Вече отричаме физиката, Матеев изобщо не ме учудва. Като се говореше за така наречения модул - батерия в която елементите са в един общ корпус, колко му е човек да се замисли и да види . провери че такива батерии съществуват и се предлагат дори. А спора за конкретния дизайн, ами я си представи че някой дори го е направил някъде, изпробвал и в момента работи и не говори голословно. Както Матеев - ама то няма да работи ! Работи си Матеев, работи и ти като кажеш че нямало да работи не го урочасваш и да стане неработещ, защото така ти оттървало понеже не си го измислил ти.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Отново "гениален" бисер - зареждането на по-малките като капацитет акумулатори ставало било по-бързо. Ха-ха-ха - а акумулаторите на GSM-ите защо не се зареждат за 1 секунда? Ха-ха-ха - извор на "гениалност" в Горнооряховски гаражен стил.......
Колкото до разход 5-6 киловатчаса за 100 км - възможен е, ако се направи електрически Трабант с каросерия и шаси от велпапе, като при баирите ще трябва да слизаш от него и да го буташ нагоре.
Айсиктирикс, карочэ.Last edited by Pyramid; 18.05.2022, 11:21.
Коментар
-
Mateev, защо сравняваш батерия на мобилен телефон с тази на електромобил. При електромобила има количество енергия, което налага за бързо зареждане тока на заряд да е голям. Разбира се че с по малък ток батерията с по малък капатитет ще се зареди по бързо, същото е както да заредиш голямата батерия частично, да заредиш примерно 20 киловатчаса в батерия 80. Времето е 4 пъти по малко грубо казано. Ясно е че мощността на зарядните станции е ограничена, също тези с голяма мощност са много по скъпи.
- Като казвам че разход от 6 киловатчаса за 100 не е невъзможен, имам предвид че ще осигури прилична динамика. Нима сега няма използване на композити за каросерията, разбира се че ще се използват. Съвременните композити са по здрави от метал. Но в момента както са с един прост редуктор, не е оптимално. Характеристиката на електродвигателите е сходна на ДВГ, те също са най ефективни при определен въртящ момент и обороти.
Сравнението ти с Трабант е много неудачно, защото колко е коефециента на въздушно съпротивление при този ретро автомобил - Cx 25, предполагам, говоря за стойности 15 и дори с по малко има.
Дори да го произвеждаш много евтино тока, какъв е смисъла да изграждаш повече мощности вместо да намалиш консумацията не електроенергия ?
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеВ момента електромобилите все още приличат много на автомобилите, има конкуренция и такава стратегия е приета - че трябва да ги превъзхождат в мощност и ускорение. С един прост редуктор и дигитално управляват инвертор няма да стане, трябва да се направи по адаптивна към променливия товар трансмисия, има такава възможност. Радход от 5-6 киловатчаса за 100км въобще не е непостижим, от там с по малка батерия, по лека с по малко вложени суровини, а за зареждането ще става за минути без зарядната станция да е захранена с много ампери ток - голям ток.
Колкото до разход 5-6 киловатчаса за 100 км - възможен е, ако се направи електрически Трабант с каросерия и шаси от велпапе, като при баирите ще трябва да слизаш от него и да го буташ нагоре.
Last edited by Mateev; 18.05.2022, 09:34.
Коментар
-
Колко процента е загубата при преобразуване в постоянен ток?Защо нямаме 6 блока в АЕЦ Козлодуй?Защо АЕЦ Белене е гьол?
https://pomagalo1.com/art/promenliv-...i-tok/22708/p3
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеВ момента електромобилите все още приличат много на автомобилите, има конкуренция и такава стратегия е приета - че трябва да ги превъзхождат в мощност и ускорение. С един прост редуктор и дигитално управляват инвертор няма да стане, трябва да се направи по адаптивна към променливия товар трансмисия, има такава възможност. Радход от 5-6 киловатчаса за 100км въобще не е непостижим, от там с по малка батерия, по лека с по малко вложени суровини, а за зареждането ще става за минути без зарядната станция да е захранена с много ампери ток - голям ток.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеВ момента електромобилите все още приличат много на автомобилите, има конкуренция и такава стратегия е приета - че трябва да ги превъзхождат в мощност и ускорение. С един прост редуктор и дигитално управляват инвертор няма да стане, трябва да се направи по адаптивна към променливия товар трансмисия, има такава възможност. Радход от 5-6 киловатчаса за 100км въобще не е непостижим, от там с по малка батерия, по лека с по малко вложени суровини, а за зареждането ще става за минути без зарядната станция да е захранена с много ампери ток - голям ток.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
26:30 Обратната осмоза е технология за пречистване на водата, която използва полупропусклива мембрана за отстраняване на йони
https://www.youtube.com/watch?v=Ocw0QXFrvmw
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеВ момента електромобилите все още приличат много на автомобилите, има конкуренция и такава стратегия е приета - че трябва да ги превъзхождат в мощност и ускорение. С един прост редуктор и дигитално управляват инвертор няма да стане, трябва да се направи по адаптивна към променливия товар трансмисия, има такава възможност. Радход от 5-6 киловатчаса за 100км въобще не е непостижим, от там с по малка батерия, по лека с по малко вложени суровини, а за зареждането ще става за минути без зарядната станция да е захранена с много ампери ток - голям ток.
Една Дачия Спринг е лека дори в сравнение с класик ДВГ автомобил. И пак 5кВтч само през крив макаров, в пъти нагоре е
Коментар
-
В момента електромобилите все още приличат много на автомобилите, има конкуренция и такава стратегия е приета - че трябва да ги превъзхождат в мощност и ускорение. С един прост редуктор и дигитално управляват инвертор няма да стане, трябва да се направи по адаптивна към променливия товар трансмисия, има такава възможност. Радход от 5-6 киловатчаса за 100км въобще не е непостижим, от там с по малка батерия, по лека с по малко вложени суровини, а за зареждането ще става за минути без зарядната станция да е захранена с много ампери ток - голям ток.D.Y.F-091066
Коментар
-
На видеото става въпрос за моментен разходомер, който показва дали в дадения момент автомобила е икономичен. Всъщност измерва разреждането в смукателния колектор на двигателя. Помага да се изгради стил на шофиране с по нисък разход на гориво, това е по скоро за обучение на водача в това отношение. При електромобилите също има опцията да показват моментния разход на електроенергия гледам по видеата.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар