IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от mikomikov
    Да се върнем на първото ми участие по подтемата. Отричаш ли необходимостта от баластните танкове и помпи?
    (другото са твои тъпотии, които нямат общо с цитирания отговор)
    Никога не съм отричал необходимостта от баластни танкове. ДРУГОТО, са ТВОИ тъпотии но, Бог дал-Бог взел.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от mikomikov


      По-скоро, самият ти не четеш. Ако търсиш аналогия с подводниците и НАДВОДНИТЕ кораби, доста има да се луташ.
      Не разбрах, че си "новатор" и в тая посока: искаш да превърнеш надводните кораби в подводници?
      Няма да ти е възможно! С тръбичката по-може да ти се получи, май... (да я превърнеш в подводна лодка)
      Обърна ли внимание на думите "специално проектирани"? И при надводните, И при подводните кораби, принципите за проектиране на ел.инсталации в оводнена среда, са едни и същи. Кое не вдяваш?
      Last edited by Pyramid; 19.06.2021, 15:39.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
        Внимателно ли чете, какво написах? То и в подводниците има вода, хем знаеш ли колко дълбоко се потапят но, не просто "имат". ТЕ СЕ ДВИЖАТ на батерии, и то яко. Разбира се, това са СПЕЦИАЛНО ПРОЕКТИРАНИ И ИЗПЪЛНЕНИ, КАКТО И АКУМУЛАТОРНИТЕ ОТСЕЦИ ,и т.н., и не съм казвал, че трюмни води ТРЯБВА да ги заливат. Не внимаваш, Миков. Никак не внимаваш. Не ми приписвай сега и ти СВОИТЕ заблуди и домисли, че много станахте.
        При теб все требва да се чете внимателно.
        И за общия електролит.
        И за микромодул сто вата.
        И за искрата в свещта на автомобил която била променлив ток
        ......

        А всъщност не требва да се чете внимателно а само смех, смех

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от mikomikov

          Проблем има, разбира се: ако искаш лесно да потопиш кораб (танкер, контейнеровоз...) - поднасяй ни тъпите си идеи - очевидно да замениш баластните танкове с... батерии на дъното да кораба...

          Не си наясно. Не могат да си "тежат дълбоко, под ватерлинията" (твой цитат), защото трюмните води и масла не могат да ги заливат, а тези води са налични в много от случаите, заради това, че трябва да се охлаждат (и смазват) дейдвудните втулки на валопровода....

          Ако обичаш, има доста неща, които ти се губят и както винаги се опитваш да поставиш мерудията на гърне, от което не отбираш, както винаги правиш това. Липсват ти знания в доста посоки, но в това няма лошо. Чети, наваксвай (ако можеш).
          Внимателно ли чете, какво написах? То и в подводниците има вода, хем знаеш ли колко дълбоко се потапят но, не просто "имат". ТЕ СЕ ДВИЖАТ на батерии, и то яко. Разбира се, това са СПЕЦИАЛНО ПРОЕКТИРАНИ И ИЗПЪЛНЕНИ, КАКТО И АКУМУЛАТОРНИТЕ ОТСЕЦИ ,и т.н., и не съм казвал, че трюмни води ТРЯБВА да ги заливат. Не внимаваш, Миков. Никак не внимаваш. Не ми приписвай сега и ти СВОИТЕ заблуди и домисли, че много станахте.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mikomikov

            Проблем има, разбира се: ако искаш лесно да потопиш кораб (танкер, контейнеровоз...) - поднасяй ни тъпите си идеи - очевидно да замениш баластните танкове с... батерии на дъното да кораба...

            Не си наясно. Не могат да си "тежат дълбоко, под ватерлинията" (твой цитат), защото трюмните води и масла не могат да ги заливат, а тези води са налични в много от случаите, заради това, че трябва да се охлаждат (и смазват) дейдвудните втулки на валопровода....

            Ако обичаш, има доста неща, които ти се губят и както винаги се опитваш да поставиш мерудията на гърне, от което не отбираш, както винаги правиш това. Липсват ти знания в доста посоки, но в това няма лошо. Чети, наваксвай (ако можеш).
            Доста неща му се губят.... При повечето хора се случва нещо да пропуснат, да забравят...
            Тук обаче всичко е в тъмата а там няма какво да се пропусне

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение


              Корабите (особено товарните) имат проектирани баластни танкове, които се обслужват от баластни помпи с голям дебит. Говорим за прехвърлянето на тонове вода - ляв, десен борд, запълване и изпразване на танкове, за да се предотврати накреняване, над допустимите стойности (страничен наклон) на кораба, което може да се окаже фатално.
              С масата на батериите това няма как да се постигне: няма как батериите да "пътуват" в различни отсеци на кораба.
              Е, те може и да не се местят но, да си тежат дълбоко под ватерлинията, проблем няма. Танковете, и те не са точно в дълбокото, т.к.иде реч за задбордова вода, която НЕ поражда подемна или потапяща сила, а само, измества вляво / вдясно центъра на тежестта. Друг въпрос, колко енергия е нужна за един курс, и дали едни или други акумулатори, биха били достатъчни да я съхранят.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от chan_tura_naga Разгледай мнение

                То електрически има много отдавна, този е по-точно акумулаторен.
                Интересното е, че нарочно са избрани оловни акумулатори защото локомотива трябва да е тежък за сцепление на колелата с релсите.

                Дали и при корабите е така, на тях им трябва баласт ниско долу за устойчивост?

                Корабите (особено товарните) имат проектирани баластни танкове, които се обслужват от баластни помпи с голям дебит. Говорим за прехвърлянето на тонове вода - ляв, десен борд, запълване и изпразване на танкове, за да се предотврати накреняване, над допустимите стойности (страничен наклон) на кораба, което може да се окаже фатално.
                С масата на батериите това няма как да се постигне: няма как батериите да "пътуват" в различни отсеци на кораба.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                  Електрически локомотив

                  https://www.youtube.com/watch?v=lbCFm1WnrpU


                  Към края на видеото е. В началото говорят за дизелови локомотиви.
                  То електрически има много отдавна, този е по-точно акумулаторен.
                  Интересното е, че нарочно са избрани оловни акумулатори защото локомотива трябва да е тежък за сцепление на колелата с релсите.

                  Дали и при корабите е така, на тях им трябва баласт ниско долу за остойчивост?

                  Коментар


                  • Електрически локомотив

                    https://www.youtube.com/watch?v=lbCFm1WnrpU


                    Към края на видеото е. В началото говорят за дизелови локомотиви.

                    Коментар


                    • тази седмица лежах у болницата с един ФИЗИК. Пенсионер, бил 20 години в Германия. Сега работи по некъв проект за ФОТОНИ от Слънцето. Направил е 2 химически лаборатории във физическия факултет. Няколко години навивал учЕните да го пуснат на симпозиум за слънчева енергия да си развие тезата и един японец се навил (пенсионер на 75г) щот няма какво да губи.
                      Дошъл деня и не му дали да излезе на трибуната ....
                      Зелено енергийните лобита се намесили и не позволяват и на научни срещи някой да оспори и да застраши милиардния им бизнес от ГЛУПОСТИ.
                      ГЛУПОСТИ - това му бяха думите за соларките и батерийките в колите
                      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        Е за пореден път ще кажа и подкрепя:
                        Да се направи!
                        Както казах обаче, сам няма да се направи, трабва да се работи по въпроса.
                        Не плачи. Ще дойде Дядо Торбалан и ще те открадне

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                          Не ви ли писна да обсъждате нелепи идеи и недомислици, измислени от некомпетентни хора?
                          Добре де, ми кво да правим?

                          Най-много смях има дет' той пише?
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Имхотеп, ако се направи прототип той ще работи. Въпроса е че за да се направи прототипа на нещо което ще работи отлично трябва да се отхвърли доста работа в лаболатория и малко производство. Резултата ще е батерия, неотменна част за всеки електромобил защото това нещо има данни за най бърза електрохимична реакция, оптимално е за нея. Няма няма, ще работи изненадващо добре.
                            Е за пореден път ще кажа и подкрепя:
                            Да се направи!
                            Както казах обаче, сам няма да се направи, трабва да се работи по въпроса.
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Имхотеп, ако се направи прототип той ще работи. Въпроса е че за да се направи прототипа на нещо което ще работи отлично трябва да се отхвърли доста работа в лаболатория и малко производство. Резултата ще е батерия, неотменна част за всеки електромобил защото това нещо има данни за най бърза електрохимична реакция, оптимално е за нея. Няма няма, ще работи изненадващо добре.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Къде можем да видим този плод, много ще е интересно?

                                Скоро в кината.

                                Коментар

                                Working...
                                X