IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
    Абе не е много по темата, но Мъск се превърна във враг номер 1 на белия дом

    https://twitter.com/elonmusk/status/1739023377719803991
    ...смятай само, КАКВО остава за Тутраканската селищна система.

    Коментар


    • Ще им сложат рейндж екстендери, може да се поставят батерии, а не акумулатори с които да са заредени за 5000км. пробег, а пикап да го натоварят и за пробег 4 пъти по толкова. Тези неща са възможни, но как ще живеем с тях. Изгарянето на въглеводороди, добре преработени в добре проектирани машини е напълно екологично. Я си помислете колко опасен може да е въглеродния диоксид, който е съединение с изключително слаба връзка между двата елемента, и като виждате колко добре е направено всичко от тези които са го създали този физически свят..Дали те биха допуснали такава груба грешка ние самите да работим изгаряйки въглеводороди ? Батериите просто са токсични. С тези технологии не може да се продължи, ако не се изгради система за стриктен контрол - да се събират, преработват и нищо да не се изхвърля в почвата и водите. Това ще струва пари в икономика в която размяната на стоки се опосредствя с пари, а тях никой не иска да ги плаща. Т.е. предстои сериозно натравяне на почвата и водата, ако и финансовата система не се промени и да плаща запазването им. Но не това да е за определени страни и да се замъкнат в бедни и там да се захвърлят. С тези отпадъци се процедира безумно.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Трагичната пародия на пикап загинал на 400 километра пробег, на магистрала, със 112 км/ч средно... Значи при 130 км/ч или по планински пътища и на 350 не може да се надяваш... Каква подигравка! А с 4 човека с багаж няма да излезеш и на разстояние за пикник... https://automedia.investor.bg/a/2-no...-s-21-po-malak

        Коментар


        • https://www.facebook.com/reel/619069363644063

          Коментар


          • Екологичното бъдеще. Нулеви емисии. Незагасима токсична горелка. В гаража ви през нощта. Под краката ви на паркинга в молчето.
            https://www.bitchute.com/video/Gf7TmI94g4uU/

            Коментар


            • В Китай електромобилите им на по 1-2 години са много евтини вече, на една трета от цената и се продават така добре. А те поначало са два пъти по евтини. Ако има евтин сервиз постоянно да се проверяват батериите вървят доста години. Те в Европа затова не искат да ги допускат да продават, защото са направо без пари в сравнение с европейските. Кой ще си купи европейска кола ? Фолксваген на тези високи цени имат дълг колкото на две украйни, ами ако трябва да продават на конкурентна цена на азиатците ? Никой не субсидира производителите в Китай, взели са по 1 - 1.5 милиарда заеми с над 10% лихва.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

                Супер вълнуващо. Сега като и Винс ТръмпМакмеън застане на негова страна, ще видят лошите.

                [ATTACH=CONFIG]n4140358[/ATTACH]
                Гигантът на снимката е Андре Русимоф, френец от български родители.

                https://en.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_the_Giant

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                  Абе не е много по темата, но Мъск се превърна във враг номер 1 на белия дом

                  https://twitter.com/elonmusk/status/1739023377719803991
                  Супер вълнуващо. Сега като и Винс ТръмпМакмеън застане на негова страна, ще видят лошите.

                  Click image for larger version

Name:	maxresdefault.jpg
Views:	1
Size:	65.7 КБ
ID:	4140358

                  Коментар


                  • Абе не е много по темата, но Мъск се превърна във враг номер 1 на белия дом

                    https://twitter.com/elonmusk/status/1739023377719803991

                    Коментар


                    • Тук искам да попитам, т.к.не съм наясно, точно КАК се процедира:
                      Да речем, продавам лиценз. Като физическо лице. КАК да си платя данъците?

                      Коментар


                      • cyclop, електрокарите са за работа, за дребна работа незаменими, може да влиза в закрити помещения, за куриерски служби, за каквото се сетят тези които ще ги ползват. Ако някой ги произвежда у нас пазара е безкраен, но трябва да са ориентирани да може да се пренасят по голям обем неща, това означава бусчета като това. Между другото тези са стария модел на Сузуки и бяха много разпространени, но съм виждал такова с 13 чертички драснати с отверка на боята на вратата вътре, всяка една чертичка - 100 хиляди километра и километража превърта, 13 пъти беше завъртян с един малък бензинов двигател и още вървеше 1.3 милиона километра. Сега големи приказки ако някоя може да измине 500 хиляди, те трябва да могат по 2 милиона да превъртат без проблем, нали технологиите са напреднали уж. А българските електрокари бяха безумно здрави, още има работещи. Ползвали сме, стои захвърлен и който му трябва го кара във фабриката, години наред без някой да го пипне нещо да му поправя.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Единственият вариант да има някаква полза и смисъл от електроколичките, и да се наложат масово в градовете, щеше да е ако се бяха произвели изобилие от малки модели, с къс пробег, с малка батерия, С НИСКА ЦЕНА, да може да си купиш за града и да си ползваш. А бензиновите можеха да се изкарат извън централните части на градовете, и да не се съчиняват всичките забрани-ограничения-спирания-и тн. Извън града са незаменими. А в града разни тип "смарт" или "ЪП", и да струват - с държавни субсидии дори - 7-8К максимум. 150 км с едно зареждане, примерно. Ама нали си знаем, поне който е отделил и един час мислене и наблюдение знае, нещо от тия дивотии не е за реални неща, не е за опазване на природата, не е за каквото и да е от нещата, с които ни лъжат за да ни пробутват зеления хайвер. Електрически пикапи правят, по над 3 тона без товар. Каква лудост, какво безсмислие, каква екологичност.

                          Коментар


                          • Scotty, нали виждаш каква батерия е сложил, да не мислиш че е повече от 20кг.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • bota156, това е за село, градски транспорт няма там, с нещо трябва да се ходи до нивата, да си носиш инструменти с него. А и в града граския транспорт е по основните градски артерии, като си сложиш чистите дрехи. Има нужда и от електрокарчета, но да не са по 100 хиляди лева, че кой ще ги купува. Виж колко е просто, както е на думи - един електромотор и една батерия и евтино. Малките фирмички правят работа, от големите не чакай да направят някакви полезни и масови неща. Виж този електромотор е с 6 жици, два пъти по лек е отколкото ако е с 3 и може да си го смъкнеш и ремонтираш на ръка, ако е правен от голяма фирма ще тежи два пъти повече, ще струва 10 пъти повече пари, за да го ремонтираш ще трябва телфер. Защото инженерите на големите фирми не можали да се сетят да ги направят с 6 жици ! Батериите им от елементи навързани са такава недомислица, те затова се и палят.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                https://www.youtube.com/watch?v=fK9eDYFjjco, ето индийци го изпробват, 80 км.ч. развива, вижда се колко голяма батерия са сложили. Няма нужда батерията да е в пода, може да се направи и на някаква поставка която при пожар да се откачи, има от огнеупорен плат като чанти в които ако се постави няма да изхвърля стопен метал и пламък. А най добре е да са такива незапалими модули, да не е батерия от елементи.
                                Ако се измести центърът на тежестта не е добре за поведението на автомобила. Не мисля, че е добра идеята батерията да не е в "пода".

                                Коментар

                                Working...
                                X