Първоначално изпратено от Mateev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Pyramid, не е чак толкова опасно, първоначално могат да ги пуснат на ниска височина и със слабовата електроника и датчици като днешните проблема се решава. А и не е чак толкова страшно да се сблъскат при ниска скорост, това като въздушни велосипеди. Сега понякога в града 20км са 1 час, ако ще да си с ферари пак е толкова. За перките си прав, първо са шумни и второто да се обезопасят е по лесно.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеМатеев пусна много яки клипчета. При Тесла - 0 (нула) за батериите (освен, че са много ниско и страничните удари, не ги докосваха изобщо) а летящата кола... Не ме разбирайте грешно, обаче, Земята няма капацитета да понесе масово толкова свръхтехнологични изделия (разходите за поддръжка -отделно). Една малка група хора с икономически възможности на/около тези на Матеев, със сигурност, биха могли И да купят, И да поддържат такива коли. Масово - едва ли. Да не говорим, че летенето И сега, не е за всеки изисква дълго и скъпо обучение и огромен разход на енергия. За пример, се сещам за проф д-р Святослав Фьодоров, офталмолога (лека му пръст), изкара си свидетелство за управление на хеликоптер и, след дни, загина... А здравословните изисквания за пилот са МНОГО високи. Нап ти лнете сега въздуха И с милиони летящи коли, и -да гледаме катастрофи. Стават неминуеми. Особено, като се вземе предвид и културата на човешкия фактор. Затова, не съм оптимист.
Водеща роля тука ще имат електрониката, компютрите и автопилотите, които ще спазват необходимата височина, желаните транспортни коридори, скорости и разбира се ще си приказват един с друг, за да не се сблъскват във въздуха. В общия случай си мисля, че целият полет от А до Я ще може на 100% да се автоматизира, и това ще стане по-лесно и по-надеждно от съществуващите автопилоти, които управляват коли по земята.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТова е идеята, тръгваш от работа за вкъщи и се оказваш на плажа в Слънчев бряг. При електромобилите не могат да се използват леки електродвигатели с високи обороти, а те са безколекторни с прилично дълъг живот. Проблема е че трябва да се понижат оборотите и редуциращата предавка става много натоварена, обаче пропелери може да ги развърташ с такива леки мотори. Идеята е че този балон ще създава подемна сила, но не толкова голяма че да може да го отлепи от земята. А и това докато се появи двигател използваш жироскопичния ефект.
Коментар
-
Я!
- Ново 5.
!?!
Понеже, говорим за безопасността и някой каза, че било нямало проблеми със заалванията.Марк Герагос (Mark Geragos) из юридической компании Geragos & Geragos сообщил новые подробности о сгоревшем на этой неделе новеньком электромобиле Tesla Model S Plaid.Last edited by Pyramid; 05.07.2021, 00:27.
Коментар
-
Матеев пусна много яки клипчета. При Тесла - 0 (нула) за батериите (освен, че са много ниско и страничните удари, не ги докосваха изобщо) а летящата кола... Не ме разбирайте грешно, обаче, Земята няма капацитета да понесе масово толкова свръхтехнологични изделия (разходите за поддръжка -отделно). Една малка група хора с икономически възможности на/около тези на Матеев, със сигурност, биха могли И да купят, И да поддържат такива коли. Масово - едва ли. Да не говорим, че летенето И сега, не е за всеки изисква дълго и скъпо обучение и огромен разход на енергия. За пример, се сещам за проф д-р Святослав Фьодоров, офталмолога (лека му пръст), изкара си свидетелство за управление на хеликоптер и, след дни, загина... А здравословните изисквания за пилот са МНОГО високи. Нап ти лнете сега въздуха И с милиони летящи коли, и -да гледаме катастрофи. Стават неминуеми. Особено, като се вземе предвид и културата на човешкия фактор. Затова, не съм оптимист.
Коментар
-
Това е идеята, тръгваш от работа за вкъщи и се оказваш на плажа в Слънчев бряг. При електромобилите не могат да се използват леки електродвигатели с високи обороти, а те са безколекторни с прилично дълъг живот. Проблема е че трябва да се понижат оборотите и редуциращата предавка става много натоварена, обаче пропелери може да ги развърташ с такива леки мотори. Идеята е че този балон ще създава подемна сила, но не толкова голяма че да може да го отлепи от земята. А и това докато се появи двигател използваш жироскопичния ефект.Last edited by supertrader; 04.07.2021, 22:18.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМатеев по скоро ще са нещо като дрон и летяща чиния, има някакви клипове на Тесла с три пропелера. Бях попаднал и на клип в който говореха за такова нещо но свръхлеко, корпуса а като балон при дирижаблите. Дори да е толкова лек че да не създадава необходимата подемна сила за да плава във въздуха, то поне тя да е малка и разхода на енергия за създаването и да е малък е достатъчно, предимството е че при авария няма да пада бързо и при удара в земята едни въздушни възглавници да се отворят ще са достатъчни.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Матеев по скоро ще са нещо като дрон и летяща чиния, има някакви клипове на Тесла с три пропелера. Бях попаднал и на клип в който говореха за такова нещо но свръхлеко, корпуса а като балон при дирижаблите. Дори да е толкова лек че да не създадава необходимата подемна сила за да плава във въздуха, то поне тя да е малка и разхода на енергия за създаването и да е малък е достатъчно, предимството е че при авария няма да пада бързо и при удара в земята едни въздушни възглавници да се отворят ще са достатъчни.D.Y.F-091066
Коментар
-
А ето и бъдещето - летящи електрически коли:
Клипът е само концептуален, но по този модел се работи вече няколко години и дори има опитни образци. Фирмата се казва Terrafugia и може би тази фирма ще направи следващата революция в автомобилостроенето. Пак с акумулатори, пак с електродвигатели, но колата им може да лети с 320 km/h и има обсег 800 km. Освен всичко друго има вертикално излитане и кацане. Абе голям кеф ....
https://terrafugia.com/
Засега има и ДВГ, който зарежда акумулаторите, а те от своя страна въртят перките, но с подобряването на качествата и параметрите на акумулаторите ДВГ-то може и да отпадне или да бъде заменено с такова на водород например.Last edited by Mateev; 04.07.2021, 19:02.
Коментар
-
Първоначално изпратено от chan_tura_naga Разгледай мнение
Аууу, гений, гений!
Тази технология е известна поне от III век и виж, ти пръв да се сетиш.
Цъ-цъ-цъ-цъ.
Гений, гений!
Коментар
-
-
Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнениеПирамид, а дали се сети да провериш колко струва оловото и колко медта?... : )
Чакай да ти кажа какви са пазарните цени в момента:
мед - $9.34 /кг
олово - $2.29 /кг
Това, че площта на електрохимична реакция в гениалното му хрумване ще спадне стотици пъти, няма значение.
Пирамид е просто гений, supertrader е почти същия гений.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеА...абе, то тези плочи, които са СЕГА оловни, ако се направят от медна ламарина и само се покрият с оловен слой, пак биха действали като изцяло оловни но, стават по-леки и с по-ниско Ri. Колко му е, потапяш във вана разтопено олово, и -готово. Само че, плътността 8,9 за мед вместо 11,2 за олово. По--леко, при същия кспацитет. И по-здраво. При това още, И заложено прогр.остаряване, АКО презареждаш, т.е., за какво да ти бръмчат шефовете, като ги проектираш, ...примерно.
Тази технология е известна поне от III век и виж, ти пръв да се сетиш.
Цъ-цъ-цъ-цъ.
Гений, гений!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнениеПирамид, а дали се сети да провериш колко струва оловото и колко медта?... : )
Чакай да ти кажа какви са пазарните цени в момента:
мед - $9.34 /кг
олово - $2.29 /кг
Коментар
Коментар