IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Китай е настроил индустрията си, ще превземе пазара с електромобили. Хората много харесват малките електрокари, има видеа на които някой западняк купил някаква такава кола с 1.5 киловата електромотор я демонстрира и прави 5 милиона гледания. Клиповете за конфликта който клати целия Свят не ги гледа може да се каже никой почти, а някаква кола детска играчка - 5 милиона. Имаше клип ако не се лъжа с милиард гледания, виетнамеца е станал милионер с един клип на китайска кола - играчка. Големите автопроизводители разбира се сигурно много вразят тези играчки, тя струва 1000 долара. Не са проблем батериите, могат да се направят и евтини и няма да се палят, но не и за 2 тона коли поне засега.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

      ...освен ако каката дето кара, много леко се бутне в предния автомобил на светофара, или с леко превишена скорост мине през "лежащ полицай" и деформира батерията, или гума хвърли някое парче чакъл при движение с висока скорост и наруши херметизацията, и ТН. Да не защитаваме мъртвородената технология
      Да, днешните са мъртвородени. Време; м е да си ходят.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
        Усетихте ли се вече каква огромна измама са фалшивите автомобили на батерии, или още време ви трябва. Ако глупавите, безумно скъпи, смехотворно ефективни играчки се намокрят - има риск от самозапалване. (И да не връщаме към вероятно обсъждания факт, че батериите на автомобилите-играчки не могат да се угасят с вода.) Също е хубаво да се спомене, че дори при леко пътно произшествие, ако се деформират батериите - има риск от самозапалване. Миналата година оставиха лееко под сурдинка как и защо изгоря един ферибот. Ама се сещате.

        https://automedia.investor.bg/a/2-no...ami-sled-dazhd
        Проблемни са концептуално обременените батерии, с които, се работи днес. Естествено е да си отмрат.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Могат да се херметизират така че с месеци да плуват във вода и капка да не влезе...
          ...освен ако каката дето кара, много леко се бутне в предния автомобил на светофара, или с леко превишена скорост мине през "лежащ полицай" и деформира батерията, или гума хвърли някое парче чакъл при движение с висока скорост и наруши херметизацията, и ТН. Да не защитаваме мъртвородената технология

          Коментар


          • Могат да се херметизират така че с месеци да плуват във вода и капка да не влезе вътре, но сега харчат енергията си в конструиране на нестандартни батерии и херметизацията я карат през пръсти. Липсата на стандарт изтощава и накрая така се получава.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Усетихте ли се вече каква огромна измама са фалшивите автомобили на батерии, или още време ви трябва. Ако глупавите, безумно скъпи, смехотворно ефективни играчки се намокрят - има риск от самозапалване. (И да не връщаме към вероятно обсъждания факт, че батериите на автомобилите-играчки не могат да се угасят с вода.) Също е хубаво да се спомене, че дори при леко пътно произшествие, ако се деформират батериите - има риск от самозапалване. Миналата година оставиха лееко под сурдинка как и защо изгоря един ферибот. Ама се сещате.

              https://automedia.investor.bg/a/2-no...ami-sled-dazhd
              Наводненията в страната увеличиха притесненията около безопасността на електрифицираните превозни средства (ВИДЕО)

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                За отрицателните цени на ел.енергията. Особено за внимават Заций и Фоню.
                И той се чуди как може да се балансира такава енергийна система. Само мисълта му - да се строят ветрогенератори и соларки не там където има вятър и слънце, а където има потребление е тотално объркана. Съхранение на енергия трябва и не да се строи а да се разработи технология различна от известните, нещо ново трябва да се измисли и прави за да се реши проблема. Трябва да е евтино, трябва да е дълъг екплоатационен период това съхранение. Има такова нещо но е много уязвимо ако се водят войни, то ще е първото което да бъде ударено за да се спре електрозахранването. Първо трябва да се оправи климата на мира..там да има мир и чак тогава соларки и перки за правене на ток.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • За отрицателните цени на ел.енергията. Особено за внимават Заций и Фоню.
                   

                  Коментар


                  • https://www.facebook.com/reel/617254...?s=single_unit

                    Коментар


                    • Pyramid, според мен трябва промяна, урбанизацията може до един момент да е добро нещо, но вече е дошло време за обратния процес и хората трябва да се движат. Потреблението на въглеводороди още повече ще се повиши и ако транспорта е базиран на тях ще доведе до недостиг и няма да се получи да имат възможност да се движат повече. Технически знаем че няма пречки. Пречките са че като се появи влака и цялото село е готово да плати дори той да не мине наблизо, да не им сгази патките.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid, има електромобили които консумират малко енергия, развиват 80-90 км.ч. скорост само, но потребява 2 киловатчаса на 100км. път. Вярно е че няма да са като тези електромобили, които повече наподобяват автомобилите с двг като тегло и дори ги превъзхождат. Това обаче си е транспортно средство с което се преодоляват растояния. Може в града да се допусне само движението на такива, а извън него днешните автомобили с двг или електромобили с големите батерии, наемаш го и пътуваш. Зависи и от времето, ако то позволява да ползваш такъв транспорт без климатизация, отопление - ползваш. Все пак има много видове обувки според сезона за който се използват. Представяш ли си батериите ако са направени във вариант на дребните модули, които предлагаш ? Цената ниска, достъпни, ако са и стандартни още повече и дори нямаш тази електроника да изравнява капацитетите на елементите защото тези малките елементи се балансират през веригата като се затвори да се разреждат. Сега тези клетки с галиев арсенид могат да дадат 30% ефективност - от квадратен метър поне 200 ватчаса, 5 квадратни метра и ето ти киловатчас без да му поставяш кабел и да го чакаш, чака те той като го паркираш, само караш.
                        По принцип, ако хората своевременно и стегнато, си променят енергийните навици...Направо ме разчувства.

                        Коментар


                        • Pyramid, има електромобили които консумират малко енергия, развиват 80-90 км.ч. скорост само, но потребява 2 киловатчаса на 100км. път. Вярно е че няма да са като тези електромобили, които повече наподобяват автомобилите с двг като тегло и дори ги превъзхождат. Това обаче си е транспортно средство с което се преодоляват растояния. Може в града да се допусне само движението на такива, а извън него днешните автомобили с двг или електромобили с големите батерии, наемаш го и пътуваш. Зависи и от времето, ако то позволява да ползваш такъв транспорт без климатизация, отопление - ползваш. Все пак има много видове обувки според сезона за който се използват. Представяш ли си батериите ако са направени във вариант на дребните модули, които предлагаш ? Цената ниска, достъпни, ако са и стандартни още повече и дори нямаш тази електроника да изравнява капацитетите на елементите защото тези малките елементи се балансират през веригата като се затвори да се разреждат. Сега тези клетки с галиев арсенид могат да дадат 30% ефективност - от квадратен метър поне 200 ватчаса, 5 квадратни метра и ето ти киловатчас без да му поставяш кабел и да го чакаш, чака те той като го паркираш, само караш.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                            Ако се налепи със соларни клетки повъхността му, вместо да е лакирана - боядисана, ще се зарежда за някакъв пробег сам всеки ден в който има светлина. Може да се ползва в такъв режим. Нашето потребление така или иначе е ограничено, може да се ограничи на по ниско ниво. Не виждам как ще стане да се напълни със зарядни станции, трябват много средства и суровини. Също тези страни които разполагат с тях в момента ще ги вложат, но технологиите ще се развият и никой няма да иска електромобил който трябва да зарежда, например ако може да зарежда за 100км пробег е достатъчно.
                            Веселяк си ти. Знаеш ли, колко часа трябва да стои такъв ел.мобил С ОТКРИТ ПОКРИВ, ПОД ОПТИМАЛЕН ЪГЪЛ И Т.Н., за да измине после САМО 10 км? Вземи се в ръце. Моля те.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              За станциите не знам но, дали самите киловатчасове ще са безплатни?
                              Ако се налепи със соларни клетки повъхността му, вместо да е лакирана - боядисана, ще се зарежда за някакъв пробег сам всеки ден в който има светлина. Може да се ползва в такъв режим. Нашето потребление така или иначе е ограничено, може да се ограничи на по ниско ниво. Не виждам как ще стане да се напълни със зарядни станции, трябват много средства и суровини. Също тези страни които разполагат с тях в момента ще ги вложат, но технологиите ще се развият и никой няма да иска електромобил който трябва да зарежда, например ако може да зарежда за 100км пробег е достатъчно.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Silveto Разгледай мнение
                                Всеки автомобил е разход за притежателя. Въпрос на личен избор според мен е закупуването на електрически автомобил. Но, пък в последно време и предоставянето преимущество на електричките е голямо, тъй като има много безплатни станции, паркиране, облекчение от данъци..... и т.н
                                За станциите не знам но, дали самите киловатчасове ще са безплатни?

                                Коментар

                                Working...
                                X