Първоначално изпратено от 4un4o
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от НАИВHИК Разгледай мнениеЕй тва четох. Може и художествена измислица да е, но все пак
http://beinsa.info/index.php?option=...0-32&Itemid=24
Има техническа логика в написаното (прочетох го по диагонала), но къде е предавателя ?
ВЧ и СВЧ техника не се сглобяват на "крак "....
Коментар
-
Първоначално изпратено от joda Разгледай мнение...чи4ка,ще те помоля за в бъдеще да не манипулираш постовете ми! А ина4е и тогава неверниците са били огромното болшинство, но тези които са му повярвали сега техните наследници са милиардери! Пичът има ок 700 патента, много от които могат да се нарекат скок в еволюцията на човечеството..., която не променя идеята.....че при 150 км в час при еародинамика на тогавашните автомобили, той е щял да литне....
Коментар
-
Ей тва четох. Може и художествена измислица да е, но все пак
http://beinsa.info/index.php?option=...0-32&Itemid=24
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнениеа лостта за койта пишеш е енергийният мост с кораба майка....
自由西藏
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение600-800 V....
Ти ми развихри фантазията !!!
Ако направим материал , който има обратен поляритет на асфалта ( какво ще правим на павета е друг въпрос...) и при движение се наелектризира и съответно разрежда през изправител и генератор - ето ти енергия !!!
пп Сега Гигов ще ме побърка с критика....
За пример давам някакъв съвременен електронен трансформатор. е голям капацитет.Last edited by 4un4o; 27.12.2011, 11:20.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4un4o Разгледай мнениеЗдравейте! преди около 23 години, много се коментираше един случай на експлозия в дома на някакъв експериментатор. Говореха ,че експлозията е предизвикана по електронен път, а на мястото на къщата е имало огромна дупка. Възможно е да има технология за добив на енергия по електронен път. Да си припомним за статичното електричество, което се образува в дрехите ни и с каква сила пукат зарядите и как силно магнитното поле се усеща върху тялото ни.
Ти ми развихри фантазията !!!
Ако направим материал , който има обратен поляритет на асфалта ( какво ще правим на павета е друг въпрос...) и при движение се наелектризира и съответно разрежда през изправител и генератор - ето ти енергия !!!
пп Сега Гигов ще ме побърка с критика....
Коментар
-
Здравейте! преди около 23 години, много се коментираше един случай на експлозия в дома на някакъв експериментатор. Говореха ,че експлозията е предизвикана по електронен път, а на мястото на къщата е имало огромна дупка. Възможно е да има технология за добив на енергия по електронен път. Да си припомним за статичното електричество, което се образува в дрехите ни и с каква сила пукат зарядите и как силно магнитното поле се усеща върху тялото ни.
П.П. да добавя и за силното магнитно поле което е навсякъде около нас. Възможно е някой да е измислил индукция от земното магнитно поле.Last edited by 4un4o; 27.12.2011, 11:10.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнениеа лостта за койта пишеш е енергийният мост с кораба майка....
Коментар
-
Първоначално изпратено от joda Разгледай мнение...Тез неща измислени отдавна са от Джедай Тесла :
"Това се случило през 1931 г. , когато Никола Тесла направил демонстрация пред публика на загадъчен автомобил ( космически кораб) при това развивайки скорост до 150 км/час."
а лостта за койта пишеш е енергийният мост с кораба майка....
Коментар
-
До тук май всички забравят цената на батериите. Мисля че е задължително да се включат в сметката с разхода. Общо взето живота на една нормална ак. батерия, каквато и да е стига до 1000 цикъла или грубо 3г. После любимия ни електромобил добавя към и без това високата цена още едни 10-15% минимум. Което изразено в гориво ни връща в изходна точка, че и назад. А кой си сменя колата през 3г ?? И кой би купил втора употреба кола без батерия.
И изобщо мисля че сме мноого далече от масовия електрически автомобил. За сега това си е играчка за богатите в богатите страни. А в бедните държавици, като нашата си е просто мечта.
Коментар
-
...Тез неща измислени отдавна са! Джедай Тесла техен автор е...тъмната страна засекретирала ги е...
"Това се случило през 1931 г. , когато Никола Тесла направил демонстрация пред публика на загадъчен автомобил. За експеримента стандартният двигател с вътрешно горене на един автомобил бил отстранен и вместо него бил поставен електродвигател с мощност 80 конски сили и 1800 оборота в минута. И до ден-днешен обаче не е ясно откъде идвалата енергията, която осигурявала на двигателя променлив ток. Известно е, че преди определения за експеримента момент Тесла купил от местен магазин 12 електронни лампи, малко проводници, шепа различни по цвят резистори и събрал всичко това в кутийка с дължина 60 ст., широчина 30 см и височина 15 см. От нея стърчал и някакъв странен лост с дължина 7.5 см. След това Тесла поставил кутийката отзад на седалката на водача, след което хванал лоста и обявил на изненаданата публика : “Сега вече имаме енергия”. Резултатът бил потресаващ: ученият карал машината цяла седмица без друг двигател или източник на захранване, при това развивайки скорост до 150 км/час."
自由西藏
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеТрудно. Понеже, за движението си, и електромобилът използва енергия. Тя се доставя от електростанциите, които също горят, основно, въглеродсъдържащи в-ва или даже уран. Пресметни колко енергия харчат обикновените автомобили у нас за една година и ще се уплашиш: Излиза, че, за тях ще трябват поне 4000 MW генериращи мощности...които пак си горят това гориво. Значи, така или иначе, то си изгаря. Защо му е да поевтинява, в такъв случай? Просто, ще се харчи на едро и ще се съхранява на едро но, по пътя от мината до колелата на колата, общото кпд си остава приблизително същото. ТАКА, КАЧЕСТВЕНА промяна едва ли ще последва. Вземи предвид още, че нефтът е химическа суровина, която, при изгаряне, не става на каучук, пластмаси и т.н., и ето ти нова причина за капитално поскъпване.
И на мен не ми допада, но, такива са нещата, срз.
В момента цялата производствена и електропреносна мрежа се прави с капацитет за пиковите часове и през 80% от денонощието работи много под номиналният си капацитет, което намалява значително КПД-то на системата и ускъпява електричеството.
Ако зареждаме електромобилите в извънпиковите часове, а в пиковите ги използваме за помагане на енергийната система може да създадем една много по ефективна система, която да намали цената на електроенергията!
Коментар
-
Pyramid, само дето пропускаш някой моменти.
Първо, добива на ел. енергия може да се извършва и на наша територия! Ставаме независими от външни източници! Макар и частично!
Второ, споменах частично. Щото на леките автомобили лесно можеш да сложиш ел. задвижване. Но на тежкотоварните, поне за сега аз не го виждам!! А там се гълта страшно много дизел! Макар че и там можеш да минеш на биодизел. Макар и по-скъп от обикновения. Обикновения, дори с акциза върху него е по-евтин от биодизела!
Но пак е крачка в бъдещето с ел. автомобилите. По-просто устройство. Ел. двигателя дефакто е по-дълготраен от цялото купе! Не иска кой знае какво обслужване. Помисли си кога за последно е правен ремонт на ел. двигателя на асансьора, ако живееш в жилищен блок!
Така че времето ще си покаже.http://georgipiskov.blogspot.com
Коментар
-
Първоначално изпратено от kursove Разгледай мнениеСамо електрото може да свали цените на горивата.
И на мен не ми допада, но, такива са нещата, срз.
Коментар
Коментар