IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Ти сега не обяснявай той в какъв смисъл го е написал. Интересна работа, като ви покажат че пак сте се осрали, и почвате с дългите разкази какво сте имали в предвид.

    Какво сте имали в предвид всеки го вижда още първия път.
    Ако под "всеки" разбираш себе си и още двама-трима, подценил си 8 милиарда души.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Благодаря за ласкавия отзив но, изначално, съм наясно с възможностите на концепцията. Ако инда не съм бил тъпана по въпроса, сигурно, има над 15 години, да съм работил по въпроса. Разбира се, на фонов режим.но, важното е, че работата е извършена и има плод.
      Иначе, не се предвижда литий да влиза в контакт с въздуха. Има си корпус, има си охлаждащ флуид и т.н. А, ако ли случайно, следи от литиев хидроксид влязат в контакт с въздуха, се образува приличното, почти изцяло безобидно съединение литиев карбонат. Иначе, хейтърите си ги знаем, нищо ново под Слънцето.
      Къде можем да видим този плод, много ще е интересно?

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Супертрейдър къде е да го видим този модул от бъдещето, само приказвате, и всичко прилича на тука има - тука нема,
        Ще си позволя да отбележа, че много от нещата, дето днес се използват, се появяват първо на хартия, и едва след години, стават масови.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Матеев, първо за по тънките електроди може да си сигурен че дебелината на слоя активно вещество не е оптимална при навитите батерии, защото слоя е натоварен механично неравномерно при загряване, затова предполагам че слоя може да стане по тънък. Лития не се пали на въздух, пали се ако се залее с вода, всъщност на въздух повърхността му се окислява но не се запалва. Батериите ги рециклират като ги смелят и после сепарират отделните съставки, палят се ако са заредени и се дадат на късо. Дупката в средата има много функционални предназначения и е добра идея. От общия електролит произлизат някои конструктивни особенности, електролита не е общ но това което в момента е постигнато - полутвърд електролит или стъкломат напоен с електролит заспива при този дизаин на батерия. Катапулта както се изрази е моя идея и не е за микромодули, забрави за него.
          - Дори Тодор не е наясно КОЛКО ДОБЪР Е ТОЗИ ДИЗАЙН НА МИКРОМОДУЛА, попадението му е жестоко. В момента в който види бял свят във всеки електромобил ще има един такъв модул към батерията му, единия от модулите ще е такъв. Един такъв модул към батерията на всяка електричка и батерията става съвсем друга. Просто някой ти описва нещо от бъдещето и ти се объркваш, в новата батерия на Тесла има една крачка само напред и това я прави най добрата в момента, съвсем сериозно. В модула има много такива крачки.
          Благодаря за ласкавия отзив но, изначално, съм наясно с възможностите на концепцията. Ако инда не съм бил тъпана по въпроса, сигурно, има над 15 години, да съм работил по въпроса. Разбира се, на фонов режим.но, важното е, че работата е извършена и има плод.
          Иначе, не се предвижда литий да влиза в контакт с въздуха. Има си корпус, има си охлаждащ флуид и т.н. А, ако ли случайно, следи от литиев хидроксид влязат в контакт с въздуха, се образува приличното, почти изцяло безобидно съединение литиев карбонат. Иначе, хейтърите си ги знаем, нищо ново под Слънцето.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Имхотеп, идеята е толкова добра че дори не успявате да загреете че е такава, изненадващо добра е.
            Еми поздравления!
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Имхотеп, той го е написал в смисъл че единия елемент е с този супер малък капацитет, ако даде на късо един от тези елементи другите в пакета ще поемат топлината докато той прегори и си вдигне вътрешното съпротивление до толкова че да прекъсне веригата на ел.ток вътре в самия модул и с това ще се приключи без запалване. Имаш някакво парче метал което е малко и като го загрееш с определено количество енергия то достига температура при която се топи и гори, сега същото парче го затискаш между две големи парчета метал и му придаваш енергия но то я прехвърля и топлоотдава към другите и не може да достигне темп. при която гори.
              Ти сега не обяснявай той в какъв смисъл го е написал. Интересна работа, като ви покажат че пак сте се осрали, и почвате с дългите разкази какво сте имали в предвид.

              Какво сте имали в предвид всеки го вижда още първия път.
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Имхотеп, идеята е толкова добра че дори не успявате да загреете че е такава, изненадващо добра е.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Матеев, първо за по тънките електроди може да си сигурен че дебелината на слоя активно вещество не е оптимална при навитите батерии, защото слоя е натоварен механично неравномерно при загряване, затова предполагам че слоя може да стане по тънък. Лития не се пали на въздух, пали се ако се залее с вода, всъщност на въздух повърхността му се окислява но не се запалва. Батериите ги рециклират като ги смелят и после сепарират отделните съставки, палят се ако са заредени и се дадат на късо. Дупката в средата има много функционални предназначения и е добра идея. От общия електролит произлизат някои конструктивни особенности, електролита не е общ но това което в момента е постигнато - полутвърд електролит или стъкломат напоен с електролит заспива при този дизаин на батерия. Катапулта както се изрази е моя идея и не е за микромодули, забрави за него.
                  - Дори Тодор не е наясно КОЛКО ДОБЪР Е ТОЗИ ДИЗАЙН НА МИКРОМОДУЛА, попадението му е жестоко. В момента в който види бял свят във всеки електромобил ще има един такъв модул към батерията му, единия от модулите ще е такъв. Един такъв модул към батерията на всяка електричка и батерията става съвсем друга. Просто някой ти описва нещо от бъдещето и ти се объркваш, в новата батерия на Тесла има една крачка само напред и това я прави най добрата в момента, съвсем сериозно. В модула има много такива крачки.
                  Супертрейдър къде е да го видим този модул от бъдещето, само приказвате, и всичко прилича на тука има - тука нема,
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Имхотеп, той го е написал в смисъл че единия елемент е с този супер малък капацитет, ако даде на късо един от тези елементи другите в пакета ще поемат топлината докато той прегори и си вдигне вътрешното съпротивление до толкова че да прекъсне веригата на ел.ток вътре в самия модул и с това ще се приключи без запалване. Имаш някакво парче метал което е малко и като го загрееш с определено количество енергия то достига температура при която се топи и гори, сега същото парче го затискаш между две големи парчета метал и му придаваш енергия но то я прехвърля и топлоотдава към другите и не може да достигне темп. при която гори.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение



                      ВАТ е единица за МОЩНОСТ.
                      ВАТЧАС е единица за енергия или капацитет на батерията. Аз съм използвал правилното ВАТЧАС

                      Коментар


                      • Матеев, първо за по тънките електроди може да си сигурен че дебелината на слоя активно вещество не е оптимална при навитите батерии, защото слоя е натоварен механично неравномерно при загряване, затова предполагам че слоя може да стане по тънък. Лития не се пали на въздух, пали се ако се залее с вода, всъщност на въздух повърхността му се окислява но не се запалва. Батериите ги рециклират като ги смелят и после сепарират отделните съставки, палят се ако са заредени и се дадат на късо. Дупката в средата има много функционални предназначения и е добра идея. От общия електролит произлизат някои конструктивни особенности, електролита не е общ но това което в момента е постигнато - полутвърд електролит или стъкломат напоен с електролит заспива при този дизаин на батерия. Катапулта както се изрази е моя идея и не е за микромодули, забрави за него.
                        - Дори Тодор не е наясно КОЛКО ДОБЪР Е ТОЗИ ДИЗАЙН НА МИКРОМОДУЛА, попадението му е жестоко. В момента в който види бял свят във всеки електромобил ще има един такъв модул към батерията му, единия от модулите ще е такъв. Един такъв модул към батерията на всяка електричка и батерията става съвсем друга. Просто някой ти описва нещо от бъдещето и ти се объркваш, в новата батерия на Тесла има една крачка само напред и това я прави най добрата в момента, съвсем сериозно. В модула има много такива крачки.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Къде видя да съм писал за 100вата? Я се върни назад и провери.
                          Първоначално изпратено от Pyramid
                          Днешните модули са просто огромни и няма как. Ама микро, само 100[Wh], не е "тухла четворка" (че даже и повече), пък и няма силата да се чак запали. Че тя, изначално, идеята е ТАЗИ.
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                            Не ви ли писна да обсъждате нелепи идеи и недомислици, измислени от некомпетентни хора?
                            Що, ТИ ли си компетентен? И що нямаш добри идеи?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                              Преди да кажеш следващата недомислица, направи един опитен образец и го изтествай .....

                              Аз пък ще ти кажа, че където има литий в досег с кислород, запалването е задължително ако ще елемента да е по-малък и от цигара. А досег с кислород се случва по време на катастрофа и смачкване на част от елементите.

                              Нито един от параметрите, които си ги мечтаете, няма да успеете да го постигнете:

                              1. По-тънки електроди и от там по-евтина батерия. Това не е вярно. Няма как да се утънят електродите, защото ще падне капацитета.
                              2. Незапалима батерия. Това не е вярно - има ли литий, има и опасност от пожар.
                              3. Дупка в средата - абсолютна безсмислица, неподкрепена с никаква реалистична обосновка.
                              4. Общ електролит - абсолютна тъпотия от техническа гледна точка.
                              5. Катапулт за всяка една батерия - това е повече от смешно, защото цената ще е космическа.

                              Разбирам ви, че си мечтаете като малки деца, но в реалноста нещата стоят по съвсем друг начин. Когато и ако успеете да направите опитен образец, тогава по време на тестовете ще разберете, че мечтаните от вас параметри са само една утопия и нищо повече..
                              Я пак?
                              1.В литий-йонните батерии, електродите, са от мед и алуминий. И НЕ ТЯХНАТА ДЕБЕЛИНА, ОПРЕДЕЛЯ КАПАЦИТЕТА.
                              2.Повечето запалвания, са следствие на късо съединение, а не на допир с въздуха.
                              3.И днешните елементи ИМАТ дупки но те, са затворени от корпусните детайли та, не ги вижда Матеев. Съответно, не се възползваме от възможностите, които предлагат.
                              4.За "общия електролит" напомням че, Матеев измисли този термин. Не държа особено на него но, габровецът пак ще бръмне.
                              5.Чак "катапулт". Стига и пирозаряд.
                              6."Реалността", бидейки подлог, се пише с 2"Т".
                              7.И останалото, е стара песен.

                              Коментар


                              • Не ви ли писна да обсъждате нелепи идеи и недомислици, измислени от некомпетентни хора?

                                Коментар

                                Working...
                                X