Първоначално изпратено от mikomikov
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от mikomikov
По-скоро, самият ти не четеш. Ако търсиш аналогия с подводниците и НАДВОДНИТЕ кораби, доста има да се луташ.
Не разбрах, че си "новатор" и в тая посока: искаш да превърнеш надводните кораби в подводници?
Няма да ти е възможно! С тръбичката по-може да ти се получи, май... (да я превърнеш в подводна лодка)Last edited by Pyramid; 19.06.2021, 15:39.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеВнимателно ли чете, какво написах? То и в подводниците има вода, хем знаеш ли колко дълбоко се потапят но, не просто "имат". ТЕ СЕ ДВИЖАТ на батерии, и то яко. Разбира се, това са СПЕЦИАЛНО ПРОЕКТИРАНИ И ИЗПЪЛНЕНИ, КАКТО И АКУМУЛАТОРНИТЕ ОТСЕЦИ ,и т.н., и не съм казвал, че трюмни води ТРЯБВА да ги заливат. Не внимаваш, Миков. Никак не внимаваш. Не ми приписвай сега и ти СВОИТЕ заблуди и домисли, че много станахте.
И за общия електролит.
И за микромодул сто вата.
И за искрата в свещта на автомобил която била променлив ток
......
А всъщност не требва да се чете внимателно а само смех, смех
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov
Проблем има, разбира се: ако искаш лесно да потопиш кораб (танкер, контейнеровоз...) - поднасяй ни тъпите си идеи - очевидно да замениш баластните танкове с... батерии на дъното да кораба...
Не си наясно. Не могат да си "тежат дълбоко, под ватерлинията" (твой цитат), защото трюмните води и масла не могат да ги заливат, а тези води са налични в много от случаите, заради това, че трябва да се охлаждат (и смазват) дейдвудните втулки на валопровода....
Ако обичаш, има доста неща, които ти се губят и както винаги се опитваш да поставиш мерудията на гърне, от което не отбираш, както винаги правиш това. Липсват ти знания в доста посоки, но в това няма лошо. Чети, наваксвай (ако можеш).
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov
Проблем има, разбира се: ако искаш лесно да потопиш кораб (танкер, контейнеровоз...) - поднасяй ни тъпите си идеи - очевидно да замениш баластните танкове с... батерии на дъното да кораба...
Не си наясно. Не могат да си "тежат дълбоко, под ватерлинията" (твой цитат), защото трюмните води и масла не могат да ги заливат, а тези води са налични в много от случаите, заради това, че трябва да се охлаждат (и смазват) дейдвудните втулки на валопровода....
Ако обичаш, има доста неща, които ти се губят и както винаги се опитваш да поставиш мерудията на гърне, от което не отбираш, както винаги правиш това. Липсват ти знания в доста посоки, но в това няма лошо. Чети, наваксвай (ако можеш).
Тук обаче всичко е в тъмата а там няма какво да се пропусне
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
Корабите (особено товарните) имат проектирани баластни танкове, които се обслужват от баластни помпи с голям дебит. Говорим за прехвърлянето на тонове вода - ляв, десен борд, запълване и изпразване на танкове, за да се предотврати накреняване, над допустимите стойности (страничен наклон) на кораба, което може да се окаже фатално.
С масата на батериите това няма как да се постигне: няма как батериите да "пътуват" в различни отсеци на кораба.
Коментар
-
Първоначално изпратено от chan_tura_naga Разгледай мнение
То електрически има много отдавна, този е по-точно акумулаторен.
Интересното е, че нарочно са избрани оловни акумулатори защото локомотива трябва да е тежък за сцепление на колелата с релсите.
Дали и при корабите е така, на тях им трябва баласт ниско долу за устойчивост?
Корабите (особено товарните) имат проектирани баластни танкове, които се обслужват от баластни помпи с голям дебит. Говорим за прехвърлянето на тонове вода - ляв, десен борд, запълване и изпразване на танкове, за да се предотврати накреняване, над допустимите стойности (страничен наклон) на кораба, което може да се окаже фатално.
С масата на батериите това няма как да се постигне: няма как батериите да "пътуват" в различни отсеци на кораба.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеЕлектрически локомотив
https://www.youtube.com/watch?v=lbCFm1WnrpU
Към края на видеото е. В началото говорят за дизелови локомотиви.
Интересното е, че нарочно са избрани оловни акумулатори защото локомотива трябва да е тежък за сцепление на колелата с релсите.
Дали и при корабите е така, на тях им трябва баласт ниско долу за остойчивост?
Коментар
-
Електрически локомотив
https://www.youtube.com/watch?v=lbCFm1WnrpU
Към края на видеото е. В началото говорят за дизелови локомотиви.
- 1 like
Коментар
-
тази седмица лежах у болницата с един ФИЗИК. Пенсионер, бил 20 години в Германия. Сега работи по некъв проект за ФОТОНИ от Слънцето. Направил е 2 химически лаборатории във физическия факултет. Няколко години навивал учЕните да го пуснат на симпозиум за слънчева енергия да си развие тезата и един японец се навил (пенсионер на 75г) щот няма какво да губи.
Дошъл деня и не му дали да излезе на трибуната ....
Зелено енергийните лобита се намесили и не позволяват и на научни срещи някой да оспори и да застраши милиардния им бизнес от ГЛУПОСТИ.
ГЛУПОСТИ - това му бяха думите за соларките и батерийките в колитеНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е за пореден път ще кажа и подкрепя:
Да се направи!
Както казах обаче, сам няма да се направи, трабва да се работи по въпроса.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеНе ви ли писна да обсъждате нелепи идеи и недомислици, измислени от некомпетентни хора?
Най-много смях има дет' той пише?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, ако се направи прототип той ще работи. Въпроса е че за да се направи прототипа на нещо което ще работи отлично трябва да се отхвърли доста работа в лаболатория и малко производство. Резултата ще е батерия, неотменна част за всеки електромобил защото това нещо има данни за най бърза електрохимична реакция, оптимално е за нея. Няма няма, ще работи изненадващо добре.
Да се направи!
Както казах обаче, сам няма да се направи, трабва да се работи по въпроса.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Имхотеп, ако се направи прототип той ще работи. Въпроса е че за да се направи прототипа на нещо което ще работи отлично трябва да се отхвърли доста работа в лаболатория и малко производство. Резултата ще е батерия, неотменна част за всеки електромобил защото това нещо има данни за най бърза електрохимична реакция, оптимално е за нея. Няма няма, ще работи изненадващо добре.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Къде можем да видим този плод, много ще е интересно?
Коментар
Коментар