Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Кое не разбра бе горски? 70+ процента е делът на възобновяемата енергия в Австрия. До 20 години ще е 100%.
Хората искат да разкарат замърсяването и тровенето на въздуха. И предприемат мерки, една от които е насърчаване на електричките!
Енергията за произведените перко-панели след 20 години ще е 100% възобновяема, а цената им ще е в пъти по-ниска от днешната.
Хората мислят в перспектива за разлика от теб!
Факт е че в Австрия към 70% от ел енергията е от ВЕЦ. Но със следната добавка
During the winter, when there is less flowing water for hydroelectric power, domestic electricity demands must be supplemented by imports from neighboring countries.
https://en.wikipedia.org/wiki/Energy...ia#Electricity
Ако преминат на ЕлМобили през цялата година ще внасят ток. А този ток няма как да дойде само от ВЕИ.
Освен Австрия сходно е положението в Норвегия. Нп това са по скоро изключения.
Правилото е друго. Ел Енергийната система се нуждае от стабилни източници на енергия. Такива с ТЕЦ и АЕЦ. Всичко друго е само за добавка.
Който разбрал добре, който не - да е, който вярва че 100% може да има веи- амииииииииии да прочете горното.
А бе ти ли щеше да ми продаваш 1000мегавата на минус 5 евро или телефона
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Човека те попита нещо, но ти игнорира въпроса, ако карат електричките със 100км/ч изразходват 20киловата. Ако карат със 150 колко ще изразходват- от къде ще дойде този ток- от въглища- замърсява се повече/ кое е екологичното/ перкопанели- перките са оразмерени за 25 години експлоатация при ориентировъчно 50% натоварване. Ако ги набичиш на 100% ще скъсиш живота- ерго нови пари за нова перка, ама тя се изработва с помощта на енергия, абе пак тесла
Не е нужно да си ракетен инженер за да схванеш че с електричките се прехвърля замърсяването от глобално/ДВГ/ става локално/ при производителя на електричество, ама на кандидатите електричари това им е забранено да го споменават
Хората искат да разкарат замърсяването и тровенето на въздуха. И предприемат мерки, една от които е насърчаване на електричките!
Енергията за произведените перко-панели след 20 години ще е 100% възобновяема, а цената им ще е в пъти по-ниска от днешната.
Хората мислят в перспектива за разлика от теб!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Готин трик, от години снижават скоростите по еко причини, ама за ел. колите сега разбирам че са ги изкключили от тези ограничения. Има логика де.
енергия все отнякъде се взема...
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Е как 75% направо 100% го пиши и ше расте до пълната му липса.
During the winter, when there is less flowing water for hydroelectric power, domestic electricity demands must be supplemented by imports from neighboring countries.
https://en.wikipedia.org/wiki/Energy...ia#Electricity
Ако преминат на ЕлМобили през цялата година ще внасят ток. А този ток няма как да дойде само от ВЕИ.
Освен Австрия сходно е положението в Норвегия. Нп това са по скоро изключения.
Правилото е друго. Ел Енергийната система се нуждае от стабилни източници на енергия. Такива с ТЕЦ и АЕЦ. Всичко друго е само за добавка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Не е нужно да си ракетен инженер да им схванеш идеята, обаче путинския все недоразбрал, все информация иска и с бутонките напред.
Не е нужно да си ракетен инженер за да схванеш че с електричките се прехвърля замърсяването от глобално/ДВГ/ става локално/ при производителя на електричество, ама на кандидатите електричари това им е забранено да го споменават
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Харчи, само дето тока в Австрия е 75% от възобновяеми източници и расте. А дизелчета и бензинки ще замърсяват докато ги изхвурлят в Булгаристан.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Очевидно не е базирано на конски сили а на простия факт, че ДВГ при високи скорости харчи повече гориво и съответно отделя повече газове, ерго - по неекологичен е. Още преди бяха ограничили на 110 км/ч, а сега разбирам че са свалили на 100... То си е мъка да се влачиш с новото БМВ по магистралата с 100, ама това е положението.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Готин трик, от години снижават скоростите по еко причини, ама за ел. колите сега разбирам че са ги изкключили от тези ограничения. Има логика де.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
A EV при по-висока скорост дали не харчи повече ток?
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Тъпчо- написал си че австрииците са ограничили ДВГ до 100км/ч, откъдето следва че за всички други- плуг-ин и аку е разрешено повече. Отделно си писал как ще се кефят тези с ауди и бмв- марки известни с повечко коне- ами аз съм отговорил че има и тесли по 350 коня, ако скоростта е ограничена за всички/ най-вероятно пак не си разбрал, няма как да е само за двг/ как ще се кефят тези с теслите по 350 коня
Чукча писател май, а?
И прост и нахален. Какво си помислил и какво си разбрал не ме вълнува, ама не се излагай пред хората.
Австрийците ограничават максималната скорост на колите с ДВГ, защото замърсяват за разлика от EV. Бмв-та и мерцовете караш до 100. Ако искаш повече – Тесла, I-pace, Etron, и каквото друго има на EV пазара.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Очевидно не е базирано на конски сили а на простия факт, че ДВГ при високи скорости харчи повече гориво и съответно отделя повече газове, ерго - по неекологичен е. Още преди бяха ограничили на 110 км/ч, а сега разбирам че са свалили на 100... То си е мъка да се влачиш с новото БМВ по магистралата с 100, ама това е положението.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Отнася се за EV-та, не за конски сили бе шматка. Хибридите са извън играта. Разправят че било заради производството на „Jaguar I-PACE, which is manufactured by Magna in Austria“. А дали е така смееш ли да питаш. Те австрииците десет пъти мерят преди да решат да правят нещо така че явно са решили кое е по-добро за тях.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ами май и теслите са по 350-400 коня, та това се отнася и за тях. Или е забрана само за двг, как мислиш- защото според твоят пост е само за двг, за електричките сигурно няма ограничения, може да си карат с по 250-300- няма проблем , а??
Къде ви намират такива умници
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Отнася се за EV-та, не за конски сили бе шматка. Хибридите са извън играта. Разправят че било заради производството на „Jaguar I-PACE, which is manufactured by Magna in Austria“. А дали е така смееш ли да питаш. Те австрииците десет пъти мерят преди да решат да правят нещо така че явно са решили кое е по-добро за тях.
Чукча писател май, а?
Коментар
Коментар