IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • v_tin бъдещето е на тези технологии които използват суровините които цивилизацията е превърнала в боклуци, т.е. боклуците са бъдещата суровинна база. Това което в момента правят тарикатите с намеса в глобалната търговия ще я блокира и е неизбежно суровинния ресурс с който всеки разполага да се окаже това което е складирал в сметищата си. Всичко друго е фантазия, няма как тази глобална еуфория да продължи вечно и ще дойде момента в който всички ще са се изпокарали и няма да има и глобално възприети пари - валута в която да си правят търговията или всяко нещо има начало и край и нищо не е вечно. Ще оцелеят тези които имат затворени технологични цикли и не разчитат на това някой да им продаде и да имат и с какво да платят.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Е, вече и гумаджиите са в бизнеса!

      Как една система на Continental пести батерията

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        ееееееее СТИГА ДЕ . Не бъди черноглед. Всъщност наистина си мисля че бъдещето е на ел. колата, но най вероятно няма да е в познатият ни вид. Според мен би трябвало не по екстензивен , а по интензивен начин да се развива дадената кола- не с по глояма батерия, а по някакъв друг начин- например водородни клетки
        Ами да! Така или иначе, този водород се получава...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

          Това е от сайта, който ти си побликувал. Очертанията са от мен. Можеш да смяташ - смятай. 10часа зреждаш, 4 караш. За климатика е от мен, но някъде там е истината.
          Защо 10 часа да зареждаш- теслата имат стандартен чарджър 16 кв/ за ч и бърз 32кв/ч Батерията - най-голямата е 90 киловата тоест за 3 часа трябва да се зареди напълно. Сега има друг елемент че батерията тогава няма да изкара да кажем 1000 цикъла , а по малко, но за това теб не те е грижа- ти си плащаш наем и отделно че имаш гаранция че на осмата година трябва да имаш 75% от батерията. В омента струва около 45000 долара тази 90 киловатовата

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

            Не бе, 10 часа буташ, да зареди, 1 час караш при подходящ вятър, като излезе насрещен, почиваш.
            Това е от сайта, който ти си побликувал. Очертанията са от мен. Можеш да смяташ - смятай. 10часа зреждаш, 4 караш. За климатика е от мен, но някъде там е истината.

            Last edited by vikhunter; 02.10.2018, 07:30.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

              10 часа зареждаш 4 часа караш. А ако пуснеш климатика - 3, ако има насрещен вятър - 2.............
              ееееееее СТИГА ДЕ . Не бъди черноглед. Всъщност наистина си мисля че бъдещето е на ел. колата, но най вероятно няма да е в познатият ни вид. Според мен би трябвало не по екстензивен , а по интензивен начин да се развива дадената кола- не с по глояма батерия, а по някакъв друг начин- например водородни клетки

              Коментар


              • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                10 часа зареждаш 4 часа караш. А ако пуснеш климатика - 3, ако има насрещен вятър - 2.............
                Не бе, 10 часа буташ, да зареди, 1 час караш при подходящ вятър, като излезе насрещен, почиваш.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                  https://www.chevrolet.com/electric/bolt-ev-electric-car
                  В Европа се продава като Опел Ампера.
                  10 часа зареждаш 4 часа караш. А ако пуснеш климатика - 3, ако има насрещен вятър - 2.............

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                    Kъде е бобчо, че ми липсва- оказа се че няма шевролет болт- има опел ампера, но друго е интересното Chevrolet Volt II 130 km on strome 800 km on benzin

                    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-5d56a7b1bee7
                    https://www.chevrolet.com/electric/bolt-ev-electric-car
                    В Европа се продава като Опел Ампера.
                    Explore the Bolt EV, the affordable electric car to with an EPA-est. 238 miles of range per charge & lots of impressive characteristics.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      Kъде е бобчо, че ми липсва- оказа се че няма шевролет болт- има опел ампера, но друго е интересното Chevrolet Volt II 130 km on strome 800 km on benzin

                      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-5d56a7b1bee7
                      За волт и болт не знам, но хАмериканците пазаруват М3 кат топъл хляб! Интересно ми е като дойде в Европа дали ще е по-различно

                      Коментар


                      • [QUOTE=Krum Sokolov;n3385583]
                        Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнение
                        Ладите винаги са били електрически. Днешните автомобили са електронни. Четохте ли статията, че в Япония разработват летящи коли(дронове) които ще возят хора от покрив до покрив на сгради.
                        Аха. Ама консумацията на мощност, за да удържиш едни килограми във въздуха, си остава значителна. Оттам, ограничения с автономност, количество и вид гориво. Коя ел.батерия акумулира по 3-10 kW/h за килограм? Въглеводородите -да, без проблем...

                        Коментар


                        • Kъде е бобчо, че ми липсва- оказа се че няма шевролет болт- има опел ампера, но друго е интересното Chevrolet Volt II 130 km on strome 800 km on benzin

                          https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-5d56a7b1bee7

                          Коментар


                          • [QUOTE=petyob;n3384399]
                            Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            я кажи сега за електрическите ЛАДИ ?
                            Ладите винаги са били електрически. Днешните автомобили са електронни. Четохте ли статията, че в Япония разработват летящи коли(дронове) които ще возят хора от покрив до покрив на сгради.
                            Last edited by Krum Sokolov; 30.09.2018, 16:14.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                              Я някой компетентно д се изкаже- мъск ще гризне ли дървото
                              https://www.blitz.bg/ikonomika/stras...ews630020.html

                              Коментар


                              • Я някой компетентно д се изкаже- мъск ще гризне ли дървото

                                Коментар

                                Working...
                                X