v_tin бъдещето е на тези технологии които използват суровините които цивилизацията е превърнала в боклуци, т.е. боклуците са бъдещата суровинна база. Това което в момента правят тарикатите с намеса в глобалната търговия ще я блокира и е неизбежно суровинния ресурс с който всеки разполага да се окаже това което е складирал в сметищата си. Всичко друго е фантазия, няма как тази глобална еуфория да продължи вечно и ще дойде момента в който всички ще са се изпокарали и няма да има и глобално възприети пари - валута в която да си правят търговията или всяко нещо има начало и край и нищо не е вечно. Ще оцелеят тези които имат затворени технологични цикли и не разчитат на това някой да им продаде и да имат и с какво да платят.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
ееееееее СТИГА ДЕ . Не бъди черноглед. Всъщност наистина си мисля че бъдещето е на ел. колата, но най вероятно няма да е в познатият ни вид. Според мен би трябвало не по екстензивен , а по интензивен начин да се развива дадената кола- не с по глояма батерия, а по някакъв друг начин- например водородни клетки
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
Това е от сайта, който ти си побликувал. Очертанията са от мен. Можеш да смяташ - смятай. 10часа зреждаш, 4 караш. За климатика е от мен, но някъде там е истината.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Не бе, 10 часа буташ, да зареди, 1 час караш при подходящ вятър, като излезе насрещен, почиваш.
Last edited by vikhunter; 02.10.2018, 07:30.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
10 часа зареждаш 4 часа караш. А ако пуснеш климатика - 3, ако има насрещен вятър - 2.............
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
10 часа зареждаш 4 часа караш. А ако пуснеш климатика - 3, ако има насрещен вятър - 2.............
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеKъде е бобчо, че ми липсва- оказа се че няма шевролет болт- има опел ампера, но друго е интересното Chevrolet Volt II 130 km on strome 800 km on benzin
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-5d56a7b1bee7
В Европа се продава като Опел Ампера.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеKъде е бобчо, че ми липсва- оказа се че няма шевролет болт- има опел ампера, но друго е интересното Chevrolet Volt II 130 km on strome 800 km on benzin
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-5d56a7b1bee7
Коментар
-
[QUOTE=Krum Sokolov;n3385583]Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнениеЛадите винаги са били електрически. Днешните автомобили са електронни. Четохте ли статията, че в Япония разработват летящи коли(дронове) които ще возят хора от покрив до покрив на сгради.
Коментар
-
Kъде е бобчо, че ми липсва- оказа се че няма шевролет болт- има опел ампера, но друго е интересното Chevrolet Volt II 130 km on strome 800 km on benzin
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-5d56a7b1bee7
Коментар
-
[QUOTE=petyob;n3384399]Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
я кажи сега за електрическите ЛАДИ ?Last edited by Krum Sokolov; 30.09.2018, 16:14.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеЯ някой компетентно д се изкаже- мъск ще гризне ли дървото
Коментар
Коментар