Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Благодаря за ласкавия отзив но, изначално, съм наясно с възможностите на концепцията. Ако инда не съм бил тъпана по въпроса, сигурно, има над 15 години, да съм работил по въпроса. Разбира се, на фонов режим.но, важното е, че работата е извършена и има плод.
Иначе, не се предвижда литий да влиза в контакт с въздуха. Има си корпус, има си охлаждащ флуид и т.н. А, ако ли случайно, следи от литиев хидроксид влязат в контакт с въздуха, се образува приличното, почти изцяло безобидно съединение литиев карбонат. Иначе, хейтърите си ги знаем, нищо ново под Слънцето.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Супертрейдър къде е да го видим този модул от бъдещето, само приказвате, и всичко прилича на тука има - тука нема,
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМатеев, първо за по тънките електроди може да си сигурен че дебелината на слоя активно вещество не е оптимална при навитите батерии, защото слоя е натоварен механично неравномерно при загряване, затова предполагам че слоя може да стане по тънък. Лития не се пали на въздух, пали се ако се залее с вода, всъщност на въздух повърхността му се окислява но не се запалва. Батериите ги рециклират като ги смелят и после сепарират отделните съставки, палят се ако са заредени и се дадат на късо. Дупката в средата има много функционални предназначения и е добра идея. От общия електролит произлизат някои конструктивни особенности, електролита не е общ но това което в момента е постигнато - полутвърд електролит или стъкломат напоен с електролит заспива при този дизаин на батерия. Катапулта както се изрази е моя идея и не е за микромодули, забрави за него.
- Дори Тодор не е наясно КОЛКО ДОБЪР Е ТОЗИ ДИЗАЙН НА МИКРОМОДУЛА, попадението му е жестоко. В момента в който види бял свят във всеки електромобил ще има един такъв модул към батерията му, единия от модулите ще е такъв. Един такъв модул към батерията на всяка електричка и батерията става съвсем друга. Просто някой ти описва нещо от бъдещето и ти се объркваш, в новата батерия на Тесла има една крачка само напред и това я прави най добрата в момента, съвсем сериозно. В модула има много такива крачки.
Иначе, не се предвижда литий да влиза в контакт с въздуха. Има си корпус, има си охлаждащ флуид и т.н. А, ако ли случайно, следи от литиев хидроксид влязат в контакт с въздуха, се образува приличното, почти изцяло безобидно съединение литиев карбонат. Иначе, хейтърите си ги знаем, нищо ново под Слънцето.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, идеята е толкова добра че дори не успявате да загреете че е такава, изненадващо добра е.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, той го е написал в смисъл че единия елемент е с този супер малък капацитет, ако даде на късо един от тези елементи другите в пакета ще поемат топлината докато той прегори и си вдигне вътрешното съпротивление до толкова че да прекъсне веригата на ел.ток вътре в самия модул и с това ще се приключи без запалване. Имаш някакво парче метал което е малко и като го загрееш с определено количество енергия то достига температура при която се топи и гори, сега същото парче го затискаш между две големи парчета метал и му придаваш енергия но то я прехвърля и топлоотдава към другите и не може да достигне темп. при която гори.
Какво сте имали в предвид всеки го вижда още първия път.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМатеев, първо за по тънките електроди може да си сигурен че дебелината на слоя активно вещество не е оптимална при навитите батерии, защото слоя е натоварен механично неравномерно при загряване, затова предполагам че слоя може да стане по тънък. Лития не се пали на въздух, пали се ако се залее с вода, всъщност на въздух повърхността му се окислява но не се запалва. Батериите ги рециклират като ги смелят и после сепарират отделните съставки, палят се ако са заредени и се дадат на късо. Дупката в средата има много функционални предназначения и е добра идея. От общия електролит произлизат някои конструктивни особенности, електролита не е общ но това което в момента е постигнато - полутвърд електролит или стъкломат напоен с електролит заспива при този дизаин на батерия. Катапулта както се изрази е моя идея и не е за микромодули, забрави за него.
- Дори Тодор не е наясно КОЛКО ДОБЪР Е ТОЗИ ДИЗАЙН НА МИКРОМОДУЛА, попадението му е жестоко. В момента в който види бял свят във всеки електромобил ще има един такъв модул към батерията му, единия от модулите ще е такъв. Един такъв модул към батерията на всяка електричка и батерията става съвсем друга. Просто някой ти описва нещо от бъдещето и ти се объркваш, в новата батерия на Тесла има една крачка само напред и това я прави най добрата в момента, съвсем сериозно. В модула има много такива крачки.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Имхотеп, той го е написал в смисъл че единия елемент е с този супер малък капацитет, ако даде на късо един от тези елементи другите в пакета ще поемат топлината докато той прегори и си вдигне вътрешното съпротивление до толкова че да прекъсне веригата на ел.ток вътре в самия модул и с това ще се приключи без запалване. Имаш някакво парче метал което е малко и като го загрееш с определено количество енергия то достига температура при която се топи и гори, сега същото парче го затискаш между две големи парчета метал и му придаваш енергия но то я прехвърля и топлоотдава към другите и не може да достигне темп. при която гори.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
ВАТЧАС е единица за енергия или капацитет на батерията. Аз съм използвал правилното ВАТЧАС
Коментар
-
Матеев, първо за по тънките електроди може да си сигурен че дебелината на слоя активно вещество не е оптимална при навитите батерии, защото слоя е натоварен механично неравномерно при загряване, затова предполагам че слоя може да стане по тънък. Лития не се пали на въздух, пали се ако се залее с вода, всъщност на въздух повърхността му се окислява но не се запалва. Батериите ги рециклират като ги смелят и после сепарират отделните съставки, палят се ако са заредени и се дадат на късо. Дупката в средата има много функционални предназначения и е добра идея. От общия електролит произлизат някои конструктивни особенности, електролита не е общ но това което в момента е постигнато - полутвърд електролит или стъкломат напоен с електролит заспива при този дизаин на батерия. Катапулта както се изрази е моя идея и не е за микромодули, забрави за него.
- Дори Тодор не е наясно КОЛКО ДОБЪР Е ТОЗИ ДИЗАЙН НА МИКРОМОДУЛА, попадението му е жестоко. В момента в който види бял свят във всеки електромобил ще има един такъв модул към батерията му, единия от модулите ще е такъв. Един такъв модул към батерията на всяка електричка и батерията става съвсем друга. Просто някой ти описва нещо от бъдещето и ти се объркваш, в новата батерия на Тесла има една крачка само напред и това я прави най добрата в момента, съвсем сериозно. В модула има много такива крачки.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Къде видя да съм писал за 100вата? Я се върни назад и провери.Първоначално изпратено от PyramidДнешните модули са просто огромни и няма как. Ама микро, само 100[Wh], не е "тухла четворка" (че даже и повече), пък и няма силата да се чак запали. Че тя, изначално, идеята е ТАЗИ.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеНе ви ли писна да обсъждате нелепи идеи и недомислици, измислени от некомпетентни хора?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Преди да кажеш следващата недомислица, направи един опитен образец и го изтествай .....
Аз пък ще ти кажа, че където има литий в досег с кислород, запалването е задължително ако ще елемента да е по-малък и от цигара. А досег с кислород се случва по време на катастрофа и смачкване на част от елементите.
Нито един от параметрите, които си ги мечтаете, няма да успеете да го постигнете:
1. По-тънки електроди и от там по-евтина батерия. Това не е вярно. Няма как да се утънят електродите, защото ще падне капацитета.
2. Незапалима батерия. Това не е вярно - има ли литий, има и опасност от пожар.
3. Дупка в средата - абсолютна безсмислица, неподкрепена с никаква реалистична обосновка.
4. Общ електролит - абсолютна тъпотия от техническа гледна точка.
5. Катапулт за всяка една батерия - това е повече от смешно, защото цената ще е космическа.
Разбирам ви, че си мечтаете като малки деца, но в реалноста нещата стоят по съвсем друг начин. Когато и ако успеете да направите опитен образец, тогава по време на тестовете ще разберете, че мечтаните от вас параметри са само една утопия и нищо повече..
1.В литий-йонните батерии, електродите, са от мед и алуминий. И НЕ ТЯХНАТА ДЕБЕЛИНА, ОПРЕДЕЛЯ КАПАЦИТЕТА.
2.Повечето запалвания, са следствие на късо съединение, а не на допир с въздуха.
3.И днешните елементи ИМАТ дупки но те, са затворени от корпусните детайли та, не ги вижда Матеев. Съответно, не се възползваме от възможностите, които предлагат.
4.За "общия електролит" напомням че, Матеев измисли този термин. Не държа особено на него но, габровецът пак ще бръмне.
5.Чак "катапулт". Стига и пирозаряд.
6."Реалността", бидейки подлог, се пише с 2"Т".
7.И останалото, е стара песен.
Коментар
Коментар