисли

              Коментар


              • Pyramid, роботи, автомати ще се направят за разглобяването, няма да се използват батерии с паднал капацитет и нарушена мембрана. Още докато не се е прехвърлила маса от единия към другия електрод ще се рециклира. Други варианти за експлоатация просто се забраняват, фактически рециклирането е за смяна на мембраните с нови. И толкова много електромобили просто няма нужда.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                  Доколкото разбрах няма да има никакво изтегляне а само over the air software update. Голяма работа.

                  Доколкото пък аз разбрах, Щатският регулатор действа доста по-"либерално", но като събере достатъчно данни - работата става дебела.

                  Като отчетем и факта, че BYD на китайците избутва Тесла от Китай с реално повече продажби..., както и факта, че традиционно силните синдикати погнаха Мъск от Скандинавските страни (!!!) нещата клонят към големи неприятности за електромобилите на Мъск... Поне ще се концентрира върху Космоса и изкуствения интелект.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
                    Елементарен въпрос за милион (и нещо) долара:

                    Може ли Тесла да изтегли 2:млн. електромобили от пътищата в Америка,
                    Доколкото разбрах няма да има никакво изтегляне а само over the air software update. Голяма работа.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      mikomikov, те на Тесла батериите са с навързани един куп елементи на една шина и се балансират помежду си, та изкарват по дълго. Какво чудо е с другите батерии с големи елементи ! И нямат нищо подобно заложено в конструкцията си. Смятай какви чудеса на електротехниката продават другите, затова батерията долу защото някъв проблем може да се получи с нея е просто задължително за да се подържа и експлоатира. Това на Запад струва огромни пари на собственика, не е проблем ако има гаражи в които услугата е евтина, но на Запад смяна на масло е 400 евро, а за такива тежки операции цената е като за медицинска операция. Чак им се чудя как ще ги навлизат тези електромобили, че и срокове скоропостижни им слагат..а батерии за тях още нямат. Това което слагат по дюшамето на купето е всичко друго, но не и батерия за транспортно средство.
                      То 100% рециклиране няма но, поне едни 90 да са, пак добре. И при микромодулните ще стане така, просто са кратно по-лесно преработваеми, с много по-ниски вложения за рециклиращото оборудване. Не разбрах обаче това, за Тесла, дето го подчертавам с цвят. Пропускам ли нещо?

                      Коментар


                      • Има друг много голям проблем с батериите. Казват като се експлоатират в електромобили и капацитета им падне ще ги използват за съхранение на ток, примерно от соларни инсталации. Първо батериите трябва да са 100% рециклируеми, всичко което е вложено в тях трябва да се вземе и постави в нова батерия. Защото суровините са по изчерпвами суровини и от петрола и газта, защото окисите на тежки метали като попаднат в почвата и от там в храната и вече в човешкото тяло те се натрупват в него и не го напускат, натрупват се в определини органи - жлези и причинямат същите заболявания каквито и радиоактивните материали - химични елементи. Постепенно навсякъде ще се замърси и тази планета ще стане непригодна за живот, да пиеш вода от природата, да консумираш храна която е отгледана в почвата. Това е което се прави и хората от бъдещето много силно ще желаят да променят миналото, ако могат и те ще развият такива способности.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • mikomikov, те на Тесла батериите са с навързани един куп елементи на една шина и се балансират помежду си, та изкарват по дълго. Какво чудо е с другите батерии с големи елементи ! И нямат нищо подобно заложено в конструкцията си. Смятай какви чудеса на електротехниката продават другите, затова батерията долу защото някъв проблем може да се получи с нея е просто задължително за да се подържа и експлоатира. Това на Запад струва огромни пари на собственика, не е проблем ако има гаражи в които услугата е евтина, но на Запад смяна на масло е 400 евро, а за такива тежки операции цената е като за медицинска операция. Чак им се чудя как ще ги навлизат тези електромобили, че и срокове скоропостижни им слагат..а батерии за тях още нямат. Това което слагат по дюшамето на купето е всичко друго, но не и батерия за транспортно средство.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
                            Елементарен въпрос за милион (и нещо) долара:

                            Може ли Тесла да изтегли 2:млн. електромобили от пътищата в Америка, а в същото време водещи анализатори да дават шанс за поскъпване на акцията на компанията?

                            https://money.bg/auto/sled-blizo-100...svoi-koli.html
                            Със съответните манипулации - защо не? Правят го хората.

                            Коментар



                            • Елементарен въпрос за милион (и нещо) долара:

                              Може ли Тесла да изтегли 2:млн. електромобили от пътищата в Америка, а в същото време водещи анализатори да дават шанс за поскъпване на акцията на компанията?

                              https://money.bg/auto/sled-blizo-100...svoi-koli.html

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
                                "Мрежовите оператори в Германия ще бъдат упълномощени да ограничат потока на енергия към домашни термопомпи и зарядни устройства за електрически превозни средства от 2024 г., за да запазят стабилността на мрежата"
                                Зима... Нощ.. Студ... отоплението спира, понеже вятърните мелници и слънчевите панели не дават нищо... Искаш да отидеш на пазар, до аптеката, на работа - псевдоавтомобилът е с празна батерия, понеже не само пада от студа, не само не зарежда от мрежата, ами са и изсмукали каквото е имало, за да подържат "стабилността" - има я вече тази идея... Дръж се, биомаса, лошото едва започва. Зеления хайвер още не е сервиран, а вече вони.

                                https://automedia.investor.bg/a/2-no...paign=RSS_2019

                                Клаус Мюлер, президент на федералната агенция за енергийни мрежи, върви по тънко въже: той се стреми да гарантира устойчивостта на мрежата, като междувременно трябва да интегрира 500 000 нови термопомпи всяка година и 15 милиона електромобила до 2030 г., каквито са целите на федералното правителство на Германия.
                                ...А няма с какво...

                                Коментар

                                Working...
                                X