IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Тези казват най много метанол от него може да се прави, 30 процента. Не знам, ако е вярно е доста добре.
    ....Само да не сбъркаш сам да си го разсееш по полетата , че дотам.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Кравешкият пащърнак си е бир парче плевел, пусто.
      Тези казват най много метанол от него може да се прави, 30 процента. Не знам, ако е вярно е доста добре.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Не е проблем, ако може да се произвежда както пишат от него голямо количество биометатнол, той може да се използва в електролизерни клети за производство на ток и с него да работят електромобили. Иначе има начин растежа на всяко едно растение да се спре лесно, но това е друга тема.
        Кравешкият пащърнак си е бир парче плевел, пусто.

        Коментар


        • Не е проблем, ако може да се произвежда както пишат от него голямо количество биометатнол, той може да се използва в електролизерни клети за производство на ток и с него да работят електромобили. Иначе има начин растежа на всяко едно растение да се спре лесно, но това е друга тема.
          Last edited by supertrader; 04.04.2023, 17:41.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            https://www.youtube.com/watch?v=0TE3ElvStrY , вариант за добив на огромни количества биометанол, много повече отколкото е добива на петрол, плюс почистване на радиоктивно замърсяване, което май става все по актуално.
            ...Ама видя ли? Изтървали са го от контрол.

            Коментар


            • https://www.youtube.com/watch?v=0TE3ElvStrY , вариант за добив на огромни количества биометанол, много повече отколкото е добива на петрол, плюс почистване на радиоктивно замърсяване, което май става все по актуално.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Какво чудо: ДЕРАТ ГИ КАТО БЕЗУМНИ.https://www.vesti.bg/tehnologii/avto...omobil-6164728

                И после, какво било препятствало навлизането на електричните.
                ...Докато, често, в батерията, се скапват един-два елемента. При микромодулната конструкция, това, се решава лесно и бързо: Заменяш само конкретния микромодул...а може даже, и да не забележиш проблема, поради стократното вътрешно резервиране и автоматичната диодна комутация. Вместо цяла батерия за 10000, сменяш едно парче за $10.

                ​​​​​​

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  То мойто балканче вдигаше ( и поддържаше !) 65 км/ч /по своя километраж, с двама души и голяма раница/ , и то тогава гореше 3,5. Ама къде ще сравняваш двутактови 59 кубика и чисто евро-6 нов автомобил? Реторичен въпрос.
                  и аз имах едно, много вървеше, не му работеше клометража понеже нямаше жило, скъсано бе. После с на един приятел съм минавал 150 км. като на шега и толкова - 50 - 60, стрелката му трепереше между двете цифри и се радвахме - 100 километра с 3 литра и нещо.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Pyramid, има вариант робот да сменя батериите а те да си стоят в станция и да се зареждат примерно със соларна енергия. Това също не е лошо, ако има стандартен модул който да се ползва от всички. Но японците правилно са се ориентирали, има си двигателя, бензина в резервоара. Навремето, ако може да се върне това време имах мотопед който развиваше 50 км.ч. и изразходваше 3.5 литра за 100 км. Новата Тойота Приус дори ще потребява по малко при такава скорост - 3 литра. И пак имаш и електромобил, ако искаш я карай само на ток.
                    То мойто балканче вдигаше ( и поддържаше !) 65 км/ч /по своя километраж, с двама души и голяма раница/ , и то тогава гореше 3,5. Ама къде ще сравняваш двутактови 59 кубика и чисто евро-6 нов автомобил? Реторичен въпрос.

                    Коментар


                    • Pyramid, има вариант робот да сменя батериите а те да си стоят в станция и да се зареждат примерно със соларна енергия. Това също не е лошо, ако има стандартен модул който да се ползва от всички. Но японците правилно са се ориентирали, има си двигателя, бензина в резервоара. Навремето, ако може да се върне това време имах мотопед който развиваше 50 км.ч. и изразходваше 3.5 литра за 100 км. Новата Тойота Приус дори ще потребява по малко при такава скорост - 3 литра. И пак имаш и електромобил, ако искаш я карай само на ток.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        TOKYO, Jan 30 (Reuters) - Toyota Motor Corp (7203. T) sold 10.5 million vehicles in 2022, it said on Monday, defending its title as the world's top-selling automaker for a third straight year


                        Тойота продава толкова коли за 22 - ра година, те казват че не могат да се откажат да продават толкова милиона коли, също отчитат че няма как да се изгради инфластруктура за зареждане с тази технология която се използва в момента и тя да бъде примерно за 5% от колите да са електрически, не 100%. Затова пускат такива коли, които имат и двг и соларни клетки и могат и да се движат само с електричество, предлагат много варианти за задвижване в една и съща кола. Най важното те вече предлагат кола която може да се движи напълно безплатно, без да правиш никакви разходи за зареждане с енергия.
                        С ТАЯ технология, наистина, няма как. Предложено им е да вземат от следващата, ама още се пощят. Самураят е горд, дори когато няма смИ, и си държи на грешките.

                        Коментар


                        • TOKYO, Jan 30 (Reuters) - Toyota Motor Corp (7203. T) sold 10.5 million vehicles in 2022, it said on Monday, defending its title as the world's top-selling automaker for a third straight year


                          Тойота продава толкова коли за 22 - ра година, те казват че не могат да се откажат да продават толкова милиона коли, също отчитат че няма как да се изгради инфластруктура за зареждане с тази технология която се използва в момента и тя да бъде примерно за 5% от колите да са електрически, не 100%. Затова пускат такива коли, които имат и двг и соларни клетки и могат и да се движат само с електричество, предлагат много варианти за задвижване в една и съща кола. Най важното те вече предлагат кола която може да се движи напълно безплатно, без да правиш никакви разходи за зареждане с енергия.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
                            Електричките имат предимства пред автомобилите с ДВГ,ама и недостатъци. Основните са два-дългото време за зареждане и трайността на батерията,коята трябва да се сменя на 7-8 години. А нова батерия е много скъпа, което на практика обезсмисля смяната и вторичния пазар. А в държави като България, в които активното население живее основно в блокове в градовете ще има огромен проблем със зареждането.Едно бързо зареждане е в рамките на половин час, а при него се намалява животът на батерията. Ако се направи пробив и се измисли начин да се зареждат за 3-4 минути,без да се изтощава батерията, бързо ще се наложат.
                            Начини и подходи са измислени но, яко зарядно си трябва за бързия чардж. За да заредиш 100 [kWh] за 6 мин, се искат НАД 1[MW] зарядно, сиреч, само мрежа СН (КАРО МИНИМУМ), да не говорим за останалите "бонуси". Пък как грее батерията през това време... Аз защо им разправям на подобни умници, че вървят по грешен път? Иначе, за бърза И ЕВТИНА смяна САМО НА ДЕФЕКТИРАЛ сегмент от батерията, трябва да дойдат при бате си, да ги опъти но...Проблем на производителите.

                            Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            И какво ще стане ако се зарежда много бързо ? Трябват зарядни станции за бързо зареждане, а поставянето на една такава струва над 150 хиляди евро, после трябва и да се захрани с ток, а знаеш ли как ще клатят напрежението, честотата на тока в мрежата - яко, на мрежата само това и трябва - в един град да има няколкостотин такива станции и те да се включват и изключват постоянно и мрежата няма да може да се поддържа.
                            Ммм...не. Няма да има "няколко стотин" такива станции, дори в градове като Голямо Ябълково. Защо ли? Ами масово компактните, нормални зарядни, разумно разпределени по територията, ще вършат ТАЗИ работа. Слагаш на 5-10 места по една такава, и НП. Друг въпрос, докъде са със стандартизацията. Само колко (тъчо) множество батерии, различни за различните модели...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              И какво ще стане ако се зарежда много бързо ? Трябват зарядни станции за бързо зареждане, а поставянето на една такава струва над 150 хиляди евро, после трябва и да се захрани с ток, а знаеш ли как ще клатят напрежението, честотата на тока в мрежата - яко, на мрежата само това и трябва - в един град да има няколкостотин такива станции и те да се включват и изключват постоянно и мрежата няма да може да се поддържа.
                              Затова и казвам, че като станат стотици хиляди електричките ,ще има сериозни проблеми със зареждането.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
                                Електричките имат предимства пред автомобилите с ДВГ,ама и недостатъци. Основните са два-дългото време за зареждане и трайността на батерията,коята трябва да се сменя на 7-8 години. А нова батерия е много скъпа, което на практика обезсмисля смяната и вторичния пазар. А в държави като България, в които активното население живее основно в блокове в градовете ще има огромен проблем със зареждането.Едно бързо зареждане е в рамките на половин час, а при него се намалява животът на батерията. Ако се направи пробив и се измисли начин да се зареждат за 3-4 минути,без да се изтощава батерията, бързо ще се наложат.
                                И какво ще стане ако се зарежда много бързо ? Трябват зарядни станции за бързо зареждане, а поставянето на една такава струва над 150 хиляди евро, после трябва и да се захрани с ток, а знаеш ли как ще клатят напрежението, честотата на тока в мрежата - яко, на мрежата само това и трябва - в един град да има няколкостотин такива станции и те да се включват и изключват постоянно и мрежата няма да може да се поддържа.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X