IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    CATL са вече фенове на микромодулите.
    А какво стана с БМВ, Рено, Фолксваген?


    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Сони и ейпъл са направо безработни, вторите сега се заканват да пуснат един смартфон с 48 мегапиксела камера и всички ще паднат като го видят в магазина. Сони искат да правят коли и пари им се намират, а и бранда им е жив все пак.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Правим това което е възможно. Ако да кажем след 3 месеца CATL пуснат производство на батерия с енергийна плътност 1 киловатчас за 1 килограм тегло, какво ще се промени толкова ? Може да стане след 50 години също...но те ще са в ситуацията на Сони или Ейпъл вече със сигурност.
          CATL са вече фенове на микромодулите.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Значи просто си разтягате локуми да се намирате на сладки приказки.
            Правим това което е възможно. Ако да кажем след 3 месеца CATL пуснат производство на батерия с енергийна плътност 1 киловатчас за 1 килограм тегло, какво ще се промени толкова ? Може да стане след 50 години също...но те ще са в ситуацията на Сони или Ейпъл вече със сигурност.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Водорода могат с ток от атомни централи да го произвеждат и с ток от ветрогенератори и фотоволтаици. Не е случайно, че този ток е много удобен за производство на водород. За икономическата рентабилност, така е но когато разчиташ на международна търговия винаги има риск тя да се провали с гръм и трясък. Иначе съвсем ако закъсаш може и друго да се използва за добив на енергия или там каквото имаш под ръка както се казва. Иначе може да дойде и момент в който водорода да е съвсем евтин и навсякъде да може да се произвежда, може да се каже как - чрез термолиза, а не чрез електролиза, с топлина от атомна реакция. Но това сега няма да стане, защото ще се използва за продаване на нелимитирано количество енергия от евентуален световен лидер - диктатор.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                Нищо не чакаме, особенно пък лев за неща които никой не произвежда.
                Значи просто си разтягате локуми да се намирате на сладки приказки.
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Pyramid, така е но водорода е нещо което можеш да правиш на собствена територия, а за метана ако нямаш залежи ще ти се наложи международна търговия. Идеята Русия да се затвори максимално за себе си, никак не е лоша, аз винаги съм я намирал за най доброто което могат да направят и да им се случи, няма да живеят лошо а по добре.
                  Дани, то моженето, е едно а, икономически рентабилното производство, е СЪЪЪВСЕМ ДРУГО. Т.е., пак опира до суровина и ДОСТАТЪЧНО ДОСТЪПНА енергия. И, докато водата (за случая "направИ си сам водород") е навсякъде и евтина то, енергията, става все по-дефицитна. Пък водорода, най-евтино, май пак от метан, го произвеждат. Аз затова все се питам, къде им е акълът и, както ми се струва, скоро добър отговор, няма да дадат. Пък си и спомням че, неотдавна, пак срещах публикации за горивни елементи директно на метан и даже на алкохоли. Т.е. пак електрички но, без батерии.

                  Коментар


                  • Pyramid, така е но водорода е нещо което можеш да правиш на собствена територия, а за метана ако нямаш залежи ще ти се наложи международна търговия. Идеята Русия да се затвори максимално за себе си, никак не е лоша, аз винаги съм я намирал за най доброто което могат да направят и да им се случи, няма да живеят лошо а по добре.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Отказаха се от металхидридите, това са магнезийникелови сплави с добавени още няколко вида метали, но са тежки. Тойота просто го компесират на 600 бара в композитна бутилка, която има покритие вътре от алумиймагнезиева сплав с цел да е непропусклива за атомите на водорода. Той може да преминава през атомните решетки на много метали, но има и такива които абсорбират водородните атоми и стават непропускливи за тях. Така са направили бутилки от композити - смоли армирани с въглеродни влакна, които са леки и здрави. Това са бутилки които се ползват и за компресиране на метан, само са боядисани вътре с боя чийто състав е тези метали. Водорода не е това за което го представяха, супер труден и много опасен..но пък в пъти по малко енергия носи един кубичен метър газ водород от един кубичен метър метан.
                      Ами само си помисли: Числото на Авогадро, е еднакво за всички газове. Да, ама една молекула метан, това са две водородни, + въглерод...Съответно, по-висока плътност, специфична енергийна плътност и т.н. Отделно че, в момента, производството на водород, също има въглероден отпечатък та, за какво им е да го правят, щом тъй? Карайте си на метан, и си свиркайте.

                      Коментар


                      • Отказаха се от металхидридите, това са магнезийникелови сплави с добавени още няколко вида метали, но са тежки. Тойота просто го компесират на 600 бара в композитна бутилка, която има покритие вътре от алумиймагнезиева сплав с цел да е непропусклива за атомите на водорода. Той може да преминава през атомните решетки на много метали, но има и такива които абсорбират водородните атоми и стават непропускливи за тях. Така са направили бутилки от композити - смоли армирани с въглеродни влакна, които са леки и здрави. Това са бутилки които се ползват и за компресиране на метан, само са боядисани вътре с боя чийто състав е тези метали. Водорода не е това за което го представяха, супер труден и много опасен..но пък в пъти по малко енергия носи един кубичен метър газ водород от един кубичен метър метан.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          А доколко е успешна
                          Ами нямам компетенциите да съдя но, доколкото съм чел, може би, това е най-ефикасно. Налягането било свалено до ок.40атм.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Някакви никелови сплави, доколкото съм чувал.
                            А доколко е успешна

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                              Нищо не чакаме, особенно пък лев за неща които никой не произвежда.
                              Най-забавното е че, нашият "критик", сам, е до под кривата круша но, още, няма нашия запас от полезни за хората неща...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                                Някой чувал ли е за технология при която бутилки с водород се сменят в дадена кола. Попадна ми някаква статия, слагали някакъв прах вътре/ в бутилките и по този начин повишавали капацитета на бутилката
                                Някакви никелови сплави, доколкото съм чувал.

                                Коментар

                                Working...
                                X