IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Pyramid, цялата концерция за електрическа мобилност е сгрешена. Работата я правят не големите а малките фирми. Има електродвигател който една малка по лека стандартна кола си я ускорява до 80км.ч. и може да го носи човек под мишница - 12кг и 8 киловата постоянна мощност, с въздушно охлаждане, няма усложнения. Батерията и тя толкова се получава, един човек си я носи най спокойно. Изминава 150 км с един заряд, на бавно зареждане я зарежда за 1 час. После тези зарядни станции и те сбъркана работа - инвертори и чудеса. Пуска се една тръба, по нея водород, една горивна клетка само че много евтина като и пуснеш водорода ти прави тока и се зарежда батерията, ще струва 1000 лв една зарядка, мрежата - тръбите са акумулатор за енергия - водород, излишния ток от централите в тях може да го набутваш, компресира се до 30 атмосфери от самите електролизери. За електрическа мобилност, а иначе двг колите ще си вървят по магистралите, това другото е да не се хвърля - губи ток и да има някаква евтина алтернатива.
    За града си има грАДски транспорт - по еко и евтино от това НЯМА
    ЗА извънградско ВЛАКОВЕ - те от коскуджамити време са електрически. Ако ги направят по 160км средна скорост и всякакви коли ще отпаднат. Само от влака до вкъщи на село, за градовете няма да има и от това нужда. Ако имаш много багаж - електрическо такси
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • https://www.youtube.com/watch?v=fK9eDYFjjco, ето индийци го изпробват, 80 км.ч. развива, вижда се колко голяма батерия са сложили. Няма нужда батерията да е в пода, може да се направи и на някаква поставка която при пожар да се откачи, има от огнеупорен плат като чанти в които ако се постави няма да изхвърля стопен метал и пламък. А най добре е да са такива незапалими модули, да не е батерия от елементи.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • 800лв струва в Китай един електромотор с инвертора и другите неща, без батерията. Това са хората които вършат работа, малки стари колички могат да се конвертират, като рено клио, нисан микра. Батерията трябва да е малка - до 5 киловатчаса и минава с нея 150км. лятото.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Pyramid, цялата концерция за електрическа мобилност е сгрешена. Работата я правят не големите а малките фирми. Има електродвигател който една малка по лека стандартна кола си я ускорява до 80км.ч. и може да го носи човек под мишница - 12кг и 8 киловата постоянна мощност, с въздушно охлаждане, няма усложнения. Батерията и тя толкова се получава, един човек си я носи най спокойно. Изминава 150 км с един заряд, на бавно зареждане я зарежда за 1 час. После тези зарядни станции и те сбъркана работа - инвертори и чудеса. Пуска се една тръба, по нея водород, една горивна клетка само че много евтина като и пуснеш водорода ти прави тока и се зарежда батерията, ще струва 1000 лв една зарядка, мрежата - тръбите са акумулатор за енергия - водород, излишния ток от централите в тях може да го набутваш, компресира се до 30 атмосфери от самите електролизери. За електрическа мобилност, а иначе двг колите ще си вървят по магистралите, това другото е да не се хвърля - губи ток и да има някаква евтина алтернатива.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

            Както повечето въображаеми божества и туй зеленото си иска човешки жертвоприношения. Забрана в моловете ми се струва абсурдна. Поне докато не се случи на някой ВИП, или още по-добре - на зелен инфлуенсър
            То може да си дава сметка че самозапалванията, НЕ СА "самопроизволни" а, значи, и жертвоприношенията явно, трябва да се случат...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

              А кога ще ги забранят на паркингите в моловете и другите големи комплекси? Преди някоя произволно самозапалваща се термична бомба да създаде огромно нещастие?
              Както повечето въображаеми божества и туй зеленото си иска човешки жертвоприношения. Забрана в моловете ми се струва абсурдна. Поне докато не се случи на някой ВИП, или още по-добре - на зелен инфлуенсър

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                cyclop, ще направят такива специални кораби, Теслите ги транспортират само на 10% заряд на батерията и проблем няма, могат и на 5 % да возят, те минават по няма 5 км. Батериите могат да се направят да не се палят, има дори китайски батерии които самостоятелно са незапалими, но като ги наблъскат плътно една до друга успяват да се запалят. Също се палят и инвертори и инсталации, защото проводници по които тече голям ток си се палят при късо съединение.
                БАТЕРИЯ, заредена със само 5% БРОЙКИ модули (от моите) МОЖЕ да даде нужния ток за мощен двигател за целите на транспорта при доставката. СЛЕД стоварването на сушата, се напълват с нужния брой батерии (може и с локални спецификации) и - в магазина. Другите не го могат, моите - да.

                Коментар


                • Вижте, ако няма някакъв процент електромобили, алтернатива на петролните коли, ще продължи регулирането на цената на петрола чрез войни. По добре да се бият цените на видовете енергия отколкото да се избиват хора.Те могат да пооправят електромобилите, но не им се плаща за това, искат подарък а после да печелят.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • cyclop, ще направят такива специални кораби, Теслите ги транспортират само на 10% заряд на батерията и проблем няма, могат и на 5 % да возят, те минават по няма 5 км. Батериите могат да се направят да не се палят, има дори китайски батерии които самостоятелно са незапалими, но като ги наблъскат плътно една до друга успяват да се запалят. Също се палят и инвертори и инсталации, защото проводници по които тече голям ток си се палят при късо съединение.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                      Предполагам имаш предвид паркинга на летище Лутън. Пожара е от преди повече от три месеца. Все още района е отцепен и нищо не се прави. Изгорелите коли стоят там където са изгорели.
                      Малко се промениха нещата: Първо Зрелищата, после - ако още в останал - и хляба.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
                        ОПА, КО СТАНА. Почва да се разпада и тая зеленохайверна измишльотина. Някак все реалността излиза по-силна от измишльотините на клаймътченч сектата.

                        Фериботите в Гърция отказват да превозват електромобили
                        Трябва колите да са паркирани на специални участъци в корабите, батерията да е заредена до 30%, корабите да имат специални огнеупорни покрития и обучен екипаж при пожар.

                        ...трябва да направят специална палуба за електромобилчета, с изстрелващи се индивидуални гнезда. Като вземе някой играчка да дими, изстрелваш я да си изгори екологично на дъното на морето.

                        Прочети още на: https://www.dnes.bg/world/2023/12/21...omobili.593028

                        А кога ще ги забранят на паркингите в моловете и другите големи комплекси? Преди някоя произволно самозапалваща се термична бомба да създаде огромно нещастие? Нещо като станалото на един многоетажен паркинг до летище, ама вече и с жертви?
                        Предполагам имаш предвид паркинга на летище Лутън. Пожара е от преди повече от три месеца. Все още района е отцепен и нищо не се прави. Изгорелите коли стоят там където са изгорели.

                        Коментар


                        • ОПА, КО СТАНА. Почва да се разпада и тая зеленохайверна измишльотина. Някак все реалността излиза по-силна от измишльотините на клаймътченч сектата.

                          Фериботите в Гърция отказват да превозват електромобили
                          Трябва колите да са паркирани на специални участъци в корабите, батерията да е заредена до 30%, корабите да имат специални огнеупорни покрития и обучен екипаж при пожар.

                          ...трябва да направят специална палуба за електромобилчета, с изстрелващи се индивидуални гнезда. Като вземе някой играчка да дими, изстрелваш я да си изгори екологично на дъното на морето.

                          Прочети още на: https://www.dnes.bg/world/2023/12/21...omobili.593028

                          А кога ще ги забранят на паркингите в моловете и другите големи комплекси? Преди някоя произволно самозапалваща се термична бомба да създаде огромно нещастие? Нещо като станалото на един многоетажен паркинг до летище, ама вече и с жертви?

                          Коментар


                          • Скоро и в 15-минутното гето около вас. Новата игра "да излезем от автобуса с термична бомба на покрива/под пода, преди да изгорим живи". Весело, екологично и депопулационно. Три в едно.
                            https://www.bitchute.com/video/vZqr3hJ0tQwh/

                            Коментар


                            • Могат да работят тези неща само че трябва по добре да се направят. Те са полезни като алтернатива на въглеводородите, за да им се регулират цените без войни. Вижте как се регулират цените по отделни страни при въглеводородите - там където имат пропанбутан цените са притиснати от по ниската му цена, не са драстично по ниски цените на бензина и дизела, но е правило да са по ниски и това нещо работи. Работи като вътрешно урегулиране за цените на въглеводородите. Ако имат алтернатива за транспорта цените ще се определят чрез нея, без войни, интриги а чисто технически. Сега батериите са много слаби, дори са лоши както са направени. Най добрата батерия за електромобили е тази на Тесла, но тя е за четворка по шестобалната скала. Другите са много зле, трудно е да хванат тройка, не я заслужават. Дори много добри няма, а отлични въобще невъзможно. Батериите са много опасни - 60 - 100 киловатчаса да се освободи тази енергия бързо е много, има начин да се гарантира че няма да се случва.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • А как гърмят, бомби събарят зелени къщи. Защото народа който ги позва е неграмотен. Купил си някакъв нови модули, сега са пуснали такива с големи елемени и след една седмица взрив и половината му къщичка долу. Снимал я защото е от тези които дават на другите акъл как да позеленеят.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X