Проблем на електричките (и техните производители) е огромната самофиксация върху батериите, вместо върху платформите (при двг как е: резервоара, много-много, не го мислят: слагат го, "там някъде"/ където дойде) и се концентрират върху самия автомобил. Тук, кола-не кола, они все въъъртят-сучат, около един ОГРОМЕН кютюк, за който, обслужване, поддръжка, замяна и т.н., са мисия невъзможна. И после, били малко, били прекалено скъпи... ТАКА Е И ТАКА ЩЕ БЪДЕ, докато двуногите, вместо с главата си, мислят с гъза си.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от Zeifod Разгледай мнение
Не е ли така и с нормалните
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ами нали ще трябва нови да продават? ТРЯБВА да се чупят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Sega като се замисля на всеки около 150000км е сменян двигател- има нещо гнило в тази тесла
Коментар
-
v_tin, няма нищо гнило, на 70 000 км. му сменяш лагери за да не сменяш електромотори, те са едни капсуловани лагери и при това натоварване колко да изкарат. После ако може да му се ограничи максималния ток и мощността ще живее вечно, но няма да ускорява брутално, което между друтото не е полезно за здравето.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ами нали ще трябва нови да продават? ТРЯБВА да се чупят.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПреди около десетилетие германецът Хансйорг-Еберхард Фрайхер фон Хеминген-Хорнберг си купил нова Tesla Model S P85, за която автомобилният производител издал осемгодишна гаранция без ограничение на пробега. За тези години мъжът е изминал рекордните 1,7 милиона километра.
По време на експлоатацията на колата електродвигателят е бил подменян 12 пъти, като той се е повреждал отново и отново. Въпреки факта, че всички ремонти са извършени безплатно, германецът смята, че компанията знае за проблемите на модела, но умишлено не поправя ситуацията.
Коментар
-
Преди около десетилетие германецът Хансйорг-Еберхард Фрайхер фон Хеминген-Хорнберг си купил нова Tesla Model S P85, за която автомобилният производител издал осемгодишна гаранция без ограничение на пробега. За тези години мъжът е изминал рекордните 1,7 милиона километра.
По време на експлоатацията на колата електродвигателят е бил подменян 12 пъти, като той се е повреждал отново и отново. Въпреки факта, че всички ремонти са извършени безплатно, германецът смята, че компанията знае за проблемите на модела, но умишлено не поправя ситуацията.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=jAWhjGMVV64, ето какво може електрическата трансмисия в града, като разход на гориво, наистина е 2.7 литра. Ползвам видеа които пускат руснаци, защото тях не ги мързи и не се крият да не споделят, други не намирам.
Всяка една малолитражка ще падне под 3, че и 2 пъти по бързо ще се движи, а не с 35км/чНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=jAWhjGMVV64, ето какво може електрическата трансмисия в града, като разход на гориво, наистина е 2.7 литра. Ползвам видеа които пускат руснаци, защото тях не ги мързи и не се крият да не споделят, други не намирам.
- 1 like
Коментар
-
С електрическа трансмисия правят много нисък разход на гориво в града, този Нисан за който пуснах линк гори само 3 литра в града, ако се кара с ниска скорост понеже съпротивлението на въздуха до 50км.ч. е много по малко. Ако е дизелов двигател или на газ, разхода ще е по нисък отколкото на ток само и ням да има стоене по зарядни станции. Много електромобили има с нисък годишен пробег и на много години, когато собственика го ползва за лични нужди и не навърта голям годишен пробег поначало само батерията остарява на години без да е направила голям брой цикли.
Коментар
Коментар