Първоначално изпратено от Бързоходко
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Никой не отрича фактите, обаче,
1.За напрежението има изолация, а за енергията - ами...
2. замислял си си се за аварийно изхвърляне на батерията? Или на отделна аварийна клетка? Окъсява - ПАТ ! -избива се, и изпада в обезопасен сейф, докато, нейните клеми се окъсяват, и електричката се прибира, с малко по-ниска скорост.
Аварийното изхвърляне на нещо което тежи половин тон как точно да си го представя? И като го изхвърлят аваройно то нали все още ще е в аварирало състояние и усилено ще преобразува ел енергия в топлинна. ГОЛЯМО Количество Ел Енергия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Етп какво пише в рекламката която си пратил
"TeraWatt’s battery for cars is called Tera4.0 battery. And it promises to deliver 500 Wh/kg or 1.45 kW/l when it is offered to carmakers. When will that be?
There is no mention of that on the press release nor on the company’s website. In other words, we have no clue. Probably not even TeraWatt does,
"
Как мислиш дали ме убеждава в нещо?
Освен това моята теза е, че Батерията е изключително опасна по две приини:
- Смъртоносно високо напрежение.
- Огромно количество енергия, която лесно може да излезне от контрол.
Тези съображения ще са в сила за всякакви нови и свръх напредничави батерии.
1.За напрежението има изолация, а за енергията - ами...
2. замислял си си се за аварийно изхвърляне на батерията? Или на отделна аварийна клетка? Окъсява - ПАТ ! -избива се, и изпада в обезопасен сейф, докато, нейните клеми се окъсяват, и електричката се прибира, с малко по-ниска скорост. Или,
3. Същата тази аварирала клетка, ЛОКАЛНО, интензивно се охлажда, с цел предотвратяване на пожар.
Начини има а, ако не достигат, ще бъдат измислени.Last edited by Pyramid; 28.08.2019, 10:11.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Етп какво пише в рекламката която си пратил
"TeraWatt’s battery for cars is called Tera4.0 battery. And it promises to deliver 500 Wh/kg or 1.45 kW/l when it is offered to carmakers. When will that be?
There is no mention of that on the press release nor on the company’s website. In other words, we have no clue. Probably not even TeraWatt does,
"
Как мислиш дали ме убеждава в нещо?
Освен това моята теза е, че Батерията е изключително опасна по две приини:
- Смъртоносно високо напрежение.
- Огромно количество енергия, която лесно може да излезне от контрол.
Тези съображения ще са в сила за всякакви нови и свръх напредничави батерии.
ПП сега забелязах че удобно за вас не си завършил изречението а именно:
...but it knows it has to be fast. There are other technologies being developed and some even claim to offer 1 kWh/kg. The early bird catches the worm, guys...
Сигурен съм, че в бързината си пропуснал...
Last edited by Имхотеп; 27.08.2019, 22:53.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеЕто нова батерия която е практически готова.
Бързоходко, тази батерия ще промени ли съотношението с бензина съответно?
https://insideevs.com/news/367202/te...y-432whkg/amp/
"TeraWatt’s battery for cars is called Tera4.0 battery. And it promises to deliver 500 Wh/kg or 1.45 kW/l when it is offered to carmakers. When will that be?
There is no mention of that on the press release nor on the company’s website. In other words, we have no clue. Probably not even TeraWatt does,
"
Как мислиш дали ме убеждава в нещо?
Освен това моята теза е, че Батерията е изключително опасна по две приини:
- Смъртоносно високо напрежение.
- Огромно количество енергия, която лесно може да излезне от контрол.
Тези съображения ще са в сила за всякакви нови и свръх напредничави батерии.
Коментар
-
Съгласих се с бързоходко че електромобила е кола-бомба.
Сега да продължим нататък с развитието.
Ето една нова батерия която е практически готова.
Бързоходко, тази батерия ще промени ли съотношението с бензина съответно?
Повече ли ще гърми електромобила или по-малко?
https://insideevs.com/news/367202/te...y-432whkg/amp/
Last edited by Имхотеп; 27.08.2019, 22:44.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
Е, да, в резервоара с бензин се намира само половината от енергията, другата половина идва от засмукания въздух в цилиндрите. То ест резервоара с бензин не може да го взривите, защото в него почти няма въздух.
Затова казвам че ЕлМобила е като кола бомба.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
То убаво ама мен ще ме баннат
Коментар
-
Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнениеТая работа няма да има ефект при литиево-йонни батерии - случаят, който описах при NiCd батериите няма да бъде избегнат - късото е между две плочи в една клетка. Дори и на всяка плоча да се сложи "изключвател" от какъвто и да е вид, пак енергията, съхранена м/у две плочи е достатъчна да направи мизерия. Отделно, ако си отварял такава - тя реално е само с по една плоча (фолио) за анод и катод.
На оловните акумулатори е лесно - оловото се топи при ниска температураЕдно изтъняване горе над електролита е достатъчно за същия ефект, с по-малко пари.
Китайците, и не само, произвеждат чипове, които гасят клетката, при голям ток (мерят през резистор) или излизане на напрежението извън границите (разредиш ли я много, изобщо не позволява повече да се зарежда) - уж щеше да се слагат задължително на батерии за крайни клиенти, ама нещо май видяха, че няма смисъл.
Фараоне, това е за заблуда на врагаА и ника ми от 2007-ма замина някъде.
..Прочее, при мощните компенсаторни кондензаторни батерии, има интересно решение: Налягането в коепуса при КС, издува капачката, и това, изважда батерията от употреба с разрив ма контакт. Т.е., ако не си гледат само юод ноктите и да сиоплят в носа, конструкторите имат ред достъпни принципни решения. Остава да ги приспособят за конкретния случай.Last edited by Pyramid; 27.08.2019, 17:24.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеЕха. В Ел.Мобила се возиш на една ръка растояние от смъртоносните 400V и в добавка няколко пиропатрона които са в състояние да разпилеят половин тонна батерия. Това ще е много по-вълниващо преживяване от скок с бънджи.
Впрочем изглежда никой не си дава сметка, че от гледна точка на безопасноста, един зареден акумулатор е принципно различен от пълен резервоар с гориво. Резервоара с гориво не съдържа в себеси енергия. Калоричноста на горивото ни казва какво ще стане ако то се окисли. Това окисляване се случва в конторлирана среда(цилиндрите на двигателя) на малки порции. В крайна сметка общия енергиен баланс на обикновения автомобил общо взето се изразява с масата по скороста на квадрат делено на две; плюс кинетичната енергия на въртеливото движение на колелата му. Която е инерциония момент на колелото по оборотите на квадрат делено на две.
При електромобила към това трябва да добавим и електрическата енергия в батерията, която е колосална. ЗА по просто да разгледаме двата автомобила в покой.
Спрелият автомобил с ДВГ е "енегийно пасивен" освен ако не сте го паркирали на висок баир. Ако сте го паркирали на висок баир естествено сте му дръпнали ръчната спирачка зада не позволите потенциалната енергия да се преобразува в кинетична и да стане беля. Колко е потенциалната енергия и каква е потенциалната беля зависи от теглото на астомобила ви и височината на баира.
При Ел Мобила няма значение дали сте на равно или не. Вие винаги сте в ситуация все едно сте го паркирали на Еверест, понеже в него има натрупано колосално количество енергия.
НАкратко казано да се возиш в електромобил е все едно да се возиш със сандък с тротилови шашки. Тротила е много стабилно химисческо съединение и може да изгори без да се взриви за разлика от батерията на Ел.Мобила.
Но, от друга страна, тази ефективност е свързана с това, че продуктът се изхвърля навън, което е локално замърсяване.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНека опитам отново - който разбере - добре. Останалите - ако желаят /и имат възможност да осмислят казаното/.
Доста хора тук знаят, че отдавна се използват т.нар. необслужвани акумулаторни батерии.
До тук съм ясен.
При същите тия необслужвани акумулаторни батерии, в плочите на отделните им акумулатори - са включени и специални съединения, които увеличават вътрешното съпротивление на батерията, АКО по някаква причина се повиши зарядния ток.
Толкова! Кой разбрал - разбрал!
.................................................. ......
/другите коментари - на пазара - кооперативния, де)): не живея във форум и не заработвам във форум, за инвестициите - точно пирамидалният не може да ми търси сметка: нали до скоро ни убеждаваше да не инвестираме в ценни книги, а да "инвестираме" при него... От моите инвестиции съм доволен: носят сериозен дивидент - години наред, а скоро - и за миналата финансова година! /
))
Коментар
-
Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
Фараоне, това е за заблуда на врагаА и ника ми от 2007-ма замина някъде.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеСега, някъде мярках, че започват да изпитват системи за разединяване елементите в батериите, на база пиропатрони (или нещо от вида)
Впрочем изглежда никой не си дава сметка, че от гледна точка на безопасноста, един зареден акумулатор е принципно различен от пълен резервоар с гориво. Резервоара с гориво не съдържа в себеси енергия. Калоричноста на горивото ни казва какво ще стане ако то се окисли. Това окисляване се случва в конторлирана среда(цилиндрите на двигателя) на малки порции. В крайна сметка общия енергиен баланс на обикновения автомобил общо взето се изразява с масата по скороста на квадрат делено на две; плюс кинетичната енергия на въртеливото движение на колелата му. Която е инерциония момент на колелото по оборотите на квадрат делено на две.
При електромобила към това трябва да добавим и електрическата енергия в батерията, която е колосална. ЗА по просто да разгледаме двата автомобила в покой.
Спрелият автомобил с ДВГ е "енегийно пасивен" освен ако не сте го паркирали на висок баир. Ако сте го паркирали на висок баир естествено сте му дръпнали ръчната спирачка зада не позволите потенциалната енергия да се преобразува в кинетична и да стане беля. Колко е потенциалната енергия и каква е потенциалната беля зависи от теглото на астомобила ви и височината на баира.
При Ел Мобила няма значение дали сте на равно или не. Вие винаги сте в ситуация все едно сте го паркирали на Еверест, понеже в него има натрупано колосално количество енергия.
НАкратко казано да се возиш в електромобил е все едно да се возиш със сандък с тротилови шашки. Тротила е много стабилно химисческо съединение и може да изгори без да се взриви за разлика от батерията на Ел.Мобила.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениевграждане на термистор с положителен температурен коефициент.
На оловните акумулатори е лесно - оловото се топи при ниска температураЕдно изтъняване горе над електролита е достатъчно за същия ефект, с по-малко пари.
Китайците, и не само, произвеждат чипове, които гасят клетката, при голям ток (мерят през резистор) или излизане на напрежението извън границите (разредиш ли я много, изобщо не позволява повече да се зарежда) - уж щеше да се слагат задължително на батерии за крайни клиенти, ама нещо май видяха, че няма смисъл.
Фараоне, това е за заблуда на врагаА и ника ми от 2007-ма замина някъде.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Това с термистора е много добро. Ако и работи почти като ключ, цена няма идеята.
Иначе приятелят ти не се изявява много-много. Една цифра не смее да напише, от скромност предполагам...
ИЗДИШАШ, Импотеций.Last edited by Pyramid; 27.08.2019, 07:20.
Коментар
Коментар