Не са усъвършенствани, ще ги оправят но ще мине време. Те се нуждаят от много по сложна система за наблюдение на техническата им изправност и това трябва да е много често. Палят се електрическите им инсталации също, защото те са по сериозни за голям ток който топи метал за секунди. Но това нещо има технически възможности да се подобри. Тези елементи които китайците правят всеки в отделна кутия, корпус могат да бъдат в един и електролита да е общ за всички, тогава ще се балансират постоянно като си прехвърлят йони и ще напрежението ще бъде еднакво на всички клетки по дефолт.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеГолям, 200бр се били запалили някакъв ги броил. Казва че за запалени Тесла в САЩ не се криело и били само няколко броя, но има един Скоти той показва в един клип поне 50 запалени Тесли.
https://youtu.be/6fY6dTHebgE?si=YIbNWBjv2de3ocro&t=190
Ухаа возете си семейството в това https://youtu.be/R-iO1YUj2wA?si=Zda6WdUsdL-TzLxV&t=6Last edited by cyclop; 23.11.2023, 12:44.
- 1 like
Коментар
-
В Китай произвеждат много, сега имат голям проблем със запалили се електромобили. Четох че литографски машини за чипове произвели огромни количества за 7 нанометра, защото решиха че това е нещо много важно. По принцип хората купуват произведено в Китай, защото се смята че то задължително е много евтино. Много от тези неща навлязоха точно защото се произвеждат в Китай с печат евтино, изгодно и така.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЕлектромобилите и соларните панели са пълно фиаско поради некадърни инженери и техните технически решения..просто накадърници които папат милиардите и един Х..не става от тях.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеПробвай да видиш по електролит как се балансират, няма проблем с по голям капацитет клетки. В забранените батерии капацитета на клетките колкото и малки по размер да са електродите кърти мивки, и никога не се е взривила нито една.Сам го беше написал - те като са еднакво заредени между тях по електролит ток няма да протече, и е точно така. Но ако леко се разбалансират ще протече слаб ток който веднага ще ги изравни дори физически да са различни и да не са еднакви. Честно, възхищавам им се как се стараят да ги правят физически еднакви елементите и успяват до някъде..луд умора няма, но не може да не им се признае че са работливи. Главата като не работи се балансира с яко бачкане, напъване..Но са гадни, да им го дадеш 2 стотинки няма да платят, защото принципа им е такъв. Ами нека се блъскат да им дойде акъла пък.Last edited by Pyramid; 11.11.2023, 21:19.
Коментар
-
Пробвай да видиш по електролит как се балансират, няма проблем с по голям капацитет клетки. В забранените батерии капацитета на клетките колкото и малки по размер да са електродите кърти мивки, и никога не се е взривила нито една.Сам го беше написал - те като са еднакво заредени между тях по електролит ток няма да протече, и е точно така. Но ако леко се разбалансират ще протече слаб ток който веднага ще ги изравни дори физически да са различни и да не са еднакви. Честно, възхищавам им се как се стараят да ги правят физически еднакви елементите и успяват до някъде..луд умора няма, но не може да не им се признае че са работливи. Главата като не работи се балансира с яко бачкане, напъване..Но са гадни, да им го дадеш 2 стотинки няма да платят, защото принципа им е такъв. Ами нека се блъскат да им дойде акъла пък.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
В общ електролит и големи капацитети елементи, клетки ще са идеално балансирани не могат да се разминават. Нито една запалена няма да има.
- Ами какво "И?". Инерцията в мисленето не прощава и глупостите се повтарят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Именно. Ама де тоз акъл и онези, дето ги правят? Само си представи, колко много BMS-ки слагат в такъв кютук, като на Тесла (и другите, НЕ правят изключение), и въпреки това... Ама не мога да ги мисля (тях, производителите). Жал ми е за хората, дето изгарят (в прекия и косвен смисъл) с тези громилници. А Природата, преди милиард години, вече е решила Проблема.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКакво да е, те навързаните последователно елементи не се балансират във веригата и при зареждане или натоварване някой елемент се изпържва и вземе че запали батерията.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТрябва да има глобална система за защита на авторското право и за патентоване, в момента системата е пълен джънк. Гледах клипчета как се палят електромобили, да знаеш как да се направят батериите сигурни и да не се палят и да го задържаш, пазиш в тайна от морална гледна точка не е добре. Има хора които са го преживяли , видяли са и са доста изплашени. Например човек от Австралия четох че е писал под клип, че видял една кола как се запалила и вече като паркира пред хипермаркета задължително се оглежда за електромобили и паркира на няколко стотин метра от тях..няколко стотин..Те наистина като горят батерията изхвърля разтопен метал и пожарникарите в защитни облекла много отдалеч с водни струи ги гасят защото пръскат този метал и човека много се е изплашил. В Китай има много електрически мотоциклети, дори малките им батерии горят впечатляващо с огън и голям облак дим, има клипове с пожари. Какво ще бъде когато има коли масово с 10 годишни батерии при които дисбаланса е сигурен ?
- 1 like
Коментар
-
Трябва да има глобална система за защита на авторското право и за патентоване, в момента системата е пълен джънк. Гледах клипчета как се палят електромобили, да знаеш как да се направят батериите сигурни и да не се палят и да го задържаш, пазиш в тайна от морална гледна точка не е добре. Има хора които са го преживяли , видяли са и са доста изплашени. Например човек от Австралия четох че е писал под клип, че видял една кола как се запалила и вече като паркира пред хипермаркета задължително се оглежда за електромобили и паркира на няколко стотин метра от тях..няколко стотин..Те наистина като горят батерията изхвърля разтопен метал и пожарникарите в защитни облекла много отдалеч с водни струи ги гасят защото пръскат този метал и човека много се е изплашил. В Китай има много електрически мотоциклети, дори малките им батерии горят впечатляващо с огън и голям облак дим, има клипове с пожари. Какво ще бъде когато има коли масово с 10 годишни батерии при които дисбаланса е сигурен ?D.Y.F-091066
- 2 Харесвания
Коментар
-
Не само батериите не са добри и драйва им също има много да се усъвършенства, да ви дам линкове да видите какво се получава ако същите двигатели ги обърнат на 6 фази - мощността става двойна при същото тегло, външно същия двигател. А това е само едно от нещата които могат да се направят, то е ясно че трифазните са грешка поради стериотипното мислене на конструкторите. Батериите пък са яка недомислица. И тези неща ще ги произвеждат и ще наводнят с тях ! Някой друг път. Сега се налага да трупат електромобили на склад, а това не е възможно, батериите не понасят да стоят и деградират..D.Y.F-091066
Коментар
Коментар