IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

    И един мармот завива шоколада със станиол ....

    Мисля обаче да те разочаровам - в съвременните електромобили температурата на батериите се следи, при това с много термодатчици, поставени на верните места. Следят се и другите им електрически параметри - напрежение, ток, капацитет, вътрешно съпротивление, дисбаланс и т.н.

    Това обаче с автоматичното откачане кърти мивки ....
    Я ми кажи на колко ракии си и как си представяш да караш след лека кола и от нея по пътя да се сипят разни батерии с размери и тегло на тухли четворки .... .
    Днешните модули са просто огромни и няма как. Ама микро, само 100[Wh], не е "тухла четворка" (че даже и повече), пък и няма силата да се чак запали. Че тя, изначално, идеята е ТАЗИ.
    Last edited by Pyramid; 18.06.2021, 07:28.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Mateev, не става въпрос само да се следи а щом е ясно че се пали да влезе в аварийната лента и много ясно че няма да си изсипе батерийките а модул който почва да гори. Иначе се пали колата и гасене няма както е известно, нали знаеш снимките с големите контейнери в които се пъхат запалени Тесли за да изгорят безопасно.
      Разкажете повече моля,

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Mateev, не става въпрос само да се следи а щом е ясно че се пали да влезе в аварийната лента и много ясно че няма да си изсипе батерийките а модул който почва да гори. Иначе се пали колата и гасене няма както е известно, нали знаеш снимките с големите контейнери в които се пъхат запалени Тесли за да изгорят безопасно.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          Гледа много филми той - и оп, дъмп на реактор кор в Космоса А сега обратно на поточната линия да сглобява батерийки по 3.7 волта...
          Няма такава квалификация.
          В момента пристига стока в завода и е на бариерата
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

            И един мармот завива шоколада със станиол ....

            Мисля обаче да те разочаровам - в съвременните електромобили температурата на батериите се следи, при това с много термодатчици, поставени на верните места. Следят се и другите им електрически параметри - напрежение, ток, капацитет, вътрешно съпротивление, дисбаланс и т.н.

            Това обаче с автоматичното откачане кърти мивки ....
            Я ми кажи на колко ракии си и как си представяш да караш след лека кола и от нея по пътя да се сипят разни батерии с размери и тегло на тухли четворки .... .
            Гледа много филми той - и оп, дъмп на реактор кор в Космоса А сега обратно на поточната линия да сглобява батерийки по 3.7 волта...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Между другото ми хрумна една идея, защото батериите на ел.мобилите не са направени така че да им се следи температурата и примерно ако загрее до температура при която се очаква несъмнено запалване, батерията да се откачи от тялото на електромобила след като той се отбие безопасно от пътя за да се предотврати запалването на самия електромобил. Или да се откачи конкретния модул който иска да гори.
              Супертрейдър температурата се следи по всяко време. Всеки един параметър се следи по всяко време. Всичко за което ти хрумне идея се следи по всяко време.
              Бях писал даже как
              Last edited by Имхотеп; 18.06.2021, 02:52.
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Между другото ми хрумна една идея, защото батериите на ел.мобилите не са направени така че да им се следи температурата и примерно ако загрее до температура при която се очаква несъмнено запалване, батерията да се откачи от тялото на електромобила след като той се отбие безопасно от пътя за да се предотврати запалването на самия електромобил. Или да се откачи конкретния модул който иска да гори.
                И един мармот завива шоколада със станиол ....

                Мисля обаче да те разочаровам - в съвременните електромобили температурата на батериите се следи, при това с много термодатчици, поставени на верните места. Следят се и другите им електрически параметри - напрежение, ток, капацитет, вътрешно съпротивление, дисбаланс и т.н.

                Това обаче с автоматичното откачане кърти мивки ....
                Я ми кажи на колко ракии си и как си представяш да караш след лека кола и от нея по пътя да се сипят разни батерии с размери и тегло на тухли четворки .... .

                Коментар


                • Между другото ми хрумна една идея, защото батериите на ел.мобилите не са направени така че да им се следи температурата и примерно ако загрее до температура при която се очаква несъмнено запалване, батерията да се откачи от тялото на електромобила след като той се отбие безопасно от пътя за да се предотврати запалването на самия електромобил. Или да се откачи конкретния модул който иска да гори.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Pyramid, предполагам че в редукторите се използва трансмисионна масло. Има и охладителни течности, техния срок на годност може би е като при автомобилите с ДВГ.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Абе, тези ел.мобили, сякаш им се полагат по-различни мазилни системи и масла, съответно, естествено е да очакваме промяна в номенклатурата масла по бензиностанциите.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        Tова е цитат. Не променен цитат. Правописа, всичко е автентично.



                        Е да де! Те нещата ще ти избодат очите.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Тъййй. Никак не личи да четеш ВНИМАТЕЛНО.
                          Tова е цитат. Не променен цитат. Правописа, всичко е автентично.

                          Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                          В един съд с електролит, може да се напъхат много клетки, които, да работят НОМИНАЛНО, ВСЕ ЕДНО, СА ВСЯКА В ОТДЕЛЕН СЪД.
                          Last edited by Имхотеп; 16.06.2021, 19:27.
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            Тъййй. Никак не личи да четеш ВНИМАТЕЛНО.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                              Отново приказваш глупости и отново си се обърнал като фурнаджийска лопата (за кой ли път вече). Ако те гони амнезията, върви си прочети собствените си стари постинги, в които ти се кълнеше, че с общ електролит акумулатора ще работи, и това в продължение на повече от месец. Канеше ме на някакви демонстрации в ТУ Габрово, обиждаше ме, подиграваше ми се на мене и на другите свестни хора, които ти казваха истината в очите.

                              Защо за всяка една простотия, измислена от тебе, ние трябва да ти обясняваме къде си сбъркал месеци наред, преди да осъзнаеш елементарния факт, че поради невежество си написал поредната глупост - небивалица. И през тези месеци да ни обиждаш и да се подиграваш и заяждаш и да обясняваш колко сме глупави, прости и тъпи, а най-накрая да се окаже, че глупавия, простия и тъпия си ти. И в един момент след някой друг месец като бавнозагряващ се осъзнаваш, че ние сме правите, и заемаш нашата страна, без да кажеш поне едно "извинявайте и благодаря, че ми отворихте очите"..

                              Тази игра я играем вече не знам колко пъти и не знам колко пъти след месеци обиди и подигравки ти най-после осъзнаваш, че не си бил прав, и се извърташ като фурнаджийска лопата. И в безкрайната си наглост дори си позволяваш да твърдиш, че аз съм бил измислил например общия електролит. Абе йовчо - върви си виж твоите собствени постинги, преди следващия път да лъжеш и мамиш на всеобщо основание.
                              Модерацията се обърка като менизтри но, ще повторя: Удивителна наглост е, да приписваш на другите СВОИТЕ заблуди а, след това, и да опитваш да ги "съдиш" за това. Гледай си работата. Memento mori.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                В един съд с електролит, може да се напъхат много клетки, които, да работят НОМИНАЛНО, ВСЕ ЕДНО, СА ВСЯКА В ОТДЕЛЕН СЪД.
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X