Първоначално изпратено от vikhunter
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИ с автомобилите има големи проблеми, същата работа, наложили са неща които са абсолютна безсмислица. В момента такива чудеса се произвеждат и продават че по добре да не знаеш и да не се увреждаш ментално. Разхода им на гориво е качен изкуствено, че и масло са ги направили да горят още чисто нови. Уж изхвърлят по малко емисии, защото катализаторите чистят газовете и какво ги чистят - въглеводородите изгарят безмислено в тях и се произвежда топлина. После живота на катализатора е 30к. км, след това им дишай в града емисиите на въглероден оксид.
Дизеловите двигатели не изхвърлян отровни азотни окиси. Нека някой каже или да даде линк кой точно отровен азотен окис отделят дизеловите двигатели.
Коментар
-
bota156, Тойота Мирай втора ръка на 70к мили виж за колко може да се купи, продават се в САШ и Япония, другаде няма зарядни станции защото са скъпи. Може да и вземеш горивната клетка и да и сложиш повече батерии и тя ще си върви с тях. Водорода не е за автомобили, той става за зареждане на батериите им, пускаш го до зарядните станции по тръба с ниско налягане, не много високо и правиш много станции, които с проводници са по скъпи, защото може да се направи и инфраструктура за съхранение на водорода под ниско налягане, евтини съдове с голям обем примерно на 20 бара да се компресира няма проблем. Компресори не трябват, самите електролизери вършат тази работа. Тези горивни клетки с протонообменни мембрани са за съвсем друга работа, те са скъпи но това е безумно надута цена също.D.Y.F-091066
Коментар
-
Не е точно електрически ама е същия ХемингУеЙ. 205 000 лева за ремонт на горивната клетка!
Горивната клетка се предлага като резервна част и за новия модел Nexo – срещу 41.650 евро (ок. 83.000 лева). Според Hyundai тя е проектирана за експлоатационен живот 10 години или 5000 работни часа. Това е цената на прогреса. Купувачите трябва да го имат предвид.
На всеки 10 години - 100к€. За гориво ако ги даваш по 1€ са 1млн км или 100к на година.
Кое ли е по йофтино?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
И с автомобилите има големи проблеми, същата работа, наложили са неща които са абсолютна безсмислица. В момента такива чудеса се произвеждат и продават че по добре да не знаеш и да не се увреждаш ментално. Разхода им на гориво е качен изкуствено, че и масло са ги направили да горят още чисто нови. Уж изхвърлят по малко емисии, защото катализаторите чистят газовете и какво ги чистят - въглеводородите изгарят безмислено в тях и се произвежда топлина. После живота на катализатора е 30к. км, след това им дишай в града емисиите на въглероден оксид.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнениеВтори кораб пренасящ електромобили изгаря в рамките на година. Както и поредна жертва пред зеления бог.
https://www.bbc.com/news/world-europe-66310280...Така било е,
така е, и пак така ще бъъъде...
Коментар
-
Втори кораб пренасящ електромобили изгаря в рамките на година. Както и поредна жертва пред зеления бог.
https://www.bbc.com/news/world-europe-66310280
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеЕлектромобил подпали кораб с хиляди коли, има загинал и ранени (снимки)
Членовете на екипажа са евакуирани с хеликоптери и спасителни лодки
09:56 | 26 юли 2023 | Редактор : Надежда Христова 191 20474Снимкi в колаж: iStock by Getty Images и Chaudhary Parvez, Twitter
Един човек е загинал, а няколко са ранени при пожар на товарен кораб в Северно море. Членовете на екипажа са евакуирани с хеликоптери и спасителни лодки, съобщи бреговата охрана на Нидерландия, предадоха световните агенции, цитирани от БТА.
Сигналът за пожара на регистрирания в Панама "Фриймантъл хайуей" (Fremantle Highway) е бил получен около полунощ, когато плавателният съд се е намирал на 27 км северно от остров Амеланд, на около 180 километра от Амстердам. На борда е имало 23-ма души екипаж. Моряците са се опитали сами да потушат огъня, но без успех.
Товарният кораб е превозвал 2857 автомобила от германския град Бремен до Порт Саид в Египет, 25 от които - електрически автомобили. Пожарът е тръгнал от електромобил, каза пред Ройтерс говорител на бреговата охрана.
Огънят на борда още не е погасен. Спасителите се опитват да потушат пламъците и да предотвратят потъването на кораба.
- 1 like
Коментар
-
Електромобил подпали кораб с хиляди коли, има загинал и ранени (снимки)
Членовете на екипажа са евакуирани с хеликоптери и спасителни лодки
09:56 | 26 юли 2023 | Редактор : Надежда Христова 191 20474Снимкi в колаж: iStock by Getty Images и Chaudhary Parvez, Twitter
Един човек е загинал, а няколко са ранени при пожар на товарен кораб в Северно море. Членовете на екипажа са евакуирани с хеликоптери и спасителни лодки, съобщи бреговата охрана на Нидерландия, предадоха световните агенции, цитирани от БТА.
Сигналът за пожара на регистрирания в Панама "Фриймантъл хайуей" (Fremantle Highway) е бил получен около полунощ, когато плавателният съд се е намирал на 27 км северно от остров Амеланд, на около 180 километра от Амстердам. На борда е имало 23-ма души екипаж. Моряците са се опитали сами да потушат огъня, но без успех.
Товарният кораб е превозвал 2857 автомобила от германския град Бремен до Порт Саид в Египет, 25 от които - електрически автомобили. Пожарът е тръгнал от електромобил, каза пред Ройтерс говорител на бреговата охрана.
Огънят на борда още не е погасен. Спасителите се опитват да потушат пламъците и да предотвратят потъването на кораба.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Няма проблем с батериите да се правят незапалими, има няколко неща които ако се приложат ще са незапалими дори да попаднат в пожар. Едното е да се направят на такива малки високоволтови модулчета, може всяка една батерия която в момента се произвежда в същия корпус да се направи да влязат модулчета, няма да е кой знае какво преустройство. Другото е да са литийтитанат, не се пали, но нямат висока енергийна плътност в момента. Третото е че енергийната плътност може да се повиши много като електродите са направят порьозни с много тънки стени на порите, няколко атома само и такъв материал може да се произвежда, ще повиши 10 пъти енергийната плътност. Това е днешната батерия с тегло 500кг да стане само 50 кг. Ще станат ли електромобилите 100% ? Няма да станат защото нищо не е 100% и има и други начини за транспортни средства които в момента въобще ги няма. Електромобилите ще достигнат между 10 и 20 процента, т.е. 15% е възможно. Като бройка ще са половината от сегашната бройка, защото количеството автомобили има много още накъде да расте. Много страни нямат и не ползват, а ще ползват и те. Въобще излишен петрол няма, дори излишни въглеводороди които да се произвеждат от земеделски култури - масло, спирт и те ще се включат, но няма да са въобще излишни.D.Y.F-091066
Коментар
-
Ще си пуснете ли детето да се вози в "еко"-автобус с термична бомба върху тавана? Която може да се самовъзпламени в произволен момент? Не знам дали действително е имало пътници вътре. По-вероятно - не, иначе щеше да се разчуе. Но не е първото видео, което виждам със самозапалващи се "зелени" нулевоемисионни" измишльотински електроавтобуси. Както и доста сигурен съм, че фериботът, който изгоря без остатък, бе жертва на "нулевоемисионен" автомобил. Но понеже сме в Истинска Свобода на Словото, за това не може да се пише в медиите.
- 3 Харесвания
Коментар
Коментар