IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    Особено подводници, особено в последните 60-70 години...
    Като казвам, че няма да има подводници само на батерии, имам предвид военните подводници, а не изследователски апарати. Бойната подводница трябва да може да оперира дълго време под вода, да има голяма автономия, способност да преодолява хиляди километри. Една атомна подводна лодка може да прекара месеци под вода. На практика единственото, което ограничава автономията и, е нуждата да зарежда храна за екипажа, както и нуждата на екипажа да си почине естествено.
    Изследователските подводни апарати , които се превозват с кораби и ги пускат за няколко часа под вода, естествено са снабдени с батерии.
    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Спящият бик Разгледай мнение

      Съгласен съм, обаче - ако не заради бонуса - за какво да си купувам електрокар?! Обичам дизели - мощни, ревящи и големи - като тръгвам нанякъде да не ми се налага да мисля кое да взема, кое не - всичко да се събира, барабар с домочадието.

      Още един от нюансите изплува: електромобилите имат големи и обемисти батерии - това са познанията ни, възможностите, след многото години, през които са наливани милиони в областта /!!!/, а необходимостта от обемиста и тежка /!/ батерия произтича от факта, че трябва да осигури необходимия ток, т.е. - да имат някакъв необходим капацитет /излезе ми пришка на езика вече да го повтарям/, но и този капацитет - колкото и да зареждаме - С ВРЕМЕТО ще намаляяяява... Мощността - също...


      /към "моите" хора - споменавам, че мощността ще пада, но това е в подкрепа на вашата кауза! Така ще намаляват в геометрична прогресия!!! и самите ПРОИЗШЕСТВИЯ /къде беше колегата, който може би ще ме подкрепи сега с тая прословута "геометрична прогресия"?..., що не разчитам на другите? - когато най-много ти трябват - тогава ги няма... и обратно/
      Last edited by безимeн; 17.10.2017, 13:52.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

        Това не е много за хвалене, щото с държавни пари се подпомагат определени групи лица.

        Същото е като нашето саниране дето държавата плаща за него. Даже санирането може да е по-добра идея, отколкото стимулирането на покупка на електромобил.
        Съгласен съм, обаче - ако не заради бонуса - за какво да си купувам електрокар?! Обичам дизели - мощни, ревящи и големи - като тръгвам нанякъде да не ми се налага да мисля кое да взема, кое не - всичко да се събира, барабар с домочадието.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
          Със самолетите засега е мисия невърможна ако ще возят пътници и товари, а за корабите знам, че разхода на гориво не е толкова съществен в цената на дневния разход, но мисля, че в корабоплаването също ще има промени, но няма да са батерии. Колкото до големите градове, за тия които живеят в центъра, а и не само мисля, че е безсмислена покупката на автомобил, освен ако не ти се налага по работа. Така, че и в собствеността на колите ще има промени или мисля, че ще има. Само 23% от жителите на Манхатън притежават автомобил http://investments.dir.bg/_wm/news/n...&df=45&dflid=3

          Ще ти опонирам, Щото мисля, че променяш /малко по малко/ мнението си...
          Самолетите летят на тия хиляди километри, както и способността им да пренасят пътници и товари - нараснаха, именно, защото се разпространи газовата турбина в тях!
          Следва обаче "ИСТИНАТА"! /за "моите" хора", които все още не са се спряли на моделчето ми, както и не са ми се обадили, де..., ама аз съм търпелив - знаят ме вече... /.... Та - с НОВАТА супер-батерия - вече самолетите Ше си летят като ракета - с няколко обиколки на планетата - с ПРОЧУТАТА батерия, която се прави! /не ми казвайте "гаден лобист", защото такъв е животът: попрочетеш в нета - и си специалист!/...
          Сега, ще разкрия част от "тайната", а вие си водете бележки...
          Лесно е: вземаме едно стъпково двигателче /най-лесно ще си го представите, като се сетите за вентилаторчето на микропроцесора на лаптопчето ви.../ Вижте колко е елементарно, сега... То върти перчицааааа... Тя охлаждаааа... Колко охлажда, ли?
          Не ми задавайте провокационни въпроси, защото ще се разсърдя!
          Концентрирайте се върху СЪЩНОСТТА: това, стъпковото - "харчи" ток от порядъка на хилядни от ампера... Да ме поправят компетентните, защото има много такива, но се спотайват... Зная! Защо казвам "хилядни", ли? Защото една десета от ампера, при 220 волта, променлив /!!!/ ток - може да ви остави на място, с гушнат букет в ръце /ако се правим на съпротивление във ел.веригата му/... Леко лирическо отстъпление, което е и поучително /защото сега може някой да ме опровергааааава.../ Ми - рисковете на професията - му казвам аз...
          Та, ето това, прословуто стъпково двигателче, което консумира НИКАКЪВ ток - защо пък /ВНИМАНИЕ!!! - същност на тезата ми/ - защо пък същото това - да не създава и подемната сила на самолета НИ???
          Някой сега ще ме контрира, че той/тя/ - на такъв самолет не се качва...

          Какво да им кажа на такива хора??? Едно - единствено: реакционери!!!

          Как говорите, без да сте опитали? Качете се, полетете, вижте! Ама - не - на тях им било достатъчно СИГУРНО с газовите турбини, видиш ли ти... Не мислите за еко-то, това ще ви кажа аз!!!

          Не е ли същото и с корабите и корабната електроцентрала, на който кораб пътуват няколкостотин круизчии... Лукс и доволство, богатство и развлечения... Да де, ама насред океана, изведнъж - стъпковото ни двигателче /а и всяка друга батерия/ сдаваТ багажаааа.... Гребните ни ел.двигатели, които отскоро захранваме с "чудото на батериите" - изведнъж спират да въртят гребните винтовееее... Да де - ама - някак неочаквано изгасват и всички /иначе толкова красиви/ светлини, музика няма... И - както се пееше в една песен: "И няма нищо, просто нищо..." Да, ама хората са си тук... След секунди настъпва паникатаааа.... Тъмно като в рог, нощ, корабчето се люшка по вълните /на живота?/...
          Паниката и крясъците са показателни..., приемливи само за хората, търсачи на силни усещания...

          Е, не е същото, като случаят, при който оставаш на пътя между София и Варна, де..., все ще вдигнаш на някого да те прибере, или пък - да, бе - телефона... С батерията! Ето, че батерията имала смисъл...

          Да де, ама КОЯ ТОЧНО батерия?

          /"моите" - вижте колко точни доводи за популяризирането, ама - що не ми се обаждате все още?... почвам да се разколебавам, да знаете..., чакам ки електромобилчето и няма да отстъпя!/

          Извън горното: това - следобедното кафе било толково хубаво! Защо постоянно забравям този факт?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
            Здравейте, колеги! Темата е станала отново популярна във форума през последните няколко седмици. Харесвам идеята за алтернативна енергия, мисля че времето на петрола и твърдите горива отминава. Радвам се че в тази тема за разлика от повечето във форума има колеги който изразяват различни градивни мнения и коментари подкрепени с факти, цифри и доказателства. Ще се радвам, ако има колеги които инвестират в подобен тип иновативни компании и имат желание да споделят своя опит. Надявам се да се получи добър диалог на ниво инвестиции в компании. Успешна търговия на всички.
            Като начало си купи акции на Тесла...след 50 години ше си богаташ , вЕрвай ми !

            Коментар


            • Здравейте, колеги! Темата е станала отново популярна във форума през последните няколко седмици. Харесвам идеята за алтернативна енергия, мисля че времето на петрола и твърдите горива отминава. Радвам се че в тази тема за разлика от повечето във форума има колеги който изразяват различни градивни мнения и коментари подкрепени с факти, цифри и доказателства. Ще се радвам, ако има колеги които инвестират в подобен тип иновативни компании и имат желание да споделят своя опит. Надявам се да се получи добър диалог на ниво инвестиции в компании. Успешна търговия на всички.

              п.п примери ...
              https://www3.solaredge.com/
              https://www.fiskerinc.com/
              http://www.rimac-automobili.com/en/
              Last edited by Innocent; 17.10.2017, 13:06.

              Коментар


              • Със самолетите засега е мисия невърможна ако ще возят пътници и товари, а за корабите знам, че разхода на гориво не е толкова съществен в цената на дневния разход, но мисля, че в корабоплаването също ще има промени, но няма да са батерии. Колкото до големите градове, за тия които живеят в центъра, а и не само мисля, че е безсмислена покупката на автомобил, освен ако не ти се налага по работа. Така, че и в собствеността на колите ще има промени или мисля, че ще има. Само 23% от жителите на Манхатън притежават автомобил http://investments.dir.bg/_wm/news/n...&df=45&dflid=3
                Last edited by Jay Gould; 17.10.2017, 12:09.
                http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                Коментар


                • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                  Кораб на батерии си е фантастика отвсякъде. Такива кораби няма да има НИКОГА. И подводници също.
                  Особено подводници, особено в последните 60-70 години...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                    За какво ти е суперчарджър вкъщи? С 22 киловата спокойно се зарежда дори 100 киловатовия вариант на Тесла за 5 часа, и това стига най-малко за седмица.
                    Живееш някъде в предградията. Прибереш се вечерта, батерията почти паднала, но знаеш че до сутринта ще се зареди. Включиш да зареждаш и жена ти изведнъж се сети, че сте на театър, примерно. Или отрочета му затрябва колата и то се сетило сега. Да ама няма заряд за отиване и връщане до града. Да кажем че супер чарджъра ще те спаси в такава ситуация.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                      Кораб на батерии си е фантастика отвсякъде. Такива кораби няма да има НИКОГА. И подводници също.
                      Не ти вярвам! Всички атомни реактори ЩЕ БЪДАТ СМЕНЕНИ с прочутата батерия!

                      После поставяме гребни ел.двигатели - и сме готови!

                      Толкова е лесно, но ти нямаш понятие как стават тия неща! Спамер!

                      /"моите" - нали добре лобирам за електромобилчето, което ми запазихте вече? къде да дойда, за да си го взема? за зареждането не берете грижа - ще си го фиксирам без вашата подкрепа... Къде да дойда, за да си го получа?... и гледайте - от по-високият клас, от вида "за наш човек" да бъде, а и конете - над 150 да са..., аба - ще бъда доволен и на 200..., стиснахме си ръцете, нали!/

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                        Сменяй тезата от сега. Никога, ама никога няма да има кораби и подводници само на батерии. Запиши си го.
                        Сегашните батерии се изчисляват да работят по 5-6 часа. Утрешните няма да са кой знае какво. Работят 10 часа. И кво от това? Какво са 10-20 часа за един кораб? Нищо и половина.
                        Подводниците с ядрен реактор на практика изкарват целия живот на подводницата без презареждане на реактора. Самолетоносачите, които са с по два ядрени реактора, работят по десетина години без презареждане. За какво ще са им електродвигатели, дето ще излезе от пристанището до фара на носа и ще се връща?

                        Кръстя се! С няколко думи: ти уби всичко детско в мен, бе, чоУек!

                        Боже, какви хора имало на тоя свят! Как поне едно "МОЖЕ БИ" поне не си ми оставил, за да има топлинка и в моя живот! Лъжеш!
                        Батерията се прави! Е, не е от скоро, ама е към края вече!

                        Реакционер! Няма да те чета, защото тезата ми е в полза на еко-то! Военните - ряпа да ядат! Ще им спрем субсидиите, защото НИЕ сме силната ПЕТА власт - властта на бъдещето на планетата!

                        ........................

                        /да не забравя да прошушна на "моите" хора - на мен едно електромобилче, ще може ли да ми запазите? Вече съм на вашата страна! Твърдо! Никакво менкане на мнения вече! Залогът е голям - чакам си бонусЧЕТО!/ ))

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                          Извинявам се, но подмяната на всички видове топлинни двигатели /до 10 години/ - не е никаква фантастика! Всичко ще бъде преоборудвано с ел.двигатели! Пак да ги изброим: кораби, вкл. - подводници /военните да не се дърпат!/, самолети, сухопътни превозни средства с топлинни двигатели. Всичко! пАри има - ще усвоим първо тия, от скрап, а после ще си печатаме специална еко-валута!

                          Може би, освен леките автомобили - да съм пропуснал само тоя клас на сухопътните - на товарните автомобили /громните влекачи - ТИР-ове/ - и те също - в рамките на 10-те години отиват за скрап...

                          Това не е фантастика! Сменяйте си навреме тезата, защото сте от грешната страна на барикадата!
                          Кораб на батерии си е фантастика отвсякъде. Такива кораби няма да има НИКОГА. И подводници също.
                          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                            Аз се интересувам от това, каква е субсидията за претопен кораб - например - на ''Jonh B. Waterman'', защото старичък ми се вижда вече - на 35 години... Главният му двигател /няма да говоря за спомагателните дизелгенератори/ - има мощност 23 550 киловата, който развива около 20 възела. Тия - 40 моряци на борда му, дали ще гладуват, ако му сменим за няколко дни двигателя, както и какъв трябва да бъде капацитета на неговата /неговите!/ батирии, за да му осигурят досегашният район на плаване, както и нормалната работа на 40-тонния му палубен кран.

                            Та, колко ще е субсидията за това и за колко време /ориентировъчно/ може да се пуснат екипажите в почивка?

                            п.п. Мисля, че - коректно е - щом ще се подменят ВСИЧКИ топлинни двигатели /ДВГ, парни и газови турбини/ не трябва да говорим само за леките автомобили, а също и за корабните и самолетните енергоносители. В противен случай - фиксирани само върху леките автомобили - подмяната няма да се получи както я желаем - ПОВСЕМЕСТНО!

                            Или - да сменяме тезата от сега?
                            Сменяй тезата от сега. Никога, ама никога няма да има кораби и подводници само на батерии. Запиши си го.
                            Сегашните батерии се изчисляват да работят по 5-6 часа. Утрешните няма да са кой знае какво. Работят 10 часа. И кво от това? Какво са 10-20 часа за един кораб? Нищо и половина.
                            Подводниците с ядрен реактор на практика изкарват целия живот на подводницата без презареждане на реактора. Самолетоносачите, които са с по два ядрени реактора, работят по десетина години без презареждане. За какво ще са им електродвигатели, дето ще излезе от пристанището до фара на носа и ще се връща?
                            Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                              Не знам дали всяка къща има до нея кабели дето да издържат - 120 kW

                              https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Supercharger

                              Tesla supercharging stations charge with up to 145 kW of power distributed between two adjacent cars, with a maximum of 120 kW per car. That is up to 16 times as fast as public charging stations; they take about 20 minutes to charge to 50%, 40 minutes to charge to 80%, and 75 minutes to 100%. The charging stations provide high-power direct-current (DC) charging power directly to the battery, bypassing the internal charging power supply. The next version of Supercharging is expected to charge with more than 350 kW.
                              За какво ти е суперчарджър вкъщи? С 22 киловата спокойно се зарежда дори 100 киловатовия вариант на Тесла за 5 часа, и това стига най-малко за седмица.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                                Не знам дали всяка къща има до нея кабели дето да издържат - 120 kW

                                https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Supercharger

                                Tesla supercharging stations charge with up to 145 kW of power distributed between two adjacent cars, with a maximum of 120 kW per car. That is up to 16 times as fast as public charging stations; they take about 20 minutes to charge to 50%, 40 minutes to charge to 80%, and 75 minutes to 100%. The charging stations provide high-power direct-current (DC) charging power directly to the battery, bypassing the internal charging power supply. The next version of Supercharging is expected to charge with more than 350 kW.
                                Теслите се прескачат понеже.

                                Коментар

                                Working...
                                X