Първоначално изпратено от v_tin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ами утре ще питам и ще кажа точно, макар че ме съмнява мерцедес да имат само един модел и ти да му знаеш щоера. Както и да е почакай до утре
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Нещо като прогноза- дата, година или век??Или да гледаме процента- като минат 50 и капалъ субсидии
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Караш ли електромобил? От колко време го караш?
Нататък - щом ти ми говориш за теглителна сила на съвременната батерия, която конкурира топлинен двигател - пълна скръб си!
Доказателствата ти са абсолютно рехави!
Когато вкараш 100 000 за електромобила, който нямаш - обади се на втората година.
Закво ми е да вкарвам 100 000, като го имам безплатно - служебен на паркинга на фирмата?
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Само, че субсидиите ще ги премахнат когато електричките станат евтини. А ДВГ колите ще стават все по-скъпи и скъпи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Не лъжи човека, данъка на такава кола е точно 190 евро. АКО е в оригинален вид обаче. Иначе може да стигне и подмине 4-цифрени суми!
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Когато тоя момент дойде, няма да можеш да влизаш в градовете изобщо с бензинова кола - както сега става с дизелите. Отделно няма да се изненадам, ако се наложи да плащаш по 500-600 евро данък, пак както стана с дизелите. Просто пояснявам тенденциите
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Резнах ти чаршафа, щото и тия глупости стигат.
1. Я ПАК? Може и го прави.
2. Я ПАК? Изобщо имаш ли представа от характеристиките на ел-моторитеМче ти си тотално неграмотен, я погледни кривата на въртящ момент как е разпределена - точно ДВГ има куп недостатъци тук.
3. Я ПАК? Имаш ли представа каква е мощността на един автомобилен климатик, сравнен с електромотора на колата? Нямаш.
Не свъм предубеден, а виждам насреща си опонент без никаква техническа подготовка. Ти си тотална загуба на време
Караш ли електромобил? От колко време го караш?
Нататък - щом ти ми говориш за теглителна сила на съвременната батерия, която конкурира топлинен двигател - пълна скръб си!
Доказателствата ти са абсолютно рехави!
Когато вкараш 100 000 за електромобила, който нямаш - обади се на втората година.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Не ти ли омръзна това "Я ПАК!" Тук има едни /НЕлогорееви/, които само чакат да напиша пост, за да ми лепнат антитезата на НЕлогореев, т,е, 0 това е антитеза и на запечен...
.................................................. ............
АКО НЕ СИ ПРЕДУБЕДЕН, би приел поста ми с разбиране.
Значи: ДЕЙСТВИТЕЛНАТА ЦЕНА на НАСТОЯЩАТА батерия на автомобила - ЩЕ разбереш, когато почнеш да си даваш сметка, че:
1. Електромобилът НЕ МОЖЕ да се сравнява по автономност и преходи с ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ с топлинните двигатели.
2. Електромобилът НЕ МОЖЕ да се сравнява по теглителна сила, въртящ момент с топлинните двигатели.
3. Електромобилът НЕ МОЖЕ да се сравнява по възможности за "икономично" използване капацитетът на батерията си, ако е необходимо да захранва други консуматори /за поддържане на определена температура в купето, т.е. - охлаждане и повишаване температурата в купето, за да се осигури необходимият комфорт за пътуване на пътниците!
Резнах ти чаршафа, щото и тия глупости стигат.
1. Я ПАК? Може и го прави.
2. Я ПАК? Изобщо имаш ли представа от характеристиките на ел-моторитеМче ти си тотално неграмотен, я погледни кривата на въртящ момент как е разпределена - точно ДВГ има куп недостатъци тук.
3. Я ПАК? Имаш ли представа каква е мощността на един автомобилен климатик, сравнен с електромотора на колата? Нямаш.
Не свъм предубеден, а виждам насреща си опонент без никаква техническа подготовка. Ти си тотална загуба на време
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Я пак за батерията? Ти май хал хабер си нямаш за какво се плаща месечният наем...
Не ти ли омръзна това "Я ПАК!" Тук има едни /НЕлогорееви/, които само чакат да напиша пост, за да ми лепнат антитезата на НЕлогореев, т,е, 0 това е антитеза и на запечен...
.................................................. ............
АКО НЕ СИ ПРЕДУБЕДЕН, би приел поста ми с разбиране.
Значи: ДЕЙСТВИТЕЛНАТА ЦЕНА на НАСТОЯЩАТА батерия на автомобила - ЩЕ разбереш, когато почнеш да си даваш сметка, че:
1. Електромобилът НЕ МОЖЕ да се сравнява по автономност и преходи с ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ с топлинните двигатели.
2. Електромобилът НЕ МОЖЕ да се сравнява по теглителна сила, въртящ момент с топлинните двигатели.
3. Електромобилът НЕ МОЖЕ да се сравнява по възможности за "икономично" използване капацитетът на батерията си, ако е необходимо да захранва други консуматори /за поддържане на определена температура в купето, т.е. - охлаждане и повишаване температурата в купето, за да се осигури необходимият комфорт за пътуване на пътниците!
Бързам да поясня по-разбираемо: МИНУСОВИТЕ ТЕМПЕРАТУРИ в Норвегия ИЗИСКВАТ СКЪПА батерия, която има капацитет ХХХ единици!
В същото това време двигателят с вътрешно горене - ДОИЗПОЛЗВА част от разполагаемата топлина, която вече е произвел и - която, ако не ДОИЗПОЛЗВА - ще отиде в атмосферата.
4. Електромобилът НЕ МОЖЕ да се сравнява по първоначална цена с никой от топлинните двигатели - /и това - да не забравяме какво търсим от вече изброените: автономност, теглителна сила, комфорт... има още, но си мисля, че дразнИМ НЕлогорееви, които отново са ... запечени!/
5. Инфраструктурата на електромобилите изисква НОВА инвестиция, която в някои страни може да се изплати, но не, защото електромобилът ще става по-евтин, а защото няма да получи своята "масовост" поради горните НЕСРАВНИМИ условия с топлинните двигатели...., и още: поради големият разнобой в доходите на различните страни, които го ползват..., и още: поради различният манталитет на малцинствата в различните страни, които не могат да си позволят да имат подобна играчка..., и още: ОСОБЕНО ВАЖНО! - ще се шуми все повече по токсичността на получаване основните материали - химичният елемент - НЕОДИМ, което ще изпрати "зелените" в нови битки...
Не забравяме, че параметрите на настоящата батерия правят невъзможни горните сравнения на електромобила с топлинните двигатели /тук НЕ визирам парната машина)/„
6. Да ти споменавам ли ОЩЕ НАЙ-ГОЛЕМИЯТ проблем на съвременната батерия - падащият ѝ капацитет - няма да рискувам с мнение, но ти си длъжен да се убедиш колко време ще ти е необходимо, за да си вземеш нова, но това не зависи само и единствено от т.нар. "ГАРАНЦИЯ", която ти даваЛ производителят! Много внимавай, защото тук има много фактори: не само пътищата, по които караш са от значение, не само МИНУСОВИТЕ температури, не само СИЛАТА на зарядния ток, не само ВРЕМЕТО за зареждане, не само.... /опссс, сетих се за ВЕлогорееви! - пак са се запекли..., гадно е и им съчувствам..., представи си - някой, седнал на тоалетната чиния, очите му ще изхвръкнат да се напъва..., нищо не излизаааа!..., само телефона му е в ръцете!..., как няма да си изкара злобата върху някого!.../
А на теб - какво ти е: Я ПАК! /ако си една дама - цена няма да имаш!/))
7. За безопасността при използваните параметри на тока - предстои да се шуми... Не говоря толкова за "тестовете" на съпротивлението на кожата на човека /понякога, когато се опитваме неволно да се включим във веригата, по която протича ток..., колкото за други - неочаквани инциденти..., ама пък - за не доизследваното влияние на електромагнитното поле - тук вече няма да продължавам, защото на запечените очите им ще изхвръкнат от орбитите...
Може би вече имаш представа каква ТРЯБВА ДА БЪДЕ реалната цена на батерията, ако искаме да са изпълнени ПОНЕ ЧАСТ от горните условия!
Всичко друго - с евтината батерия - е хвърлянето на прах в очите на публиката, на която парите трябва да бъдат събрани СЕГА, В ТОЗИ МОМЕНТ! ...., докато ОЩЕ ВЯРВА на това, какво ЩЕ стане НЯКОГА, докато ПРЕФЕРЕНЦИИТЕ СА ВАЛИДНИ /защото и те ще отпадат!..., докато....
нееее...., на онзи му избиха вече балансите..., запечен е - нека подходим с разбиране, моля!!! Нека го оставим на спокойствие и - моля, това Я ПАК - да отправяш към запеченият НЕлогореев!)) Аз снемам от себе си всяка отговорност за следващото ти Я ПАК!
))
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Колко време ще бъде така, безплатно- още 2-3 години. С електричката се оказа че си плащам бензина за 150000км напред. Не казвам че е лоша, просто пояснявам че е скъпа. В някой прекрасен ден субсидиите ще ги премахнат и тогава какво- ами просто ще има една скъпа кола
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Малко не си наясно с нещата- мерцедес от 74 година има данък около 100 евро
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Колко време ще бъде така, безплатно- още 2-3 години. С електричката се оказа че си плащам бензина за 150000км напред. Не казвам че е лоша, просто пояснявам че е скъпа. В някой прекрасен ден субсидиите ще ги премахнат и тогава какво- ами просто ще има една скъпа кола
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Така е удобно да се мисли: електромобилите не изискваЛИ никаква поддръжка!
Това да им е само проблемът! Не ме карай да повтарям нещата, които пропускаш: батерия, пробег-автономност, безопасност в електромобила и по зарядните станции, които в страната ни няма да се случат скоро, защото са малко хората, които биха отделили 100 000, нали.../до тук ти стига/...
Всъщност, тук не се говори по един важен проблем. Освен скъпата и неефективна батерия - един ремонт - даваш ли си сметка, че налага бракуване на електромобила? Я помисли малко по въпроса - кое избираш да ремонтираш: ротор или статор? Нали знаеш какво е това, мадам? Батерията се купува отделно и струва половин автомобил..., разбира се, ако желаеш да преодоляваш що-годе някакви 200-300 километра..., а и тя една батерия... /сегашната!/
Коментар
-
Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
Може така да изглежда, но дори и не споря. Просто споделям каквото мисля.
Сега нека човекът си държи стария мотор, щом си го обича, нека си го обгрижва, да му сменя масла, ремъци, охлаждащи течности, филтри и тем подобни аксесоари. В един момент дано не се окаже, че само поддръжката за да се движи е по-капиталоемка и времеемка от ел-енергията на електрокара. Няма да ме учуди в един бъдещ момент и това да се случи.
Коментар
Коментар