If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
09:56 | 26 юли 2023 | Редактор : Надежда Христова 191 20474Снимкi в колаж: iStock by Getty Images и Chaudhary Parvez, Twitter
Един човек е загинал, а няколко са ранени при пожар на товарен кораб в Северно море. Членовете на екипажа са евакуирани с хеликоптери и спасителни лодки, съобщи бреговата охрана на Нидерландия, предадоха световните агенции, цитирани от БТА.
Сигналът за пожара на регистрирания в Панама "Фриймантъл хайуей" (Fremantle Highway) е бил получен около полунощ, когато плавателният съд се е намирал на 27 км северно от остров Амеланд, на около 180 километра от Амстердам. На борда е имало 23-ма души екипаж. Моряците са се опитали сами да потушат огъня, но без успех.
Товарният кораб е превозвал 2857 автомобила от германския град Бремен до Порт Саид в Египет, 25 от които - електрически автомобили. Пожарът е тръгнал от електромобил, каза пред Ройтерс говорител на бреговата охрана.
Огънят на борда още не е погасен. Спасителите се опитват да потушат пламъците и да предотвратят потъването на кораба.
Ами те батериите им кофти и обичат да се палят, нале. Аз се сещам за поне няколко причини за това запалване, ама нали искат с трици маймуни да ловят...
09:56 | 26 юли 2023 | Редактор : Надежда Христова 191 20474Снимкi в колаж: iStock by Getty Images и Chaudhary Parvez, Twitter
Един човек е загинал, а няколко са ранени при пожар на товарен кораб в Северно море. Членовете на екипажа са евакуирани с хеликоптери и спасителни лодки, съобщи бреговата охрана на Нидерландия, предадоха световните агенции, цитирани от БТА.
Сигналът за пожара на регистрирания в Панама "Фриймантъл хайуей" (Fremantle Highway) е бил получен около полунощ, когато плавателният съд се е намирал на 27 км северно от остров Амеланд, на около 180 километра от Амстердам. На борда е имало 23-ма души екипаж. Моряците са се опитали сами да потушат огъня, но без успех.
Товарният кораб е превозвал 2857 автомобила от германския град Бремен до Порт Саид в Египет, 25 от които - електрически автомобили. Пожарът е тръгнал от електромобил, каза пред Ройтерс говорител на бреговата охрана.
Огънят на борда още не е погасен. Спасителите се опитват да потушат пламъците и да предотвратят потъването на кораба.
Няма проблем с батериите да се правят незапалими, има няколко неща които ако се приложат ще са незапалими дори да попаднат в пожар. Едното е да се направят на такива малки високоволтови модулчета, може всяка една батерия която в момента се произвежда в същия корпус да се направи да влязат модулчета, няма да е кой знае какво преустройство. Другото е да са литийтитанат, не се пали, но нямат висока енергийна плътност в момента. Третото е че енергийната плътност може да се повиши много като електродите са направят порьозни с много тънки стени на порите, няколко атома само и такъв материал може да се произвежда, ще повиши 10 пъти енергийната плътност. Това е днешната батерия с тегло 500кг да стане само 50 кг. Ще станат ли електромобилите 100% ? Няма да станат защото нищо не е 100% и има и други начини за транспортни средства които в момента въобще ги няма. Електромобилите ще достигнат между 10 и 20 процента, т.е. 15% е възможно. Като бройка ще са половината от сегашната бройка, защото количеството автомобили има много още накъде да расте. Много страни нямат и не ползват, а ще ползват и те. Въобще излишен петрол няма, дори излишни въглеводороди които да се произвеждат от земеделски култури - масло, спирт и те ще се включат, но няма да са въобще излишни.
Ще си пуснете ли детето да се вози в "еко"-автобус с термична бомба върху тавана? Която може да се самовъзпламени в произволен момент? Не знам дали действително е имало пътници вътре. По-вероятно - не, иначе щеше да се разчуе. Но не е първото видео, което виждам със самозапалващи се "зелени" нулевоемисионни" измишльотински електроавтобуси. Както и доста сигурен съм, че фериботът, който изгоря без остатък, бе жертва на "нулевоемисионен" автомобил. Но понеже сме в Истинска Свобода на Словото, за това не може да се пише в медиите.
Китай е настроил индустрията си, ще превземе пазара с електромобили. Хората много харесват малките електрокари, има видеа на които някой западняк купил някаква такава кола с 1.5 киловата електромотор я демонстрира и прави 5 милиона гледания. Клиповете за конфликта който клати целия Свят не ги гледа може да се каже никой почти, а някаква кола детска играчка - 5 милиона. Имаше клип ако не се лъжа с милиард гледания, виетнамеца е станал милионер с един клип на китайска кола - играчка. Големите автопроизводители разбира се сигурно много вразят тези играчки, тя струва 1000 долара. Не са проблем батериите, могат да се направят и евтини и няма да се палят, но не и за 2 тона коли поне засега.
...освен ако каката дето кара, много леко се бутне в предния автомобил на светофара, или с леко превишена скорост мине през "лежащ полицай" и деформира батерията, или гума хвърли някое парче чакъл при движение с висока скорост и наруши херметизацията, и ТН. Да не защитаваме мъртвородената технология
Да, днешните са мъртвородени. Време; м е да си ходят.
Усетихте ли се вече каква огромна измама са фалшивите автомобили на батерии, или още време ви трябва. Ако глупавите, безумно скъпи, смехотворно ефективни играчки се намокрят - има риск от самозапалване. (И да не връщаме към вероятно обсъждания факт, че батериите на автомобилите-играчки не могат да се угасят с вода.) Също е хубаво да се спомене, че дори при леко пътно произшествие, ако се деформират батериите - има риск от самозапалване. Миналата година оставиха лееко под сурдинка как и защо изгоря един ферибот. Ама се сещате.
Могат да се херметизират така че с месеци да плуват във вода и капка да не влезе...
...освен ако каката дето кара, много леко се бутне в предния автомобил на светофара, или с леко превишена скорост мине през "лежащ полицай" и деформира батерията, или гума хвърли някое парче чакъл при движение с висока скорост и наруши херметизацията, и ТН. Да не защитаваме мъртвородената технология
Могат да се херметизират така че с месеци да плуват във вода и капка да не влезе вътре, но сега харчат енергията си в конструиране на нестандартни батерии и херметизацията я карат през пръсти. Липсата на стандарт изтощава и накрая така се получава.
Усетихте ли се вече каква огромна измама са фалшивите автомобили на батерии, или още време ви трябва. Ако глупавите, безумно скъпи, смехотворно ефективни играчки се намокрят - има риск от самозапалване. (И да не връщаме към вероятно обсъждания факт, че батериите на автомобилите-играчки не могат да се угасят с вода.) Също е хубаво да се спомене, че дори при леко пътно произшествие, ако се деформират батериите - има риск от самозапалване. Миналата година оставиха лееко под сурдинка как и защо изгоря един ферибот. Ама се сещате.
Коментар