IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Особенно дизеловите мотори като са с пробет около 150 хиляди километра вече през ауспуха вадят чист планински въздух и едни черни облачета всеки път като го настъпиш да ускориш по бързо - те филтрите за сажди в България ги махат защото спъват колата, а на турбокомпресорите ако го кара българин като се разбие и турбината за въздуха и я изкара на стружки през ауспуха чак тогава той се сеща че нещо май не е наред и ще се наложи да се поправи.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • v_tin - преди години един ми обясняваше как младежите били много разхайтени и не им се работело, неговия шофьор - младеж не харесвал бусчето което той му е дал да кара, да работи във фирмата му а то такова хубаво бусче японско исузу с трицилиндрово моторче бензиново. Та проблема бил че цапа свещи и да съм му помогнел да изберем едни хубави свещи за тоя двигател и всъщност не било чак толкова голям проблем защото му бил дал три комплекта свещи и с тях можело да се кара най спокойно - развиваш слагаш почистените и то върви а другите си ги чистиш като имаш свободно време. Погледнах километража за пробега и онзи ми вика не го гледай до 100 000 км е, ето тука на вратата всеки път като ги превърта драсвам по боята една чертичка и броим чертичките - 17 парчета, сиреч 1милион и 700 хиляди километра. Питам го не гори ли масло ? Горяло но той си му бил дал една туба с масло и само трябвало да се проверява и долива.
      Много зависи кой го кара тоя автомобил с дизеловия двигател и може и голям ресурс да изкара, виж за корабните хлабина от два пръста между буталото и цилиндъра си е тъкмо са се сработили и разработили. Понеже българите масово си накупиха дизели и предполагам сега им се привижда че били много ресурсни машини и аз съм тръгнал да ви обяснявам че колите ви не са хубави което е голяма грешка от моя страна признавам си.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • ED - виждал съм в България с българска регистрация, тази за която писах не е в България и е собственост на фирмата в щатите. В Европа е за да я поразгледат и тестват.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Коментар


          • Безимен, разкажете моля за разликата между изобарното и изохорното в един двг?
            Много е интересно.

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Ммм, завидях. Къде това? Май още не са започнали доставките в Европа?!?
              Май ги продават свободно в холандия- там има представителство, норвегия също- питай в екарс.бг откъде си купуват техните

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                безимeн - между другото преди дни покарах малко М3 правена от компанията на "измамника" Мъск и какво да ти кажа МНОГО ГОЛЯМА ИЗМАМА и при положение че е с големи габарити спрямо петролните коли върви като перце и тези хора са МНОГО напред, ама много. А тук опозицията не сте назад а в страни и в друга посока направо. Да дам и аз малко квалификации.
                Ммм, завидях. Къде това? Май още не са започнали доставките в Европа?!?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Pyramid - по натоварени са дизеловите двигатели и ресурса им е по малък, ти само по отнешение на маслото погледни как тоят нещата - при дизела почернява и се напълва с нагари значително по бързо а те са абразив който износва частите. Няма минимално грамотен
                  Веднъж ти казах и ще ти го напиша пак- не пиши за двигатели че се излагаш. Бензина иска обороти за да произведе работа- дизела на същите обороти ще произведе сигурно 2 пъти повече работа.

                  В края на обиколката обаче стигаме до най-интересната информационна табела, която дава всички основни характеристики на мотора. В дъното и намирам отговора на въпроса, който се появява в коментарите на почти всички статии за колите, ползващи съвременните малки и мощни бензинови моторо - колко им е животът. Отговорът на производителя е категоричен - 15 години или 240 000 километра. Разбира се, при правилна експлоатация.

                  Ако искаш да ти пусна обява за дизелово такси на около поне 500000 км само кажи- или погледни сам в мобиле де

                  Коментар



                  • Гepмaния щe имa cвoя "гигaфaбpиĸa". И тя щe e в пъти пo-гoлямa oт тaзи нa Теѕlа

                    САТL, или Соntеmроrаrу Аmреrех Тесhnоlоgу Ltd, oчaĸвa oгpoмeн pacтeж нa пaзapa нa eлeĸтpoмoбили в Eвpoпa зapaди нoвитe oгpaничeния нa EC зa зaмъpcявaнeтo нa въздyxa, ĸoитo щe влязaт в cилa oт 2030 г. Cpeднитe eмиcии oт гaмaтa aвтoмoбили нa вceĸи пpoизвoдитeл тpябвa дa ca cъc 37,5 пpoцeнтa пo-ниcĸи пpeз 2030 г. cпpямo нивaтa oт 2021 г. - лимит, ĸoйтo изглeждa нeвъзмoжeн, aĸo ce paзчитa caмo нa ĸoнвeнциoнaлни aвтoмoбили c двигaтeли c вътpeшнo гopeнe. Зaтoвa пpoизвoдитeлитe зaбъpзвaт пycĸaнeтo нa eлeĸтpичecĸи мoдeли и щe имaт нyждa oт бaтepии.

                    https://money.bg/investments/germani...-na-tesla.html

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      безимeн - между другото преди дни покарах малко М3 правена от компанията на "измамника" Мъск и какво да ти кажа МНОГО ГОЛЯМА ИЗМАМА и при положение че е с големи габарити спрямо петролните коли върви като перце и тези хора са МНОГО напред, ама много. А тук опозицията не сте назад а в страни и в друга посока направо. Да дам и аз малко квалификации.
                      Абе се това чувам като отзив на возилите се в елкола.
                      Тъй като е доста субективно, бихте ли обяснили по-добре какво по-точно означава?

                      А! Сетих се, че и аз съм се возил на електрическа кола и то - много пъти. На тролей
                      Това, което съм усетил като разлика с тролеите с ДВГ​​​​​​, е по-голямото максимално ускорение - даже и в самолет при излитане е по-малко.
                      И шумът на матора е различен.
                      Други разлики не съм усетил.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid - по натоварени са дизеловите двигатели и ресурса им е по малък, ти само по отнешение на маслото погледни как тоят нещата - при дизела почернява и се напълва с нагари значително по бързо а те са абразив който износва частите. Няма минимално грамотен техник който да повярва в тази глупост че дизела е по дълговечен от бензиновия мотор. Разбира се че като работи при по големи налягания ще се скапе по бързо, допреди години не се правеха малки дизели защото нямат никакъв ресурс а само големи двигатели. После се промениха нещата и започнаха да правят дизели при които горивния процес е контролиран така че тези екстремуми в наляганията да се отрежат и така в хронология се развиха нещата. Не говорим въобще за горивната система и колко по сложна е тя и чувствителна на износване, в нея има прецизни сглобки с хлабина от един до 5 микрона в дюзи и помпа и можеш да си представиш колко са дълговечни. Наистина прекалявате с глупотевините си и неграмотност, не инженер а среден техник би трябвало категорично да е наясно.
                        Абе де да знам, досега, измeжду всички, които съм виждал и чувал, все дизелите бяха по-дълговечни но, щом ти казваш...Вероятно, не съм изобщо живял, 'баси. 52++ - на котето под опашката. Моделните компресионни моторчета с етер и без сегменти не ги броя, там всичко е изцедено до минутка като живот. По-големи са наляганията при дизела от сгъстяване на въздуха, факт. Ама напреженията в металите и триещите се повърхности са уравнени. Пък и, да, всичко зависи от заложения проектен ресурс , дори масла, филтри, хлабини и т.н. подкарваш с по-прилично (ясно, и по-скъпо, често) масло и, нормално, може още да вдигнеш ресурса. Особено, ако не се ослушваш в сервиза за 5 лева. Сменяш филтри и масла редовно или на 95% от заявения им срок, ползваш присадки, не си правиш „гонки на драгстери”... Няма да коментирам колко моточасове правят корабните дизели, нали, там наистина не мож' ги стигна. Особено, в безбиелните чудовища. Пък и обсъждахме максималния ресурс, не до първи кап.ремонт, ако се не лъжа. Щото, има и текущи. Заеби това. Преди време, те питаха за хлъзгането...
                        Last edited by Pyramid; 07.02.2019, 04:48.

                        Коментар


                        • Pyramid - по натоварени са дизеловите двигатели и ресурса им е по малък, ти само по отнешение на маслото погледни как тоят нещата - при дизела почернява и се напълва с нагари значително по бързо а те са абразив който износва частите. Няма минимално грамотен техник който да повярва в тази глупост че дизела е по дълговечен от бензиновия мотор. Разбира се че като работи при по големи налягания ще се скапе по бързо, допреди години не се правеха малки дизели защото нямат никакъв ресурс а само големи двигатели. После се промениха нещата и започнаха да правят дизели при които горивния процес е контролиран така че тези екстремуми в наляганията да се отрежат и така в хронология се развиха нещата. Не говорим въобще за горивната система и колко по сложна е тя и чувствителна на износване, в нея има прецизни сглобки с хлабина от един до 5 микрона в дюзи и помпа и можеш да си представиш колко са дълговечни. Наистина прекалявате с глупотевините си и неграмотност, не инженер а среден техник би трябвало категорично да е наясно.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            безимeн - между другото преди дни покарах малко М3 правена от компанията на "измамника" Мъск и какво да ти кажа МНОГО ГОЛЯМА ИЗМАМА и при положение че е с големи габарити спрямо петролните коли върви като перце и тези хора са МНОГО напред, ама много. А тук опозицията не сте назад а в страни и в друга посока направо. Да дам и аз малко квалификации.
                            Трейдърко ма ти пак се обърка бе мамин не ние сме встрани а измамника.Колата не е нещо което се кара за кеф.Колата е нещо което ти трябва всеки ден.Да не говорим за камиони трактори.Мани тея глупости не се излагай повече.Най гадното е че вярваш на медийни чекий и бичкий и позволяваш да ти промиват мозъка.Докато не се намери начин да се ползва енергия тия глупотевини с фотоволтаици и коли немат бъдеще

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              безимeн - попитай хора с добра практика да ти кажат кои двигатели са с по дълъг живот - бензиновите или дизеловите, никой няма да се обърка. Не знам какво си прочел тук в тази тема но каквото си написал са все глупости. От къде го вадиш това самочуствие, такова самочуствие имах в трети клас си спомням и бях си внушил че знам вече всичко - да пиша, да чета , да смятам и дори ми беше странно че трябва да ходя още "малко" на училище. Нещата за които говориш знам къде в кои учебници си ги прочел и доколко си ги разбрал, а на базата им да си направя извода че дизеловите двигатели ще са с по дълъг живот аз не бих могъл нито тогава пък още повече сега. Между другото там си пише че процесите на практика не са изохорни или адиабатни, поне чети по задълбочено и с разбиране. Не заблуждавай хората, човека пишеше че дизеловите двигатели били с по дълъг живот и че дори МАЙ били отделяли същите вредни емисии като бензиновите. Това е абсолютно невярно и напълниха Европа с дизели и се сетиха че са димящи печки а за азотните окиси които отделят в доста повече 100% - во лекарство няма и накрая си отиват в атмосферата. И запомни добре - ДВГ към днешна дата вече е ясно че са бита карта, защото има по добри решения енергията при окисляване на въгловодороди да се превърне и в електрически ток и в механична работа.
                              Понеже тук видях че други се напъват да изяснят от какво зависи живота на ДВГ - неговия експлоатационен срок и годност да им го кажа в прав текст и с думи прости - зависи от триенето и износването на частите, а то зависи от натоварването и размера на силите които действат върху масления клин между тях и от нищо друго. Със сигурност знам повече по темата ДВГ но не виждам смисъл да си губя времето да пиша и няма и никаква полза.
                              Разбра ли вече че електромобилите не са с автоматични скоростни кутии като тези на петролните коли и няма опасност да се счупят като се теглят ?
                              ...АКО биха били по-натоварени от бензинките, дизелите нямаше да са по-дълготрайни. Сам се изтърва преди малко. Ползват се, щото имат повисок кпд поради по-равномерното, сравнено със скоростта на буталото, горене и оттам, срено налягане за раб.ход и още, заради по-малкия мъртъв обем при разширение (горивната камера е по-малка). По-корозивни газове се отделят, ама оборотите по-ниски, някак компенсират. По-добрите начини за преобразуване, обаче, по ред причини, още не навлизат, значи...Значи, понеже познатото зло се предпочита пред непознатото добро, още ще се ползва. Докато нов катаклизъм не зачеркне миналото. А фукарията на безименния откъде иде и къде отива, вече не ме вълнува. На „важни” приказки не се хващам, само ползвам допълнителна доза безплатен смях.

                              Коментар


                              • безимeн - между другото преди дни покарах малко М3 правена от компанията на "измамника" Мъск и какво да ти кажа МНОГО ГОЛЯМА ИЗМАМА и при положение че е с големи габарити спрямо петролните коли върви като перце и тези хора са МНОГО напред, ама много. А тук опозицията не сте назад а в страни и в друга посока направо. Да дам и аз малко квалификации.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X