IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Винаги ми е било интересно как провалили се в живота си хора се изживяват като свръхинтелигентни и дават "компетентни" мнения за неща, за които са тотално невежи. Няма значение темата, която се обсъжда. Важното е да ръсят простотии, с които се излагат като кифладжии. От това обаче те изпитват гордост, част от манията им за величие. Не са се научили на българския правопис, но това не им пречи да се изказват като "експерти", и дори сами да си вярват колко са велики.
    Last edited by Mateev; 21.10.2024, 09:12.

    Коментар


    • https://www.facebook.com/reel/836025268447128 - малшанс

      Коментар


      • Прочее, какво знаете за батериите на база хиперварикапи? Освен, разбира се, непостижимо другаде работно напрежение от няколко десетки волта на клетка. Хайде, чешете репите, да видим кой е внимавал в час.
        Last edited by Pyramid; 15.10.2024, 07:48.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Да батерията е със стотици клетки и една като излезе от строя не може да се смени защото трябва да я смениш с такава със същия капацитет стара, върви я намери като резевна част, освен от друга стара електричка..ако случайно пасне да се разбира с другите да се зареждат и разреждат заедно, да не е нито по бърза, нито по бавна. Съвършенна глупост и японците ги е страх от нея, правят се на луди че било просто, на всеки елемент трябва да му следиш всички параметри - напрежение при заряд, разряд, температура и съпротивление вътрешно, ако имаш претенции да си направил сериозна батерия, кабелчета безброй. На инверторите какво им е хубавото, инвертор с голямо кпд при това ниво на технология ще тежи половин тон ако е за тази мощност, съответно ефективноста им е по ниска и загряват, затова се охлаждат като двг с антифриз, помпа и радиаторче. боса е бил неук и конструкторите са го лъгали че му правят много ефективна кола.
          Извод? Ами нещата да се правят другояче. В патента е обяснено, как. Защо - ами за целта, трябва доста четене, дори само на коментара към него. Преправям го безброй пъти (допълвам) и все има какво. Чак се уморих. Той и Матеев, с болка на душата, призна на 16.11.2021, че съм прав. Явно, колкото и да ме мрази, той е по-интелигентен от куп западняци. За което го и поздравявам,

          Коментар


          • Да батерията е със стотици клетки и една като излезе от строя не може да се смени защото трябва да я смениш с такава със същия капацитет стара, върви я намери като резевна част, освен от друга стара електричка..ако случайно пасне да се разбира с другите да се зареждат и разреждат заедно, да не е нито по бърза, нито по бавна. Съвършенна глупост и японците ги е страх от нея, правят се на луди че било просто, на всеки елемент трябва да му следиш всички параметри - напрежение при заряд, разряд, температура и съпротивление вътрешно, ако имаш претенции да си направил сериозна батерия, кабелчета безброй. На инверторите какво им е хубавото, инвертор с голямо кпд при това ниво на технология ще тежи половин тон ако е за тази мощност, съответно ефективноста им е по ниска и загряват, затова се охлаждат като двг с антифриз, помпа и радиаторче. боса е бил неук и конструкторите са го лъгали че му правят много ефективна кола.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
              Представители на приблизително 70 японски производители на компоненти бяха изумени от броя на хиперинтегрираните компоненти.

              По-конкретно, електрическото задвижване e-axle се състои от осем части, включително двигател, инвертор, скоростна кутия, зарядно устройство и AC конвертор. Това позволява не само да се намалят разходите, но и теглото на готовия автомобил.
              Една частичка да има някъде за смяна - трябва да смениш двигател, инвертор, скоростна кутия, зарядно устройство и AC конвертор. Изключително практично. А колко екологично и устойчиво и беземисионно само

              Коментар


              • Японската компания Sanyo Trading организира интересна изложба на китайски електрически превозни средства, където бяха представени повече от дузина разглобени автомобила. Благодарение на това специалисти от Страната на изгряващото слънце успяха да разберат тайната защо са евтини автомобилите от Поднебесната държава.

                Сред експонатите беше BYD Atto 3, който струва около 20 000 долара, което се счита за относително достъпна цена по стандартите на електрическите автомобили. Представители на приблизително 70 японски производители на компоненти бяха изумени от броя на хиперинтегрираните компоненти.

                По-конкретно, електрическото задвижване e-axle се състои от осем части, включително двигател, инвертор, скоростна кутия, зарядно устройство и AC конвертор. Това позволява не само да се намалят разходите, но и теглото на готовия автомобил.
                „Бях шокиран колко малко части има в електрическите автомобили BYD. Искаме да използваме натрупания от китайците опит, за да напреднем в сектора на електрическите превозни средства“, каза представител на Nissin Precision Machines.

                От друга страна „Китайските производители дават приоритет на намаляването на разходите, доколкото е възможно. Те имат различно отношение към качеството от японските производители“, коментира представител на Sanyo Trading.

                Руснаците се оплакват много от качеството на китайските коли- говорят избива ръжда на 3 годишна кола

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Има основен проблем при тези супер акумулатори: Напрежението им спада линейно със спадане на заряда а значи, мощността върху товара...
                  Така е, но сега скачат капацитетите яко, а цените пробиват дъното. До скоро 3000 фарада беше да кажем 60лв, сега новата цената при тези с графен пишат че са е 7лв за 3000 фарада, а много дълго време 3000 F бяха 120лв.
                  Например аз съм карал кола която и през зимата на газ палеше от половин оборот много дълго време, защото и я мъчех с акумулатори които искам да ги карам по 8-9 години, но те не искат и така и направих някакви проблеми насила с генератора. С тези кондензатори палят и завърта по няколко пъти, имаше ентусиасти когато бяха 120лв. си правеха такъв заместител на акумулатора, но плаща за него колкото за 5 оловни. Не всеки би минал на кондензатори, но сигурно като опция ще се появят.
                  Last edited by supertrader; 30.09.2024, 10:58.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    bota156, под наем въобще не се пази и запазва, още по големи еднодневки ще бъдат.
                    Като не пазиш НАЕМА ЩЕ ТИ Е ПО СКЪП. Също като ГО при колите в някои страни. За 2-3 години ще има леки сътресения докато се наместят нещата и после който пази плаща малко, който чупи МНОГО а ползват една и съща услуга(стока).
                    Голямото предимство - всичко ще е лесно ремонтопригодно и уникално здраво и идиотоустойчиво ..
                    Пролетта говорих с 5-6 соларкаджии. Всички много ми го хвалеха как се избивало за 3-5-6 години. На всички айде ще ти плащам 10 ГОДИНИ по цена на ЧЕЗ без пренос/достъп ака ще плащам ЧИСТ ТОК. Те да си правят кват си искат инсталация по къщата - могат 20кв да накачулят. НИКОЙ НЕ СИ И ПОМИСЛИ НАД ПРЕДЛОЖЕНИЕТО МИ.
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      В електромобилите и автомобилите в момента още не са навлезли последните технологии. Например 12 волтовите акумулаторни батерии отдавна правят опити да ги заменят със суперкондензатори. Причината основно да не се случи е че бяха скъпи, но вече цената им е наполовина на оловния акумулатор. Няма причина при електромобилите да не ги подменят с нова технология, точно на ръба са нещата. Не знам колко време ще мине, но такава замяна прави 12 волтовото захранване повече да не се нуждае от подмяна на акумулаторна батерия. Защото става въпрос за 20 000 цикъла и веднъж монтирано в завода устройството после няма да се подменя.
                      Има основен проблем при тези супер акумулатори: Напрежението им спада линейно със спадане на заряда а значи, мощността върху товара...
                      Last edited by Pyramid; 30.09.2024, 08:37.

                      Коментар


                      • В електромобилите и автомобилите в момента още не са навлезли последните технологии. Например 12 волтовите акумулаторни батерии отдавна правят опити да ги заменят със суперкондензатори. Причината основно да не се случи е че бяха скъпи, но вече цената им е наполовина на оловния акумулатор. Няма причина при електромобилите да не ги подменят с нова технология, точно на ръба са нещата. Не знам колко време ще мине, но такава замяна прави 12 волтовото захранване повече да не се нуждае от подмяна на акумулаторна батерия. Защото става въпрос за 20 000 цикъла и веднъж монтирано в завода устройството после няма да се подменя.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                          Моят приятел ИИ пожела да ти помогне и ето какво ме помоли да ти предам, на теб и на трейдъра
                          ---------------------------------------
                          Изкуственият интелект (ИИ) може да бъде полезен инструмент за подпомагане на хората, изпитващи когнитивен дисонанс, по няколко начина:

                          Идентифициране и анализ на когнитивния дисонанс

                          ИИ системите могат да помогнат за:
                          • Разпознаване на противоречиви убеждения или поведения у човека.
                          • Анализ на причините за възникване на дисонанса.
                          • Проследяване на модели в мисленето, които водят до когнитивен дисонанс.
                          Предоставяне на обективна информация

                          ИИ може да:
                          • Осигури достъп до надеждни и разнообразни източници на информация по дадена тема.
                          • Представи факти и данни по неутрален начин, без емоционална обвързаност.
                          • Помогне за преодоляване на когнитивни предразсъдъци чрез предоставяне на алтернативни гледни точки.
                          Персонализирани стратегии за справяне

                          Базирани на ИИ приложения могат да:
                          • Предложат индивидуализирани техники за намаляване на дисонанса, съобразени с личността на човека.
                          • Създадат план за постепенна промяна на убежденията или поведението.
                          • Проследят прогреса и адаптират подхода при необходимост.
                          Емоционална подкрепа и валидация

                          ИИ асистенти могат да:
                          • Осигурят пространство за изразяване на чувствата, свързани с дисонанса.
                          • Валидират емоциите на човека без осъждане.
                          • Насърчат самосъстрадание и приемане в процеса на справяне с дисонанса.
                          Когнитивно преструктуриране

                          ИИ може да подпомогне:
                          • Идентифицирането на ирационални мисли и убеждения.
                          • Генерирането на по-балансирани и реалистични алтернативи.
                          • Практикуването на нови начини на мислене чрез интерактивни упражнения.
                          Важно е да се отбележи, че въпреки потенциала на ИИ да подпомогне справянето с когнитивния дисонанс, човешката преценка и професионалната помощ от специалисти в областта на психичното здраве остават ключови за ефективното преодоляване на това състояние.
                          Да,иди на врач.

                          Коментар


                          • Моят приятел ИИ пожела да ти помогне и ето какво ме помоли да ти предам, на теб и на трейдъра
                            ---------------------------------------
                            Изкуственият интелект (ИИ) може да бъде полезен инструмент за подпомагане на хората, изпитващи когнитивен дисонанс, по няколко начина:

                            Идентифициране и анализ на когнитивния дисонанс

                            ИИ системите могат да помогнат за:
                            • Разпознаване на противоречиви убеждения или поведения у човека.
                            • Анализ на причините за възникване на дисонанса.
                            • Проследяване на модели в мисленето, които водят до когнитивен дисонанс.
                            Предоставяне на обективна информация

                            ИИ може да:
                            • Осигури достъп до надеждни и разнообразни източници на информация по дадена тема.
                            • Представи факти и данни по неутрален начин, без емоционална обвързаност.
                            • Помогне за преодоляване на когнитивни предразсъдъци чрез предоставяне на алтернативни гледни точки.
                            Персонализирани стратегии за справяне

                            Базирани на ИИ приложения могат да:
                            • Предложат индивидуализирани техники за намаляване на дисонанса, съобразени с личността на човека.
                            • Създадат план за постепенна промяна на убежденията или поведението.
                            • Проследят прогреса и адаптират подхода при необходимост.
                            Емоционална подкрепа и валидация

                            ИИ асистенти могат да:
                            • Осигурят пространство за изразяване на чувствата, свързани с дисонанса.
                            • Валидират емоциите на човека без осъждане.
                            • Насърчат самосъстрадание и приемане в процеса на справяне с дисонанса.
                            Когнитивно преструктуриране

                            ИИ може да подпомогне:
                            • Идентифицирането на ирационални мисли и убеждения.
                            • Генерирането на по-балансирани и реалистични алтернативи.
                            • Практикуването на нови начини на мислене чрез интерактивни упражнения.
                            Важно е да се отбележи, че въпреки потенциала на ИИ да подпомогне справянето с когнитивния дисонанс, човешката преценка и професионалната помощ от специалисти в областта на психичното здраве остават ключови за ефективното преодоляване на това състояние.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                              Невъзможно е един ЕГ да разбере един ИИ

                              Разбирам вашата шеговита забележка, но бих искал да предложа по-балансирана гледна точка:

                              Изкуственият интелект (ИИ) е мощен инструмент, създаден от хората, за да подпомага и разширява човешките способности, а не да ги замества. Той има своите силни страни, но също така и ограничения.

                              Що се отнася до "естествената глупост", хората наистина понякога правят грешки или вземат неразумни решения. Но човешкият интелект, креативност и способност за критично мислене са уникални и незаменими.

                              Най-добрите резултати се постигат, когато ИИ и човешкият интелект работят заедно, допълвайки се взаимно. ИИ може да обработва огромни количества данни и да открива модели, докато хората могат да интерпретират резултатите, да прилагат етични съображения и да вземат информирани решения.

                              Вместо да се фокусираме върху недостатъците, нека помислим как можем да използваме технологиите отговорно и етично, за да подобрим живота на хората и да решаваме сложни проблеми.
                              То р язнл, чрез нр разбираш ИИ но, това не ти пречи да го цитираш, налЕ.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                Изкуственият "интелект" в комбинация с естествената глупост сте непобедими, наистина.
                                Невъзможно е един ЕГ да разбере един ИИ

                                Разбирам вашата шеговита забележка, но бих искал да предложа по-балансирана гледна точка:

                                Изкуственият интелект (ИИ) е мощен инструмент, създаден от хората, за да подпомага и разширява човешките способности, а не да ги замества. Той има своите силни страни, но също така и ограничения.

                                Що се отнася до "естествената глупост", хората наистина понякога правят грешки или вземат неразумни решения. Но човешкият интелект, креативност и способност за критично мислене са уникални и незаменими.

                                Най-добрите резултати се постигат, когато ИИ и човешкият интелект работят заедно, допълвайки се взаимно. ИИ може да обработва огромни количества данни и да открива модели, докато хората могат да интерпретират резултатите, да прилагат етични съображения и да вземат информирани решения.

                                Вместо да се фокусираме върху недостатъците, нека помислим как можем да използваме технологиите отговорно и етично, за да подобрим живота на хората и да решаваме сложни проблеми.

                                Коментар

                                Working...
                                X