Особенно дизеловите мотори като са с пробет около 150 хиляди километра вече през ауспуха вадят чист планински въздух и едни черни облачета всеки път като го настъпиш да ускориш по бързо - те филтрите за сажди в България ги махат защото спъват колата, а на турбокомпресорите ако го кара българин като се разбие и турбината за въздуха и я изкара на стружки през ауспуха чак тогава той се сеща че нещо май не е наред и ще се наложи да се поправи.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
v_tin - преди години един ми обясняваше как младежите били много разхайтени и не им се работело, неговия шофьор - младеж не харесвал бусчето което той му е дал да кара, да работи във фирмата му а то такова хубаво бусче японско исузу с трицилиндрово моторче бензиново. Та проблема бил че цапа свещи и да съм му помогнел да изберем едни хубави свещи за тоя двигател и всъщност не било чак толкова голям проблем защото му бил дал три комплекта свещи и с тях можело да се кара най спокойно - развиваш слагаш почистените и то върви а другите си ги чистиш като имаш свободно време. Погледнах километража за пробега и онзи ми вика не го гледай до 100 000 км е, ето тука на вратата всеки път като ги превърта драсвам по боята една чертичка и броим чертичките - 17 парчета, сиреч 1милион и 700 хиляди километра. Питам го не гори ли масло ? Горяло но той си му бил дал една туба с масло и само трябвало да се проверява и долива.
Много зависи кой го кара тоя автомобил с дизеловия двигател и може и голям ресурс да изкара, виж за корабните хлабина от два пръста между буталото и цилиндъра си е тъкмо са се сработили и разработили. Понеже българите масово си накупиха дизели и предполагам сега им се привижда че били много ресурсни машини и аз съм тръгнал да ви обяснявам че колите ви не са хубави което е голяма грешка от моя страна признавам си.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ммм, завидях. Къде това? Май още не са започнали доставките в Европа?!?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - между другото преди дни покарах малко М3 правена от компанията на "измамника" Мъск и какво да ти кажа МНОГО ГОЛЯМА ИЗМАМА и при положение че е с големи габарити спрямо петролните коли върви като перце и тези хора са МНОГО напред, ама много. А тук опозицията не сте назад а в страни и в друга посока направо. Да дам и аз малко квалификации.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - по натоварени са дизеловите двигатели и ресурса им е по малък, ти само по отнешение на маслото погледни как тоят нещата - при дизела почернява и се напълва с нагари значително по бързо а те са абразив който износва частите. Няма минимално грамотен
В края на обиколката обаче стигаме до най-интересната информационна табела, която дава всички основни характеристики на мотора. В дъното и намирам отговора на въпроса, който се появява в коментарите на почти всички статии за колите, ползващи съвременните малки и мощни бензинови моторо - колко им е животът. Отговорът на производителя е категоричен - 15 години или 240 000 километра. Разбира се, при правилна експлоатация.
Ако искаш да ти пусна обява за дизелово такси на около поне 500000 км само кажи- или погледни сам в мобиле де
Коментар
-
Гepмaния щe имa cвoя "гигaфaбpиĸa". И тя щe e в пъти пo-гoлямa oт тaзи нa Теѕlа
САТL, или Соntеmроrаrу Аmреrех Тесhnоlоgу Ltd, oчaĸвa oгpoмeн pacтeж нa пaзapa нa eлeĸтpoмoбили в Eвpoпa зapaди нoвитe oгpaничeния нa EC зa зaмъpcявaнeтo нa въздyxa, ĸoитo щe влязaт в cилa oт 2030 г. Cpeднитe eмиcии oт гaмaтa aвтoмoбили нa вceĸи пpoизвoдитeл тpябвa дa ca cъc 37,5 пpoцeнтa пo-ниcĸи пpeз 2030 г. cпpямo нивaтa oт 2021 г. - лимит, ĸoйтo изглeждa нeвъзмoжeн, aĸo ce paзчитa caмo нa ĸoнвeнциoнaлни aвтoмoбили c двигaтeли c вътpeшнo гopeнe. Зaтoвa пpoизвoдитeлитe зaбъpзвaт пycĸaнeтo нa eлeĸтpичecĸи мoдeли и щe имaт нyждa oт бaтepии.
https://money.bg/investments/germani...-na-tesla.html
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - между другото преди дни покарах малко М3 правена от компанията на "измамника" Мъск и какво да ти кажа МНОГО ГОЛЯМА ИЗМАМА и при положение че е с големи габарити спрямо петролните коли върви като перце и тези хора са МНОГО напред, ама много. А тук опозицията не сте назад а в страни и в друга посока направо. Да дам и аз малко квалификации.
Тъй като е доста субективно, бихте ли обяснили по-добре какво по-точно означава?
А! Сетих се, че и аз съм се возил на електрическа кола и то - много пъти. На тролей
Това, което съм усетил като разлика с тролеите с ДВГ, е по-голямото максимално ускорение - даже и в самолет при излитане е по-малко.
И шумът на матора е различен.
Други разлики не съм усетил.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - по натоварени са дизеловите двигатели и ресурса им е по малък, ти само по отнешение на маслото погледни как тоят нещата - при дизела почернява и се напълва с нагари значително по бързо а те са абразив който износва частите. Няма минимално грамотен техник който да повярва в тази глупост че дизела е по дълговечен от бензиновия мотор. Разбира се че като работи при по големи налягания ще се скапе по бързо, допреди години не се правеха малки дизели защото нямат никакъв ресурс а само големи двигатели. После се промениха нещата и започнаха да правят дизели при които горивния процес е контролиран така че тези екстремуми в наляганията да се отрежат и така в хронология се развиха нещата. Не говорим въобще за горивната система и колко по сложна е тя и чувствителна на износване, в нея има прецизни сглобки с хлабина от един до 5 микрона в дюзи и помпа и можеш да си представиш колко са дълговечни. Наистина прекалявате с глупотевините си и неграмотност, не инженер а среден техник би трябвало категорично да е наясно.Last edited by Pyramid; 07.02.2019, 04:48.
Коментар
-
Pyramid - по натоварени са дизеловите двигатели и ресурса им е по малък, ти само по отнешение на маслото погледни как тоят нещата - при дизела почернява и се напълва с нагари значително по бързо а те са абразив който износва частите. Няма минимално грамотен техник който да повярва в тази глупост че дизела е по дълговечен от бензиновия мотор. Разбира се че като работи при по големи налягания ще се скапе по бързо, допреди години не се правеха малки дизели защото нямат никакъв ресурс а само големи двигатели. После се промениха нещата и започнаха да правят дизели при които горивния процес е контролиран така че тези екстремуми в наляганията да се отрежат и така в хронология се развиха нещата. Не говорим въобще за горивната система и колко по сложна е тя и чувствителна на износване, в нея има прецизни сглобки с хлабина от един до 5 микрона в дюзи и помпа и можеш да си представиш колко са дълговечни. Наистина прекалявате с глупотевините си и неграмотност, не инженер а среден техник би трябвало категорично да е наясно.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - между другото преди дни покарах малко М3 правена от компанията на "измамника" Мъск и какво да ти кажа МНОГО ГОЛЯМА ИЗМАМА и при положение че е с големи габарити спрямо петролните коли върви като перце и тези хора са МНОГО напред, ама много. А тук опозицията не сте назад а в страни и в друга посока направо. Да дам и аз малко квалификации.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - попитай хора с добра практика да ти кажат кои двигатели са с по дълъг живот - бензиновите или дизеловите, никой няма да се обърка. Не знам какво си прочел тук в тази тема но каквото си написал са все глупости. От къде го вадиш това самочуствие, такова самочуствие имах в трети клас си спомням и бях си внушил че знам вече всичко - да пиша, да чета , да смятам и дори ми беше странно че трябва да ходя още "малко" на училище. Нещата за които говориш знам къде в кои учебници си ги прочел и доколко си ги разбрал, а на базата им да си направя извода че дизеловите двигатели ще са с по дълъг живот аз не бих могъл нито тогава пък още повече сега. Между другото там си пише че процесите на практика не са изохорни или адиабатни, поне чети по задълбочено и с разбиране. Не заблуждавай хората, човека пишеше че дизеловите двигатели били с по дълъг живот и че дори МАЙ били отделяли същите вредни емисии като бензиновите. Това е абсолютно невярно и напълниха Европа с дизели и се сетиха че са димящи печки а за азотните окиси които отделят в доста повече 100% - во лекарство няма и накрая си отиват в атмосферата. И запомни добре - ДВГ към днешна дата вече е ясно че са бита карта, защото има по добри решения енергията при окисляване на въгловодороди да се превърне и в електрически ток и в механична работа.
Понеже тук видях че други се напъват да изяснят от какво зависи живота на ДВГ - неговия експлоатационен срок и годност да им го кажа в прав текст и с думи прости - зависи от триенето и износването на частите, а то зависи от натоварването и размера на силите които действат върху масления клин между тях и от нищо друго. Със сигурност знам повече по темата ДВГ но не виждам смисъл да си губя времето да пиша и няма и никаква полза.
Разбра ли вече че електромобилите не са с автоматични скоростни кутии като тези на петролните коли и няма опасност да се счупят като се теглят ?
Коментар
-
безимeн - между другото преди дни покарах малко М3 правена от компанията на "измамника" Мъск и какво да ти кажа МНОГО ГОЛЯМА ИЗМАМА и при положение че е с големи габарити спрямо петролните коли върви като перце и тези хора са МНОГО напред, ама много. А тук опозицията не сте назад а в страни и в друга посока направо. Да дам и аз малко квалификации.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар