IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • И.Зверов - какви ядрени централи, тази работа удря и по тях. Когато някой разполага с акумулатор бил той и на борда на автомобила му, не му е проблем да си съхранява в него ток и за други битови цели а да си го добива със соларни клетки. Реално ако се разгърнат тези технологии консумацията и на ток ще падне, в момента има хора които го правят това нещо но цените са високи и напомпани с големи печалби. Представи се че китайската икономика се забави достатъчно за да се изплашат, при соларните клетки имат 500 процента печалба и дали няма да са съгласни само на 200 процента стига да продават много, направо ще ни залеят с "атомни" централи.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Мерси за информацията.

      Загледах се в предпоследната колонка "Heat rate", прочетох и обяснението под таблицата, но пак не ми е добре ясно какво е.
      Ти да имаш представа?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение

        И пак нито дума за ядрената енергетика...
        А във Франция повече от 80 % от тока, ако не се лъжа, се произвежда в АЕЦ.
        Не се вижда много добре, но ядрената централа като инвестиция в нова мощност е 3-4 пъти по-скъпа от wind & solar (за еквивалентен разход на kwh). Освен това отнема 6 години за пускане, докато другите 1-2 години. Предимстовото е че мощностите са в пъти по-големи от всички други алтернативи.
        Click image for larger version

Name:	Energy.jpg
Views:	1
Size:	24.9 КБ
ID:	3435078


        https://www.eia.gov/outlooks/aeo/ass.../table_8.2.pdf
        Last edited by ED; 25.01.2019, 17:52.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
          Фатих Бирол в Давос: за електромобилите, търсенето на петрол, алтернативната енергетика, емисиите от СО2 и ТЕЦ-овете на въглища

          Главният изпълнителен директор на Международната агенция по енергетика (МАЕ) Фатих Бирол по време на изказването си на икономическия форум в Давос обърна внимание на редица доста разпространени заблуди за ефекта от развитието на сегмента на електромобилите, а също така и по отношение на намаляването на вредните емисии в случай на развитие на алтернативната енергетика.

          http://3e-news.net/%D0%B0%D0%BD%D0%B...rzHhf_YIuL0_2Q
          И пак нито дума за ядрената енергетика...
          А във Франция повече от 80 % от тока, ако не се лъжа, се произвежда в АЕЦ.

          Коментар


          • Innocent - вярваш ли му на този Фатих.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Фатих Бирол в Давос: за електромобилите, търсенето на петрол, алтернативната енергетика, емисиите от СО2 и ТЕЦ-овете на въглища

              Главният изпълнителен директор на Международната агенция по енергетика (МАЕ) Фатих Бирол по време на изказването си на икономическия форум в Давос обърна внимание на редица доста разпространени заблуди за ефекта от развитието на сегмента на електромобилите, а също така и по отношение на намаляването на вредните емисии в случай на развитие на алтернативната енергетика.

              http://3e-news.net/%D0%B0%D0%BD%D0%B...rzHhf_YIuL0_2Q

              Коментар


              • redcretin - нисан не са ли преди тесла

                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Бавно, но сигурно:
                  "Swedish prime minister Stefan Löfven has announced that the sale of cars with gasoline or diesel engines will be banned in his country after 2030. Sweden now joins Denmark, India, the Netherlands, Ireland, and Israel on the list of nations which say they will ban the sale of cars with internal combustion engines by that date"

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    redcretin - това е историята иначе японците почнаха да произвеждат ел.коли и да ги продават масово, хибриди и изцяло ел. Нисан.
                    Успешни електрички има цял век преди това. Японците пробиха с хибридите, чак в последно време имат чиста електрика - американците им водят с 30 години в това отношение поне.

                    Коментар


                    • redcretin - това е историята иначе японците почнаха да произвеждат ел.коли и да ги продават масово, хибриди и изцяло ел. Нисан.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        national power - японците направиха първите ел.коли, не е Мъск. Той и да произвежда и да не произвежда все тая, като произвежда там не внасят отвън - това е ефекта. Мъск прави това което Тръмп разправя че иска да прави.
                        Ти верваш ли си за японците?
                        https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...ectric_vehicle

                        Коментар


                        • national power - японците направиха първите ел.коли, не е Мъск. Той и да произвежда и да не произвежда все тая, като произвежда там не внасят отвън - това е ефекта. Мъск прави това което Тръмп разправя че иска да прави.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • pinoccio - и какво им е толкова енергоемко на акумулаторите, основния разход на енергия го има при най елементарните батерии почти същия като при акумулаторите, няма как да се случи такъв енергиен разход. Така че тази шведска статия дали въобще е шведска. Арабите най ги боли от ел. коли, ако продължаваме да им плащаме за петрол те ще ни превземат.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                              Е то и тука всички си мислят че тока ей така се появява в контакта.

                              Що не кажеш какви загуби има при пренос, какви загуби има при зареждане, какви загуби и замърсявания има при производство му.

                              Ми шти кажа.Генераторните напрежения са 6,3 10,5 15,75 18 21 24 KV.Следва повишаващ трансформатор загуби 5% следва мрежа високо напрежение загуби 2% следва траф нови загуби следва мрежа 110KV нови загуби следва траф нови загуби следва мрежа 20KV още загуби следва траф загуби мрежа 0,4KV тука нови загуби и кражби....И като сложим КПД на ТЕЦ 32-33% ясно какво се получава.Прави се анализ на горивото и се установява колко водород въглерод сяра азот влага и пепел има в него.Вижда се какво количесво въздух е необходимо за да изгори това гориво и се изчислява обема на газовете през комина от тук производителността на димни вентилатори....И като теглиш чертата разбираш че сме в каменната ера.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                В цитираното шведскко изследване хипотезата е че бензина/дизела дето си слагаш в резервоара магически се появява там без никакви последствия (помпане, рафиниране, транспорт до бензиностанцията и пр.)
                                Е то и тука всички си мислят че тока ей така се появява в контакта.

                                Що не кажеш какви загуби има при пренос, какви загуби има при зареждане, какви загуби и замърсявания има при производство му.


                                Коментар

                                X