EV индустрията се дърпа от Тесла като локомотив и като им гледам продажбите за последните 12 месеца – хммм къртат.
Модел 3 – най-високи приходи в САЩ

Издухва пряката конкуренция от Мерцедес, Ауди, БМВ и Лексус. Модел 3 продава колкото всички взети заедно:

Когато става въпрос за технологии и конкуренти се оказва че колите на Тесла са най-ефективните и с най-дълъг пробег спрямо всички тесла килъри

И досега няма нито един конкурент с по-добри показатели от модела на Тесла от 2012та година

Произвеждат два пъти повече батерии от всички конкуренти (Китайците са изключени)

И се оказва че най-големият дял на купувачите преминават от среден клас към премиум сегмента. Явно хората като направят сметка какво им струва кола с ДВГ спрямо EV (Total Cost of Ownership) избират с главата си.
Наскоро гледах статии че VW и Мерцедес започват да строят заводи за батерии. Малко късно, но по-добре късно отколкото никога
Модел 3 – най-високи приходи в САЩ
Издухва пряката конкуренция от Мерцедес, Ауди, БМВ и Лексус. Модел 3 продава колкото всички взети заедно:
Когато става въпрос за технологии и конкуренти се оказва че колите на Тесла са най-ефективните и с най-дълъг пробег спрямо всички тесла килъри

И досега няма нито един конкурент с по-добри показатели от модела на Тесла от 2012та година
Произвеждат два пъти повече батерии от всички конкуренти (Китайците са изключени)
И се оказва че най-големият дял на купувачите преминават от среден клас към премиум сегмента. Явно хората като направят сметка какво им струва кола с ДВГ спрямо EV (Total Cost of Ownership) избират с главата си.
Наскоро гледах статии че VW и Мерцедес започват да строят заводи за батерии. Малко късно, но по-добре късно отколкото никога

Коментар