4i40 - няма причина да не се вярва на експирименталните данни стига да не са измама. Всъщност реалните възможности на технологията са два пъти по добри, но това не означава че това което ще се появи на пазара ще бъде с тези параметри. Първото което се появи и за което всички казват че е прекалено скъпо и луксозно е с два пъти занижени параметри. От възможни 15 години живот на батерията той е станал на 8, а животът на акумулаторите в крайна сметка е в години а не в брой цикли - заряд и разряд.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеМетодът "проба-грешка" - има силно възпиращ ефект, но не при всички..
Както е казал класикът "Ако нИ играеш, няма да спечелиш". Ако играеш, може да спечелиш, но няма гаранция.
Така че който пробва може и да спечели. Който не пробва със сигурност няма да спечели.
Коментар
-
Като каза това:
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнениеВсичко друго е алабалистика, реклама, маркетинг и цени...и шарани !
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнениеНе вярвам много на експериментални данни, дето се въртят в лаборатории.....
Нека да започнат масово производство и потребление, ....
Коментар
-
Свикнал съм да виждам повече камбанообразно представяне на закона за разпределение (на нещото си)...., а и, за да покажеш нещо на публиката, трябва да го обясниш, достатъчно просто и разбираемо за широката публика - това води масовия клиент, а не желанието ти да се правиш велик и непременно много знаещ... аууу, че хубаво го казах..., трябва да си го окача на стената, за да не забравя, че съм го казал АЗ!))
Коментар
-
Volvo се готви да пусне на пазара електрокола с абонаментен план
Шведският производител търси начин да се конкурира с Tesla
Volvo ще се опита да конкурира Tesla със серията си Polestar. Компанията се стреми да разработи електрическа кола с голям пробег до 2019 г., която да се наема с абонаментен план, пише Financial Times. Шведският производител отдели Polestar серията си от основното производство, за да може да се фокусира върху него. Фирмата вече обяви плановете си да стане производител на изцяло електрически коли, а Polestar е основна част от стратегията ѝ.
Абонаментният план, който трябва да бъде на фиксирана цена, включва застраховка и поддръжка на автомобила, както и възможност за по-големи вноски срещу наемането на SUV автомобил за семейни почивки. Компанията обяви общо три модела от серията Polestar. Абонаментният план е нещо, което анализаторите прогнозират отдавна, че ще случи. В основата стои това, че традиционната собственост на автомобил и поддръжката му ще стане прекалено скъпа, заради което колите ще останат притежание на фирмите и ще бъдат отдавани под наем...
http://www.capital.bg/biznes/kompani...elektrokola_s/
Коментар
-
Това, колко ще падне капацитетът - зависи - както навсякъде - от качеството на НОВАТА батерия, от производителя, от част от ония параметри, които споменах надолу, но и от ДРУГИ експлоатационни параметри, които надхвърлят конкретната насоченост на форума. Тук не е специализиран форум и болшинството се отегчава от обясненията - характерна черта на НАШЕНЕЦА..., а това е и една от причините много млади специалисти да търсят другаде признание...
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Цитирам ти собственици на Тесли писали по форумите, че капацитета пада на батериите но говорят за 10-20% и то за 7-8 години. А не за 50% за 5-6 години. Има разлика от 2 пъти.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Да бе! Дават и се кълнат. Ама изследванията казват друго. А клетвите и гаранциите са част от рекламата.
Някакви изследвания специално за Тесла. Само че е за КМ, а не за време. Това са реални данни.
90-95% капацитет след 150 000 км пробег. Капацитета намалява с 15% след 250 000 км пробег. В общия случай батериите са ги оптимизирали за пробег, а не за време. На графиката се вижда, че след 50 000 км пада с 5%. Но после забавя падането на капацитета. Има малко коли дето капацитета им е паднал под 90%.
The data appears to show that capacity remains between 90 and 95 percent, on average, even at 150,000 km (93,000 miles). There are individual data points scattered on both sides of that line, of course. But, overall, the data offer some basis for confidence that a Tesla Model S will lose—on average—less than 15 percent of its battery capacity over the average 150,000-mile (250,000-km) life of a vehicle.
http://www.greencarreports.com/news/...ta-show-so-far
Last edited by mathematician; 18.10.2017, 11:09.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Не искам да споря с теб за разход на автомобили, за наклони и тем подобни. Учил съм в електротехникум и по ел дисциплини имам неизменно шестици. На тебе ще ти пиша тройка по милост, като неспециалист. Освен това съм инженер по ДВГ, та и там няма за какво да споря с теб. Пък и темата е друга, електромобилите. Да, те са хубаво нещо, ама сега за сега имат недостатъчен пробег, ниска автономност, скъпи са. Батерията няма достатъчен капацитет и е с ниска трайност. За тези цени. Казал съм и пак го повтарям. Нужен е фундаментален пробив в батериите. Рязко да се увеличи капацитета им 3-4 пъти, при същата цена.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
По принцип Тесла дават 8 години гаранция на батерията. Като за това време се кълнат, че капацитета пада с не повече от 10-15%. Така че не е 50%.
Има и електромобили на тази възраст, дето го потвърждават това - като собствениците говорят за 10-20%. Така че положението с живота и капацитета на батериите не е толкоз зле.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
С тия изречения доста ме разсмя. Мисля те за спец...
Слизаш ли на по-ниска предавка при голям наклон?
Защо го правиш?
Необходима ли ти е по-голяма теглителна сила?
Откъде идва тя?
Това - според теб - не ти ли увеличава разхода?
А защо го увеличава?
Разбира се, ако си с автоматична скоростна кутия - тя прави всичко това, именно, защото е автоматична...
Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
mathematician - тези акумулатори със сигурност са със скъсен живот и понижена цена по този начин, технологията за литиево полимерни акумулатори позволява живота им да е 15 години. Между другото оловните акумулатори също могат да са с такъв живот, имал съм такъв акумулатор направен по технологията за максимален живот и наистина толкова време издържа.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар